Minnaar deel 14

06-03-2011 20:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
.
Sara, ik zeg ook regelmatig tegen mijn man: de perfecte relatie bestaat (uitzonderingen daargelaten) niet. Je kunt geweldige sex hebben maar qua karakter botsen, je kunt bijvoorbeeld heel goed met elkaar praten maar minder goede sex hebben. Mijn man klaagt over vaak over te weinig sex en niet genoeg uitdaging. Wij willen zoveel mogelijk uit ons leven halen en alles moet perfect zijn, maar dat gaat niet. Natuurlijk moet je voor je zelf uitzoeken wat je het allerbelangrijkst vindt en jezelf afvragen of je alles en alles dan bij een ander zou kunnen vinden. Ik heb geleerd dit te accepteren wat natuurlijk niet wil zeggen dat je moet blijven zitten in een slechte relatie.

Het is evengoed mogelijk sommige dingen als aanvulling bij anderen te zoeken, dat heb je zelf ervaren. Maar volgens mij met als enige optie dit wel bespreekbaar te maken, indien mogelijk.
Hallo allen, ik ben nieuw hier en lees me helemaal suf ! Het onderwerp boeit me heel erg terwijl ik zelf (nog) niet in zo'n situatie zit maar wel kan komen.... In het kort: een jaar of 15 geleden iemand ontmoet, spanning vloog er van af maar er is nooit iets voorgevallen want allebei relatie. Nu na 15 jaar weer contact met elkaar met dank aan allerlei social media. En de spanning is gewoon compleet 100% terug!!! Verschil met toen: ik ben nu single, hij heeft een relatie. Inmiddels al over en weer zitten pingen, sms-en etc. en het is superleuk. Zo leuk dat we eigenlijk afgelopen week al een date hadden maar die ging niet door (van zijn kant) Na weer een avondje spannende smsjes hebben we nu weer voor komende week afgesproken. En ik weet bijna zeker wat er gaat gebeuren: steamy sex!!!!! Ik kijk er wel naar uit, maar niet al te erg want het blijkt dus dat hij het wel makkelijk afzegt, maar goed we zullen zien. Ik hoop in ieder geval op een leuke avond en dat het idd alleen maar spannend en leuk is. Want ik moet er eigenlijk niet aan denken dat ik verliefd word of dat dit een regelmaat terugkerend ding gaat worden. Dat lijkt me aan de ene kant wel heel gaaf, dat terugkerende dan, maar ja, ik ben toch bang dat er dan op den duur probleempjes komen. Vandaar dat ik hier nu al volop verhalen zit te lezen, kan ik me misschien indekken. Voor zover dat kan dan natuurlijk. Ik kan hier met getrouwde vriendinnen moeilijk over praten, zij vinden me dan door en door slecht. Ik ben dus superblij met dit forum en dat wilde ik ff laten weten
Cyndi

Verliefdheid laat zich moeilijk sturen. Vooral als je met iemand geweldige sex hebt (weet ik uit eigen ervaring). Dan wordt het gevaarlijk en moet je gas terugnemen.

Soms kan het je leven gaan beheersen en daar moet je voor uitkijken. Dan is het belastend.

Zo werkt het natuurlijk niet voor iedereen. Daar moet je zelf achterkomen.
@Cyndi:

Ik kan me goed voorstellen dat je op dit moment je helemaal "suf" leest. Zeker omdat je er met vriendinnen niet over kan praten, lijkt dit de enige manier om van gedachten te wisselen met anderen. Ik heb zelf ook maar 1 vriendin die op de hoogte is.

Ik kan me de spanning voor wat er komen gaat, ook nog goed herinneren. Het is goed om er bij stil te staan dat het waarschijnlijk wel problemen gaat opleveren als je meer voor deze man gaat voelen dan alleen lust.

Hoe je daar mee om gaat, ligt helemaal aan jezelf (en aan hem).

Ik ga er voor het gemak even vanuit dat hij geen open relatie heeft? (omdat hij de afspraak heeft afgezegd, want in die situatie kan er altijd wat tussen komen)

Ik ga je niet zeggen, er niet aan te beginnen . Maar probeer vooral te genieten van het moment, want daar gaat het bij het hebben van een minnaar toch vooral om.
wat is het relatief rustig hier.....

Hebben jullie me gemist ofzo ???

Wekom Cyndi en Sara: beiden ook succes!
Natuurlijk heb ik je gemist, Bkstr.

Welkom nieuwelingen.
Ben ik weer even, dat is alweer bijna een maand geleden...

Ik heb in deze maand diverse keren willen stoppen met 2.

Puur omdat hij teveel in mijn hoofd zit, maar ergens vind ik dat juist ook leuk. Jee....ik wist dat dit moeilijk ging worden voor mij....het is mijn eigen schuld.

Mijn 2 is gewoon een lekker ding, en hij is goed in bed, uit puur egoïsme wil ik er niet mee stoppen.

Maar als ik denk aan mijn 1, voel ik me zooooo schuldig....maar ja...die gevoelens verdwijnen als ik 2 zie...

Pfff.....lastig hoor een dubbelleven....
Lastig hoor anoniem, en zoooo herkenbaar.

Je wlt wel doorgaan, maar het is belastend in je dagelijks leven. Daar komt nog eens een portie schuldgevoel bovenop.

Wil je iets meer over je situatie kwijt??

Getrouwd? Kinderen enz enz.
Kom alleen maar ff zwaaien naar Stewardess.

HeHeHela Stew Ben je hier nog steeds? Met of zonder JG?
quote:broekrok schreef op 16 juni 2011 @ 17:11:

Kom alleen maar ff zwaaien naar Stewardess.

HeHeHela Stew Ben je hier nog steeds? Met of zonder JG?

zwaaien doen we zo tegenswoordigs he

En... hoe is het met Bkstr??

Ja, rustig hè, bij de minnaressen. Date technisch trouwens verre van rustig hier. Loopt allemaal vrij soepeltjes en gladjes. Dan is de behoefte om te delen toch iets minder.

Hoe staan de zaken met jouw mannen??
pfff, heb je effe?

(ga t telegramstijl doen, want via phone toch wat zere duimen)

exnr1; weekend met hem en veel vrienden weg geweest. Erg leuk, for old times sake, en nu mis ik m weer meer.... Afkicken, letterlijk.

MrC: rustig aan. Vorige week goed gesprek, feels good om t zo te doen, maar merk dat de ruimte in mijn hoofd heen en weer slingert tussen hem en exnr1.

ZJG: nix meer gehoord, prima zo.

Oude scharrel: vorige week per ongeluk smsje v oude scharrel. Wie weet wat ervan komt...

Zo, jullie ook weer bij, he roossje
Jes Bkstr, thanx!

Lastig dat je je nummer 1 nog zo mist.. ik kan me voorstellen dat juist in zo`n weekend met vrienden het gemis versterkt wordt. Je lijkt dan weer een setje. Of was dat het niet?

Oude scharrel en een per ongeluk smsje? Jaja, dat heb ik nou ook altijd met oude scharrels...gehéél per ongeluk!!

Fijn dat ik weer bij ben meisje!!
Heeela Broekrok, mens wat mis ik je op dit veranderde forum ! En wat lief dat je naar me zwaait. Ik zal binnenkort weer eens proberen ontopic te schrijven
klopt roossje, we waren eigenlijk gewoon weer een setje. Heerlijk in t buitenland, lekker eten en drinken, en mooi hotel. Setje samen dus. Nu is t weer bijna 'klinisch' afstand nemen, zo voelt t. Maar ik weet dat t beter is..

Tja die accident-sms; is toch echt zo! Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte!
Nou ja, dames! Wat is dit? Ik moet jullie topic van de tweede pagina halen.....

Ooit was dit 1 van de best lopende topics op deze pijlerT.

Wat is er gebeurd?
Wat is er gebeurd? Tja... Ik denk zo'n beetje wat er met het hele forum is gebeurd.
Mijn pagina verspringt ook, is dat ook nieuw?
Dat is ook ruk, heb ik ook. Vroegah gebeurde dat niet;)
Ik moet eigenlijk fluisterend leuteren en dat is hier offtopic, hè

Zal eens op het kletstopic kijken.
Hai!

Ik word helemaal iebelig van alle viva reclame en het gezeur eromheen, had idd ook een verspringende pagina. En dan die achterlijke reclames.. Maar goed, ik heb nu een reclame-opvreter en alles is rustig! Heerlijk.

Inderdaad heel rustig hier... waar zijn alle minnaressen gebleven??
wat is t stil hier :(
Minnaar is hier, maar heeft ook even niks bijzonders te melden...
Hoi Allemaal,

Ben nieuw in dit topic, wat een pagina's zeg !! Heb uiteraard niet alles door gelezen want dan ben ik heel de avond bezig haha.

Ik heb sinds een maand ook contact met een getrouwde man.. Ja ben er niet trots op..

Ik zit zelf met een aantal dingen, en ben benieuwd wat jullie reacties erop zijn..

Tot nu toe is er al wel het eea gebeurd, we spreken elkaar dagelijks hij smst me heel dag dag door, volgens mij ook waar zn vrouw bij zit. Hij is echt bijna nooit thuis, in het weekend om maar even een weekend op te noemen is ie vrijdagavond met mij gaan stappen, zaterdagavond wilde hij met me uit eten en zondag was ie weer in de stad met een maat van hem en was daarna bij mij wat komen eten, (ik was aan het werk) ging pas rond 1 uur naar huis toe. Zo is dit al meerdere keren gebeurd, laatst zijn we op een zondag op vaderdag uit eten geweest, in mijn ogen hoor je dan met je vrouw en je dochter wat te gaan eten.. en niet met mij..

Ik heb hem al eens gevraagd waarom hij vreemd gaat, hij wist het niet, zn huwelijk zit goed zegt ie. Iets wat ik totaal niet geloof want dan ben je wel wat meer bij je vrouw, en heb je geen behoefte aan een ander !! Ik heb al geprobeerd om het contact te verbreken omdat ik iemand wil die er voor me is en zn leven met me wil delen. Dat vond hij erg jammer.. Maar begreep aan een kant mn standpunt ook wel. Toch is ons contact door gegaan iets wat hij ook heel graag wilt, ik heb gezegd geen seks meer te willen omdat ik het moeilijk vind, ik wil me niet aan hem hechten of gevoel voor hem krijgen.

Ik vroeg aan hem hoe hij dit zo kon, vreemdgaan en dan geen gevoel krijgen, daarop kreeg ik terug dat het voor hem ook niet altijd even makkelijk is en hij niet zomaar met iemand het bed deelt .. Hij zei me dat ie wel om me geeft. Nu hebben we dus afgesproken om alleen leuke dingen te doen, vanavond komt ie op mn werk wat eten, en aankomende week gaan we wat leuks doen.

Ik vind dit zo dubbel, mij lijkt er niks op dat zn huwelijk goed zit ! anders ga je niet zoveel naar een andere vrouw toe, het is niet dat we iedere keer seks hebben, soms komt ie ook gewoon langs om te kletsen en wat te drinken of we gaan de stad in.

Doen jullie ook leuke dingen met jullie minnaar ? en kunnen jullie die ook hele dagen door smsen ? of is het puur voor de seks ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven