Minnaartopic deel 18

10-08-2012 11:54 3001 berichten
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten. Op dit topic schrijven we over de issues die het hebben van een minnaar met zich meebrengt. Gevoels- en communicatiekwesties maar ook hoe geweldig, leuk en heerlijk het kan zijn.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Liesbeth, ik denk dat het 'zeurplantje' ergens door geplant is bij hem. Dat kan te maken hebben met de opmerking over de player, maar ook door hele andere dingen, waar je de vinger niet op kunt leggen. Een zeurplantje groeit heel snel en is net onkruid, die moet je zo snel mogelijk uitroeien voordat je hele tuin er vol mee staat. Hij houdt zijn tuintje even schoon nu, hij wil alleen maar sierplantjes.

Ik kan zelf ook opgaan in gedoe en dat mondt uit in gezeur, heb ik tijdens mijn eerste affaire geleerd. Allereerst word ik daar zelf niet vrolijk van, maar het haalt ook een stukje lol weg van de affaire bij allebei. En voor mij zijn dat ook de eerste tekenen dat het einde in zicht komt. Want gezeur ga ik mee naar huis nemen en dat vind ik niet fair voor het thuisfront. Nu is mijn uitgangspunt 'het komt zoals het komt'.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of jullie nu nog gaan kunnen volgen met wat ik schrijf en nou weer mee bezig ben....(tenzij je de berichten van mij nog herinnerd van begin van dit topic deel)

Er was toch nog een (ex-)svtje in beeld? (weten ondertussen heel goed wat we aan elkaar hebben en wat ook niet)

Nou die wist dus van mijn contacten met potentiele minnaar.... en daarstraks kwam hij op chat en voelde dat ik heel verdrietig was. Hij kent wel het hele verhaal. Heeft even gebeld om mij te troosten.

Kwam later nog eens horen op chat hoe het met me ging.

EN ik zeg (zonder bijbedoeling ! echt! ) dat een goed vrijpartij mij uit mijn verdrietige mood zou halen.Want dat maakt bepaalde stoffen in je hoofd vrij.(met mijn man zou ik dat nu niet gepast vinden) En hij was bereidt te helpen....medicale sex dus.

Nou dit moet toch helemaal gek voor julie klinken.

Maar denk wel dat ik dan wel helemaal van het verkeerde roze wolkje af ben.

(dat svtje...is de enige met wie ik mijn man dus al bedrogen heb.)
Hahaha, vooral dat "zonder bijbedoelingen".
quote:Rooss4 schreef op 27 augustus 2012 @ 17:46:

Hahaha, vooral dat "zonder bijbedoelingen".Dacht dat hij geen tijd zou hebbben ... en zeker niet dat hij akkoord zou gaan...aangezien hij zelf een Roze-wolk vriendin heeft naast zijn nr1
Vind je het erg als ik er niet op reageer Liesbeth? Ik vind dit zelf toch echt te ver gaan..

Medicinale seks?

't mot niet gekker worden..
quote:Sensual_D schreef op 27 augustus 2012 @ 17:51:

Medicinale seks?

.Visualiseert een spuit met een shot medicinale seks. Steekt u de arm maar even uit mevrouwtje...
quote:Sensual_D schreef op 27 augustus 2012 @ 17:51:

Vind je het erg als ik er niet op reageer Liesbeth? Ik vind dit zelf toch echt te ver gaan..

Medicinale seks?

't mot niet gekker worden..Ik geef 100% toe dat dit heel gek moet overkomen. (maar ik zie het me niet met een ander doen hoor... )
quote:Rooss4 schreef op 27 augustus 2012 @ 18:00:

[...]

Visualiseert een spuit met een shot medicinale seks. Steekt u de arm maar even uit mevrouwtje...

Moest het nu nog op doktersvoorschrift te verkrijgen zijn

Maar is toch zo...maakt bepaalde stoffen in je geest vrij....

Het is dat of chocolade eten....

...en laat ik nou net op dieet staan.
Ik voel een enorme kloof op komen.. ik kan er niet eens om lachen Liesbeth..
quote:Sensual_D schreef op 27 augustus 2012 @ 18:33:

Ik voel een enorme kloof op komen.. ik kan er niet eens om lachen Liesbeth..

Het was dan ook zéér sarcastisch van mij bedoeld.

Vanaf volgende week stort ik me terug op mijn werk. Dan is deze zomer ook weer voorbij. En hopelijk mijn midlife zijsprong ook.
Ehm.. na een afwijzing van een man waar je eigenlijk nog niets mee had, ben je zoooo verdrietig dat je therapeutisch seks nodig hebt met specifiek iemand anders dan je nr 1?? Omdat je dat niet kunt maken met nr 1? Dit is toch een grapje?

En inmiddels kan ik ook steeds minder plaatsen waarom jij denkt dat je het recht hebt om zo af te geven op NLse vrouwen en hun mannen, als Super Vlaamse.
toppertje schreef op 23 augustus 2012 @ 02:19:

Even wat nieuwsgierige vragen tussendoor:

Gebruiken jullie allen een condoom? Niet allemaal, ik persoonlijk niet.

Laten jullie je regelmatig testen op soa's? Soa's... wa's da?

Of niet? Wat niet?

En zo nee, waarom niet? Geen idee wat niet, maar ongetwijfeld daarom niet.

Groetjes toppertje

@allegaartje

"of niet" sloeg op : of laten jullie je niet regelmatig testen op soa's?

En dank je wel voor je antwoord.
Ik begrijp de humor van Liesbethtje wel, en kan er erg om lachen (al ben ik geen vlaamse;)

Zoveel mensen, zoveel smaken. Leven en laat leven en dat soort kreten.
Humor?

Top, ik wil best antwoorden op je vragen hoor, maar waarom stel je deze vragen?

Condoom: ja, maar eigenlijk vooral om een zwangerschap te voorkomen, slik ook de pil.

Testen: is lang geleden, heul lang geleden inmiddels. Dat waren meer mijn wilde tijden. Nu ben ik al een aantal jaar redelijk stabiel qua bedpartner.
Ik heb ook geen moeite met de humor van Liesbeth. Zet wel vraagtekens bij hoe ze in haar minnaar relaties staat maat dat was ondertussen wel duidelijk denk ik zo.
quote:noppies schreef op 27 augustus 2012 @ 19:32:

Top, ik wil best antwoorden op je vragen hoor, Daar heb ik dan weer helemáál geen zin in!

Heeft ook niks met dit topic van doen.
Misschien doet ze een enquete ofzo? Of wil ze ons waarschuwen voor de gevaren? Of houdt ze statistieken bij?

In het belang van de mensheid, wil ik best antwoorden. Zo ben ik dan ook wel weer
quote:Rooss4 schreef op 27 augustus 2012 @ 19:32:

Ik heb ook geen moeite met de humor van Liesbeth. Zet wel vraagtekens bij hoe ze in haar minnaar relaties staat maat dat was ondertussen wel duidelijk denk ik zo.

Eigenlijk heb ik nog nooit geen minnaarsrelatie gehad, toch. ben me zelf nu even in deze ervaring tegengekomen.

Mijn conclusie (die van jullie toch ook?) was dat ik daar duidelijk niet geschikt voor ben.

Ik ben met mijn kop tegen de muur gelopen. En ja nu ga ik uithuilen bij iemand die als enige het heel verhaal kent. En ja ook therapeutische sex. Zolang ik en zowel hij beseft dat het dat is.

Zegt iets over hoe leuk ik die ander vond.

Besef ik nu ook wel...dus misschien maar goed dat het nooit iets meer geworden is...want als het me nu al zo verdrietig maakte, wat zou het dan wel niet geweest zijn als de cirkel al wel was rond geweest.

En tja mijn humor....dat hebben er wel meer...dat ze zich afvragen meent ze dit nu of is ze sarcastisch. is soms eerder een vorm van zelfrelativering.
Noppies, ik heb over het afgelopen jaar al meerdere keren hier gepost en uitgelegd vanuit welk rugzakje ik hier post.

Daar ik zeer weinig nog post kan ik mij heel goed voorstellen dat je vergeten bent waarom ik deze vragen stel

In het kort: ik ben gezond nieuwsgierig vond het tijdens mijn ziekte heerlijk om ALLE delen te lezen en in mijn omgeving ken ik 2 mensen inmiddels die een buitenechtelijke verhouding hebben.

Dit topic was er een waar met veel respect, openheid en nog meer mooie woorden, op elkaar werd gereageerd.

Vandaar mijn vragen.

Mijn vragen komen vanuit mijn strikt monogaam rugzakje, waar wel degelijk ruimte is voor anders denkende. En dat probeer ik over te brengen zonder waarde oordeel.
quote:noppies schreef op 27 augustus 2012 @ 19:17:

En inmiddels kan ik ook steeds minder plaatsen waarom jij denkt dat je het recht hebt om zo af te geven op NLse vrouwen en hun mannen, als Super Vlaamse.

Als mijn opmerking over 'kettingen' indertijd kwetsend of denegrerend zijn overgekomen dan wil ik mij daar oprecht voor excuseren. Was niet mijn bedoeling.

PS: ik heb me nooit verheven gevoeld, en zeker geen "super"-vlaamse. Integendeel.

Dat heb je misschien wel sneller op internetfora. Men kent een persoon en achtergrond niet. Als ik bijv met vriendinnen irl al eens een plagende opmerking maak kan men dat wat plaatsen in de context wie ik als een gehele persoon ben.
Trouwens dat hierboven totaal terzijde.

Ik heb enkel van het minnaarstopic volledig deel 1 gelezen (ja ja mij daar helemaal door geworsteld)

Wat ik daar gelezen heb, was mijn inziens, toch nog iets vrijpostiger dan wat ik nu verteld heb. .....zonder moraliserende vingertjes.

Was dit niet het opzet van dit topic? vond ik wel fijn dat dat kon.....maar kan natuurlijk zijn dat dit 17 delen en 2 jaar later wat verschoven is.

Daar zal ik dan ook rekening mee proberen te houden...

Jammer
Ja, dat weet ik nog, Toppertje! Ik was je niet vergeten. Kon alleen deze vragen niet zo heel goed plaatsen, maar weet dat je niet veroordeelt en had al wel het idee dat achter jouw vragen geen wijzend vingertje opging.

En nou ja, als die vinger er wel is, mag dat ook. Het is alleen een beetje offtopic. Ergens.
oh, het was humor, sarcastisch...

Sorry .. de kloof is nog groter..

En de vragen van toppertje:

Nee

Nee

Nee

Daarom niet, ik heb maar 1 bedpartner
Mijn reactie was die op van allegaartje ( die ook laat op mijn vraag reageerde) Dit nav de post rond bladzijde 17-19.

Als je daar terug leest, zul je zien dat mijn vraag niet zo off topic was.

Tenzij we veel van deze bladzijdes als offtopic gaan bestempelen.

Het was niet mijn bedoeling om dit weer op te rakelen, meer dat ik het niet netjes vond om niet te reageren op het antwoord van allegaartje, nadat ze zoveel moeite had gedaan om mij te antwoorden.

back to Liesbethtje: Je hebt gelijk! Deel 1 is van een totaal andere tijd en andere mensen die daar destijds postte, op een totaal andere wijze.

Niet te vergelijken
quote:liesbethtje schreef op 27 augustus 2012 @ 20:01:

..zonder moraliserende vingertjes.

weet je dat heel heel zeker? Ik heb m ook gelezen nl

Was dit niet het opzet van dit topic?

wat de opzet is lees je in de OP, de sfeer wordt bepaald door de schrijvers

Jammer

wat? dat er vraagtekens gezet worden? We lezen hier juist heel vaak dat mensen aan het denken zijn gezet, persoonlijk vind ik dat vele malen kostbaarder dan geklep over dates.. al hoort dat er ook bij en is dat prima

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven