Whaaaa

10-02-2012 22:19 203 berichten
Alle reacties Link kopieren
Whaa wat erg! Ik ben via FB weer in contact gekomen met een geweldige vent. Ik heb met hem op de middelbare school gezeten, back in the days. Ik heb hem benaderd. En wat denk je we hebben voor morgen avond een date. Dit hebben we dus maandagavond vastgezet. Vandaag met een vriendin gaan zwemmen. Kom ik bij haar er achter dat ik mijn bikini ben vergeten. Ik woon 20 minuten bij haar vandaan en het zwembad is bij haar om de hoek. Dus ik een badpak (alles wat ze had) van haar geleend onder het mom van ´we gaan toch alleen maar baantjes zwemmen´. Maar ik heb maatje 40 en mijn vriendinnnetje 36. Dus ik zat erg strak in me pak. Mijn vriendinnetje zei dat het wel mee viel, maar kon dat niet zeggen zonder te lachen. Ik snel het water in, wij banen gezwommen. Wat denk je komen we mijn DATE tegen. Ik schrok me dood en negeerde hem toen hoi zei. En ben heel hard weggelopen. We zijn ook gelijk weggegaan. Na de slappe lach (schuld van me vriendin) ben ik nu ik thuis ben bijgekomen. Maar ik voel me nu erg dom. Moet ik hem even smsen..
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
Goh ik dacht: 'Ik ken deze OP , dus wie trolt er hier'?

Kom ik er achter dat deze dus al in feb- 2012 geschreven is en gewoon het oude topic is. So far mijn viva-sherlock aspiraties.

@TO : Leuk dat Dingetje een echte heuse Dinges is!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hee Sunanda! Goed je weer te lezen. Ook met probleemdingetjes, maarreh... wat is het dan?

Of heb je ergens anders een nieuw topic dat ik gemist heb, of zo?
Oh nee mijn probleemdingetje is dat ik even een vakantie zoek. Dacht hier wel iemand te vinden die zou zeggen: daar moet je nou echt heen! Wat een probleem he haha. Niet dus..

Maargoed wel weer een excuse om hier te belanden. Dat trollen heb ik nooit begrepen. Wanneer trol je. Ik trol, jij trolt, wij trollen.. Klinkt wel leuk.

Oh en dinges en ik gaan zowaar op vakantie. Wel met wat familie van zijn kant. Maar daar is dan ook weer een rede voor. En ook wel erg gezellig die hele familie dinges. Niet dat ze allemaal mee gaan. Maar goed je snapt me wel. Ik ga naar bed haha.
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven