Minnaar deel 19.

26-11-2012 12:53 3006 berichten
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Tanja, welkom! Weet waar je aan begint. Ik heb het een aantal jaar volgehouden om alleen 'gezellig' te chatten. Maar uiteindelijk ging ik voor de bijl (en hij wist het al vanaf dag 1, hoe irritant). Geeft niks als je daar enorm fijn van opfleurt. Maar als je absoluut die lijn niet over wilt, zou ik nog wel een keertje extra nadenken.
Alle reacties Link kopieren
Roos, wat omschrijf je dat toch weer mooi!

Tanja, bij twijfel niet doen! Denk er goed over na, weet wat de eventuele consequenties kunnen zijn. En volgens mij zit je hier goed hoor!
quote:Rooss4 schreef op 15 maart 2013 @ 14:10:

[...]

Dat snap ik en dat lees ik. Je pijn is enorm doorvoelbaar in je postings. Je bent hier nog helemaal niet klaar mee. In dit topic tegen alles en iedereen aanschoppen zal je niet helpen, het zal je alleen maar kwader maken. Ga met iemand praten en word stervensgelukkig. Dat is jouw ultieme "wraak". Jouw harde woorden komen hier niet aan. Over keiharde oordelen wordt heengelezen, je mag en kan de discussie aangaan om inzicht te krijgen, daar staat een ieder van ons voor open. Maar zodra je gaat schelden en oordelen zul je een roepende in de woestijn zijn.

Dan ga je volledig je doel voorbij en het besmuikt dit topic. Ik denk dat dat voor iedereen, ook voor jou, jammer is.Dank je. Ik ben gelukkig, ik ben alweer vier jaar getrouwd met een eerlijke man. Ik was me er niet van bewust dat ik harde woorden spreek, dit is mijn manier van praten. Mensen weten bij mij precies waar ze aan toe zijn, omdat ik gewoon eerlijk zeg wat ik vind. Het was niet bedoeld om te kwetsen, dit is mijn manier van praten. Ik heb het achter me gelaten, alleen als ik hier soms meelees, dan snap ik niet dat als je zo'n hekel hebt aan je partner dat je dit doet, waarom je elkaar dan niet het allerbeste gunt: de vrijheid en de kans op een eerlijke partner?
Nou mientje, dat sad excuse for a man had jij wel 3 maanden eerder eeuwige trouw aan beloofd, dus wat zegt dat over jou? Of zag je die trouwbelofte niet als iets serieus? Nam je je man wel serieus?
Mientje toch, meisie.... Na 4 jaar gelukkig met een ander nog steeds niet over je ex heen? Vol wrok, boosheid. En dan zogenaamd je harde woorden vergoelijken met ik ben eerlijk en dat is mijn stijl?

Eerlijk zijn wil niet zeggen dat je woorden anderen moeten kwetsen... Dat zegt heel veel over jou... Eerlijk en eenzaam. Kennelijk kin je je vent niet meer boeien als hij al na 3 maanden een ander had. Wat vind je huidige vent van je boosheid? Lijkt me dat hij niet zit te wachten op zure Bertha op de bank. Get a life
quote:aikidoka schreef op 16 maart 2013 @ 09:39:

Nou mientje, dat sad excuse for a man had jij wel 3 maanden eerder eeuwige trouw aan beloofd, dus wat zegt dat over jou? Of zag je die trouwbelofte niet als iets serieus? Nam je je man wel serieus?Wat het zegt over mij? Dat ik ontrouw niet pik en hem er per direct heb uitgezet. Hij heeft z'n straf al gehad hoor. Zijn ONS werd zwanger en zij wist niet of het nou van hem was of van haar man. En hij haatte kinderen en is geëindigd met haar en een tweeling. Ik heb nog een tijd contact gehad met zijn moeder en die kon er maar moeilijk mee omgaan. Ze was namelijk verlaten door zijn vader en hij liet haar achter met twee kleine kinderen.
quote:sabje76 schreef op 16 maart 2013 @ 10:08:

Mientje toch, meisie.... Na 4 jaar gelukkig met een ander nog steeds niet over je ex heen? Vol wrok, boosheid. En dan zogenaamd je harde woorden vergoelijken met ik ben eerlijk en dat is mijn stijl?

Eerlijk zijn wil niet zeggen dat je woorden anderen moeten kwetsen... Dat zegt heel veel over jou... Eerlijk en eenzaam. Kennelijk kin je je vent niet meer boeien als hij al na 3 maanden een ander had. Wat vind je huidige vent van je boosheid? Lijkt me dat hij niet zit te wachten op zure Bertha op de bank. Get a lifeWat kan ik zeggen: ontrouw laat diepe wonden achter, maar dat interesseert jouw vast niks. Mijn man zit naast mij en we lezen dit samen. Hij begrijpt het ook niet, dat er zulke mensen bestaan. Hij is ook door een ex bedonderd en dat vond hij ook geen joyride!
Bedriegen en bedrogen worden, zijn beide heftige dingen. Heb beide ondertussen meegemaakt. Het schuldgevoel is vreselijk richting de bedrogene maar er later achter komen dat hij geen haar beter was en me zelfs nog een stap voor was, maakte me woest. En dat was in een minnaarrelatie, niet eens een vaste relatie of huwelijk. Ik kan me de reacties en veroordelingen van sommige meelezers wel voorstellen maar met zulke harde woorden bereik je hier niks.

Mientje, mooi dat je het geluk weer hebt gevonden. Ik vond je reactie op de post van Roos mooi om te lezen.

Openheid en eerlijkheid staan bij mij (en bij m'n huidige minnaar) op nr. 1. Geen verborgen agenda, duidelijkheid en goede afspraken. En natuurlijk heerlijke seks... Nog 6 nachtjes tot onze volgende date .
Heftig meis. Bedrogen in minnaarrelatie? Eigenlijk nooit over nagedacht. Ik vermoed wel dat mijn OL er naast zijn vrouw en mij nog iemand bij heeft maar is dat bedriegen? Geen idee. Het gaat mij om de seks en die is super:-)

En daarbij ben ik hem ook niet trouw. We hebben geen afspraken behalve dat het veilig moet. Naar mijn man toe is het oneerlijk. Dat realiseer ik me ook wel. Zolang hij niets tekort komt, er voor anderen geen gevoelens spelen en we het goed hebben samen zie ik er geen kwaad in.

Leuk he dat aftellen en als het zover is mag de tijd stil staan vind ik.
Het was een minnaarrelatie die wat serieuzer werd. Toen m'n date met JG uitkwam, werd me veel verweten. Achteraf de pot die de ketel verweet. En dat stak me het meest, het schuldgevoel vrat me op terwijl dat totaal niet nodig was geweest! Het positieve is dat ik nu letterlijk en figuurlijk goed in m'n vel zit, moest toch nog een paar kilo's kwijt!
Hallo allemaal,ik wil hier ook gaan meeschrijven.Ik heb dus sinds een maand ook een minnaar naast mijn man!!Het is erg stout ik weet het.Het is het spannende wat het er zo heerlijk aan maakt.Man weet van niets uiteraard,.Ben bang dat ik hier iedereen over me heen krijgt!!

Maar aangezien dit anoniem is gooi ik het toch in de groep.Ik heb hem(minnaar)ontmoet via een chatsessie op de pc.Waarschijnlijk ben ik gevallen door zijn prikkelende,lieve woorden.FOUT ja dat weet ik zelf ook wel.Maar toch sinds ik hem ken,voel ik me anders,vrolijker,actiever en zelfs fitter,Moet er wel bij zeggen dat manlief vaak in het buitenland vertoeft voor zijn werk.Denk dat dat ook meespeelt.Het is dus voornamelijk de spanning dat het leuk maakt.

We hebben elkaar 1 keer ontmoet,en ontzettende lekkere sex gehad,waarvan ik geeneens het vermoeden dat dat bestond.Wel met condoom natuurlijk.Nu is het zo dat ik hem niet meer uit mijn hoofd kan krijgen.We hebben contact via WA.Ik wil absoluut niet verlieft worden,hoe doen jullie het gevoelens scheiden van minnaar en man/vriend?

Jullie zullen nu wel zeggen van stop ermee als je je huwelijk goed wil houden.snap ik ook wel,Maar ik ben bang dat ik er al verslaafd aan ben geworden,Hele dag foon checken ed,

Hoe houden jullie het gescheiden,minnaar en man??
Trouwens dit is helemaal nieuw voor mij,ben zelfs nog nooit vreemd gegaan in al die jaren!!
Mercedes, hoi. Je hoeft niet bang te zijn dat je "ons" over je heen krijgt hoor, dit forum gaat juist o.a. over vreemdgaan. Tja, hoe scheid je dat, hoe ga je om met verliefde gevoelens. Lastig. De hele dag je foon checken is doodvermoeiend maar het hoort er wel een beetje bij op eoa manier.

Nu.. na minnaar 738 kan ik zeggen dat ik het trucje een beetje onder de knie lijk te krijgen. Goed oefenen dus!
Pfff ik ben blij dat ik hier goed zit dan! Nog een vraagje waar en wanneer zien jullie je minnaar??? De mijne wil mij en ik hem ook eens in de 2 weken zien! Laatste keer hebben we een snelle wip in een bos ergens gemaakt!!!! Tis wel heel geil en spannend dat wel, maar we zoeken toch iets meer intiemers zonder pottenkijkers! Bij hem en mij thuis is geen optie!
Heerlijk thuis in mijn eigen roosbed! Lang leve de singles.

Maar volgens mij gaan de meesten hier naar een hotel Dirtsa.
Goed oefenen dus Rooss4!! Dit weekend hebben we geen contact omdat hij alleen met zijn werktelefoon met mij contact kan zoeken, maar ik baal omdat ik zijn apjes mist?ik weet niet hoe het allemaal verder moet nu!! Ik wou dat het al maandag was, dan spreek ik hem weer!!! Ik ben zo blij met dit forum!!!! Het is mijn grote geheim wat ik in stilte bij me draag, ben blij dat ik hier mijn hart kan luchten soms
En wat mis je dan? Is het de lol die je hebt, de leuke gesprekjes per app of mis je de bevestiging? De wetenschap dat hij aan je denkt en je nog leuk bent?
Ja alles bij elkaar!! Ook de gedachte dat hij aan mij denkt, maar vooral het spannende eraan!! Aan de ene kant besef ik heel goed dat ik met vuur speel, maar aan de andere kant, ik geniet er zo van nu! Op een bepaald moment stop ik er echt weer mee weet ik zeker, maar voor nu nog niet..
Het spannende kan wel even wachten toch?

Geeft jou de kans en de tijd om je weer even op thuis te concentreren en met beide benen op de grond te komen.
Dat landen, dat is nou waarschijnlijk net wat ze niet wil
Heu Liesje!

Hoe is het met jouw landen en landingen?
quote:mercedes73 schreef op 16 maart 2013 @ 21:42:

Op een bepaald moment stop ik er echt weer mee weet ik zeker, maar voor nu nog niet..Dit gaat moeilijker worden dan je denkt, zeker als je de spannende berichten nu al in het weekend het mist. Stoppen is dan weer heel erg moeilijk. Zoals Roos zegt blijf je ook op thuis concentreren want daar moet je uiteindelijk ook weer mee verder. Dus inderdaad blijf met beide benen ook op de grond staan want hoe dieper je hierheen meegaat hoe moeilijker het wordt om je dan weer los te maken.
Ja rooss4 denk wel dat je gelijk hebt. Ik moet me ook concentreren op de thuis situatie. Doe ik ook wel natuurlijk, maar minnaar spookt ook door mijn hoofd de god ganse dag. Nogmaals dit vreemdgaan is heel erg nieuw voor mij. In de eerste instantie dacht ik van, ik ben alleen maar nieuwsgierig hoe het is om sex te hebben met iemand anders ipv mijn man, dat was echt de bedoeling. Maar nu heb ik toch zin in meer?
quote:Rooss4 schreef op 16 maart 2013 @ 22:03:

Heu Liesje!

Hoe is het met jouw landen en landingen?

Schiet nog maar zeer zelden van de landingsbaan af :-)

Et toi?
Tja Mercedes, het is ook wel logisch. Je wordt weer gezien, een man doet moeite voor je. Je voelt je mooi en begeert. Hij heeft iets in je losgepeurt dat waarschijnlijk al jarenlang sliep. Zie daar maar weerstand tegen de bieden.

Ik kan alleen maar aanraden om te proberen je koppie er een klein beetje bij te houden, al weet ik hoe lastig dat is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven