Zeur ik teveel

10-05-2019 15:15 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Volgens mijn partner zeur ik teveel. Ik ben namelijk erg van de afspraken en als deze niet nagekomen worden, dan kan ik dat op een botte wijze laten merken. Vanmorgen voordat hij naar zijn werk ging, douchte hij weer langer dan afgesproken tijd. Ik zei toen hij klaar was: hoe lang heb je wel niet onder de douche gestaan? Hij werd boos en vond dat ik ook naar mijzelf moest kijken, want ook houd me niet altijd aan alle regels. Dat laatste is waar, maar ik probeer het hier zo goed mogelijk te regelen voor iedereen. Op dit moment hebben we een heel stuk minder geld, daar we voor ons huisdier en operatie, opname etc meer dan 3000 euro kwijt zijn. Daarom ben ik de laatste tijd erg aan het opletten waar we het aan uitgeven. Ik ben iemand die het lastig vind om te communiceren, ik wil het altijd vriendelijk vragen, maar het komt er vaak anders uit. Er zijn dagen bij, dat ik er uren over nadenk, hoe ik iets bepaalds, wat niet leuk is, moet vertellen aan een ander.Dit heeft mij sociaal gezien al flink wat problemen opgeleverd. Ik kan als iemand naar tegen mij doet, zoals bijv. vanmorgen, een hele dag van slag zijn: ben ik te ver gegaan, wil hij bij mij weg, moet ik er vanavond nog over beginnen of niet etc. Bij anderen: was ik gisteren wel gezellig, misschien was die opmerking toch stom etc.
Ik krijg hier hulp voor, maar ben benieuwd of ik hier nog wat tips/advies kan krijgen.

Alvast bedankt voor jullie antwoord 😊
Fluffy85 schreef:
13-05-2019 10:01
EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID: IK WIL GRAAG WERKEN, MAAR DOOR DIVERSE REDENEN, DIE IK HIER NIET GA BESPREKEN, IS WERK ZOEKEN ERG LASTIG VOOR MIJ! IK HEB AL BIJ VERSCHILLENDE REÏNTEGRATIE BUREAUS GEZETEN, MAAR TOT NU TOE HEBBEN ZIJ NIETS VOOR MIJ KUNNEN VINDEN.Waarom dit in hoofdletters? Om dat ik dit al diverse keren heb aangegeven, maar men blijft er over zeiken. Als ik het kon had ik al lang een baan, maar dat gaat nu eenmaal niet. Graag ophouden met dit gezeik en oordeel niet zo snel, jullie weten de situatie niet. We hebben hier gewoon de regel dat ik vooral het huishouden doe en hij werkt. Ik reageer vanaf nu niet meer hier. Veel plezier voor degenen die nog willen zeiken en dank aan degenen die wel normaal konden reageren.
Ook hier werkt schreeuwen en bazig doen niet. Zolang je je respectloos blijft opstellen krijg je dat gedrag ook steeds terug gespiegeld.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Niet werken, (oké wel héél druk) en dan na 3 dagen pas op je eigen topic reageren vind ik vrij stom.

En je stelde zelf de vraag of je teveel zeurt. Als dat aan de hand van je eigen verhaal hier bevestigd wordt door forummers dan word je hier pissig?
Laat je nakijken zeg!

Sterkte voor je man!
Kleppeboxx schreef:
13-05-2019 13:57
Zonder iemand te willen schofferen.......... je klinkt als een autist en ja, je zeurt.

Voordat je een extreem grote uitgave doet voor je huisdier, vraag eens bij andere dierenartsenpraktijken na wat zo'n ingreep kost. Wellicht ben je bij een andere praktijk voordeliger uit. Navragen of een betalingsregeling mogelijk is, is naar mijn mening, geen luxeprobleem.........

Korter douchen zet geen zoden aan de dijk, dus afspraken daarover maken is naar mijn mening overbodig.
Als je wilt besparen, kijk dan eens op het vrekkentopic........

Jij maakt (graag) afspraken, maar hoe realistisch zijn die? Jij kunt verwachten dat een ander ze (gemakkelijk) nakomt en dat bekijk je vanuit je eigen visie. Ga eerst maar eens aan jezelf werken, dan wordt je waarschijnlijk ook een leuker persoon voor je omgeving. :rose:
Als je echt wilt besparen kun je natuurlijk eerst je huisdier opeten in plaats van oplappen voor veel geld. Vervolgens spreek je af dat de verwarming op 14 graden gaat en dat er koud wordt gedouched. Daarna zoek je een baan en je schrijft je sollicitatiebrief niet in hoofdletters
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven