Anale sex

02-09-2007 00:18 152 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik zag dat elders ook al een topic over anaal geopend was, maar dat had toch een iets andere strekking dan mijn vraag.

Mijn partner en ik willen namelijk het namelijk heel graag anaal proberen. We hebben het nu al twee keer geprobeerd, en eerste keer lukte het eigenlijk totaal niet. Het deed bij mij teveel pijn en ik kon het ook niet doorzetten. De tweede keer ging het al ietsje beter, maar na een paar pogingen heb ik het ook maar opgegeven.

Heeft iemand tips voor hoe we dit het beste aan kunnen pakken zodat het wel lukt???

Ik wil het wel heel graag en zelf denk ik dat het een kwestie van opbouwen is. Ook omdat ik het als m'n partner met z'n vingers naar binnen gaat, wat overigens voor mij geen probleem is qua pijn, dat stiekem ook wel fijn vind...
In case off that...

Dan wil ik geen echte vent!

And PMS it is!
quote:madelon1979 schreef op 31 maart 2012 @ 18:19:

.

@naara, dan heb jij ook een echte lekkere vent...hmmmm heerlijk kerels die zich graag van achteren laten nemen. Volgens mij zijn dat gewoon homo´s of zie ik het echt zo verkeerd.

..

JA DAT ZIE JE ECHT ZO VERKEERD.

Mijn vriend is meer een echte man dan jij ooit in je bed zal aantreffen.
@xsxaxmx, bij mij misschien PMS, bij jou is het 100% PTSS.

@Naara, whahaha, ik bergijp dat jij ook helderziende bent? of ben jij stiekem Jomanda?
Weet wel wat je zegt Madelon, hier raak je mij niet mee, maar wel mensen die daadwerkelijk last hebben van PTSS.

Begin me steeds sterker af te vragen waar jou drang tot mensen die je niet kent, te kleineren...
Ik zou aan jou het zelfde kunnen vragen. Overigens wat ben jij ontzettend overgevoelig....sorry, ik wil niemand kwetsen die PTSS heeft of mensen kent met PTSS. Sorry xsxaxmx, zo had ik het natuurlijk niet bedoeld, maar dat begreep je toch wel neem ik aan.
Waar is dat staatsbanket nu?
Ik ben niet overgevoelig, en nee ik begrijp je niet, sorry!

Jij loopt hier mensen ontzettend te treiteren en als je er plezier in hebt, succes, maar ik ben er helemaal klaar mee.
quote:madelon1979 schreef op 31 maart 2012 @ 18:19:

@chartreuse, wat is er mis met mijn beschaving, ik heb alleen een mening, die ik net zoals de rest hier óók mag uiten, dat heeft niets met beschaving te maken. Of is het woord homo in jouw perceptie een scheldwoord? Dacht het niet.

Het gaat me er niet om dàt je je mening uit, maar om de woorden waarmee je dat doet.

Kreten als "de kots krijgen van" en "zielige rukker" om iemand met wie je op 'n topic in gesprek bent aan te duiden, dat vind ik niet bepaald beschaafd nee.

Ook je referte aan PTSS en later de opmerking dat iemand wel had kunnen weten dat je 't niet serieus bedoelde vind ik weinig beschaafd. Hoe kan iemand weten of je iets wel of niet serieus bedoelt als die persoon jou niet kent? Je bent nog niet zo lang hier op het forum, dus persoonlijk krediet om je schrijfwijzen en uitdrukkingen tegen weg te strepen is er nog niet.
quote:madelon1979 schreef op 31 maart 2012 @ 19:28:

Ik zou aan jou het zelfde kunnen vragen. Overigens wat ben jij ontzettend overgevoelig....sorry, ik wil niemand kwetsen die PTSS heeft of mensen kent met PTSS. Mijn vriend is bij het Korps Mariniers, bij ons thuis maken we vanuit het vakjargon van mijn vriend iets sneller een grap over. Nee, sorry xsxaxmx, zo had ik het natuurlijk niet bedoeld, maar dat begreep je toch wel neem ik aan.Hoe moeten we dat begrijpen?
quote:madelon1979 schreef op 31 maart 2012 @ 19:18:

@xsxaxmx, bij mij misschien PMS, bij jou is het 100% PTSS.

@Naara, whahaha, ik bergijp dat jij ook helderziende bent? of ben jij stiekem Jomanda? Je hoeft niet helderziend te zijn om te weten dat iemand met een dergelijke bekrompen geest zoals jij nooit een echte vent in bed zal hebben.
@ Naara: If they are that stupid, don't stoop to their level, they will win with experience every time.
Sorry dames, ik zal er maar vooruit komen...ik ben de vriendin van Dekater, ja, snap dat het allemaal wat onlogisch klinkt. Hij heeft mij een aantal (9) dagen geleden gevraagd om op dit forum te gaan, vandaar. Ik vind het hartstikke leuk, zoasl jullie reageren, mijn dank. Ik heb het echt naar m´n zin!

Ik wil jullie echt niet kwetsen hoor
Waarom heb je die opmerking over de marinier verwijderd Madelon? Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig geloof van je post van 20u34, maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen...
9 dagen geleden?
Omdat de kater geen marinier is?
quote:xsxaxmx schreef op 31 maart 2012 @ 20:43:

Omdat de kater geen marinier is?Duh...
quote:xsxaxmx schreef op 31 maart 2012 @ 20:43:

Omdat de kater geen marinier is?CM... af en toe, a little bit
quote:madelon1979 schreef op 31 maart 2012 @ 20:34:

Sorry dames, ik zal er maar vooruit komen...ik ben de vriendin van Dekater, ja, snap dat het allemaal wat onlogisch klinkt. Hij heeft mij een aantal (9) dagen geleden gevraagd om op dit forum te gaan, vandaar. Ik vind het hartstikke leuk, zoasl jullie reageren, mijn dank. Ik heb het echt naar m´n zin!

Ik wil jullie echt niet kwetsen hoor Droom lekker verder.
quote:dekater schreef op 31 maart 2012 @ 20:46:

[...]

Droom lekker verder.

Ik geloofde er geen hol van hoor.

Beetje sneu, die Madelon.
quote:jaschenca_2 schreef op 31 maart 2012 @ 21:56:

[...]

Ik geloofde er geen hol van hoor.

Beetje sneu, die Madelon.Ik ook niet... en ik weet waarom .....
Joh...

En nu heeft Madelon ook nog een blauwtje gelopen...

Heb het bijna met haar te doen!
Ben je mal, ze versiert wel een ander op dat staatsbanket hoor
quote:joop_2000 schreef op 31 maart 2012 @ 00:35:

[...]

Associeer je 'normale' seks waar een penis bij betrokken is dan ook met plasseks?

Nu je het zegt.. eigenlijk wel een beetje

Maar ik geef toe, het was een flauwe opmerking van mij over die drol.
Dus toen mijn vrouw laatst zei dat ik 200% hetero ben zat ze te liegen?
Denk dat het niet in procenten uit te drukken is. Vind het wel vreemd dat zovelen wel steeds de associatie blijven leggen met homoseksualiteit. Alsof een lesbo die een dildo wil gebruiken 'heteroseksuele neigingen' zou hebben.

Homoseksualiteit/heteroseksualiteit heeft te maken met aantrekkingskracht en gevoelens van verliefdheid en op de tweede plaats pas met specifieke seksuele handelingen (denk ik).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven