Carnaval!!!

09-02-2018 19:55 135 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog geen carnavalstopic???

Wie gaat er nog meer gezellig op stap met deze dolle dagen?
En waar?

To trapt af: als rasechte Limburgse blijf ik natuurlijk in de gezelligste provicie. Morgen gaat het beginnen, lekker bibberen op een plein. Zondag, maandag en dinsdag in eigen dorp, naar een paar café's en het gemeenschapshuis. Natuurlijk ook optocht kijken.
We beginnen 's middags en zien wel waar het schip strandt haha.
Alaaf!!! :cheer2: :couple:
Dag 1 is om...Was weer super. Om 13.00 uur begonnen, tussendoor ergens lekker friet gegeten en daarna nog even de kroeg in. Rustig aan gedaan met de Lindeboom, dus nog best fris en fruitig :lol:
Morgen beginnen we wat later, ook wel fijn, want ik merk wel dat ik geen 18 meer ben. :-?
MrsLady schreef:
10-02-2018 13:57
Doet ze het gehele topic wel. Alleen over het eten misschien even niet.
Ik had het ook alleen maar over het eten.
De supermarkt had extra worstenbroodjes ingeslagen.

Op de rest let ik niet eens meer. Dus Linda moet geen onzin in de bladen plaatsen.
Geen verslag vandaag? Ik was er bij. Olympische spelen en het nieuws zijn aan mij voorbij gegaan.
Geen idee wat het nieuws was van vandaag..... compleet gemist! Wel een hele mooie carnavalsdag gehad. Echt een geweldig feest. Nu snel slapen. Morgen dag 4. En voor de mensen die het niet snappen: Nee.... niet laveloos van de drank, en ook niet vreemd gegaan. Maar vooral: Gegeten, gedronken, de polonaise gelopen en gelachen 🤗
paggy schreef:
13-02-2018 03:02
Geen idee wat het nieuws was van vandaag..... compleet gemist! Wel een hele mooie carnavalsdag gehad. Echt een geweldig feest. Nu snel slapen. Morgen dag 4. En voor de mensen die het niet snappen: Nee.... niet laveloos van de drank, en ook niet vreemd gegaan. Maar vooral: Gegeten, gedronken, de polonaise gelopen en gelachen 🤗

Klinkt goed, Paggy.
Het nieuws: goud voor Wüst op de 1500 meter.
Daarna weet ik niet, toen ben ik de kroeg in gegaan. Net als jij, super dag gehad. Gedronken? Ja. Gegeten? Ja. Gelachen? Enorm! Polonaise gelopen? Ja. Vreemdgegaan? Natuurlijk niet!
Vanmiddag de slotetappe, ik heb er weer zin in!
Geen carnaval voor mij. Ik heb het geblokt, heb er niks mee.
Verkleden vind ik leuk, met vrienden op stap ook, maar carnaval? Nee, echt niet.
Liever niet.
biekoe schreef:
13-02-2018 10:24
Klinkt goed, Paggy.
Het nieuws: goud voor Wüst op de 1500 meter.
Daarna weet ik niet, toen ben ik de kroeg in gegaan. Net als jij, super dag gehad. Gedronken? Ja. Gegeten? Ja. Gelachen? Enorm! Polonaise gelopen? Ja. Vreemdgegaan? Natuurlijk niet!
Vanmiddag de slotetappe, ik heb er weer zin in!
Veel plezier nog vandaag!
Gisteren halsoverkop vanaf de Veluwe naar Maastricht gereden. Er was ineens een kamer vrij voor onze studerende dochter. Bij mijn ouders geslapen en vandaag de IKEA leeggekocht om die kamer in te richten.

Ben nu weer thuis - dronken van de slaap. Geen tijd gehad voor de Zaate Hermeniekes in Mestreech. Maar ik heb wèl al de hele dag auw leedjes oet Gebrook in m'n kop @(
Hier zit het er (al) op. Onze prins heeft afscheid genomen en ik vond het ook wel mooi geweest. Ik zit in mijn gewone kleren op de bank, ze bestaan nog :lol:
biekoe schreef:
13-02-2018 22:53
Hier zit het er (al) op. Onze prins heeft afscheid genomen en ik vond het ook wel mooi geweest. Ik zit in mijn gewone kleren op de bank, ze bestaan nog :lol:
Haha..... hier hetzelfde. Alleen heb ik m'n carnavalskleren nog aan ( te moe om op te staan en gewone kleren aan te doen😂)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven