Minnaar, deel 20

09-04-2013 09:41 2184 berichten
Al 19 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
Dat weet ik om dat wij WEL over mijn probleem gecommuniceerd hebben voor ik uberhaubt de stap heb gezet om op de avances van nr2 in te gaan..

Hier zijn jarenlang gesprekken gevoerd, en heb ik ook aangekaart dat ik ook mijn heil op dat gebied wel bij een ander zou kunnen halen, het antwoord mag je raden ;)

Ik reageer inderdaad vanuit mijn eigen referentie kader, om aan te tonen dat echt niet iedereen (zoals Wovi beweerd) hier voor open staat.

En waarom ik nu wel mag blijven weet je.. maar dat wil nog steeds niet zeggen dat hij er voor open staat.
Nou ja, in mijn ogen heeft hij je ondanks al die gesprekken niet op straat gezet en ook niet nadat hij er achter kwam. Dus '100% zeker dat hij mij op straat zou hebben gezet', gaat hier niet helemaal op lijkt mij

*gaat maar weer eens ergens anders komma neuqen*

Zin!!!!! Pffff, damn, waarom duurt die PAK nog zo lang.. *zucht*
quote:xsxaxmx schreef op 21 april 2013 @ 23:05:

Jointheclub, jij en nr 1 hebben het nooit gehad over vroegere vriendjes/vriendinnetjes, of je nog wel eens iets van diegene gehoord hebt, de gevoelens van toen, de mooie momenten, waarom het uitging?

(ik noem maar wat hoor)

Wat apart, ik ken geen enkele ex van vriend en hij van mij persoonlijk, maar ik weet wel van de liefdes voor mij, hun mooie eigenschappen, zijn gaafste herinneringen aan die tijd enz. .

Ik ben zijn eerste, hij weet wel dat ik hiervoor relaties heb gehad maar met wie hoelang ed niet.

alleen met de jongen hiervoor. De rest niet.

Hij weet wel van zijn bestaan en dat wij ooit eens wat gehad hebben toen we jonger waren.

En ook dat we msnen ed maar niet dat we ook nog wel eens afspreken.

Nou ja niet helemaal waar.

Als ik hem gezien heb toevallig benoem ik dat wel. Maar dat we bewust afspreken weet nr 1 niet.
quote:xxverliefdxx schreef op 21 april 2013 @ 23:41:

@rooss

denk er steeds vaker aan ja, om daar voor te kiezen, maar kan nu nog niet.

als mijn relatie met mn nr 1 liefdevol en volwaardig zou zijn, zou ik nooit open hebben gestaan voor een nr 2 lijkt meHelemaal waar, je kon mijn verhaal hebben geschreven...
quote:Francesco schreef op 20 april 2013 @ 14:43:

[...]

Ik heb het zo enorm getroffen met mijn minnares

Haar partner is volledig op de hoogte en vertrouwd haar helemaal.

Geen stiekem gedoe en niet genoegen hoeven te nemen met 2 uurtjes vlug in een hotel ofzo.

Van de week was ze hier een hele avond en nacht.

's morgens moest ik naar mijn werk en bleef ze alleen bij mij thuis achter en zou later naar huis gaan.

In de ochtend kreeg ik een berichtje van haar dat ze nog een nachtje zou blijven, en toen ik thuis kwam had ze, zo lief!, lekker Tiramisu gemaakt voor me.

Binnenkort gaan we zelfs samen een paar dagen naar de Costa del Sol.

Lekker genieten van elkaar, zon zee en relaxen

Zo mooi kan het dus ook gaan!

Ik noem haar vaak mijn cadeautje uit de hemel.

Zo is het bij mij ook <3

Mijn nr 1 vind het goed en met mijn minnaar is het heerlijk!

Is toch heerlijk dat dat kan? geen geheimen en liegen....gewoon gelukkig met 2 mannen
Ben ik het helemaal mee eens! Niet hoeven liegen is heerlijk. Maar tiramisu voor elkaar maken en samen op vakantie gaat me te ver. Ik hoef geen tweede relatie.
quote:Heeeidi schreef op 22 april 2013 @ 11:44:

Marcello, allemaal prima hoor, dat je af en toe iets schrijft, maar waarom wil je dan een minnares. Of misschien een minnares. Hoop je dat een van ons open staat voor een extra scharreltje? Dat je zo stiekem een beetje mee kan snoepen, omdat wij toch al van onze geloven zijn gevallen?

Je hengelt, maar dat is met een reden. Je bent getrouwd. Is het dan een spannend uitstapje? Mis je iets? Wat zoek je dan?

Ah zo , dat verhaal. Nou lijkt mij idd wel spannend als ik de verhalen zo hoor en het kan wel iets toevoegen aan mijn huidige seksleven. Of ik hoop dat een van jullie ervoor open staat? nou hoop eigenlijk dat jullie er allemaal voor openstaan haha eh nee volgens mij zijn de meeste hier al voorzien. Maar ik bedoel als ik een nieuwe (of oude) fiets wil dan ga ik ook eerst bij een fietsenzaak kijken en niet bij de bakker. Dus daarom zit ik hier om wat meer inzicht erin te krijgen.

Ik ben getrouwd idd ook toe aan beetje extra spanning en seks
quote:SweetInez schreef op 22 april 2013 @ 11:48:

[...]

Hm, ik weet het niet hoor Wovi... Ik ben benieuwd naar de cijfers.

Ik denk nl dat ook heel vaak het excuus wordt gebruikt: "als ze/hij het maar gezegd had, dan hadden we er over kunnen praten". Ik vraag mij serieus af hoeveel mensen er open hadden gestaan voor zo'n gesprek. Ik denk toch eigenlijk dat dat er minder zijn dan jij stelt. Ook bij relaties die al langer stand houden.

Mee eens Sweet....

In ieder geval in mijn geval met nr1. Ik heb uiteindelijk de stoute schoenen aangetrokken en verteld wat ik graag wilde....

Maar nog geen goed gesprek over mogelijk helaas.
quote:SweetInez schreef op 22 april 2013 @ 12:05:

Nou ja, in mijn ogen heeft hij je ondanks al die gesprekken niet op straat gezet en ook niet nadat hij er achter kwam. Dus '100% zeker dat hij mij op straat zou hebben gezet', gaat hier niet helemaal op lijkt mij

*gaat maar weer eens ergens anders komma neuqen*

Zin!!!!! Pffff, damn, waarom duurt die PAK nog zo lang.. *zucht*

jij mag komma neuqen hoor! Ik weet het om dat ik zelf die beslissing al genomen heb voor dat hij de beslissing nam.. Echter was dat op het moment dat ik al een nr2 had, en zijn antwoorden op mijn vragen en suggesties voldoende waren om in te zien dat er geen oplossing zou komen tussen ons 2.. en mijn nr2 dus mijn oplossing was.. (uhhh snappie het nog?)

Ik heb hem ook nooit voor het blok gezet, enkel de vraag gesteld, dus daarom heeft hij me nooit buiten de deur gezet.
quote:Heeeidi schreef op 22 april 2013 @ 11:48:

Daantje, waarom blijf je dan? Als je in zijn plek jezelf eruit had gezet?

Waarom heb je hem nu ineens opgezadeld met iets dat voorbij is? Nu is jouw geweten schoon en ben jij het dan maar kwijt? Waarom had je het niet voor je kunnen houden en zelf kunnen dealen met dat schuldgevoel. Moest je hem er ook nog mee belasten?

Waarom, omdat het uiteindelijk een uiting was van een veel groter probleem. Namelijk, dat het ondanks alle gevoelens die ik voor hem koester, er toch iets mis zit in onze relatie.

En daar wil/moet ik het over hebben.

Anders blijft het tussen je in staan. Hij moest het weten. Hij vertrouwde mij blind en dat is niet terecht gebleken.

Mijn eigen schone gemoedstoestand is hier ondergeschikt aan.
quote:SweetInez schreef op 22 april 2013 @ 12:24:

Ben ik het helemaal mee eens! Niet hoeven liegen is heerlijk. Maar tiramisu voor elkaar maken en samen op vakantie gaat me te ver. Ik hoef geen tweede relatie.

Lijkt me juist heerlijk

Maar denk dat ik poly amoreus ben
quote:SweetInez schreef op 22 april 2013 @ 12:24:

Dan heb je het gewoon over polyamorie.

Ik dacht eerst dat ik ook zo in elkaar zit.

Dat zit ik ook wel een beetje en tuurlijk zou ik met lover graag eens wat langer weg willen. Maar zelfs mij gaat dat te ver en zou het niet kunnen rijmen thuis.

Ik zit tussen open relatie en poly in denk ik.
Dag allemaal,

Heb minnaar deel 20 topic gelezen omdat ik op zoek ben naar verhalen van anderen nadat zelf ik een heftige periode met getrouwde minnaar achter de rug heb. En hoera! veel ervaringen zijn vergelijkbaar, alleen zit ik dus nu in een stadium verder dan de meesten hier.

Even korte samenvatting: had best prettig maar seksloos huwelijk, van alles geprobeerd en uit onvrede besloten dat ik het dan wel buiten de deur moest zoeken. In een jaar tijd wel zes verschillende minnaars (sommige zelfs naast elkaar) gehad, niet (echt) verliefd maar gewoon lekker feestelijk sexen en genieten van aandacht. Uiteraard aan man niets gezegd, wilde hem niet kwetsen want die affaires stelden in mijn hoofd toch niks voor.

Totdat er een getrouwde meneer kwam die ik ECHT leuk vond en hij mij ook. We zagen elkaar niet alleen voor sex maar ook gewoon uit eten, koffie drinken, film, ieder beschikbaar moment was goed. Na vier maanden bom thuis geploft want man (nr1) zag whatsappje binnenkomen op za-ochtend aan de keukentafel en wenste - terecht - niet belazerd te worden. Drie maanden later gescheiden en verhuisd, co-ouderschap. Minnaar bleef (tot mijn grote verrassing) en zinspeelde op een fijne toekomst samen.

Nu een jaar verder heeft minnaar gezegd dat hij het liefst met mij zou trouwen, maar jaja hoe verrassend, zijn kids en vrouw niet in de steek wil laten en heeft besloten om toch zijn huwelijk te redden, hoeveel hij ook van me houdt en me mist. Classic.

En zo zit ik nu opeens te staren naar een iPhone die 18 mnd overuren heeft gedraaid en nu helemaal stil is want door al het gedoe is mijn sociale leven ook niet meer zo dynamisch als het was.

En ik ben niet eens boos op minnaar, alleen maar verdrietig en gedesillusioneerd en ik schaam me voor mijn naïviteit.

Zo. Pffff. Fijn om dat even van me af te schrijven.
quote:Sensual_D schreef op 22 april 2013 @ 11:52:

Over cijfers gesproken..

Ik weet 100% zeker dat als ik tegen mijn nr1 had gezegd "Ik ga een minnaar zoeken" Ik meteen mijn koffers had kunnen pakken..

Echt lang niet iedereen staat open voor gesprekken over nrs2, over parenclubs en andere zaken op seksueel gebied..Hier hetzelfde.
quote:ohyeah schreef op 22 april 2013 @ 12:30:

[...]

Dan heb je het gewoon over polyamorie.

Ik dacht eerst dat ik ook zo in elkaar zit.

Dat zit ik ook wel een beetje en tuurlijk zou ik met lover graag eens wat langer weg willen. Maar zelfs mij gaat dat te ver en zou het niet kunnen rijmen thuis.

Ik zit tussen open relatie en poly in denk ik.

Ik ook denk ik.

Ik heb eens een lang weekend bij mijn toenmalige lover doorgebracht. En toegegeven, dat was heerlijk. Maar dat was wel een eenmalig iets. Ik moet er niet aan denken dat ik daar vaker naartoe zou gaan. Of dat ik elke week met mijn minnaar ontbijt op bed zou doen. Voor mij moet er wel een duidelijk verschil tussen mijn relatie en alles wat ik daarnaast nog snoep zijn.
jchjk, my god, wat een nachtmerrie! Dacht je dat je het voor elkaar had, blijft hij toch bij zijn vrouw... Wat zal dat pijnlijk zijn geweest...
Vanmorgen wijs besluit genomen. Nr2 is geblokt op app/sms en mail adres is verwijderd uit mijn maillijst en geheugen gewist.

Nu kan ik geen contact meer zoeken en enkel hem afwachten mocht dat nog gebeuren.

terug op aarde komen is nu het beste idd. en kijken hoe gevoel tegenover nr 1 nou werkelijk zit.
quote:marcello78 schreef op 22 april 2013 @ 12:26:

[...]

Ah zo , dat verhaal. Nou lijkt mij idd wel spannend als ik de verhalen zo hoor en het kan wel iets toevoegen aan mijn huidige seksleven. Of ik hoop dat een van jullie ervoor open staat? nou hoop eigenlijk dat jullie er allemaal voor openstaan haha eh nee volgens mij zijn de meeste hier al voorzien. Maar ik bedoel als ik een nieuwe (of oude) fiets wil dan ga ik ook eerst bij een fietsenzaak kijken en niet bij de bakker. Dus daarom zit ik hier om wat meer inzicht erin te krijgen.

Ik ben getrouwd idd ook toe aan beetje extra spanning en seks

Dit in combinatie met je gehengel zegt me genoeg...

Jouw bijdrages zijn namelijk totaal niet 'zoekend naar nieuw inzicht'..

Wijst vriendelijk naar het kletstopic..
Welkom Jhcjk (ohhh deze volgorde ga ik nooit onthouden!)

Wat een verhaal.. en zo'n triest einde, ik kan me zo voorstellen dat je vertrouwen in hem ook aan het dalen is.. Tja het is de standaard smoezenlijst waar hij mee aan komt. En dan is het gemeen dat hij verwachtingen naar jou uit en ze niet echt nakomt.

Ik hoop dat je dit een goed plekje kunt geven,..
Huh, Sense? Eerst was iedereen, ongeacht zijn verhaal nog welkom toch? Het was toch vanaf post 1 duidelijk dat Marcello kwam hengelen?

Jch (wat een rotnick!) Bedankt voor je verhaal. IK hoop dat het heel veel minnaressen hier de ogen opent. Daar zit je dan, gescheiden en minnaarloos. Zo cliché en zo godvergeten pijnlijk. Alles kwijt. En nog door eigen toedoen ook. Auw!

Join, je bent voor mij volledig ongeloofwaardig geworden door al je maffe postings en je zgn rigoreuze besluiten. Schrijf lekker verder maar bij mij ga je in de negeer. Succes verder.
quote:SweetInez schreef op 22 april 2013 @ 12:35:

[...]

Ik ook denk ik.

Ik heb eens een lang weekend bij mijn toenmalige lover doorgebracht. En toegegeven, dat was heerlijk. Maar dat was wel een eenmalig iets. Ik moet er niet aan denken dat ik daar vaker naartoe zou gaan. Of dat ik elke week met mijn minnaar ontbijt op bed zou doen. Voor mij moet er wel een duidelijk verschil tussen mijn relatie en alles wat ik daarnaast nog snoep zijn.

Yeps.... zo denk ik er ook over.

Volgens mij komt er dan ook een soort van sleur in als je elkaar ook elke week ziet en/of bij elkaar slaapt.
quote:ohyeah schreef op 22 april 2013 @ 13:01:

[...]

Yeps.... zo denk ik er ook over.

Volgens mij komt er dan ook een soort van sleur in als je elkaar ook elke week ziet en/of bij elkaar slaapt.Daarom heb ik er ook 3!
quote:Rooss4 schreef op 22 april 2013 @ 13:04:

[...]

Daarom heb ik er ook 3!

*gaat ook maar weer eens met de stofdoek wapperen*

Geen seks is per slot van rekening ook gewoon sleur...
snap wel dat het op anderen als niet zo rationeel en ondoordacht over komt.

ja, hebben net 1 date gehad....

maar spreken elkaar al ruim een maand dagelijks urenlang via chat. hebben al meer gesproken over alles wat belangrijk is dan veel stellen in 10 jaar

ja, het is idd niet de nr 1 die me in mn oude situatie vasthoudt....

na een relatie die de laatste 15 jaar steeds sexlozer is geworden, ben ik er wel klaar mee. is dat alleen zijn schul? nee natuurlijk niet! ik verwijt hem ook niets, maar als je eenmaal op dat punt bent beland, is het moeilijk om terug te keren naar een weer meer intieme situatie en geloof me... heb ik ook geprobeerd
quote:SweetInez schreef op 22 april 2013 @ 11:54:

Sam, fijn dat jullie samen een afspraak hebben kunnen maken dat jullie beiden niet monogaam zijn. Ervaar jij veel van 'de bitch die de man afpakte'-perikelen van een single die een getrouwde man als vriend kreeg?

Nog niet echt, maar dat heeft te maken dat wij de keuze gemaakt hebben om het nog even niet aan de grote klok te hangen, maar eerst even rust willen om met zijn tweeën te kijken hoe het lopen gaat, hoe we dingen in willen richten.

Ik heb het wel verteld aan een vriendin en haar reactie was: Je moet het doen als je daar gelukkig van wordt, maar waarom? Je bent nog zo jong, zat jonge mannen zonder bagage waarom kies je niet voor een makkelijkere weg in je leven?

Zus en haar man zijn ook op de hoogte, niet bijster enthousiast, maar ze kunnen er mee leven.

Vrees het meest voor zijn kinderen. Kan me heel goed voorstellen dat zij echt niet zitten te wachten op mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven