35 uur werken en huishouden

19-08-2017 08:00 154 berichten
Ik werk nu sinds half juli 35 uur in de week (elke dag van 8.00 tot 15.00) en ik heb daardoor moeite met het huishouden. Ik heb 3 kinderen. Twee daarvan gaan naar de basisschool en eentje zit op de kleuterschool en gaat daarna naar de opvang. Een keer in de week komt de schoonmaakster. Maar toch heb ik het gevoel dat alles blijft liggen. Mijn man komt meestal rond 20.00 pas thuis en kookt in het weekend. In de ochtend maken we samen de lunchdozen klaar. Ik heb sinds kort een menuschema en doe in het weekend alvast alle boodschappen maar toch blijft er nog veel liggen en ik ben 's avonds om 22.00 afgepeigerd. Hebben jullie nog handige tips? Het voelt net alsof ik altijd een beetje achter de feiten aanloop
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
01-09-2017 15:05
Mijn man vindt het ook niks, kinderen en ik wel
Kinderen vinden het geweldig, maar ik niet zo. Want wie mag dan de restjes weer van de bank poetsen?
Andersom schreef:
01-09-2017 15:07
Kinderen vinden het geweldig, maar ik niet zo. Want wie mag dan de restjes weer van de bank poetsen?
de hond? :)

heb grote kinderen, dat scheelt. En het mag echt sporadisch. Niet bij borden vol pastasaus oid
Ik heb nu een hele week vakantie dus ik kan nu mooi wat dingen inhalen
Andersom schreef:
01-09-2017 15:01
Echt niet! Wie gekookt heeft ruimt zelf de bende maar op.

(Ik maak nauwelijks bende, ruim al weer op tijdens het koken enzo)
Als man kookt lijkt de keuken een slagveld. Dan zou ik dus altijd aan het opruimen zijn.)
Echt wel!!

Voor de duidelijkheid: Résumé.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven