Minnaar, deel 20

09-04-2013 09:41 2184 berichten
Al 19 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
Silver, je staat op 2!

Volgende date is trouwens zaterdagnacht
2? 2 van wat? En wie bepaald die ranking eigenlijk?
Ja 30 jaar klinkt als veel maar ik merk er niks van ook niet met praten ofzo. Ja hij heeft wat meer rimpels :p
quote:evertl schreef op 11 april 2013 @ 16:06:

2? 2 van wat? En wie bepaald die ranking eigenlijk?De jongste mag altijd beginnen hé!
Precies !
Ik sla over. Ik heb mijn eigen "Evert"
Rimpels maken een man toch aantrekkelijker? Ik zit al drie jaar chagrijnig te kijken om maar rimpels te krijgen

Tsja de jongste mag beginnen, dus post allemaal maar even je leeftijd hier :-D
Rimpels of niet mijn minnaar is aantrekkelijk:)
Haha ik heb mijn leeftijd al verklapt
Maar Roos, het opperloeder jury voorzitter doet niet mee aan de keuring? Wat is dat nou?
.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Doorgevertjes.... Tsss, nu voel ik me vies en gebruikt.
.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Ouch ouch ouch... :-)

* gaat in de hoek zitten zijn wonden te likken *
Stoutem.. Wat 'grappig' dat wij ongeveer zelfde leeftijd hebben en ook qua minnaar..

Ik ben 25, minnaar 48.. Ik oude ziel, hij jonge ziel.. Voel je inderdaad niks van ;) Maar hoe zit jij dan in je nr 1 relatie? En hoe ben je bij je minnaar gekomen?
Mijn nummer 1 relatie is gewoon mijn eigen.leeftijd al zes jaar heel stabiel en hij vind mijn minnaar goed.

Ik ken mijn minnaar via internet maar gewoon toevallig kwam in gesprek en klikte was niet op zoek. Na drie weken mailen afgesproken
@ Roos, Ien en Heidi, jullie berichtjes zijn niet ondergesneeuwd hoor ;) Ik heb ze goed gelezen en begrijp wat jullie proberen aan te geven.

Heidi, wij zijn iets anders van start gegaan dan de gemiddelde minnaarrelatie (wat is gemiddeld??) Wij waren al vrienden, en dat werd nog heftiger.. Hebben zeker op vriendschappelijk gebied al erg veel voor elkaar betekend. Wij kunnen ook op een bepaalde manier voor elkaar klaar staan die niet echt makkelijk uit te leggen is. Een soort onzichtbare connectie, op een manier elkaars gemoedstoestand op afstand aanvoelen.. En daarop in kunnen spelen.

Dat was nu gewoon lastig, het versterkte zelfs de miscommunicatie tussen ons..

Nee je mag in principe een nr2 relatie nooit als nr1 relatie gaan invullen.. echter voelen wij beide dat de connectie tussen ons op sommige punten sterker is dan in onze nr1 relatie.. En we zijn in dat opzicht grenzen overgestoken, en terug gaan lukt dan niet meer..

En... IEN!! Een kruis op je PAK!! WHOOOOOOOOOOOOOOOO

*Doet dansje

Moeilijk Sense, dat zo'n mooi iets (het elkaar blindelings aanvoelen) eigenlijk nu de communicatie in de weg staat. En met teruggaan, bedoel je dan teruggaan naar alleen vriendschap? Zou dat nog een mogelijkheid kunnen zijn?
Nee, ik bedoel eerder terug gaan in de situatie voor we de grenzen overstaken, dus zonder de gevoelens, en zoals ik al schreef is dat niet meer mogelijk..

Gevoelens laten zich niet opsluiten in een gouden doosje ;)
Jeumig wat een hoop geklets hier! Was ik de enige die hard aan het werk was? :p

SV -10 was zeer goed en aan te raden hoor dames...
.
Deels klopt het wel wat je zegt Heidi, nr2 is eigenlijk een te grote prioriteit in mijn leven.. Hij is niet prioriteit nr 1.. maar hobbelt wel heel snel achter nr1 aan..

Mooi voorbeeld, als ik naar de huisarts ben geweest voor het een of ander, gaat het eerste sms-je toch altijd nog naar nr1.. Als ik alleen ben gaan mijn gedachten vaak naar nr2.. echter niet als ik met nr1 samen ben.. dan is hij echt mijn prioriteit.

Dat is het lastige met polyamorie.. je houdt van beiden.. Beiden zijn belangrijk.. Maar de verhoudingen liggen anders.
Ik ken ze ook, die draadjes. En ik herinner me nog heel goed de ochtend waarop ik wakker werd en... niks voelde. God wat was ik verdrietig. De draadjes waren door. Hij zei van niet maar het was wel zo, waarschijnlijk een onbewust ding van hem. Ik was er ziek van.

Gevoelens laten zich niet tegenhouden, gouden doosjes bestaan niet. En het zal je maar gebeuren dat je zo diep zit dat er geen weg terug is. Ik weet niet waarom het nu wel lukt, de oppervlakte bewaren, ik merk aan mezelf dat ik mailtjes vaak even laat rusten, niet zozeer als pesterij of op mijn handen zitten maar ik ben gewoon veel relaxter, eeeh meestal dan hoor, de onzekere Roos steekt echt nog wel eens haar kopje in de lucht.

Misschien is het voor mij inherent aan het hebben van gebonden minnaars. Eigenlijk bevalt me dit geweldig.
Af en toe zou ik willen dat die gouden doosjes bestonden, zou het allemaal wel een stuk makkelijker maken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven