Whaaaa

10-02-2012 22:19 203 berichten
Alle reacties Link kopieren
Whaa wat erg! Ik ben via FB weer in contact gekomen met een geweldige vent. Ik heb met hem op de middelbare school gezeten, back in the days. Ik heb hem benaderd. En wat denk je we hebben voor morgen avond een date. Dit hebben we dus maandagavond vastgezet. Vandaag met een vriendin gaan zwemmen. Kom ik bij haar er achter dat ik mijn bikini ben vergeten. Ik woon 20 minuten bij haar vandaan en het zwembad is bij haar om de hoek. Dus ik een badpak (alles wat ze had) van haar geleend onder het mom van ´we gaan toch alleen maar baantjes zwemmen´. Maar ik heb maatje 40 en mijn vriendinnnetje 36. Dus ik zat erg strak in me pak. Mijn vriendinnetje zei dat het wel mee viel, maar kon dat niet zeggen zonder te lachen. Ik snel het water in, wij banen gezwommen. Wat denk je komen we mijn DATE tegen. Ik schrok me dood en negeerde hem toen hoi zei. En ben heel hard weggelopen. We zijn ook gelijk weggegaan. Na de slappe lach (schuld van me vriendin) ben ik nu ik thuis ben bijgekomen. Maar ik voel me nu erg dom. Moet ik hem even smsen..
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
En ik ben zeeeeer benieuwd naar de date van TO!
We hebben de hele nacht gedanst in het beursgebouw in Eindhoven!! Onverwachts, nu ben ik KEI verrot!! hihi
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
quote:sunanda schreef op 12 februari 2012 @ 21:54:

We hebben de hele nacht gedanst in het beursgebouw in Eindhoven!! Onverwachts, nu ben ik KEI verrot!! hihiJa, dahaag. We willen meer weten. Is er gezoend?
Ja Sunanda, daar kom je nu niet mee weg. Harde details, please!!
Waar ben je precies verrot?
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 12 februari 2012 @ 22:02:

Waar ben je precies verrot?
Ok nou we hadden afgesproken bij een shoarma tent. Moet eerlijk bekennen had al 2 wijntjes in mijn mik. Ben niet zo een held.

Kwam die aan heel nonchelant. Ik was wel gelijk op me gemak. Kon nog net hoi zeggen gaat ze telefoon.. of we mee wilde naar Eindhoven. Waren kaartjes over voor een feest. Werd dus geen echt date date. Maar had er wel onwijs veel zin in. Wij dus snel in de auto en naar die vrienden gereden.

Daar even wat gedronken en 2 uur later stonden we in het beursgebouw. We hadden nog weinig gesproken. Meer in het algemeen met iedereen erbij. Een vriendinnetje van hun vroeg of ik mee ging dansen. Zijn we gaan doen. En was hem al snel kwijt.

Verliep een beetje rommelig. Later een smsje. Samen even roken. Hij was nog nuchter hij was de bob. En begon een beetje te flirten voila gezoend. Wij dansen en ik bedacht me ineens wat een geweldige nacht.

We zijn rond 5 uur naar huis gaan rijden. Al zijn vrienden waren dronken en lagen laveloos in de auto. Ik zat achter hem in de auto en hij reed. Ineens kwam er een handje naar achter.. en hij hield mijn enkel vast. Vervolgens dacht ik, maakt het allemaal ook uit en zei tegen hem: vinden we elkaar nu leuk? Hij zei toen: ik vind wel dat we dat moeten vinden ja. We reden naar huis en vervolgens zette hij mij als eerste af. Mijn huis lag als 1e op de route. Vrienden stonden erbij 3 zoenen gegeven en naar huis gegaan. Even op me stoepje gezeten. En nagedacht over de geweldige relaxte avond. Ben gaan slapen. En vanmiddag half 4 wakker geworden. Een smsje: je bent echt mooi als je danst. pfffffffff wel vlinders hoor! Maargoed snel naar mijn ouders zou mee eten en gaan koken. Dus ben net thuis. Helaaasssssssss geen grappige dingetjes meer over badpakken enz. Sorry!
Ben je gek, dit is veel leuker

Superverhaal Sunanda, ik geniet even met je mee!
je bent een lieverd anouar!
quote:sunanda schreef op 12 februari 2012 @ 22:15:

Vrienden stonden erbij 3 zoenen gegeven en naar huis gegaan. Even op me stoepje gezeten. En nagedacht over de geweldige relaxte avond.

Schattig! "Even op me stoepje gezeten".

Leuk voor je zeg.
Wish I could be home, with my head in a toilet, like all normal people...
Wat leeeeeuk! Geen badpakkengedoe meer, dat was hoofdstuk 1! Wij wachten op nog meer vervolgafleveringen!
Ga in therapie!
Leuk

Enne: lekker slapen maar he
Is er al weer contact geweest? We willen meer weten
Oke ik begin elke dag met.. Lief dagboek, vandaag belde me vriendje haha grapje. We hebben een nieuwe afspraak voor vrijdag avond komt hij hier eten. Over de telefoon vroeg hij of ik vaker in dat zwembad kwam. Dus vroeg hem of hij het niet raar vond dat ik niks zei. Toen zei die nee, vond het wel schattig dat je zo hard moest lachen met je vriendin. Dat had hij dus wel gehoord. Verder niks over umhh dat beruchte badpak!
Geweldig topic, blijf aub ons hier op de hoogte houden en verdwijn niet!!!! Leuk om te lezen en te lachen.....
Wat is dit een leuk topic!!!!
Is dit echt zo een leuk topic? Het is echt niet heel spectaculair hoor. Ik zal hem dit topic ooit is laten lezen. Of misschien wel niet haha.
't Is vooral de manier waarop je schrijft. Ik zit gewoon hardop te lachen!

je houdt ons wel op de hoogte he?!
Nou zal ik nog wat zeggen haha ben net naar de mac geweest, ja slecht ik weet het. En zijn huis zat heeeeeeel toevallig op de route. Met een heel veel klein beetje omweg niet meegeteld. Was met een vriendin even een mac flurry halen. Heb eerst me mond rood gekalkt en vervolgens een piepklein kusje op zijn zijspiegel gezet. Whahaha ik lijk wel 16. Maargoed het is morgen valentijnsdag! Dus dan mag het best. En ik geniet er ff van tot dat ik weer spijt krijg haha.
Haha, geniaal.

En lekker genieten, gelijk heb je!
Haha, leuk! Ik kan niet wachten op de Valentijnsdagaflevering!
Ga in therapie!
Haha wat schattig van dat kusje sunanda! Geweldig topic dit!
Haha wat en leuk en lief topic.Word er gewoon blij van haha
Sunada, dat kusje op de spiegel.. helemaal goed!

(en als dit een troll is dan vind ik m leueueukkk)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven