Ongewassen seks

30-09-2018 09:25 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin en ik douchen normaal gesproken elke dag. Maar we slaan ook regelmatig een dagje over. Geen tijd om te douchen, of gewoon geen zin. We zijn niet vies van elkaar, en dat is heel prettig. Onze chemie is goed en we vinden elkaar gewoon lekker ruiken :-)

Voor haar is het gewoon luiheid. Maar voor mij komt het meer in dr buurt van een fetish. Ze weet dat, en doet me dan ook weleens een plezier en douchet dan drie of vier dagen niet, of houdt een paar dagen hetzelfde slipje aan.

Dit "hoort" niet (nette meisjes zijn schoon op zichzelf en ruiken naar bloemetjes, of zoiets) en daarom vind ik het superopwindend als ze "vies" durft te zijn. Voor mij maakt het de seks een stuk intenser als haar oksels en vagina een sterke geur hebben. En idem als ikzelf niet fris meer ben en het haar niet uitmaakt.

Ik vroeg me af of anderen dit herkennen en mijn/onze voorkeuren delen, of dat het vooral ranzig gevonden wordt... :-)
TO, heb je dan 3-4 dagen geen seks of zijn de bijproducten van de seks ook ingrediënten van deze cocktail van ranzigheid?...
Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen een op zich onschuldige fetish denken te moeten veroordelen, alleen omdat zij die niet delen. En natuurlijk mag ook het zinnetje 'Iets met fatsoen en zo' ook in dit topic niet ontbreken.
Ik ben me bewust dat TO vroeg of mensen deze fetisch delen of soms ranzig vinden, maar volgens mij kun je ook anders duidelijk maken dat je die niet deelt dan het een 'cocktail van ranzigheid' te noemen. TO geeft aan dat zij het doen op momenten dat anderen niet met hun lichaamsgeur geconfronteerd worden, dus ze bezorgen er niemand overlast mee. En ze genieten hier beiden van, dus lijkt me helemaal niets mis mee.

TO, ik deel je fetish niet, maar geniet ervan. Fijn dat je met iemand samen bent die dit wel met je kan delen.
Ik vind een cocktail van ranzigheid nog zachtjes uitgedrukt. Eerlijk gezegd.
Was je edele delen gewoon.
Anderen hebben wel degelijk last van de atmosfeerverziekende stank van dit soort ongein..
Alle reacties Link kopieren
Het is precies het omgekeerde van wat ik lekker vind. Het liefst geen oksel, zweet, of andere onaangename geurtjes. Wij douchen meestal vlak voor het neuken.
-
Alle reacties Link kopieren
Ik douche liever vtv maar ik ben geurtjes gevoelig en vind echt na een dag dingen stinken.
Maar geslachtsdelen/oksels die naar zweet,urine e.d. ruiken maken mij echt misselijk.

To ieder zijn ding hoor, zal je er niet om veroordelen, maar niet mijn ding.
Alle reacties Link kopieren
Doet u mij maar een onsje kopkaas. Ja extra gerijpt graag, heerlijk wat extra smegma.
Alle reacties Link kopieren
Mensen zijn echt super veroordelend hier. :nooo:
Ik ga met to mee. Lichaamsgeur is een van de dingen waarom ik mijn partner zo lekker vind. Ik ben dan niet zo extreem als to, met een paar dagen niet douchen ed, maar ik kan behoorlijk opgewonden raken van de geuren van mijn partner.

Mensen moeten eens ophouden met zo extreem te veroordelen. Ranzig dit, ranzig dat :blabla:
Soulsista schreef:
30-09-2018 12:22
Ik vind een cocktail van ranzigheid nog zachtjes uitgedrukt. Eerlijk gezegd.
Was je edele delen gewoon.
Anderen hebben wel degelijk last van de atmosfeerverziekende stank van dit soort ongein..
Ik denk dat je even beter moet lezen voordat je dit soort dommigheid roept.
Als je je ergert aan atmosfeerverziekende stank, dan vinden anderen misschien jouw parfum, jouw sigarettenrook, de geur van de naar jouw mening fris gewassen kleding, jouw uitlaatgassen, jouw koffieadem of jouw wat dan ook daar misschien ook wel onder vallen. En bovendien is het in combinatie met dit topic totaal niet relevant, want TO schrijft dat ze het in het weekend doen of in een vakantie, dus op momenten dan ze anderen daar juist NIET mee hoeven te confronteren.
Prima als het jouw ding niet is, maar ze bezorgen niemand overlast, hebben er alleen samen plezier van. Ik snap het probleem dus niet.
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
30-09-2018 10:36
Jullie zijn hier vast niet alleen in. Ik werk op kantoor, en ik ruik weleens een k#tlucht bij collega’s. Bijvoorbeeld als ik zit en iemand staat achter mij mee te kijken op mijn scherm. Dat ruikt dan niet als schoon ondergoed.
Het valt me sowieso op dat mensen op kantoor vaak een beetje zurig gaan ruiken. Door het vele zitten, de airco, werkstress.. ik weet het niet.

Na 1 dag op kantoor voel ik me iig viezer dan na een paar dagen kamperen
KaleKip schreef:
30-09-2018 12:38
Ik denk dat je even beter moet lezen voordat je dit soort dommigheid roept.
Als je je ergert aan atmosfeerverziekende stank, dan vinden anderen misschien jouw parfum, jouw sigarettenrook, de geur van de naar jouw mening fris gewassen kleding, jouw uitlaatgassen, jouw koffieadem of jouw wat dan ook daar misschien ook wel onder vallen. En bovendien is het in combinatie met dit topic totaal niet relevant, want TO schrijft dat ze het in het weekend doen of in een vakantie, dus op momenten dan ze anderen daar juist NIET mee hoeven te confronteren.
Prima als het jouw ding niet is, maar ze bezorgen niemand overlast, hebben er alleen samen plezier van. Ik snap het probleem dus niet.
Ik rook niet mop. En gebruik ook geen parfum. De dingen die jij verder opnoemt zijn nog altijd wat anders dan een stelletje die doelbewust zichzelf laten verotten met alle putlucht vandien. To moet natuurlijk ook weer van de stank af, dus gaat het raampje open en die lucht waait vervolgens lekker bij de buurtjes naar binnen.
Goor gewoon.
Niks mis met een beetje fatsoen en schaamtegevoel hoor.
Soulsista schreef:
30-09-2018 12:46
Ik rook niet mop. En gebruik ook geen parfum. De dingen die jij verder opnoemt zijn nog altijd wat anders dan een stelletje die doelbewust zichzelf laten verotten met alle putlucht vandien. To moet natuurlijk ook weer van de stank af, dus gaat het raampje open en die lucht waait vervolgens lekker bij de buurtjes naar binnen.
Goor gewoon.
Niks mis met een beetje fatsoen en schaamtegevoel hoor.
:facepalm:
Ik gebruik deze nooit, maar is hier echt de enige passende reactie
Possa schreef:
30-09-2018 12:41
Het valt me sowieso op dat mensen op kantoor vaak een beetje zurig gaan ruiken. Door het vele zitten, de airco, werkstress.. ik weet het niet.

Na 1 dag op kantoor voel ik me iig viezer dan na een paar dagen kamperen
Ik denk dat mensen op kantoor het gevoel hebben dat omdat ze zittend werk doen dat ze niet vies worden en gerust een paar dagjes kunnen overslaan met douchen. Of ze dragen 3 dagen achterelkaar dezelfde kleren.
Ik heb een collega die dagelijk 20-25 minuten heen en terug fiets naar het werk. Hij draagt soms 3-4 dagen dezelfde kleren. Ook al zou hij dagelijks douchen dan nog gaat hij stinken omdat hij minstens 30-40uur dezelfde overhemd aan heeft. Hij heeft vanaf de dinsdag/woensdag altijd een zweetgeur. Eigenlijk ruik ik hem alleen op maandag niet.
KaleKip schreef:
30-09-2018 12:53
:facepalm:
Ik gebruik deze nooit, maar is hier echt de enige passende reactie
:bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
typotypo schreef:
30-09-2018 12:32
Het is precies het omgekeerde van wat ik lekker vind. Het liefst geen oksel, zweet, of andere onaangename geurtjes. Wij douchen meestal vlak voor het neuken.
Je hebt natuurlijk een heel groot grijs gebied tussen smerig en steriel. Als ik bef wil ik wel kut proeven en geen zeep of een vlakke smaak.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Possa schreef:
30-09-2018 12:41
Het valt me sowieso op dat mensen op kantoor vaak een beetje zurig gaan ruiken. Door het vele zitten, de airco, werkstress.. ik weet het niet.

Na 1 dag op kantoor voel ik me iig viezer dan na een paar dagen kamperen
Zeker als het regenachtig weer is. Die zurige lucht kan ook door slecht wassen komen. Als je steeds op een lage temperatuur je kleren wast ontwikkelen zich bacteriën in de wastrommel die een zurige lucht kunnen veroorzaken. Regelmatig een kookwas draaien steriliseert de trommel weer.
Airco is funest inderdaad. Ik weiger ook te werken in een ruimte waar de ramen niet open kunnen.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet zo tegen sterke parfum/aftershave/deodorant/zeepgeuren dus dan liever ongewassen en zweterig.

Voor mij is er wel een verschil tussen iemand die een paar dagen niet doucht of iemand die altijd een slechte hygiëne heeft.
Bij de eerste is het misschien wat zweet en vet haar. Bij de tweede denk ik dan meer aan smoezelige kleding, remsporen, urinegeur, geen gebitsverzorging
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
30-09-2018 13:09
Je hebt natuurlijk een heel groot grijs gebied tussen smerig en steriel. Als ik bef wil ik wel kut proeven en geen zeep of een vlakke smaak.
Je zegt ik wil kut proeven. Ik neem aan dat je niet letterlijk een hapje neemt uit de vagina. Blijft over urineresten, opgedroogde vaginale afscheiding en oud zweet.
Ja weet je, smaken verschillen nou eenmaal.
Alle reacties Link kopieren
winkelfanaat schreef:
30-09-2018 13:29
Je zegt ik wil kut proeven. Ik neem aan dat je niet letterlijk een hapje neemt uit de vagina. Blijft over urineresten, opgedroogde vaginale afscheiding en oud zweet.
Ja weet je, smaken verschillen nou eenmaal.
Er is een heel verschil tussen dagen niet gewassen en steriel. Een beetje (verse) urine is niet vies. Dingen als squirten ook niet. Onwelriekende afscheiding komt bij gezonde vrouwen weinig voor. Vaak kan juist overhygiëne, te vaak wassen, tot afscheiding leiden.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
winkelfanaat schreef:
30-09-2018 13:29
Je zegt ik wil kut proeven. Ik neem aan dat je niet letterlijk een hapje neemt uit de vagina. Blijft over urineresten, opgedroogde vaginale afscheiding en oud zweet.
Ja weet je, smaken verschillen nou eenmaal.
Sjesus als je je daar serieus druk over maakt dan is alle lol van beffen/pijpen toch weg? Eerst douchen/wassen voor de seks vind ik echt niks aan. Ik ben niet vies van mn vriend en hij niet van mij. Wij douchen/wassen echt niet voor de seks aan...
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
30-09-2018 13:37
Er is een heel verschil tussen dagen niet gewassen en steriel. Een beetje (verse) urine is niet vies. Dingen als squirten ook niet. Onwelriekende afscheiding komt bij gezonde vrouwen weinig voor. Vaak kan juist overhygiëne, te vaak wassen, tot afscheiding leiden.
Dat zeg ik, smaken verschillen.
Die mensen die er op staan dat er eerst gedouched word voor de seks of minimaal een natte lap erlangs vind ik dan weer raar. Je hebt zin in elkaar maar bent eigenlijk vies van de ander in natuurlijke staat. Dus húp eerst onder de douche. Ik heb het idee dat er niet veel mannen zijn die dit eisen maar vooral vrouwen.
anoniem_370937 wijzigde dit bericht op 30-09-2018 19:44
1.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Douchen voor de seks vind ik eerlijk gezegd ook raar, of het moet onder de douche al "beginnen". Ik vind spontaniteit belangrijk, en als ik eerst moet douchen gaat dat er wel van af, en de zin ook.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Douchen voor de seks doe ik ook niet maar een vent hoeft ook zijn leuter niet in mijn smoel te stoppen na een dag naar het toilet gaan en alles.
Heb er ook zo één gehad die al te graag met zn hoofd tussen mijn benen dook na een lange werkdag. Moest hem echt van me afslaan.
Laat me mezelf ff opfrissen denk ik dan...
Misschien was ik wel aan de diarree heel de dag of heb ik mijn doos niet goed afgeveegd na het plassen.
Ik houd niet van die vunzigheid.
Alle reacties Link kopieren
Getver!

Nee ik moet er niet aan denken. Een ongewassen piemel af te likken.

Maar goed hoef niet persee te douchen voor de sex. Genoeg opties om het leuk te maken.
Copy-paste schreef:
30-09-2018 09:57
Napoleon vroeg Josephine al nadrukkelijk om zich niet te wassen
Dit wilde ik ook net posten. Maar ik denk dat Napoleon na 4 weken van het front nóg erger rook dan Josephine..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven