Minnaar deel 17
maandag 21 mei 2012 om 14:59
Profiel
17623 berichten
Voeg toe als contact
13-03-2012, 17:08
--------------------------------------------------------------------------------
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
17623 berichten
Voeg toe als contact
13-03-2012, 17:08
--------------------------------------------------------------------------------
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
donderdag 31 mei 2012 om 11:15
donderdag 31 mei 2012 om 14:57
@aviv, dank je.
@silvia, je voelt, weet wanneer het op is, wanneer het té moeilijk wordt.
Ik probeer alle mooie momenten (en dat zijn er veel) een plek te geven. Zeg tegen mezelf dat ik in ieder geval heb durven leven. Ik heb van het vreemdgaan geen spijt, omdat ik er niemand mee gekwetst heb. En juist daarom kan ik er ook goed mee omgaan.
Dit is mijn herinnering. Ik heb altijd gedacht, ik wil geen spijt krijgen omdat ik iets niet heb durven doen.
@silvia, je voelt, weet wanneer het op is, wanneer het té moeilijk wordt.
Ik probeer alle mooie momenten (en dat zijn er veel) een plek te geven. Zeg tegen mezelf dat ik in ieder geval heb durven leven. Ik heb van het vreemdgaan geen spijt, omdat ik er niemand mee gekwetst heb. En juist daarom kan ik er ook goed mee omgaan.
Dit is mijn herinnering. Ik heb altijd gedacht, ik wil geen spijt krijgen omdat ik iets niet heb durven doen.
donderdag 31 mei 2012 om 16:19
Laatst geweldige date gehad met minnaar. Hij was al een tijdje erg druk en vergat mij in het proces. Ik was daar niet blij mee omdat hij anders beloofde. Heb hem dat verteld en gezegd dat ik niet achter hem aan bleef lopen. Zo gezegd, zo gedaan (met moeite weliswaar) hij begreep de boodschap. Hij nam het initiatief en kwam me tegemoet. Met als toetje walgelijk goeie sex...
Draag mijn hart niet op de tong maar met een minnaar moet je wel duidelijk zijn. (mijn mening)
Nu vraag ik me af: "durf" je dat, zeggen tegen je minnaar wat er scheelt en hoe jij je daarbij voelt?
Draag mijn hart niet op de tong maar met een minnaar moet je wel duidelijk zijn. (mijn mening)
Nu vraag ik me af: "durf" je dat, zeggen tegen je minnaar wat er scheelt en hoe jij je daarbij voelt?
donderdag 31 mei 2012 om 16:25
@cakey, bij m'n eerste minnaar durfde ik dat niet. Was ontzettend bang om hem kwijt te raken. Ik liet hem over m'n gevoelens heen walsen en uiteindelijk heb ik de "relatie" beëindigd. Ik heb nu een nieuwe minnaar en dit is zo ontzettend anders. We zijn heel open naar elkaar in eigenlijk alles, ik durf ook alles tegen hem te zeggen.

donderdag 31 mei 2012 om 17:07
Nop, wat een droeftoeter! Die dacht even fijn te kunnen huisjehoppen en had de standaard tekst al in zijn zak zitten. Not gonna happen! (al mag je loedertechnisch natuurlijk best even flink misbruik van hem maken toch? Of ben ik slecht?)
Sylvia, je minnaar klinkt niet heel stabiel. Als ik het goed heb begrepen heeft hij zich een soort van door jou over laten halen om er toch weer in te duiken. Om vervolgens spijt als haartjes op het hoofd te krijgen. Ik denk dat je de ziel even met rust moet laten, hij zal het lastig genoeg hebben met zichzelf kan ik me zo voorstellen.
Hoe ik dat doe? TJa eeeh ik heb 1 lijf en dat staat gewoon ter beschikking
En of je nou elke week sekst met 1 of om de 3 weken met jan-piet en alleman, maakt niet uit toch? Ik hou ze prima uit elkaar, daarbij, ze weten nu alle 3 van alle 3 dus zwaar relaxed.
Mocht ik ooit de verkeerde een sms sturen, valt het niet eens zo op volgens mij. (ik bedoel, zin in jou is zin in jou toch??)
Sylvia, je minnaar klinkt niet heel stabiel. Als ik het goed heb begrepen heeft hij zich een soort van door jou over laten halen om er toch weer in te duiken. Om vervolgens spijt als haartjes op het hoofd te krijgen. Ik denk dat je de ziel even met rust moet laten, hij zal het lastig genoeg hebben met zichzelf kan ik me zo voorstellen.
Hoe ik dat doe? TJa eeeh ik heb 1 lijf en dat staat gewoon ter beschikking

En of je nou elke week sekst met 1 of om de 3 weken met jan-piet en alleman, maakt niet uit toch? Ik hou ze prima uit elkaar, daarbij, ze weten nu alle 3 van alle 3 dus zwaar relaxed.
Mocht ik ooit de verkeerde een sms sturen, valt het niet eens zo op volgens mij. (ik bedoel, zin in jou is zin in jou toch??)

donderdag 31 mei 2012 om 17:34
@Sylvia... sterkte meid! 2,5 jaar is inderdaad niet niks en misschien is het makkelijker voor je nu omdat je weet dat jullie alle wegen hebben uitgeprobeerd. Het idee dat je minnaar nu rustiger door het leven gaat, is ook wat waard. En al die heerlijke beelden en herinneringen raak je nooit meer kwijt.
@Gerdien... mooi beschreven, je kunt je zelf niet verwijten dat je niet voluit hebt geleefd. Zo voel ik het ook wel, al heeft het ook een prijs (schuldgevoel; ontdekstress; onrust etc.)
@Cakey... ik zeg alles tegen m'n minnaar, maakt niet uit wat en hoe, zelfs per sms zijn we allebei direct en delen ons gevoel als we dat willen.... er zijn geen taboe's en gevoeligheden.
@Gerdien... mooi beschreven, je kunt je zelf niet verwijten dat je niet voluit hebt geleefd. Zo voel ik het ook wel, al heeft het ook een prijs (schuldgevoel; ontdekstress; onrust etc.)
@Cakey... ik zeg alles tegen m'n minnaar, maakt niet uit wat en hoe, zelfs per sms zijn we allebei direct en delen ons gevoel als we dat willen.... er zijn geen taboe's en gevoeligheden.

donderdag 31 mei 2012 om 20:10
Je bedoelt waarschijnlijk: het hebben van een minnaar.
Ja klopt. Oorspronkelijk had men een minnaar of minnares naast het huwelijk, in sommige culturen werd dit trouwens in de hogere kringen als zeer normaal gezien.
"Wij" hier gebruiken het woord minnaar als seksvriendje met vaak een beetje meer, lees: wat gevoelens en het delen van iets meer dan het bed. Ik heb een paar M`en in mijn leven waar ik afspraakjes, dates, seks ed mee heb, ik noem hen minnaars maar ik ga niet vreemd.
Het is dus maar net hoe je een woord uitlegt.
Ja klopt. Oorspronkelijk had men een minnaar of minnares naast het huwelijk, in sommige culturen werd dit trouwens in de hogere kringen als zeer normaal gezien.
"Wij" hier gebruiken het woord minnaar als seksvriendje met vaak een beetje meer, lees: wat gevoelens en het delen van iets meer dan het bed. Ik heb een paar M`en in mijn leven waar ik afspraakjes, dates, seks ed mee heb, ik noem hen minnaars maar ik ga niet vreemd.
Het is dus maar net hoe je een woord uitlegt.

donderdag 31 mei 2012 om 20:17

donderdag 31 mei 2012 om 20:24
Nee, ik ga mijn vingers hier niet aan branden. Echt niet. Nooit.
Vriendin is de moeder van de beste vriend van mijn zoon, ik werk met haar samen, dat zet ik er allemaal mee op het spel. Nu kan ik haar recht in de ogen aankijken en heb ik niets verkeerd gedaan.
Weet je, zo makkelijk bouw je geen vriendschappen op hier, en ik wil dat niet zomaar weggooien voor een wip. Dan maar geen wip. Nee, dit moet ik niet doen.
Weet je dat ik vandaag tot de conclusie kwam dat ik geen enkele man hier kan bedenken die niet vreemdgaat? Echt geen een!

donderdag 31 mei 2012 om 20:32
Gewoon, of ongewoon.. wat je wilt, ieder heeft zo zijn of haar voorkeuren.
Ik heb geen man.
Ja klopt, maar niet door "ons, minnaars en minnaressen", juist vreemdgangers mogen hier hun verhaal kwijt. Omdat wij hier proberen te begrijpen wat men drijft tot vreemdgaan. Omdat wij zo oordeelloos mogelijk met dit fenomeen om wensen te gaan.
Omdat wij allen niet zonder zonden zijn en dus niet met stenen mogen gooien.

donderdag 31 mei 2012 om 20:35
donderdag 31 mei 2012 om 20:45
Nou... je mag het best wat ruimer zien hoor! ... Een minnaar is een man waar je een lekkere erotische 'relatie' mee hebt (kan ook op een tafel dus....loll). Het is iets meer dan een 'seksvriendje', maar het is geen 'verkering', of 'verloving' ... Ik heb het dus over m'n lover/minnaar en niet over mijn vriend of mijn partner of mijn man.
En wat nou 'done' of 'not done' is, is hier niet het topic. Hier gaat het er over of je een minnaar kunt hebben zonder dat je aan dat heerlijke manmensch (of vrouwmensch) 'verslingerd' raakt. In welke rol dan ook... Als 'single' of als partner in een open relatie of als vreemdganger..., dat is van secundair belang.
Ik ben bijvoorbeeld een vreemdganger maar ik laat me echt niet aan een kruis nagelen, noch zal ik dat ooit een ander aandoen. Ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen keuzes en alleen in een sfeer van respect, kan je iets betekenen voor elkaar op een forum als dit.
En ja... dat er geregeld mensen worden afgebrand buiten dit topic, dat is inderdaad bizar, dat ben ik helemaal met je eens.
@Noppies.... Sjonge. Jij woont wel in een heel bijzonder dorp zeg. Dat is nog es wat anders als de Albasserwaard. Ik geloof dat ik maar ga emigeren of zo... hahaha