Minnaar deel 14

06-03-2011 20:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Het is hier een beetje rustig op minnaarsgebied. Misschien heb ik morgen weer wat te melden

Pris, ik app vrij veel en heb een hele tijd dagelijks gebeld. En heb ook wel leuke dingen gedaan. Mijn dates zijn nu wat spaarzamer, dus de tijd wordt nu nog maar voor 1 ding gebruikt.. Wel is er nog steeds dagelijks contact. Wil prima hoor, berichtje is zo gestuurd, hoef je geen slecht huwelijk voor te hebben. Maar hier geen weekenden samen. En feestdagen zijn echt not done.
Ik Ben van mening als je vreemdgaat in je huwelijk, je huwelijk niet goed is, je doet iemand waar je veel van houd dit verdriet niet aan ! Zeker niet als je zegt dat je huwelijk goed zit .. Ik Hoor nooit dat ie iets samen met zn vrouw doet of gaat doen, als Ik hem laat doen zit ie gemiddeld wel een 4 keer per week Bij me .. Niet altijd seks. Nu gaan we volgende week vrijdag wat samen doen, seks wil Ik niet meer en dat weet hij ! Ik heb hem vandaag gsmst of ie niet bang is dat ie meer gevoel Voor me gaat krijgen, dat wist ie niet en dat ie het wel ziet en als Ik wil we gewoon afspreken en Dan wel zien ..

Het liefste wil Ik ermee kappen, dit zal ook niet lang duren voordat ok dat doe. Ik kan Mn gevoel gewoon niet weg stoppen ! Ook zei ie me een keer dat zn 2 meiden veel Voor hem betekenen dus zn vrouw en dochter, daarop zeg Ik waarom ga je vreemd Dan ?? Wist ie niet, Ik zeg als ke zoveel om haar geeft doe je dit niet doe je haar die pijn niet aan en Ben je wel veel meer Thuis ..

Pff stomme situatie ;)
Hoe krijgt deze man dat thuis geregeld om zo vaak (met een smoes) weg te zijn. Dan zou je als vrouw toch wel achterdochtig worden. Wat zegt hij thuis dan waar hij heen is?

Als je elkaar zo vaak ziet, wordt het bijna onvermijdelijk dat er diepere gevoelens bij gaan komen en dan kom je in de "danger-zone". Let vooral op je niet te zeer laten meeslepen, misschien moet jij de verstandige zijn en het aantal afspraken wat afremmen.
Thnx Voor jullie reacties !!

Ik vermoed dat hij zegt dat ie werken is, hij is veel weg en onregelmatig, hij is ongeveer elke avond weg.. Hij smst me van sochtends Tot savonds laat soms tot 1 uur in de nacht . Had hem laatst laat gsmst en kreeg om 4 uur in de nacht een sms toen ie naar het toillet ging ...

Ik kan gewoon niet geloven dat ie een goed huwelijk heeft !! Hij is zoveel weg .. En hier komt in mijn ogen gevoel bij kijken, had laatst geact dat ik een date had en ik merkte aan z'n sms dat ie dat niet leuk vond, kreeg om half 1 snachts een sms met de vraag om we de volgende dag afspraken terwijl ie wist dat ik op date was ... Ik beperk de afspraken al, hij wilde vanavond zelf op m'n werk langskomen .. Ik zou willen dat ik m'n gevoel onder controle had !!
Let op jezelf.

Ik blijf het ongelofelijk vinden hoe veel mannen (waarschijnlijk ook wel vrouwen) in hun huwelijk een intensief contact met iemand anders kunnen hebben.

Hij gedraagt zich behoorlijk roekeloos moet ik zeggen, hoe lang duurt het dan voor zijn vrouw het zal ontdekken.

De meeste mensen blijven echter gewoon in hun bestaande relatie en dat moet je je realiseren. Zeker als je single bent en daardoor bijvoorbeeld ook op zoek zou kunnen gaan naar een vrije man. Uiteindelijk trek je aan het kortste eind. Je moet jezelf hierin beschermen.

Maar ja makkelijk gezegd van mij, want ik ken het gevoel maar al te goed. Gevoelens laten zich niet sturen en ik ben nog altijd op zoek naar de "uit" knop van gevoelens.
Ik snap ook niet dat z'n vrouw het niet merkt !! Of misschien weet ze het wel maar houd ze zich van de domme !! Elke vrouw wil toch graag bij haar man in het weekend zijn ? Hij is een vrije vogel en is bijna elk weekend op stap, as vrijdag heb ik een feest maar hij heeft een bruiloft maar weet zeker dat ie liever met mij meeging dat merkte ik aan z'n sms'jes

Ik heb een paar opties

Of z'n huwelijk zit wel goed, en leven ze gewoon zo en gaat hij gewoon vreemd ! Hij is 18 jaar bij z'n vrouw en 17 jaar niet vreemd geweest , nu

In een jaar voor de 2e keer.

Hij heeft een slecht huwelijk maar wil dat niet inzien of zien of toegeven

Of hij wil me echt beter leren kennen om misschien daarna ooit de stap te nemen.

Het kan alledrie, vind dit gewoon een aparte situatie, geen normale vreemdgaan situatie ! Ik moet ook m'n gevoel knopje uitzetten, soms lukt het me aardig hoor , en zie dit maar als een les voor mij om te leren.. Soms lukt het niet, ik wil iig niet meer met hem naar bed want dat maakt het moeilijk voor me.. Ook als hij zegt om

Me te geven, weet heel goed de cliché verhalen .. En let echt wel op!
Pris, hij klinkt nogal claimerig en not very good for you. Misschien moet je inderdaad eens heel goed na gaan denken of je de stekker er niet uit moet trekken voordat het heel erg pijnlijk wordt.
En idd wat je zegt blijven ze 9 van de 10 keer bij hun vrouw/man ..zodra ik voel dat ik het niet meer aankan moet ik ermee stoppen !! Het is ook zo gek dat m'n gevoel op en neer gaat !
Ja zaratee vind je hem claimerig ? Waarom vind je dat ?
[quote][message=9293006,noline]

Hallo allemaal,

ik zal ff updaten over mijn bovengenoemde avondje. Het ging door, hij is bij mij thuis gekomen en het was supergezellig! Ik vond het onwijs leuk om hem weer te zien na zo lange tijd. Hij is natuurlijk wat ouder lees grijzer worden maar voor de rest zag hij er prima uit, eigenlijk wel zo als ik me hem herinnerde. We hebben zitten kletsen, lachen en oude herinneringen opgehaald, heel leuk. Na een stevige zoenpartij, waar hij overigens heel goed in is, belandden we in de slaapkamer. Wat ik al verwachtte natuurlijk . En toen....toen ging het mis. Het blijkt dus dat hij z'n hele lichaam scheert. Das prima hoor, maar ik hou wel van mannen die man zijn en dus best borsthaar (in proportie) en haar op hun benen mogen hebben. Heel persoonlijk, maar ergens vond ik dat al een tegenvaller, ik weet nl. dat hij dat 15 jaar geleden niet deed, dat scheren van z'n borst/benen. Maar goed, ik was eigenlijk niet meer te stoppen en negeerde het verder. En dan, na wat zoenen en strelen etc., in het heetst van de strijd, gebeurd het: hij komt al klaar voor er echt iets aan de hand is!!!! Ik kan het niet uitleggen en het zal ook wel heel gemeen van me zijn maar dat vond ik zo'n tegenvaller. Ik bedoel, tuurlijk kan dat gebeuren, maar hé, een man die zo stoer tegen me heeft gedaan over sexmarathons etc. en dan dit. Hij vond het zelf ook heel vervelend daar niet van, maar hij kwam niet meer op gang. Shit zeg, wat een teleurstelling. Hij is ook niet veel later weggegaan. Hij heeft nog wel ge-smst en toevallig ook gebeld toen ik niet op kon nemen. Maar.....ik ben er klaar mee. Zo spannend en leuk als ik hem vond, zo teleurgesteld ben ik nu. Ik denk dat ik hem op een soort voetstuk had geplaatst en daar is ie met een rotgang van afgedonderd! Ik vind het nix meer, heb al z'n smsjes en pingen etc. uit me telefoon gehaald, ben er klaar mee. Aan de andere kant denk ik wel, misschien moet ik er nog een avondje aan wagen, al is het alleen voor mezelf om toch een soort bevrediging te krijgen. Misschien egoistisch en niet helemaal fair, maar ja. Ik weet het dus ff niet. Ergens denk ik dat het het beste is om dit maar te vergeten en het verder te laten zo als het is..........Beetje moeilijk dus, maar ik wilde het toch ff kwijt hier.
Heel de dag door smsen, komen eten op je werk, het héél erg jammer vinden dat je minder contact wil, midden in de nacht smsen terwijl hij weet dat je een date hebt. Ik weet niet, op mij komt dat wel wat claimerig over. Jij ervaart dat niet zo?
Het grote probleem is dat dergelijke mannen je alles op de mouw kunnen spelden wat ze willen want je kunt het toch niet controlleren.

Veel mannen zeggen dat ze thuis niets meer hebben, je vindt het vervelend voor hem en gaat overstag. Achteraf blijkt dan vaker dat dit gewoon leugens waren.

Het lijkt mij het soort man dat altijd zoekende is en er geen genoeg van kan krijgen.

Als je met iemand sex hebt, wordt het moeilijk gevoelens uit te zetten. Dat doet gewoon heel erg veel met je.
Weet niet hoe ik dit moet ervaren ?? Ik snap het niet helemaal .. Mij lijkt het als je het zo doet er meer gevoel bij komt kijken , of zit ik er helemaal naast ? Ik smste hem overigens vanuit mezelf nooit !! Hij begon sochtends al met sms'en ..
Xxas hij zegt dat z'n huwelijk juist wel goed zit, en hij komt ook gewoon zonder dat we seks hebben ..
Mannen zijn soms niet te begrijpen Mijn minnaar heeft een lat-relatie met een vrouw waarvan hij, zegt ie, erg veel houdt. Gisteren spraken we erover in bed. Ik gaf aan dat ik er dagelijks rekening mee houd dat hij me gaat vertellen niet meer vreemd te willen gaan. Dat kon hij zich niet voorstellen zei hij.... Aldus hem kan iets dat zó goed voelt niet slecht zijn Ik zei al: "voor je meid voelt dit waarschijnlijk iets minder goed..."

Als antwoord daarop een bruusk: "Ik denk er gewoon niet te veel over na"

Heel verstandig maar dan steekt hij wel zn kop in het zand natuurlijk. Echter ben ik niet degene die zijn gevoel voor ethiek ga bewaken dus hij moet het zelf weten. Ik heb thuis niemand wat uit te leggen.

Wij doen ook veel leuke dingen samen. Zo zijn we eigenlijk in contact met elkaar gekomen - we hebben dezelfde interesses, humor en levensstijl. Het klikte op vriendschappelijk niveau erg goed en later zijn we met elkaar in bed beland. Ik hou mezelf emotioneel goed in de tang en over zijn gevoelens maak ik me ook niet zo druk.

Toch raak ik erg op hem gesteld. Iemand die zulke mooie dingen met je doet, móet wel een plekje in je hart krijgen.
Pris, wat wil je zelf met die man dan? Sex wil je niet meer, een relatie gast het nooit worden want hij is al getrouwd. What's in it for you?
Ok dit is ook een duidelijke situatie , maar het verschil is dat jou minnaar een latrelatie heeft bij die van mij mag z'n vrouw niks weten ..

Het is idd dat je op iemand gesteld gaat raken, dat wil ik wel voorkomen .. Vind het knap dat je zo met je gevoel om kan gaan !!
quote:pris27 schreef op 22 juni 2011 @ 20:45:

Xxas hij zegt dat z'n huwelijk juist wel goed zit, en hij komt ook gewoon zonder dat we seks hebben ..

Ok dat spreekt voor hem dat hij in ieder geval niet de zielepoot uithangt. Vind het wel moeilijk te geloven dat hij zoveel jaren niet is vreemdgegaan. Lijkt me een man die dit wel nodig heeft.

Voor sommigen schijnt dit een way of life te zijn.
Zaritee, ik weet het niet, Ja als Ik echt heel eerlijk Ben hoop Ik dat ie ooit Bij me gaat komen maar ook Ik weet dat die kans heel Klein is .. En misschien is het alleen maar om hem

Voor me te winnen, Ken je dat ? Ik Ben nu 2 jaar alleen en Vind het aan een Kant prima, maar aan de andere Kant Mis Ik wel iemand .. Hij zegt ook tegen me dat ie het wel begrijpt hoe Ik me gisteren voelde en hij het klote Vind dat het door hem komt .. Hij me wel een relatie gunt etc maar in de tussentijd wil ie me zien zonder dat er seks aan te pas komt .. Het zou duidelijk Voor me moeten zijn he !!
quote:pris27 schreef op 22 juni 2011 @ 20:51:

Ok dit is ook een duidelijke situatie , maar het verschil is dat jou minnaar een latrelatie heeft bij die van mij mag z'n vrouw niks weten ..

Het is idd dat je op iemand gesteld gaat raken, dat wil ik wel voorkomen .. Vind het knap dat je zo met je gevoel om kan gaan !!

Die van mij houdt natuurlijk ook alles voor zn vriendin geheim, maar dat is inderdaad wat makkelijker omdat ze niet samen wonen.

Ik vind jou situatie lastig... Je wilt geen seks meer met hem, maar laat hem wel steeds dichter in je leven komen. Dat is misschien nog wel intiemer dan seks nietwaar?

Ik hou die van mij bewust op armlengte afstand. Ik wil niet dat hij kennis maakt met familie, vrienden en collega's. Het zou me enorm kunnen beroeren wanneer ik zie hoe hij met de mensen omspringt die diep in mn hart zitten. Zien hoe goed hij in mijn leven past en toch onbereikbaar blijft lijkt me pijnlijker dan een seksuele relatie te moeten afkappen.

Wij zijn zelf ontnuchterend eerlijk naar elkaar en praten regelmatig over onze verhouding en hoe we het zien in de toekomst. Om emotionele en dramatische toestanden te voorkomen. En zolang het duurt geniet ik ervan.
Xxas, weet niet of het waar is Idd ! Ik geloof tegenwoordig niemand meer .. Aan de ene Kant is ie wel eerlijk tegen me tot nu toe , Maargoed Ik denk ook waarom wel eerlijk tegen mij zijn en tegen zn vrouw niet ..
Precies Pris. Ik heb het idee dat je met deze man heel veel verdriet gaat krijgen. Ga op zoek naar iemand die er helemaal voor jou kan zijn.
Pris, als hij zegt dat zijn huwelijk goed is, kan dat natuurlijk ook zijn omdat hij bang is dat jij hem gaat claimen. Net als Zaar, denk ik ook dat dit niet de juiste man voor je is. Je kunt beter gaan voor iemand die wel vrij is.
...
anoniem_126607 wijzigde dit bericht op 27-06-2011 00:31
Reden: verwijderen
% gewijzigd
Ik weet nu al dat het niet Lang duurt voordat Ik met hem kap, verdriet is het laatste Wat Ik wil.. Hij is net een uurtje geweest, en zei hem dat ik

dit niet kan zo, hij begrijpt het zegt ie, en hij zegt dat het voor hem ook niet makkelijk is.. Had het idee dat ie zichzelf er wat ongemakkelijk bij voelde .. Hij zei geloof me maar !! Ik zeg ik heb er zoveel geloofd die uiteindelijk toch tegen me logen ...hij zegt is niet zo, ik meen dat als ik iets zeg meen ik het ook . Moet zeggen hetgene wat ie tot nu toe heeft gezegd wat ie zou doen ook Na is gekomen !

Ik Ben wel blij dat Ik Mn verhaal toch wat kwijt kan hier !! Thnx Voor alle reacties tot nu toe !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven