Minnaar, deel 20

09-04-2013 09:41 2184 berichten
Al 19 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
Ik lees hier dat sommigen tussen werk door sex/dates hebben of al weken vooruit gepland.

Hier is het vaak binnen een uur afgesproken en zien we elkaar later die dag.

het begint met wat gesms/ opgegeil en dan plannen we wat later die dag. dus regelen met werk dat je eerder weg kunt. evt kids onderbrengen of smoes verzinnen tegenover nr 1 waarom je weg bent (geweest).

Hier word niet weken vooruit gepland nl. Vroeg me af hoe dat zit.

Gewoon benieuwd
Ik denk ook dat het is zoals xax zegt.

seksvriendjes is heel anders dan is het gewoon een kwestie van we hebben zin en doen het. Daar zal de contactfrequentie ook heel anders zijn dan met een minnaar.

Met een minnaar deel je ook meer,althans ik wel, komen toch wel persoonlijkere onderwerpen voorbij, contact frequentie is anders en tuurlijk is de seks een belangrijk onderdeel er komt alleen wel meer bij kijken.
xsxaxmx: dat bedoelde ik idd.

Oke dan heb ik dus geen minnaar maar een sexvriendje.... tot nu toe. Of telt mailen zonder sexmail ook als minnaar....

Wat doe je dan zoal met een minaar? Gewoon benieuwd.

Ga je daar mee in de stad zitten zonder dat je gezien word of uit eten oid.
ik kan niet zeggen, goh heb nu zin en we spreken vanmiddag af..

Dat krijg ik met werk gezin en nr 1 nooit zo snel rond.

Minnaar al helemaal niet dus wordt er ruim op tijd afgesproken.
Hier lukt dat ook alleen op vr. middag. Hij is dan vroeger vrij en zegt thuis dat hij nog niet klaar is.

Kids kunnen dan naar mijn ouders, is invalwerk toch nog ergens goed voor: oh moet opeens werken ma kun je oppassen??

Op andere dagen lukt dat hier ook niet hoor.

Had trouwens stukje bijgevoegd in vorige post...
Of iemand een minnaar heet of een SV of een Lulopafroep of wat dan ook is eigenlijk van ondergeschikt belang. Ik maak niet zoveel onderscheid.

Ik word bemind.. daar gaat het om. En of dat nou door een SV is of door een minnaar.. tis lekker!

En met allemaal bespreek ik ins en outs en met allemaal zou ik een borrel of een saunaatje kunnen pakken.
Toen ik nog een minnaar had deelde ik daar behoorlijk wat mee, we gingen samen uit eten, we vertelden elkaar over wat ons bezig hield, konden uren discusseren over van alles en nog wat, maar seks was wel het belangrijkste. Punt.

De rest kan je nl ook gewoon met gewone vrienden doen.

Dates werden in ons geval lang van tevoren besproken i.v.m vrij regelen en heel soms uit het niets vliegensvlug omdat de mogelijkheid zich voordeed. Nu scheelt het dat wij beiden geen kinderen hadden, en beiden alleen woonden, dat maakt het makkelijker.

Nu heb ik een open relatie, dus is het altijd plannen en overleggen met nr 1, mocht ik een keer onverwacht wat tegenkomen... Dan zal ik toch altijd eerst met nr1 overleggen, en dat eis ik ook van hem!
Maar gaan jullie dan ook samen in de stad wat drinken bv. of kiezen jullie daar een vreemde stad voor daar waar niemand jullie kent.

Ik zou bv best met nr 2 in de stad kunnen gaan drinken maar hij wil dat niet ivm super jarloerse vriendin.

3 jaar terug eens samen gaat zwemmen, trainen maar oh zo bang dat hij een bekende zag. terwijl mij dat dan weer niks uitmaakt.

We deden niks raars alleen baantjes zwemmen/ trainen
Nee, daar kiezen we geen vreemde stad voor. Het bizarre is, openrelatieman en ik wonen in dezelfde "stad", ik heb me wel eens afgevraagd of hij niet bang is bekenden te komen maar dat is dus niet zo.

Een poosje geleden heb ik wel uitgebreid staan zoenen in het station van triomancity. Achteraf niet zo slim, wel erreg lekker!
Gewoon bij mij in de stad, bij exminnaar in het dorp, ik stond daar gewoon bekend als een vriendin/zakenpartner van. Dat uitgebreid zoenen deden we weer niet.

Toen vriend nog minnaar was liepen wij ook gewoon hand in hand bij mij door de wijk, gingen we eten in de stad, zoenden we in de kroeg, maar ik heb geen relatie dus ook niets te verbergen.

We zijn wel eens een collega van vriend tegengekomen, maar vriend zat daar niet zo mee, tenslotte houdt hij werk en privé ook gescheiden.
Haha niet slim nee. ach als het maar lekker was toch.

Nr 2 zit hier gelegerd halverwege het land, hier een uur vandaan maar woont 10min rijden. Dus opweg na huis is hij dus 2x een paar afslagen tevroeg afgeslagen....

Ook niet heel slim omdat hij vaak in "pak" reist.

En ik nieuwsgierige oudere buren heb.

Dus dat doen we ook maar niet weer. Aangezien we geen parkeer plekken voor het huis hebben en hij dus de halve straat door moet lopen in een nieuwbouwwijk
quote:xsxaxmx schreef op 23 april 2013 @ 21:51:

JTC:

Je hebt seksvriendjes: die zijn voor af en toe seks en verder niets.

Oftewel: Die bel/sms je, je plant een moment en een plek en voila.

Je hebt minnaars: daar deel je wat meer mee,

Bijvoorbeeld: tussentijds contact, een keer een bak koffie en een goed gesprek, enz.

Er zit hier volgens mij geen enkele minnares die helemaal niets voelt voor haar minnaar, maar er zijn wel gradaties in wat je voelt.

Vooral bij de wat nieuwere schrijfsters hier lees ik allesoverheersende toestanden, en dat moet je niet willen naast je nr1 relatie...tenzij je poly amoreus bent
Ik en minnaar gaan ook gewoon uit eten in zijn stad en waar ik woon vind ik ook prima
Ze hebben gewoon kleedruimten bij Defensie, evenals wasmachines en drogers voor de legerkleding, dus dat is geen smoes JTC

Stoutem, ook als je polyamoureus bent blijven er grenzen denk ik, wat je ook buiten de deur zoekt, het mag nooit ten koste gaan van thuis, in mijn ogen...
is ook geen smoes ik heb er geen problemen mee dat hij in pak bij mij aankomt. Hij heeft niet altijd gewone kleren mee na werk.

Maar bedoel meer te zeggen dat de buren dan zien dat er iemand bij ons na binnen gaat en na 2uur weer vertrekt.

Buurman is nog wel zo nieuwsgierig dat hij over de schutting aan nr1 gaat vragen wie die man was bv.

heeft hij gelukkig nooit gedaan maar zie hem we wel voor aan.

Aangezien hij ook precies weet wanneer onze auto gekeurd moet worden bv. dit zoekt hij op op internet als hij zich verveeld.:-)
Maar hij kan dat wel makkelijk regelen JTC.
Wat bedoel je.
Neuk je thuis met je minnaar dan, Join?
heel fout 2x gebeurd idd.

iets wat ik ook niet meer ga doen.

Al was het comfort van een bed en douche wel fijn.

Maar we hadden elkaar behoorlijk opgegeild via sms en dit wat de snelste oplossing....

Hij was onderweg van werk na huis en komt dan praktisch langs mijn huis vandaar dat afslaan het makkelijkste was
O opgegeild.. janee, dan is het goed

Maarreh, niet handig inderdaad met zulke buren.

Of zou je het stiekem wel prima vinden als je partner er achter zou komen?
ahhh dat doe ik dus echt niet thuis...

Ik heb er een heel ongemakkelijk gevoel bij dan..

Ik wil nr 2 niet in mijn plekje dat alleen van nr 1 en mij is halen.

Om nog maar te zwijgen over de buren....
Zeker niet slim en nee liever niet dat hij er achter komt.

dus tips voor sexplekken zijn welkom voor een evt. volgende keer. :-)
gewoon een hotelletje boeken..
Zeg ook niet dat ik nooit verliefd zal worden, dat kan altijd gebeuren. Er is er 1 die wel onder mijn huid zit maar daar is dus zo goed als geen contact mee (niet wa, sms of mail)
Hier zijn minnaar en ik gewoon lekker verliefd op elkaar.

Maar duidelijk naar elkaar toe.

Thuis is thuis, en daar moet het lekker lopen.

We willen onze nr1's niet kwijt en willen die ook niet gaan verlaten voor elkaar. (alsjeblieft niet zeg;)). En daar zijn we beide zeer stellig in.

en jointheclub: wat een risico durf jij te nemen zeg!

Ik zeg: gewoon hotel boeken.

Niet dat ik geen risico's neem hoor. Ik ga weleens op een terrasje zitten met minnaar. Maar dat ziet er dan wel onschuldig uit ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven