ongesteld

03-12-2013 20:52 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn vraag is voor vrouwen hebben jullie seks als je ongesteld bent.

En voor de mannen doen jullie aan seks als de vrouw ongesteld is.

wij niet omdat we het niet prettig vinden.

ik ben benieuwd wat jullie doen.
geniet van het leven
Nee, dat doet zeer. Jammer, heb wel vaak meer zin dan.
Nee bah, ik zeg ook altijd mijn kut is met de fut! Hij zelf vind het trouwens ook wel een vies idee.
quote:melbrw schreef op 04 december 2013 @ 11:24:

[...]

Als je liegt krijg je geen cadeautjes van de sint..Mijn nieuwe vriendje befte me laatst, tijdens mijn ongesteldheid (had wel tampon in natuurlijk). Ben nog nooit zo snel klaargekomen van beffen (had m wel al eventjes niet gezien, was erg opgewonden dus, maar vond het ook geweldig dat hij dit deed!)
Ik wel, af en toe.. Had er nooit zo'n problemen mee en heb nooit bloed o.i.d. gezien. 't deed mijn vriendin wel meer pijn maar ze heeft er dan ook wat meer zin in..
quote:dymo9 schreef op 04 december 2013 @ 12:57:

[...]

Mijn nieuwe vriendje befte me laatst, tijdens mijn ongesteldheid (had wel tampon in natuurlijk). Ben nog nooit zo snel klaargekomen van beffen (had m wel al eventjes niet gezien, was erg opgewonden dus, maar vond het ook geweldig dat hij dit deed!)Dat zou ik dan weer niet doen die week.. :p
quote:wamozart schreef op 04 december 2013 @ 11:12:

Wat ik persoonlijk het geilste vind, is beffen tijdens de menstruatie.Oww gadver de gadver :puke:
quote:itsmyempire schreef op 04 december 2013 @ 12:51:

ik zeg ook altijd mijn kut is met de fut!

Classy

Meestal zeg ik mijn poes ligt weer in de hangmat.
Nou als je dit al niet kan lezen!! Niet iedereen is perfect hoor zuster.quote:SuzanneSuus schreef op 03 december 2013 @ 22:58:

[...]

Inderdaad, veel vragen

Veel vragen zonder echte zinnen, hoofdletters, komma's enzo

Ik volg je nu niet.

Wil je een serieus antwoord dan verwacht ik een serieuze post. Besteed er even aandacht aan, dan kan ik je begrijpen en antwoord geven

Het is nu een brij van woorden achter elkaar
dankjewel clementien en stravie.
geniet van het leven
Wel eens gedaan met exvriend. Huidige niet. Hij zegt er geen probleem mee te hebben maar laat verder ook nergens merken er wel voor in te zijn. Tja dan niet. Vind mezelf dan overigens ook niet bijster aantrekkelijk of fris.
Geen probleem, zelfs extra snel opgewonden, en klaarkomen helpt even tegen kramp.Gewoon handdoekje eronder, en als ik het zou kunnen zou ik het onder de douche doen.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven