Burendilemma

29-04-2010 13:19 148 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Ik vind je geen zeikerd, absoluut niet. Je hebt hele goede redenen waarom je het niet wil: geluidsoverlast, benzinedampen en veiligheid.
ladyphoxy wijzigde dit bericht op 29-04-2010 13:23
Reden: typfout
% gewijzigd
.
Het is de toon die de muziek maakt. Als je het op een redelijke, rustige manier brengt, kan hij er mijn inziens weinig tegen inbrengen. Hij zit verkeerd, ik vind het redelijk asociaal. Succes!
.
.
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt....maar ik kan mij ook heel goed voorstellen dat het moeilijk is. Vooral omdat je goed met elkaar kan opschieten.

Misschien leuke tip voor zijn verjaardag: een partytent/zeil/motorhoes? Dan hoef je het gesprek ook niet aan te gaan en dan snapt hij het waarschijnlijk zelf wel haha....
quote:lindy schreef op 29 april 2010 @ 13:19:

maar ik vind het rot dat ik nu weer de zeikerd moet gaan uithangenHoezo weer?? Heb je het al eens gevraagd dan? Als dit niet zo is, dan weet hij wss neit eens dat jullie het vervelend vinden.
Hoi hoi,

Ik zou gewoon eens een praatje maken met je buurman. Waarschijnlijk heeft hij er helemaal geen idee van dat jij er hinder van ondervind.

Misschien kunnen jullie afspreken dat hij hem daar wel blijft parkeren, maar zijn motor ergens anders aantrapt.

Of hij kan zo'n pyama voor zijn motor kopen zodat hij toch beschut staat tegen de weersomstandigheden.

Poelepoelepoelepoes!
Laat de VVE een brief schrijven. Hun regels bijvoegen.

Als je dat te kinderachtig vindt, wat het ook is, maar oh, wat begrijp ik je gevoel, dan gewoon in het gesprek met hem ook de regels van de VVE aanhalen. Kun je een alternatief bedenken voor hem? Dat wil ook nog wel eens helpen om het gesprek leuk te houden. Succes!
.
.
.
.
Maar waarom parkeert hij 'm niet gewoon in zijn eigen tuin als hij al een hoes heeft? Dan staat 'ie toch ook gewoon droog? En anders moet hij ergens een schuur/garage huren...
Eensch met Jackie.
.
Kan je een fiets op die plek parkeren en aan de haak vastmaken, als hij eens weg is op zijn motor? Ga je het gesprek natuurlijk uit de weg, maar het lost het probleem op.
Staat die motor nu in jullie tuin of niet? Als dat niet van jullie is heb je er weinig over te zeggen. Volle tank is niet zo'n risico hoor. Zou betekenen dat motorrijden en ook autorijden levensgevaarlijk is. Zo snel ontploft dat niet.
.
.
Verwijzen naar zijn eigen tuin of huiskamer.

Gewoon zeggen dat je tegen diezelfde muur slaapt en het niet prettig vind dat er naast je hoofd een motor wordt gestart.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
.
Vraag hem of hij de motor niet onder jullie slaapkamerraam start maar verder op.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven