Zonder reden

17-07-2019 09:36 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen..

Ik wil even van me af schrijven, omdat ik gisteren op bijzondere wijze gedumpt ben. :(

Ongeveer 3 week geleden had ik een topic geplaatst over mijn nieuwe relatie waar ik zo ingerold was vanuit mijn andere relatie. Het was allemaal wat snel, maar alles ging super goed. Tot gisteren... Hij was bij me en ik vernam direct al dat hij een beetje afstandelijk deed. Maar ik zocht er in eerste instantie niks achter omdat er die avond ervoor nog niks aan de hand was en hij 's middags nog zei hoe veel hij van me hield. Hij maakt ook wel vaker 'plagerige' opmerkingen, maar dat was normaal tussen ons. Maar gister leek hij ineens te menen wat hij zei en ik maakte dus de opmerking ''Nou lekker gezellig zo, krijg bijna het idee dat je niet meer wilt. Als je wilt gaan, moet je gaan.'' Hij zei toen dat ik niet zo moest denken en dat er niks was. Maar toen hij weg was kreeg ik ineens een appje dat hij eerlijk moest toe geven dat zijn gevoelens voor mij veranderd waren en dat hij er een punt achter zette. Geen reden, geen normaal gesprek, niks.

Ik heb het hier super moeilijk mee, want ik zag een break-up echt niet aankomen. Zijn vrienden snappen er ook niks van, aangezien ik (volgens hun) het enige ben waar hij over praat. Ik ben echt compleet in de war en voel me echt super leeg/koud/ziek en noem maar op. Ik weet dat het misschien lijkt op aanstellen, omdat het nog zo pril was. Maar vooral het feit dat ik geen reden heb gekregen, en nog zo veel vraagtekens heb, dat is wat het moeilijk maakt.

Ik heb hem gelukkig kunnen overtuigen om vanavond te praten, face to face. Maar ik weet nu al dat ik het niet droog ga houden..
Attraverso schreef:
17-07-2019 17:07
Er is weinig kans dat je eerlijke antwoorden gaat krijgen en indien wel gaan ze pijnlijk zijn. Het gaat sowieso erg ongemakkelijk en emotioneel zwaar zijn. Echt, je haalt er niets uit.
Even door de pijn heen en daarna zal het elke dag beter gaan.
Ik heb liever de waarheid en dat het pijn doet dan leugens... Ik wil het gewoon afsluiten op mijn manier
Heel fijn gesprek gehad. Hij heeft zijn excuses aangeboden dat hij het via Whatsapp heeft uitgemaakt. Hij zei dat hij het moeilijk vond om het face to face te doen omdat hij dan zou zien hoe veel pijn het me deed. Want hij geeft nog om me (zijn woorden). Daarna erover gehad dat we het waarschijnlijk rustiger aan hadden moeten doen, zodat we op dit punt hadden ingezien dat vrienden blijven beter was dan een relatie starten. En dit besef ik me nu ook heel goed. Hij maakte ook direct duidelijk dat er geen ander was, dus ook dat is heel fijn. We zijn gewoon te snel gegaan.

Verder wou ik hem nog iets zeggen, maar ik kon dat echt niet hardop zeggen omdat ik anders zou breken en moest huilen en dat wou ik heel graag vermijden. Dat heb ik later in een Whatsapp bericht naar hem toe gestuurd, en we hebben nu afgesproken gewoon onze vriendschap voort te zetten en dat we gewoon nog steeds met dezelfde vriendengroep om kunnen blijven gaan.

Ik heb geen andere redenen gekregen waarom zijn gevoelens weg zijn, maar ik ben al een stuk rustiger over de situatie dan dat ik vanochtend was. Voor mij is het goed zo, en ik heb het kunnen afsluiten op mijn manier.

De laatste tranen laat ik nog ff gaan, maar hopelijk kom ik er snel overheen en ga ik me weer beter voelen.
“Some people fall in love only to find themselves better as friends than lovers.”

Kwam deze quote net toevallig tegen, en dit heeft echt een heel mooie betekenis voor mij op dit moment. :heart:
Bedankt voor de update en mooi dat je antwoorden kreeg waarmee je dit kan afsluiten. Je hebt goed voor jezelf en jullie vriendschap gezorgd :thumbsup:
Exact wat ik al dacht..

Het is rottig maar misschien groeit er een nog mooier vriendschap uit Aimeex
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
mamsvan schreef:
18-07-2019 09:20
Exact wat ik al dacht..

Het is rottig maar misschien groeit er een nog mooier vriendschap uit Aimeex
Misschien wel, maar ben voor nu al erg tevreden!
Goed gedaan!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
18-07-2019 11:47
Goed gedaan!
Dankjewel! (:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven