Undercover... met dieren.

19-03-2013 15:55 397 berichten
Afgelopen weekend was er een aflevering van "undercover in nl" op de televisie die over seks met dieren ging. De belgische dame in kwestie schepte er genoegen in om zich te laten beseksen door haar veestapel en vroeg daar publiek bij dat grof mocht betalen.

Alberto bestempelde één en ander als dierenmishandeling en haalde er vanzelfsprekend de politie bij. Het wordt onderzocht en het verhaaltje zal nog wel een staartje krijgen. Seks met dieren is verboden (ook in België) sinds 2007.

Wat is jouw mening?
laat maar, ik wil het ook niet weten eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 maart 2013 @ 23:26:

[...]

waarom vind jij het eigenlijk normaal? Omdat het "lekker gek" nieuwerwets is? Moet maar kunnen omdat het kan? 50 tinten kip?Ik vind het allesbehalve normaal. Ik gruwel er net zo goed van. Maar sinds wanneer is het aan de wetgever om te bepalen wat normaal of niet is?
lalalalalalalalalalalalaaaaaa ik wil het niet weten

[...]

50 tinten kip?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:strike schreef op 19 maart 2013 @ 23:27:

[...]

Ik zwijg niet hoor. Het gequote stuk slaat gewoon als een tang op een varken.

Zowel wetenschappelijk als qua argumentatieleer stelt het onvoldoende voor om mij van gedachten te doen veranderen.Lees de hele link, bekijk de bronnen zou ik zeggen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 maart 2013 @ 23:30:

lalalalalalalalalalalalaaaaaa ik wil het niet wetenBeetje flauw dit.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 maart 2013 @ 23:30:

[...]

Lees de hele link, bekijk de bronnen zou ik zeggen.Done.
Vaak en meestal. Dit soort wetenschappelijke lappen tekst zijn natuurlijk bijster boeiend. Het slaat ook de discussie dood (wat op zich prima is hoor want ik denk dat alles gezegd is) en het gaat niet op voor elke beestenneuker.

De discussie die ik als interessant ervoer was: "is seks met dieren mishandeling". In deze stukken staat van wel maar dat komt omdat seks met dieren onmiddellijk gekoppeld wordt aan een laag iq, neiging tot ciminele activiteiten en gebrek aan empathie.

Miepje van de buren die zich af en toe laat likken door haar hondje wordt in dit onderzoek niet 123 meegenomen denk ik zo want ze wordt nooit betrapt.

En ik denk dat het ongelooflijk vaak voorkomt. Veel vaker dan wie dan ook denkt/weet. Zowel de boer die in de stal even bovenop zijn geit klimt alswel de intimiteiten die bedreven worden tussen hond en baasje. Dat zijn echt allemaal geen criminelen zonder empathie.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 maart 2013 @ 23:30:

[...]

Lees de hele link, bekijk de bronnen zou ik zeggen.heeft ie geen in zin joh
quote:strike schreef op 19 maart 2013 @ 23:31:

[...]

Beetje flauw dit.o, dat kan nog veel beter hoor
Ik was van plan komende week te gaan tongen met een mannetjesleeuw en als dat zou bevallen daarna met een poema en een anacondaslang. Maar ik zie er nu toch maar van af... Niet omdat het me gevaarlijk lijkt, maar omdat het van de wet niet mag...
dat weet je niet roos, lees de weetjes en watjes nog maar eens door die spreken voor zich.
Ik snap oprecht niet waarom er hier door sommigen een soort van geaccepteerd wordt dat mensen seks met dieren hebben. En dat onder het mom "acht ze lopen wel weg'. Bizar topic en ik denk dat ik me er dan ook maar verre van ga houden want eigenlijk wil ik niet eens geassocieerd worden met dit onderwerp. Ik ben redelijk ruimdenkend mens en ook over de seksvoorkeuren van anderen. Maar zodra in een seksvoorkeur weerloze en argeloze mensen en/of dieren (die dus niet zelf een keuze kunnen maken) worden ingezet voor het seksgerief van een ander, draait mijn maag zich om.

Ik snap dan ook oprecht niet dat er mensen zijn die denken dat bestialiteit 'wel kan'. Wat een internet-krocht-van-een-draad- is dit-zeg. Blegh.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
ik vind het echt ontluisterend dat sommige mensen dit zieke gedrag min of meer goedkeuren of er op zijn minst de schouders over ophalen. Vorige week was er een topic waarbij het beeld van de vivaforummer radicaal veranderde voor me, maar dit topic geeft er weer een geheel nieuwe dimensie aan
Ha Enn, bijna tegelijk
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 maart 2013 @ 23:32:

[...]

o, dat kan nog veel beter hoor

Ik snap iets niet. Er wordt hier een discussie gevoerd. Met standpunten. Waarom dan zo kinderachtig doen? Beetje een zwaktebod.

Als je er goed over nadenkt is een verbod op dierenseks best merkwaardig.

Maar tot die conclusie kom je als je je eigen walging even laat varen.

Ik ben niet zozeer tegen het verbod, maar heb er alleen maar vraagtekens bij.
Het is mij nu ff te laat voor die lap tekst maar ik zou hem idd graag even doorspitten op de argumenten. Want daar heeft het in dit topic over het algemeen ernstig aan ontbroken, een beetje zuiver argumenteren.

Verder dan 'het is gewoon ziek' komen de meeste niet.

En eerlijk gezegd valt me dat zeker van Meds die altijd zo hamert op wetenschappelijkheid, enorm tegen.
.
ik snap ook niet dat mensen naar zo'n programma kijken, daar begint bij mij al het grote vraagteken

[...]

waarom vind jij het eigenlijk normaal? Omdat het "lekker gek" nieuwerwets is? Moet maar kunnen omdat het kan? 50 tinten kip?

Seks heb je te hebben met een bij vol verstand zijnde, instemmende partij. Dieren kunnen niet instemmen dus heb je er ook geen seks mee.

Misschien ben ik mosterd. Ook lekker bij kip.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
ga jij lekker vraagtekens hebben bij het verbod strike, ik heb vraagtekens bij hele andere dingen. En vanwege die vraagtekens moet dat verbod vooral gehandhaafd worden. Idioterie hier
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 maart 2013 @ 23:38:

ga jij lekker vraagtekens hebben bij het verbod strike, ik heb vraagtekens bij hele andere dingen. En vanwege die vraagtekens moet dat verbod vooral gehandhaafd worden. Idioterie hier
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:saaaaar81 schreef op 19 maart 2013 @ 23:36:

[...]

Seks heb je te hebben met een bij vol verstand zijnde, instemmende partij. Dieren kunnen niet instemmen dus heb je er ook geen seks mee.

Misschien ben ik mosterd. Ook lekker bij kip.Klopt, dan noem je het misbruik.
quote:saaaaar81 schreef op 19 maart 2013 @ 23:36:

[...]

Misschien ben ik mosterd. Ook lekker bij kip.

Maar wat is 'instemmen' precies? Een goedkeurend knikje? Een blafje?

En stemmen die dieren wel in met al het andere wat ze wordt aangedaan?

Maargoed. Ik ben dan ook geen voorstander van huisdieren, om maar een voorbeeld te noemen.
Weerloze en argeloze mensen en dieren? Hoezo is een dier weerloos? Als het dier daadwerkelijk geen zin heeft in een boer achter zich geeft hij of zij wel trap denk ik zo? Echt, ik denk dat de wil of de niet wil van een beest overrated is en niet zo`n beetje ook.'

Dit ging in eerste instantie over de vrouw (man) die zich in Belgie liet neuken door haar veestapel.

Deze dieren klimmen er zelf op, niet zoveel weerloos of willoos aan.

De cavianeukers en merriemishandelaars even daargelaten want het lijkt me duidelijk dat een ieder daar geschokt over zou zijn.
het gaat niet over huisdieren. Lees de OP nog maar even door. Een dier kan niet instemmen, dat is de kern van het verhaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven