Minnaar deel 14
zondag 6 maart 2011 om 20:18
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
dinsdag 17 mei 2011 om 22:28
@Stew...
Geloof jij in het toeval? Ik niet.....
Doet me denken aan de cassiere van de AH; heeft u toevallig 20 eurocent erbij? Antwoord; Toevallig bestaat niet, ik heb het of ik heb het niet.....
Ken je het boek van Marga Minco; de val? Een vreselijk boek, maar brengt meer duidelijkheid over 'de rol van het toeval'.
Timmy
Geloof jij in het toeval? Ik niet.....
Doet me denken aan de cassiere van de AH; heeft u toevallig 20 eurocent erbij? Antwoord; Toevallig bestaat niet, ik heb het of ik heb het niet.....
Ken je het boek van Marga Minco; de val? Een vreselijk boek, maar brengt meer duidelijkheid over 'de rol van het toeval'.
Timmy
dinsdag 17 mei 2011 om 22:35
quote:timmy1234 schreef op 17 mei 2011 @ 22:30:
@Catootje...! Nou nou, wat een compliment! Sweet!
Kwartiertje fietsen is te doen toch....? Zo dichtbij heb ik nog niet ervaren....
Ik ben best aardig op zijn tijd timmy
Kwartiertje fietsen is heel goed te doen maar soms is het wel is te dichtbij en kom je elkaar regelmatig onverwachts tegen en dat verlangt dan naar meer.
@Catootje...! Nou nou, wat een compliment! Sweet!
Kwartiertje fietsen is te doen toch....? Zo dichtbij heb ik nog niet ervaren....
Ik ben best aardig op zijn tijd timmy
Kwartiertje fietsen is heel goed te doen maar soms is het wel is te dichtbij en kom je elkaar regelmatig onverwachts tegen en dat verlangt dan naar meer.
dinsdag 17 mei 2011 om 22:40
quote:timmy1234 schreef op 17 mei 2011 @ 22:37:
@Catootje...,
wel een goede warming-up hoor; kwartiertje fietsen...!
Daarna nog even zweten voor de 'cooling down'?
Gaan we niet teveel off-topic eigenlijk? Misschien niet toegestaan
Ja we gaan teveel off-topic.
We moeten wel een beetje serieus blijven hier.
Die warming-up heb ik dan al via de sms gehad hoor,dat kwartiertje wordt 5 minuten trappen dan
@Catootje...,
wel een goede warming-up hoor; kwartiertje fietsen...!
Daarna nog even zweten voor de 'cooling down'?
Gaan we niet teveel off-topic eigenlijk? Misschien niet toegestaan

Ja we gaan teveel off-topic.
We moeten wel een beetje serieus blijven hier.
Die warming-up heb ik dan al via de sms gehad hoor,dat kwartiertje wordt 5 minuten trappen dan