Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
@allegaartje: wat je zegt: no fun at all als je in die gekke spiraal terecht komt dat je zijn en lijf andere dingen lijken te doen en denken dan je normale doen en laten. Niet alleen niet plezierig maar soms zelfs uitermate pijnlijk is mijn ervaring.

Hoe kies je dan! Je weet dat je een keuze hebt, maar die met de volle overtuiging kunnen nemen vind ik toch echt een ander ding!
Tja.. het was heel vervreemdend, vond ik. Ik spreek inmiddels over 15 jaar geleden overigens, maar die 'zielenpijn' kan ik nu nog 'terugvoelen'... ik 'voel' nog het duivels pijnlijke dilemma waarin ik me bevond. Onbedoeld overigens... het overkwam me zoals je in tropische storm terecht kunt komen, alle controle kwijt dus.

Hoe kies je dan?? verre weg van rationeel, that's for sure.
Ik ben hier pas gaan lezen nadat ik contact met hem kreeg .

Eerst chatten en dat breidde zich uit , dan ga je eens rondsnuffelen maar eigenlijk vond ik alleen op dit forum wat ik zocht .

De herkenning en dat er dus meer zijn die via WF iemand leerden kennen .

Zijn nog niet all THE way gegaan , had mijn verstand er mischien toch nog bij .

Maar voelde me net een tiener toen ik ineens heftig aan het zoenen was met een ander ..

Dit is me nog nooit overkomen
Silver1977

Het is nog niet te ver gegaan! Denk goed na voordat je iets doet wat je niet meer kunt terugdraaien. Een kus is al te ver! Ik ben gescheiden omdat mijn ex zijn tong bij een wijf in haar strot stond te roeren! Je man/partner verdient dit toch niet? Wat u niet wil dat u geschiedt...
Silver, vergeet ik jou helemaal! Welkom!

Heftig. Ik vind het verhaal van Shanna nog steeds bijzonder. Alsof er op een bepaald moment iets wakker gemaakt wordt, wat ook bijna niet meer te verstoppen is. Want de worsteling gaat nog altijd door.
Nop, ik vind het na 3 jaar ook nog steeds een worsteling zo af en toe.. het zal nooit van een leien dakje gaan. De emoties overkomen je wel degelijk, ... daar is niets aan te doen, dat maakt dat het voelt alsof de gehele situatie je overkomt. Maar door die emoties, gevoelens denk je anders, redeneer je anders. En als die rollercoaster op weg is,... geen idee of die ooit nog te stoppen is....
Ooijen, je begint nu zelfs mij te irriteren. Hang lekker ergens anders de moraalridder uit.

Mijn leven, mijn keuze... Jouw oordeel?

Categorie lekker belangrijk. Pfff ben je een heilige? Denk het niet

Lekker onder de negeer knop.

Ik ga weer terug op mn wolk :-)

Nagenieten van een heerlijke date... Wat is ze toch lekker, mooi, lief, geil... En zo blij dat ze mijn leven aanvult
Het betreft niet alleen jouw leven!! Als je er niemand mee zou kwetsen, maakt t mij niet uit met wie je wel of niet neukt. Maar er is nog een derde speler, en die kwets je met je acties. Waarom zou je dat je partner aandoen?
Keuzes maken in de wervelwind van gevoelens is verre van makkelijk. Je moet nogal sterk in je schoenen staan om dan de wijste te wezen. Toch moet er iets in je zijn geweest wat daarvoor open stond, iets van een deurtje naar je ziel.

Lekker Tas, morgen kom er ik gezellig bij klimmen. O ... jullie kunnen nu wel open kaart spelen hoor, tis duidelijk
-verwijderd omdat ik me niet meer op de kast wil laten jagen! -

Haai Rooss
anoniem_146379 wijzigde dit bericht op 15-06-2012 21:54
Reden: Omdat ik me mateloos irriteer!!
% gewijzigd
Sense, ik denk ook idd dat als je eenmaal echt ingestapt bent, uitstappen nog veel moeilijker is. Maar het valt me zo op dat het moment van bijna-niet-meer-terug-kunnen, dus al veel eerder begint. Voordat er ook nog maar echt iets gebeurd is, misschien zelfs wel voor de zoen.

Wat Gaar ook vertelde, soms heb je een onweerstaanbare aantrekkingskracht op een ander, die gewoon niet meer verdwijnt.

Ik heb ook regelmatig gedacht dat mijn minnaar van hier wel naar de achtergrond zou verdwijnen. Soms hebben we ook een tijdje geen of minder contact en dan zou je denken, dat alles wat niet gevoed wordt, afzwakt. En toch zoeken we elkaar altijd weer op en is het altijd weer vuurwerk en vlindertjes. Die chemie lijkt niet te stoppen, ookal is er een tijdje afstand.
quote:Allegaartje schreef op 15 juni 2012 @ 20:34:@All... over keuzes maken. Je hebt altijd een keuze, daar ben ik het mee eens. Maar ik ben wel 1 keer zo 'hoteldebotelverliefd' geweest dat ik de 'willoosheid' die Shanna beschrijft, wel herken. Je krijgt ineens te maken met een hele andere 'aansturing' van je eigen zijn en lijf en dat is ontzettend verwarrend en allesbehalve plezierig. Ik hoop het nooit meer mee te maken.... no fun at all.

Dit is grotendeels hoe het nu voelt voor mij. Alleen zit er bij mij geen verliefdheid aan vast gekoppeld. Tenminste niet in de zin waarop ik verliefdheid altijd heb beleefd. Ik zit niet op een roze wolk, idealiseer hem niet, wil niet steeds bellen, ben niet jaloers op (of bovenmatig geïnteresseerd in) zijn vrouw, wil überhaupt geen relatie met hem en/of weg bij mijn man!

Wel zitten hij en ik in precies dezelfde 'vibe' en dat heb ik niet vaak meegemaakt met mensen. Ik bedoel dit nog los van de lichamelijke aantrekkingskracht. We hebben weinig interesses of ervaringen gemeen en zitten ook op een heel ander denkniveau, maar als we bij elkaar zijn is er een soort klik of flow. Ik heb op geen enkele manier het gevoel dat ik me anders moet voordoen dan ik ben. We praten ook heel makkelijk met elkaar.

quote:noppies schreef op 15 juni 2012 @ 21:29:Heftig. Ik vind het verhaal van Shanna nog steeds bijzonder. Alsof er op een bepaald moment iets wakker gemaakt wordt, wat ook bijna niet meer te verstoppen is.Ja, zo lijkt het soms wel ja. Alsof het allemaal onafwendbaar is of zo. Maar dat past helemaal niet in mijn levensvisie. Die willoosheid is ook niet iets wat normaal gesproken bij mij past.
Ja, het begint zeker al eerder.. terug kijkend kan ik ook niet uitvissen wat het exacte moment van 'no way back' geweest is. Tot de eerste zoen heb ik er ook niet echt bij stil gestaan dat het daadwerkelijk zou gebeuren, echter toen het moment daar was, heb ik heel bewust de auto gepakt en ben naar hem toe gereden. Zelfs toen, toen ik in de auto zat, was ik mij niet definitief bewust van wat er ging gebeuren. Die chemie is zo sterk, sterker dan ik ooit eerder heb gevoeld. Dat maakt het ook zo bijzonder voor mij.
Herkenbaar... Achteraf gezien was ik ook vreselijk naïef (what was I thinking...). Maar toch, het moment na zo'n zoen, dan komt toch wel het besef? En als je niet voor de bijl wilt gaan, weet je toch dat je het bij 'hoi' en 'doei' moet laten? Tenzij je dat niet wilt natuurlijk...
Roos.... Zo duidelijk dan?

No problem hoor... Ze is echt lief
En dan de volgende ochtend jezelf weer recht in de ogen kunnen kijken, toen je voor de spiegel stond? En kunnen jullie ook je partner nog recht in de ogen aankijken?
Sense, hier ging het ook zo. Ik kende hem al langer, maar er is nooit iets uitgesproken. Dat er chemie was, wist ik wel, maar niet dat het zo sterk zou zijn.

We zagen elkaar regelmatig, maar door een verandering in mijn werk, zou dat veel en veel minder worden. We kwamen elkaar nog een avond tegen, hebben gekletst en zijn ongeveer tegelijk vertrokken, zonder iets af te spreken..

Toen ik bij mijn huis parkeerde, kwam zijn auto net weer terug uit de straat, hij was op zoek naar mijn huis en omdat ik niet ongastvrij wilde zijn, bood ik een drankje aan .

En vanaf toen ging het fout. Hij wist ook niet wat hem bezielde of gebeurde. Het ging gewoon zo.
quote:tasje69 schreef op 15 juni 2012 @ 22:08:

Roos.... Zo duidelijk dan?

No problem hoor... Ze is echt lief

Nee, niet duidelijk. Helemaaaaaaaal niet.

Dat het maar duidelijk is Tas!

Shanna, wel bijzonder, geen verliefdheid, geen wederzijdse interesses, niet eens echt lichamelijk contact gehad. Gek hè? Ik heb ook een paar kennismakingsdates gehad waarbij het meteen van dik hout en planken was. Bam, meteen in je systeem. Inderdaad, geen verliefdheid zoals we dat kennen en eigenlijk ken ik ze verder ook niet goed maar pure chemie. Onverklaarbaar. Lekker!

Hai lieve Ientje, ook even hier?

Dat laatste: tenzij je dat niet wilt natuurlijk.. dat bedoel ik, daar ligt je keuze, dan overkomt het je niet meer.
quote:sweetinez schreef op 15 juni 2012 @ 22:06:

Herkenbaar... Achteraf gezien was ik ook vreselijk naïef (what was I thinking...). Maar toch, het moment na zo'n zoen, dan komt toch wel het besef? En als je niet voor de bijl wilt gaan, weet je toch dat je het bij 'hoi' en 'doei' moet laten? Tenzij je dat niet wilt natuurlijk...

Nee, dat besef heb ik nooit gehad.. En ik vraag me nog wel eens af dat als ik destijds het initiatief niet had genomen, of hij dat had gedaan, en hoe hij het gedaan zou hebben..

Ik denk dat als er ook maar ergens een 'besef' is.. ergens iets wat in je roept dat je het niet wil, het ook niet gebeurd..
He, lekker Ien, weer bijna als vanouds
Sensual, wat jij beschrijft herken ik. Zo voelde het de 1e keer voor mij ook. De 2e keer was het anders, toen ben ik er bewust in gestapt, ook al was ik niet zoekende.
quote:sweetinez schreef op 15 juni 2012 @ 22:06:

Hee Sweety Inez !! How nice to see you !

Ik had het over een ervaring van 12 jaar geleden hè? Inmiddels weet ik me te beheersen en verlies ik me niet meer in mijn minnaarrelaties (wat een zegen is, want ik geniet er meer van nu).
quote:meis34 schreef op 15 juni 2012 @ 22:18:

Sensual, wat jij beschrijft herken ik. Zo voelde het de 1e keer voor mij ook. De 2e keer was het anders, toen ben ik er bewust in gestapt, ook al was ik niet zoekende.Ik was de eerste keer niet zoekende, en ben na 3 jaar nog steeds met dezelfde minnaar.. Ik vrees dat we samen met pensioen zullen gaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven