Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
Roos, een ding weet ik wel van mezelf.

Het word een prettige lust die door mijn lijf raast.

Al wetende hoe lekker zij is en daar bewust (nog) niet naar handelen.

Op het moment dat ik dan iets doe is de ontlading des te bevredigender voor mij.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Nu maar kijken of dat voor haar ook geldt. Misschien bespringt ze je wel gewoon. Zie dan die maanden sjansen nog maar vol te houden!
Zeer benieuwd.
Dat zou jammer zijn! HL verheugt zich op maanden teasen en zij trekt hem er gewoon overheen. Echt heel vervelend lijkt me dat ;)
Tja, ik heb nooit beweert dat het minnaarschap over rozen gaat Madame!
Ik denk dat jouw voormalige minnaars daar anders over dachten Roos
Ik zal een vragenrondje doen Madame!
Gingen ze niet over je heen dan? Over Roosje?
Ik vond 'm ook sterk hoor Oranje.

Enneh, wat staat jou wel niet te wachten tijdens het WK! Wordt een hete zomer.

Gisteren een hele leuke en fijne kennismakingsdate gehad. Die smaakt beslist naar meer
Helaas... we waren toch niet de uitzondering die de regel bevestigt...

Ben nu voor het eerst in heel veel jaren weer single en heb besloten om dat voorlopig ook maar eens even te blijven.
Wat sneu voor je, puzzled... ik wens je veel sterkte.
Ohh wat twee tegengestelde berichten..

Barb: wat leuk!! Nu al een stuk beter dan de vorige, yes.

Puzzled: door teruglezen in minnaartopics heb ik jouw verhaal een beetje gevolgd. Wat verdrietig...wil je iets kwijt over waar het dan misging?
Fijn Barbs, tell us more?

Puzzled, even uit mijn hoofd. Scheiding in gang gezet, je wilde hem eerst uitstellen door omstandigheden maar toch koos je er later voor het toch door te laten gaan. Minnaar woont ver bij je vandaan. Jullie zouden samen verder gaan (rustig aan) maar ik begrijp nu dat dat niet is gelukt?

Wat rot.

Wat is er gebeurt?
Puzzled, wat is er gebeurd met jouw Belgische minnaar?

De afstand toch te groot?

Probeer gelukkig te worden met jezelf onafhankelijk van een man idd.
Dat heb je heel goed onthouden Roosss

We hebben het heel leuk gehad samen, hebben inderdaad rustig aan gedaan, maar nu we elkaar beter leerde kennen bleek het toch geen goed idee om verder samen te blijven.

Ach... it was fun while it lasted

En hij was ook niet de reden van de scheiding, dus dat voelt nog steeds als de juiste beslissing.
Nee, had niets te maken met de afstand Highlander.

Hij bleek een man met 2 kanten, een hele lieve waar ik nog steeds van hou, maar ook een hele vervelende waar ik niet mee verder kan. Door een bepaald voorval kwam die 2e kant nu heel duidelijk naar boven en leek het me beter om afscheid te nemen.
Klinkt als een doordacht besluit Puzzled en het het voornemen even alleen te blijven is niet zo verkeerd denk ik.

Gelukkig heb je je scheiding ingezet onafhankelijk van je minnaar, anders had je nu met de gebakken peren gezeten waarschijnlijk. Hoe gaat het met je ex man en met je kinderen?
Dat begint allemaal z'n weg wel te vinden Rooss. Gelukkig vond ik vrij snel eigen woonruimte en gaat de scheiding in goed overleg.
quote:Rooss4 schreef op 10 mei 2014 @ 17:34:

Fijn Barbs, tell us more?

Hij schreef me aan via SL, maar ik had al wat afspraken in de agenda staan en zei dus nee. Daar nam hij geen genoegen mee, en bestookte me met leuke, grappige, verleidelijke mails. Normaal krijg ik de kriebels van mannen die geen nee accepteren, maar hij deed het leuk. Net zolang tot ik akkoord ging met een afspraak, ik was wel nieuwsgierig geworden. Gisteren uren zitten kletsen, heerlijk gegeten, gelachen, serieus geweest. En heerlijk gezoend. Hij is single, maar wil (net als ik) echt geen relatie. Maar die klik, die is er.

Binnenkort ook nog een kennismaking met een openrelatieman, dus mijn aanwezigheid hier is - als die date goed gaat - nog wel legitiem
quote:ano*k schreef op 10 mei 2014 @ 14:35:

Enneh, wat staat jou wel niet te wachten tijdens het WK! Wordt een hete zomer.

Voor volk en vaderland he! Als het aan mij ligt, ziet heel Nederland oranje deze zomer.

De oranje high heels staan al in de kast

Puzzled, sterkte, jammer dat het niet gelukt is, maar thuis ging het ook echt niet meer toch? Wat vond jouw kind van de scheiding?

Barb: klinkt goed! Gelukkig worden wij niet in dezelfde vijver opgevist
Neuh, die kans is wel heel klein Hoewel hij wel een takkeneind weg woont, het is twee uur rijden. Maar dat dondert even niks.
Lekker Bar!

Geniet er van
A dirty mind is a joy forever
Dat gaat helemaal goed komen ;)
quote:barbarella70 schreef op 10 mei 2014 @ 20:00:

Dat gaat helemaal goed komen ;)Daar twijfel ik geen moment aan!
A dirty mind is a joy forever

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven