Whaaaa

10-02-2012 22:19 203 berichten
Alle reacties Link kopieren
Whaa wat erg! Ik ben via FB weer in contact gekomen met een geweldige vent. Ik heb met hem op de middelbare school gezeten, back in the days. Ik heb hem benaderd. En wat denk je we hebben voor morgen avond een date. Dit hebben we dus maandagavond vastgezet. Vandaag met een vriendin gaan zwemmen. Kom ik bij haar er achter dat ik mijn bikini ben vergeten. Ik woon 20 minuten bij haar vandaan en het zwembad is bij haar om de hoek. Dus ik een badpak (alles wat ze had) van haar geleend onder het mom van ´we gaan toch alleen maar baantjes zwemmen´. Maar ik heb maatje 40 en mijn vriendinnnetje 36. Dus ik zat erg strak in me pak. Mijn vriendinnetje zei dat het wel mee viel, maar kon dat niet zeggen zonder te lachen. Ik snel het water in, wij banen gezwommen. Wat denk je komen we mijn DATE tegen. Ik schrok me dood en negeerde hem toen hoi zei. En ben heel hard weggelopen. We zijn ook gelijk weggegaan. Na de slappe lach (schuld van me vriendin) ben ik nu ik thuis ben bijgekomen. Maar ik voel me nu erg dom. Moet ik hem even smsen..
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
troll??
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
Hoezo troll pokkewijf?

To, heb me prima vermaakt met jouw topic!
quote:pokkewijf schreef op 13 februari 2012 @ 22:29:

Sunada, dat kusje op de spiegel.. helemaal goed!

(en als dit een troll is dan vind ik m leueueukkk)

Waarom nou zo'n opmerking?

Je durft toch amper nog een topic te openen hier...
Had je niet gewoon tot na sluitingstijd onder water kunnen blijven?!
Ik, man, zou het waarschijnlijk niet eens doorhebben... En ik zou ook om dit verhaal kunnen lachen! Kortom: komt goed!
Oja, volgende keer naaktzwemmen, scheelt een hoop ellende! ;)
quote:sunanda schreef op 13 februari 2012 @ 21:36:

Is dit echt zo een leuk topic? Het is echt niet heel spectaculair hoor. Ik zal hem dit topic ooit is laten lezen. Of misschien wel niet haha.Het is een van de leukere topics, niet meer en niet minder.
Dit is heel, heel, heel leuk en romantisch!
Dat kusje op die autospiegel is echt cute!! Wat een tof idee!
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Aah dat kusje! tis dat mijn vriend en zijn auto weg zijn, anders had ik het ook stiekem gedaan!
quote:martin81 schreef op 14 februari 2012 @ 12:49:

[...]

Het is een van de leukere topics, niet meer en niet minder.Ik zou zeggen, leer ervan!
Ja, geloof ons nou maar, het is echt een leuk topic! Nog leuke acties op Valentijnsdag gepland/gekregen?
Ga in therapie!
quote:pimpelmeesje67 schreef op 14 februari 2012 @ 15:53:

[...]

Ik zou zeggen, leer ervan!Ik bedoel juist te zeggen dat TO het niet meteen te hoog in haar bol moet krijgen. Pas als je een keer of 10 een leuk en ook interessant topic heb geopend, heb je iets van extra status op dit forum.
Status?? Huh....?
quote:beetjegek schreef op 14 februari 2012 @ 15:51:

Aah dat kusje! tis dat mijn vriend en zijn auto weg zijn, anders had ik het ook stiekem gedaan!Hetzelfde hier
quote:martin81 schreef op 14 februari 2012 @ 16:13:

[...]

Ik bedoel juist te zeggen dat TO het niet meteen te hoog in haar bol moet krijgen. Pas als je een keer of 10 een leuk en ook interessant topic heb geopend, heb je iets van extra status op dit forum.Nou, dan heb je nog wel even te gaan he
quote:sunanda schreef op 13 februari 2012 @ 21:49:

Nou zal ik nog wat zeggen haha ben net naar de mac geweest, ja slecht ik weet het. En zijn huis zat heeeeeeel toevallig op de route. Met een heel veel klein beetje omweg niet meegeteld. Was met een vriendin even een mac flurry halen. Heb eerst me mond rood gekalkt en vervolgens een piepklein kusje op zijn zijspiegel gezet. Whahaha ik lijk wel 16. Maargoed het is morgen valentijnsdag! Dus dan mag het best. En ik geniet er ff van tot dat ik weer spijt krijg haha.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Hahaha, vriend en ik zijn niet zo van valentijn, dus ik vermoed dat hij zou denken dat het van een geheime aanbidster is.

[...]

Ik bedoel juist te zeggen dat TO het niet meteen te hoog in haar bol moet krijgen. Pas als je een keer of 10 een leuk en ook interessant topic heb geopend, heb je iets van extra status op dit forum.Joh ga ff wieberen
Im the root of all thats evil but you can call me cookie

[...]

Ik bedoel juist te zeggen dat TO het niet meteen te hoog in haar bol moet krijgen. Pas als je een keer of 10 een leuk en ook interessant topic heb geopend, heb je iets van extra status op dit forum.

Net zoals jij bedoel je??

Kom op nou Martin, je maakt jezelf echt volkomen belachelijk hier!

[...]

Ik bedoel juist te zeggen dat TO het niet meteen te hoog in haar bol moet krijgen. Pas als je een keer of 10 een leuk en ook interessant topic heb geopend, heb je iets van extra status op dit forum.

Ben je nou serieus?

Mafkees.
quote:sartan schreef op 14 februari 2012 @ 19:16:

[...]

Ben je nou serieus?

Mafkees. Idem
Meer leuke vrolijke romantische berichtjes!

Nog updates sunanda?

Heb ik weer wat om op te teren op deze loooonely valentinesday

[...]

Ik bedoel juist te zeggen dat TO het niet meteen te hoog in haar bol moet krijgen. Pas als je een keer of 10 een leuk en ook interessant topic heb geopend, heb je iets van extra status op dit forum.Niet waar. Die status kun je onmiddellijk toebedeeld krijgen als je bij een aantal immens populaire en trendsettende forummers in de smaak valt. En dat doet TO.
Ga in therapie!
Dit topic brengt een glimlach op mn gezicht! Ik kijk nu al uit naar jouw date op vrijdag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven