Minnaar deel 16

13-03-2012 17:08 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Goedemiddag allemaal !

@Roos... trouw zijn aan jezelf kan juist ook een scheiding betekenen. Daarmee maak je de belofte aan je partner niet waar, maar je luistert wel naar jezelf. Menig huwelijk kent momenten waarbij je - in het terugzien - momenten kunt aanwijzen waarbij je niet of onvoldoende trouw bent gebleven aan jezelf. (In wat voor prut steek jij je handen? Klei? Honing? Havermoutpap?)

@Ella... Op zich is het wel logisch dat je nu meer last van je geweten gaat krijgen. In het begin is 'verliefdheid' de motor die het vreemdgaan mogelijk maakt, maar als die oorverdovende storm van emoties gaat luwen, hoor je ineens dat andere stemmetje in jezelf.

M'n date op de eerste lentedag van het jaar is weer erg goed bevallen gisteren, dus ik zweef nog een beetje en geniet heerlijk na. Nu ga ik naast Inez zitten op het langeafstandswachtbankje in afwachting van de volgende date; best gezellig hoor, lekker in het zonnetje.
Ja, da's ook waar Stew, het gevaar ligt nu wel om de hoek te loeren. Maar jij hebt in ieder geval de keus of je hem wilt zien of niet. Ik ga ook maar eens in het wild scouten denk ik
Dat is wel een mooie Stew, nee zeggen en niet altijd in de maatschappelijke pas willen lopen omdat je er niet altijd gelukkiger van wordt. Dat is trouw.

Met een single minnaar om de hoek zou ik in no time mijn hart kwijt zijn.. met alle gevolgen van dien. Hechten, aan zijn benen hangen.. poeh! Ik zou het knap van je vinden als je jezelf een beetje bij elkaar kan houden Stew!!
Gaartje, klinkt nice! Nog even lekker nagenieten! Kom erbij hoor. Zullen we even seksblessures gaan vergelijken ofzo? Of bespreken hoe goed het wel niet is heus (met zo'n constructie kan het nooit goed zijn) om een pauze te hebben? Drankje erbij?
Gaar, hai liefje!

Ben het met je eens, mijn scheiding is zeker onderdeel van de trouw aan mezelf. Ik zit duidelijk in een overgangsfase, zie eea niet helder op dit moment, hoeft ook niet.

Schuif es op.. ik ben dan al wel snel aan de "beurt".. ik kom er toch gezellig bij. Doe maar jus!'

O en prut is prut.. aarde, gras, blaadjes. Heb je beeld??
Ooooh..... ben je bloembollen aan het planten?? lolll

Doe mij ook maar jus! En graag alle details over het ontstaan van de blessures erbij he? Uiteraard heel verstandig aan elkaar vertellen dat het heel goed is dat we zo lang moeten wachten hahahaha. Ik zit hier voorlopig drie weken, dus laat de lente maar komen !

Even serieus, ik ben ook blij dat m'n minnaar niet in de buurt woont hoor, we moeten wel steeds een eindje voor een date rijden, maar we hebben al menigmaal gezegd tegen elkaar dat we elkaar snel kwijt zouden raken als we elkaar wekelijks zouden kunnen zien.
Gaartje, uiteraard! Begin jij maar, bij jou is het nog vers

Ik zou het niet kunnen geloof ik, zo'n minnaar zo dichtbij. Ik merk dat ik al langer moet landen bij iemand met wie ik closer ben dan met een minder close minnaar. Gaat niet goed komen als ik dat wekelijks ga doen. Maar toch... dat snel beschikbaar zijn, da's toch ook wel aantrekkelijk. Ik heb niet eens een nieuwe datum waar ik naar uit kan kijken. Dat moet ik toch anders gaan regelen geloof ik.

*ploft met 3 verse jus op de bank*
Ploft er ook even bij..past het nog??? Neemt zelf een roseetje -doet n's gek met dit belachelijk mooie weer! :-)

Kunnen we ook de aankomende opgelopen en veroorzaakte seksblessures op tafel gooien?

En euhm...sorry....verzier is natuurlijk vizier....had haast....

Cheers!!
Ik kom even voorbij huppelen. Weinig online de laatste tijd.

Lees wel regelmatig mee.

Nr2 is hier een beetje op z'n 'ik kan en wil niet meer' teruggekomen. En, stelletje draaikonten dat we zijn, is er een date geweest. Lang en veel gepraat ook (met kleren áán!), dat was prettig en uiterst verhelderend.

We proberen het nog een keer, maar dan wat beheerster van die piste af. En vooralsnog lijkt dat te werken. Minder heftig, minder contact ook. Wel zo rustig. Maar goed, de balans is maar lastig te vinden, en ik vind het zélf al genant om te melden dat we het wéér niet volhielden om elkaar los te laten. Maar vooralsnog ook besloten dat we dat niet gaan proberen ook omdat we het eigenlijk alletwee niet willen, en wat je eigenlijk niet wilt, dat lukt niet. Dus we gaan kijken naar wat wél werkt en dát proberen. Nou ja, we zien het wel. Hij blijft heerlijk en lekker en zo vreselijk van mij.
En gooi er voor mij ook maar een roséetje in. En jullie er allemaal heerlijk uit zo, met het eerste lentezonnetje erbij
Heerlijk zo'n roseetje! En het is niet genant hoor, Herfstig,misschien zelfs wel moedig om zo toch door te gaan.

Lekker Gaar, zo'n lentedate! Wij hebben daar net ook van genoten. Hij heeft me plekjes laten zien waar ik nooit ben geweest. Wat woon ik toch in een prachtige omgeving Het is ook wel een beetje gevaarlijk dames, een single minnaar in de omgeving.. Maar ik ga echt proberen verstandig te zijn en er ontzettend van genieten.
Je zegt mij net even te vaak "verstandig zijn" Stew .....

Ik zeg "doe voorzichtig"..
Een beetje gevaarlijk!!?? Is dat geen understatement als je het hebt over een man die alle tijd en gelegenheid heeft om je alle sterren van de hemel te laten zien? Levensgevaarlijk dus! Maar wel lekker!

Veel plezier samen en heel verstandig idd om er flink van te genieten.

Hebben jullie ook zo'n last van lentekriebels?? Ik word er helemaal gek van!! :-)
Met verstandig zijn bedoel ik mijn hoofd erbij houden. Tot nu toe lukt dat heel aardig, want ik ben al eens eerder in die valkuilen gestapt. Al was dat geen single minnaar maar iemand met een open relatie. En daarbij probeer ik ook voorzichtig te zijn.

Aphro, heerlijk he die lentekriebels
@houvanjezelf hoe is het met jou? lang niet gezien!
..
Aaah heerlijk iddan, had ik ook graag gedaan vandaag, een roseetje op een terrasje in de zon, mmm

Maar niet vertellen hoor, echt niet doen!
..
Oei, vooral met een drankje op lijkt me dat nogal een ding. Gelukkig kan ik er met velen gewoon over praten. Niet met iedereen maar wel met veel.
..
@ iddan ik herken het probleem zoooo goed. Je bent zo vol lof over hem dat je het liefst iedereen zou vertellen hoe fantastisch hij is...moeilijk hé.

Indirect kan je een heleboel vertellen? Vertel....:)
..
Oei, herkenbaar.

Laatst met een vriendin in een restaurant. Zij maar vragen: 'heb je nou echt nooit...?' en ik maar heel keurig nee schudden. Terwijl elke vezel in mijn lijf gilt: 'JAAAWEEEELLL!!! En het is zo f*cking geweldig!!!!!' Maar ja, ik ben een truttebol, ik doe zoiets niet.

Toch wel jammer, dat zo'n minnaar maar zo'n klein deel in je leven uit maakt eigenlijk...
Maar als iemand er met zoveel woorden om vraagt, dan wil ze het toch weten? Dan vertel je dat toch? Of denk ik te simpel. Ligt waarschijnlijk ook aan het persoon. Hoewel, ik heb niemand in mijn omgeving die ik geen tipje zou geven denk ik....
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven