Minnaar, deel 20

09-04-2013 09:41 2184 berichten
Al 19 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
jullie reacties zetten me wel aan het denken, maar vind jullie meningen ook wel erg stellig, terwijl je niet op basis van een paar posts de hele situatie kunt inzien. heb ook geen zin om alles hier uit te leggen, maar jullie interpretatie is korter door de bocht dan de werkelijkheid

maar wat soul searching kan nooit kwaad

tnx voor de tips
Verliefd, wij lezen alleen wat jij hier schrijft. Maar vind je het zelf ook niet opvallend dat je in het ene bericht schrijft dat je vast zit, en in het andere bericht dat er nog veel goeds in je relatie zit. Valt je zelf ook niet op dat dat niet helemaal strookt? Niet rottig bedoeld, maar inderdaad, soul searching en van gedachten wisselen kan geen kwaad om je ook eens andere point of views te laten zien.
quote:SweetInez schreef op 22 april 2013 @ 14:07:

[...]

Jawel hoor, ik zat me al af te vragen of je met 4 neukerts überhaupt nog wel tijd hebt om fatsoenlijk te moederen. Maar ja, straks sturen ze mij ook nog op forum vakantie

Nee, ik heb geen tijd meer om moeder te zijn, daarom lopen ze ook zwaar verwaarsloosd buiten altijd. De deur zit op slot omdat ze altijd nét binnenkomen als ik schoftig op zijn hondjes genomen word én pijp én trek tegelijkertijd. En dat 4 keer in de week. Minstens!!

Klopt, wij kunnen de situatie niet geheel inzien. Wij kunnen alleen reageren op wat jij schrijft. En dat doen we dus ook. En niet alleen bij jou hoor, we hebben in het verleden elkaar ook om de oren gemept met woorden en postings, dat hoort er een beetje bij hier.

Ik wens je wijsheid.
Wovi als je dan zo ruimdenkend bent, waarom ga dan scheiden, dan kan je je vrouw toch ook een tweede kans geven, een mens mag toch fouten, maken? Je kunt dan toch afspreken dat je vanaf nu de boel wel bespreekbaar maakt, dan hoeft je vrouw nooit meer vreemd te gaan, en dus hoeft ze nooit meer te liegen.....en kun je haar gewoon weer vertrouwen.
Wil je me niet zo nakauwen Rooss.

En wil je ook je reputatie even hoog houden aub. Zo kan ik me toch helemaal niet verlekkeren aan jouw loederstatus. Ben jij ook gewoon een huismoeder... Gatver...

En wil je gvd niet je posts aanpassen! Maar wel fijn dat er gewoon vrouwen zijn die de hele dag rukkend en pijpend door het leven gaan. Zie je wel, het kan wél!
Alle reacties Link kopieren
Tsja Sweet, ik had niet verwacht dat ik ooit voor dit zou staan. Ik had gedacht minnaars te blijven, maar soms loopt het anders.

En ik hoop zo dat zijn kinderen mild kunnen zijn (en daarin op hun vader lijken) maar niet zozeer voor mij. Op mij mogen ze best boos zijn, dat kan ik wel hebben, alleen ik hoop zo dat ze hun vader kunnen vergeven.

Vriend en ik schelen bijna 15 jaar.
Soms loopt het inderdaad anders Sam. En ik hoop dat het voor jullie helemaal goed gaat komen. En niet alleen voor hem, maar ook voor jou. Woont vriend nu op zichzelf?
Sorry Iens, aangepast!

Aleksis, wilde wovi's vrouw niet scheiden? Dat is tenminste wat ik in de kop heb.
Roos, ja trut! Ik ook!

Nee toch, Wovi wilde toch scheiden wegens geschaad vertrouwen?
oohw als dat zo is, heb ik verkeerd in den kop, wovi wilde volgens mij scheiden omdat hij zijn vrouw niet meer kon vertrouwen na het verhaal dat zij contact bleef houden met minnaar.

maar goed wovi weet het vast zelf het beste

wovi Als het zo is dat je vrouw wilde scheiden beschouw mijn post dan maar als niet verzonden, want dan slaat deze inderdaad nergens op.
ervaar jullie opmerkingen ook niet als negatief. had juist behoefte aan wat weerklank, daarom ben ik hier ook naar toe gekomen, want kan er verder met niemand over praten.

maar dat wil nog niet zeggen dat ik het steeds met jullie eens ben... hahaha
Zoiets Inez, hij is thuis weg, maar aangezien hij nog niet weet waar hij na reorganisatie van zijn bedrijf terecht gaat komen en er een wachttijd zit op woningen zweeft hij een beetje rond.
quote:Rooss4 schreef op 22 april 2013 @ 14:12:

Klopt, wij kunnen de situatie niet geheel inzien. Wij kunnen alleen reageren op wat jij schrijft. En dat doen we dus ook. En niet alleen bij jou hoor, we hebben in het verleden elkaar ook om de oren gemept met woorden en postings, dat hoort er een beetje bij hier.

Ik wens je wijsheid.

Ooooh dat doet me denken aan mezelf een paar jaar geleden. Ook na 1 date (dacht ik) zwaar verliefd.

Wat hebben ze me hier op mijn kop gegeven.

Vond ik niet leuk. En stiekem.... heel ver weg gestopt.... wist ik dat de dames gelijk hadden. Maar ik wilde niet luisteren en er zelf achter komen

En daar heb ik geen spijt van hoor. Alleen.... tja... het had zo makkelijk kunnen zijn achteraf.
O nou ben ik ook aan het twijfelen. Wovi, ben je nog ergens? Ontrafel je mysterie voor ons!! *tromgeroffel*

En natuurlijk kun je je dagen pijpend en rukkend doorbrengen. Zal ik er geld voor gaan vragen? Heb ik zomaar een full time baan!!!
Oh yeah, graag gedaan hoor Maar goed dat je bent blijven hangen, dat wel!

Rooss, ja! Heb je meteen een carrière! Wauw!
ik heb haar meerdere kansen gegeven en nooit van haar geëist dat ze minaar niet meer mocht zien. maar dan wel gewoon eerlijk zijn.

Ze gaf zelf aan dat het over is en niks meer speelt, maar bleef dan wel steeds stiekem contact zoeken.

Nadat dit 4x gebeurd was, als het niet meer was,bleef er niks meer over van het vertrouwen in haar.

Daardoor uiteindelijk de scheiding aangevraagd

P.S. ze wou geen open relatie het was niet de bedoeling dat ik een minares zou krijgen.
Verliefd, dit is een topic voor mensen in hetzelfde schuitje, en ooit heb ik hier ook veel kritische noten gekregen n.a.v mijn verhaal.

Maar weet je, we kunnen allemaal wel mee haleluja gaan doen, alleen heb jij daar niets aan. Je kunt dit verder met niemand bespreken, en stel je doet het en je staat straks met lege handen, zou je dan niet balen dat de enige plek waar je terecht kon je niet heeft laten denken over de watalsen?
quote:SweetInez schreef op 22 april 2013 @ 14:27:

Oh yeah, graag gedaan hoor Maar goed dat je bent blijven hangen, dat wel!!

Ach ja... haha ik kan er alleen maar wijzer van worden hier door van alles en iedereen wat te lezen en mee te pikken toch?

Ik heb er in ieder geval veel van geleerd de laatste jaren.

(begin me nu onderhand ook een fossiel te voelen hahaha)
quote:xsxaxmx schreef op 22 april 2013 @ 14:27:

Verliefd, dit is een topic voor mensen in hetzelfde schuitje, en ooit heb ik hier ook veel kritische noten gekregen n.a.v mijn verhaal.

Maar weet je, we kunnen allemaal wel mee haleluja gaan doen, alleen heb jij daar niets aan. Je kunt dit verder met niemand bespreken, en stel je doet het en je staat straks met lege handen, zou je dan niet balen dat de enige plek waar je terecht kon je niet heeft laten denken over de watalsen?

We hebben ons hier wel vaker kritisch geuit over een bepaalde situatie, en ook over mijn situatie zijn de nodige woorden gevallen.

Het zijn adviezen van mensen die allemaal het T-shirt hebben "Been there done that" Vele verhalen zijn er hier al voorbij gekomen. En daarnaast zou ik iemand die vrijgezel was ook even wakker schudden als ze zo zou reageren op iemand die ze letterlijk alleen via chat meent te kennen..

Mensen zijn anders op de chat, je kunt daar nimmer op vertrouwen. Elkaar 1 x hebben ontmoet zegt mij echt helemaal niets.
quote:wovi12 schreef op 22 april 2013 @ 13:24:

waarom zou het gevoel van de monogame partner zwaarder moeten wegen dan van degene die behoefte heeft aan meerdere partnersquote:wovi12 schreef op 22 april 2013 @ 14:27:

ik heb haar meerdere kansen gegeven en nooit van haar geëist dat ze minaar niet meer mocht zien. maar dan wel gewoon eerlijk zijn.

Ze gaf zelf aan dat het over is en niks meer speelt, maar bleef dan wel steeds stiekem contact zoeken.

Nadat dit 4x gebeurd was, als het niet meer was,bleef er niks meer over van het vertrouwen in haar.

Daardoor uiteindelijk de scheiding aangevraagd

P.S. ze wou geen open relatie het was niet de bedoeling dat ik een minares zou krijgen.

Wovi ik vind het oprecht lullig voor je dat je relatie met je vrouw niet meer werkt voor jou, ik snap dat je je bedrogen voelt, in mijn ogen kom je in eigen posten een beetje dubbel over. Jij zou als geen ander kunnen begrijpen dat een open relatie niet voor iedereen werkt, want zelfs je eigen (ex)vrouw staat er niet voor open om dit bespreekbaar te maken, ondanks haar verleden!

Of te wel je kunt wel voor een ieder een open relatie propageren, maar echt het is niet zo gemakkelijk, van ff kletsen met een flesje wijn op tafel en volgende week hebben we allebei een minnaar(es). Heb jij een idee hoe het is, als je vrouw op een (seks)date gaat, en jij thuisblijft bij de kinderen, zie je dat voor je? Is dat echt jouw levensvisie, of propageer je het omdat je je eigen relatie graag anders had willen beëindigen? Wordt je volgende relatie een open relatie?
... zo ik ga eens koffie zetten.. nog iemand een bakkie?
Lekker!
nee mocht ik weer een relatie krijgen dan hoop ik dat het een monogame relatie wordt.

dat is iets wat bij mij past en heb tot nu toe ook nooit de behoefte gehad om er iemand langs te hebben.

Maar dit was een van mijn vragen naar mijn ex toe.waarvan het antwoord mij bevreemde. ik had verwacht dat ze dit wel wilde om contact met haar minaar te kunnen onderhouden.

ik heb hier wel van geleerd dat als mijn partner deze behoefte zou hebben ik hier niet afwijzend tegenover zou staan. en wil bekijken wat de mogelijkheden zijn en of ik hier in de praktijk mee om kan gaan.
heeeeee JJ! *Schenkt bakkie voor JJ in..

Wovi, ik heb mijn nr1 nooit beloofd geen contact meer te hebben. Hij weet dat mijn relatie met nr2 voortgezet wordt, en dat accepteert hij wel. Echter weet ik ook dat als ik hem de keuze zou geven, hij er voor zou kiezen om een monogame relatie te hebben. Ik weet ook dat als hij ooit voor een nieuwe relatie zou kiezen, hij pertinent zeker voor monogaam kiest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven