Carnaval!!!
vrijdag 9 februari 2018 om 19:55
Nog geen carnavalstopic???
Wie gaat er nog meer gezellig op stap met deze dolle dagen?
En waar?
To trapt af: als rasechte Limburgse blijf ik natuurlijk in de gezelligste provicie. Morgen gaat het beginnen, lekker bibberen op een plein. Zondag, maandag en dinsdag in eigen dorp, naar een paar café's en het gemeenschapshuis. Natuurlijk ook optocht kijken.
We beginnen 's middags en zien wel waar het schip strandt haha.
Alaaf!!!
Wie gaat er nog meer gezellig op stap met deze dolle dagen?
En waar?
To trapt af: als rasechte Limburgse blijf ik natuurlijk in de gezelligste provicie. Morgen gaat het beginnen, lekker bibberen op een plein. Zondag, maandag en dinsdag in eigen dorp, naar een paar café's en het gemeenschapshuis. Natuurlijk ook optocht kijken.
We beginnen 's middags en zien wel waar het schip strandt haha.
Alaaf!!!

zaterdag 10 februari 2018 om 22:45

zaterdag 10 februari 2018 om 23:05

dinsdag 13 februari 2018 om 03:02
Geen idee wat het nieuws was van vandaag..... compleet gemist! Wel een hele mooie carnavalsdag gehad. Echt een geweldig feest. Nu snel slapen. Morgen dag 4. En voor de mensen die het niet snappen: Nee.... niet laveloos van de drank, en ook niet vreemd gegaan. Maar vooral: Gegeten, gedronken, de polonaise gelopen en gelachen
dinsdag 13 februari 2018 om 10:24
paggy schreef: ↑13-02-2018 03:02Geen idee wat het nieuws was van vandaag..... compleet gemist! Wel een hele mooie carnavalsdag gehad. Echt een geweldig feest. Nu snel slapen. Morgen dag 4. En voor de mensen die het niet snappen: Nee.... niet laveloos van de drank, en ook niet vreemd gegaan. Maar vooral: Gegeten, gedronken, de polonaise gelopen en gelachen![]()
Klinkt goed, Paggy.
Het nieuws: goud voor Wüst op de 1500 meter.
Daarna weet ik niet, toen ben ik de kroeg in gegaan. Net als jij, super dag gehad. Gedronken? Ja. Gegeten? Ja. Gelachen? Enorm! Polonaise gelopen? Ja. Vreemdgegaan? Natuurlijk niet!
Vanmiddag de slotetappe, ik heb er weer zin in!
dinsdag 13 februari 2018 om 11:49
Veel plezier nog vandaag!biekoe schreef: ↑13-02-2018 10:24Klinkt goed, Paggy.
Het nieuws: goud voor Wüst op de 1500 meter.
Daarna weet ik niet, toen ben ik de kroeg in gegaan. Net als jij, super dag gehad. Gedronken? Ja. Gegeten? Ja. Gelachen? Enorm! Polonaise gelopen? Ja. Vreemdgegaan? Natuurlijk niet!
Vanmiddag de slotetappe, ik heb er weer zin in!
dinsdag 13 februari 2018 om 20:13
Gisteren halsoverkop vanaf de Veluwe naar Maastricht gereden. Er was ineens een kamer vrij voor onze studerende dochter. Bij mijn ouders geslapen en vandaag de IKEA leeggekocht om die kamer in te richten.
Ben nu weer thuis - dronken van de slaap. Geen tijd gehad voor de Zaate Hermeniekes in Mestreech. Maar ik heb wèl al de hele dag auw leedjes oet Gebrook in m'n kop
Ben nu weer thuis - dronken van de slaap. Geen tijd gehad voor de Zaate Hermeniekes in Mestreech. Maar ik heb wèl al de hele dag auw leedjes oet Gebrook in m'n kop

dinsdag 13 februari 2018 om 22:57
Haha..... hier hetzelfde. Alleen heb ik m'n carnavalskleren nog aan ( te moe om op te staan en gewone kleren aan te doen