seks op reis

09-05-2015 17:25 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees hier al langer mee, maar dit is mijn eerste topic.

Ik heb een rare kronkel in mijn hoofd waar ik graag vanaf wil, zeker met de zomer in het vooruitzicht. Ik heb sinds bijna drie jaar een vriend. We hebben vorig jaar een verre reis gemaakt voor langere tijd. Het was één van de beste ervaringen van mijn leven en we hebben plannen om dit jaar opnieuw zo’n reis te maken. We hebben eigenlijk maar over één iets onenigheid gehad en dat ging over seks. Mijn vriend was erg opgewonden en vond dat seks ‘hoort’ bij een vakantie. Als je hele dagen samen bent dan krijg je toch zin? Voor mij werkt het echter niet zo. Het lukt mij niet om me voldoende te ontspannen en seks te hebben in een andere bed dan het mijne. Ik vind het vreemd om seks te hebben in een bed waar anderen al in hebben liggen rollebollen. Ook ben ik mij zo bewust dat er andere hotelgasten aanwezig zijn en ben ik ‘bang’ dat ze ons gaan bezighoren.

Dit is absoluut geen levensgroot probleem, maar ik vind het wel vervelend, vooral voor mijn vriend. Hij vond dat ik wel eens zin kon maken, maar het lukt mij maar niet om die gedachten in mijn hoofd stil te zetten en we hebben dus de hele reis geen seks gehad. Hij vind me preuts. Nu wil ik hier graag iets aan doen. Weet iemand een manier om mij meer te ontspannen en laten gaan in een andere situatie dan het gewone? Is dit voor iemand herkenbaar?
Ik reis omdat ik nieuwe ervaringen wil beleven en veel wil zien. Zou ook geen zin hebben in dat gepluk aan m'n lijf als ik gewoon wil slapen om de volgende ochtend weer fris te zijn voor de volgende uitstap. Seks kan thuis wel als je niets beters te doen hebt. Ben blij dat ik single ben en alleen reis zeg!
Shoot first, ask questions later!
Nou ja als het een rare kronkel is in je hoofd, dan heb ik hem ook hoor. Hou er ook niet van in vreemde bedden, met dunne muurtjes. Ik ontspan dan gewoon niet genoeg. Alleen..ik ben nog nooit langer dan 2 weken op vakantie geweest, geen idee hoe het is als je bv maanden gaat reizen samen.

Ik heb dus ook niet direct een oplossing voor je maar wilde je even laten weten dat je niet de enige bent!
Oh, ik vind seks ook echt wel horen bij vakantie, 24 uur per dag samenzijn en ontspannen. Nu ben ik ook geen 'reizer' maar meer een echte 'vakantieganger'. De reis is het noodzakelijke kwaad om er te komen.
Ik heb overigens wel schijt aan dunne wandjes e.d. want die mensen zie je toch nooit meer. Heb wel 'ns seks gehad in 'n zwembad op Sri Lanka trouwens, toen ik met m'n reisleider ging skinny dippen 's nachts toen ik 20 jaar jonger was dan nu. Dat dan weer wel.
quote:MinkeDeWit schreef op 09 mei 2015 @ 17:40:

Oh, ik vind seks ook echt wel horen bij vakantie, 24 uur per dag samenzijn en ontspannen. Nu ben ik ook geen 'reizer' maar meer een echte 'vakantieganger'. De reis is het noodzakelijke kwaad om er te komen.Ja als je voor het relaxen gaat, dan heb je tijd zat voor seks.
Lekker een paar glazen drank soldaat maken 's avonds?

De meeste mannen zouden dit toch wel bezwaarlijk vinden, langere tijd geen seks omdat je niet in je eigen bed ligt.
Juist door de extra tijd die je dan samen hebt, en ontspannenheid.. vind ik het wel fijn

Niet elke dag maar net wanneer je zin hebt. Helemaal niet zou ik ook niet vrolijk van worden.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Hou je thuis wel van sex?

Vind het ook vrij preuts klinken, sorry.

Misschien toch proberen te ontspannen door

even een borrel te drinken bijvoorbeeld. Of het onder de douche doen ipv het bed waarin iedereen het gedaan heeft.
Als je er vanaf wil, waarom probeer je het dan niet gewoon?

Ik snap ook niet zo goed waarom je wel slaapt in een ander bed, maar niet wil rollebollen, omdat anderen erin hebben liggen rollebollen (jouw eigen woord ;) )? Wat doe je dan meer met het bed zelf dan als je slaapt voor jouw gevoel?
Op vakantie vaker nog dan thuis juist door die ontspanning, en als ze me horen jammer dan zie ze toch nooit meer zolang je niet de hele boel bij elkaar krijst lijkt me niks aan de hand .
Juist ver van huis kun je ongeremder zijn en het zelfs buiten doen, want toch niemand die je kent.
Dus je hebt het nog nooit buiten bed gedaan? Lijkt me inderdaad vervelend om daar zoveel moeite mee te hebben. Waar komt dat vandaan?

En kunnen je buren je niet horen dan denk je? Is toch hetzelfde als hotelburen?
Ik zou dit best wel een probleem vinden, zeker omdat het voor langere tijd is.
Vakantie is nou juist de gelegenheid voor fijne seks. Geen wekker, geen haast en heerlijk ontspannen.

Nee TO ik snap jou dus niet.
Ik vind dat seks er ook bij hoort hoor in de vakantie. Ik zou wel boos en teleurgesteld zijn als mijn man het niet in een ander bed wilde doen.
Ik vind seks juist heerlijk tijdens de vakantie. Krijg vaak al sneller zin van de zon en je hebt meer tijd voor elkaar. Bent meer ontspannen, zoent elkaar onderweg in dat leuke stadje of bij die mooie waterval al eens.

En wij maken niet zo heel veel lawaai dat de 'buren' ons kunnen horen.

En dat bed? Ach, zolang er schone lakens op liggen houd ik me echt niet bezig met wie er voor mij/ons op dat bed lagen.

Maar ja, ik ben jou niet...
'Wie de werkelijkheid durft aan te kijken en het daarbij weet uit te houden, kan het overkomen dat er een andere kijk op de werkelijkheid komt.' Frans Vosman
Oef, een lange reis maken, de hele dag samen zijn, en dan geen seks hebben de hele reis...

Weet je, al horen ze je, anderen hebben ook seks, en ze verwachten het wel denk ik van een jong stel samen op reis. Is dus niks raars aan als ze dat mochten horen.

Persoonlijk vind ik de gedachte aan slapen in een bed waar anderen hebben liggen rollebollen viezer dan er zelf seks in hebben. En toch weerhoudt dat me niet van slapen.
Wat zielig voor je vriend zeg. Dus die heeft kunnen rukken heel de vakantie omdat jij niet wilde want in een vreemd bed? Oef!

Dat is nou juist onderdeel van de vakantie, heerlijk ontspannen, samenzijn, nieuwe dingen zien, lekker eten, en seks!
Ik zie 2 mogelijke oplossingen.

1. Laat 'm alleen op reis gaan

2. Ga eens oefenen in een rendez-vous hotel. Als het probleem tussen je oren zat ben je immuun voor de rest van je leven.
Alleen seks in je eigen bed....... Mijn vrouw zou je niet zijn.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Ik heb medelijden met je vriend. Zo is reizen toch helemaal niet leuk met je partner. Ben je ver weg, gelukkig, genietend van een nieuwe cultuur, natuur, eten, relaxed etc en dan mag je geen seks hebben.

Ik vind je enorm preuts.. Ik zou niet eens meer met je op reis willen.
Oh fijn, toch wat herkenning. Voel mij al wat minder vreemd hierdoor.

De reis duurde een maand en het was de langste periode waarop we geen seks hebben gehad.

Waarom ik dan wel slaap in een 'vreemd' bed? Als ik heel eerlijk ben, vind ik dit ook moeilijk. Ik lig zeker twee uur wakker en luister naar vreemde omgevingsgeluiden. Maar ja, als je moe bent, val je uiteindelijk wel in slaap. Wel slaap ik er veel lichter dan thuis. Ik ben ook iemand die eigenlijk alleen maar naar het toilet kan gaan thuis en dan nog liefst als mijn vriend mij niet hoort. Ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft, maar ik stel dit ook vast bij mezelf. Ik vind dit ook vervelend, want reizen op zich vind ik enorm leuk, zeker nu ik zo'n leuke reisgezel heb gevonden. Mijn vriend heeft daar totaal geen last van, hij ligt te snurken nog voor zijn hoofd zijn kussen raakt. Ik wou dat ik mij hier gewoon kon overzetten, maar ik krijg die gedachten maar niet uit mijn hoofd.
Nou, je hebt het hopelijk bij thuiskomst wel ruimschoots goedgemaakt?!

Nee serieus, heb je nog meer dwangmatigheden? Want zo klinkt het een beetje, dwangmatig en preuts in je eigen bed.

Echt, wat erg voor je vriend en ook voor jou, want je snapt heel goed dat dit toch niet echt normaal is.
Toch seks hebben, val je daarna ook zo in slaap. Dan doe je dat onder de douche of zo.

Doe je het altijd en alleen maar in je eigen bed?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven