minnaar deel 6
vrijdag 18 december 2009 om 14:03
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
-----------------------------------------------------------------------------
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
-----------------------------------------------------------------------------
donderdag 14 januari 2010 om 13:23
Bloem had weinig tijd gisteravond, maar schrijft en passant toch even een goede post. Zoals (bijna) iedereen dat hier doet over hetgeen waar we het gister over hadden.
En er zijn ook zoveel invalshoeken, ik ben het ook nergens mee oneens, in elke post zit herkenning, een ‘(oh) ja dat is ook zo’.
Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar ik ben het met miss T eens als ze zegt dat je niet alleen maar moet denken. Juist omdat er zoveel invalshoeken zijn, zoveel dingen om rekening mee te houden, zoveel emoties.
Het heeft mij de nodige moeite gekost, maar toen ik uiteindelijk terecht kwam bij de dingen waar het echt om ging, die voor mij belangrijk waren, ging het een stuk beter. Dat was voor mij het punt waar de energie een beetje terug kwam, dat ik voelde dat ik de juiste beslissing kon nemen. En dat werd later ook bevestigd door een opgelucht gevoel toen de we (ik deed het, niet alleen, wij besloten de relatie te beëindigen) de handdoek in de ring gooiden.
Sommige mensen in mijn directe omgeving nemen, als het om het einde van mijn relatie gaat, nog wel eens het woord drama in de mond. Het was wel een drama toen ik er midden in zat, maar dat is het nu niet meer. Nu is mijn blik weer naar voren gericht en kijk ik naar de horizon en verheug me op de dingen die weer allemaal op m’n pad komen.
En dat gebeurt uiteindelijk bij iedereen die in zo’n klote periode zit.
En er zijn ook zoveel invalshoeken, ik ben het ook nergens mee oneens, in elke post zit herkenning, een ‘(oh) ja dat is ook zo’.
Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar ik ben het met miss T eens als ze zegt dat je niet alleen maar moet denken. Juist omdat er zoveel invalshoeken zijn, zoveel dingen om rekening mee te houden, zoveel emoties.
Het heeft mij de nodige moeite gekost, maar toen ik uiteindelijk terecht kwam bij de dingen waar het echt om ging, die voor mij belangrijk waren, ging het een stuk beter. Dat was voor mij het punt waar de energie een beetje terug kwam, dat ik voelde dat ik de juiste beslissing kon nemen. En dat werd later ook bevestigd door een opgelucht gevoel toen de we (ik deed het, niet alleen, wij besloten de relatie te beëindigen) de handdoek in de ring gooiden.
Sommige mensen in mijn directe omgeving nemen, als het om het einde van mijn relatie gaat, nog wel eens het woord drama in de mond. Het was wel een drama toen ik er midden in zat, maar dat is het nu niet meer. Nu is mijn blik weer naar voren gericht en kijk ik naar de horizon en verheug me op de dingen die weer allemaal op m’n pad komen.
En dat gebeurt uiteindelijk bij iedereen die in zo’n klote periode zit.
donderdag 14 januari 2010 om 13:34
donderdag 14 januari 2010 om 13:42
@ stew, ik ben ook best wel een denker. (en dan ook nog vaak op tijden dat je beter kunt slapen) Je kunt jezelf niet zomaar veranderen, maar mij is het wel gelukt om bepaalde dingen te veranderen, ik kan nu wel wat meer m'n gevoel volgen. En geloof me, als dat een beetje gaat, als je gemerkt hebt dat het zo ook kan, dan gaat je dat makkelijker lukken.
Hoe me dat gelukt is vertel ik niet hier, maar wie weet hoor je dat nog wel eens van me.
Hoe me dat gelukt is vertel ik niet hier, maar wie weet hoor je dat nog wel eens van me.
donderdag 14 januari 2010 om 13:56
donderdag 14 januari 2010 om 17:39
donderdag 14 januari 2010 om 21:03
Het is een beetje mosterd na de maaltijd, want intussen zijn we geloof ik alweer een raadspelletje aan het doen, maar als het gaat om het maken van keuzes, is van volgens mij ook van belang dat je niet perse van jezelf altijd de allerbeste keuze moet maken. Welke keuze je ook maakt, er zijn altijd nadelen aan verbonden. Hoe niet echt vergelijkbaar, herinner ik me dat er onderzoek gedaan is naar tevredenheid over aangeschafte producten, zoals bijvoorbeeld een tv. Mensen die heel veel tv's hadden vergeleken en precies wisten wat elke tv kon en kostte waren achteraf veel minder tevreden met hun keuze dan mensen die gewoon de eerste de beste tv hadden gekocht. Zo is het in relaties misschien ook een beetje. Als je blijft twijfelen over de ene relatie of de andere ben je uiteindelijk in allebei ongelukkig. Volgens mij is het belangrijk om je te realiseren dat totale perfectie niet perse altijd noodzakelijk is. Dat geeft veel rust en daardoor ook geluk. "Het betere is de grootste vijand van het goede" vind ik in dit kader altijd een mooie uitspraak.
(P.S. ik realiseer me natuurlijk dat het veel makkelijker gezegd dan gedaan is. Iedereen die met twijfels zit, heel veel sterkte en geluk toegewenst.)
(P.S. ik realiseer me natuurlijk dat het veel makkelijker gezegd dan gedaan is. Iedereen die met twijfels zit, heel veel sterkte en geluk toegewenst.)
donderdag 14 januari 2010 om 21:18
Vindt jullie echt een gezellig stelletje samen,dan weer bloed serieus en dan weer aan het geinen...leuk!
Ik lees lekker mee en steek er veel van op..ook bij mij zijn de radartjes in m'n hoofd constant aan het draaien.
Wat moet ik doen,welke kant gaat dit op,af en toe ben ik helemaal op.
Gelukkig zie ik minnaar niet al te vaak,we wonen niet in dezelfde stad en het kost erg veel moeite om wat te regelen.
Klinkt stom om gelukkig te zeggen want het liefst zou ik altijd bij minnaar zijn.
Minnaar(of is het nr1?) is vrijgezel,ken hem al langer dan man(nr2?).
bkstr,ik begrijp precies wat je bedoelt met dat voortkabbelen van je leven,het nemen zoals het is..zo was ik ook..nergens over na te denken,gewoon elke dag z'n gangetje.
Ik ben nu maar aan het denken over alles,ik wil niemand tekort doen,ik heb medelijden met m'n man maar kan het zelfs niet verdragen als hij aan mij zit.
Er is al veel gebeurd,wie weet kan ik er later nog 's over uitweiden.
Ik lees lekker mee en steek er veel van op..ook bij mij zijn de radartjes in m'n hoofd constant aan het draaien.
Gelukkig zie ik minnaar niet al te vaak,we wonen niet in dezelfde stad en het kost erg veel moeite om wat te regelen.
Klinkt stom om gelukkig te zeggen want het liefst zou ik altijd bij minnaar zijn.
bkstr,ik begrijp precies wat je bedoelt met dat voortkabbelen van je leven,het nemen zoals het is..zo was ik ook..nergens over na te denken,gewoon elke dag z'n gangetje.
Ik ben nu maar aan het denken over alles,ik wil niemand tekort doen,ik heb medelijden met m'n man maar kan het zelfs niet verdragen als hij aan mij zit.
donderdag 14 januari 2010 om 21:33
quote:stokroos schreef op 14 januari 2010 @ 21:18:
Vindt jullie echt een gezellig stelletje samen,dan weer bloed serieus en dan weer aan het geinen...leuk!
oei medelijden met je man(nmr1)en hem niet verdragen dan zit je in een moeilijke situatie!
sterkte !
oei medelijden met je man(nmr1)en hem niet verdragen dan zit je in een moeilijke situatie!
sterkte !