De Winter Tetteraars
zondag 16 januari 2011 om 10:12
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!
Ons 17e deel en het blijft leuk.
We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.
Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.
Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:
En de link naar ons vorige topic
Ons 17e deel en het blijft leuk.
We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.
Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.
Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:
En de link naar ons vorige topic
zondag 20 februari 2011 om 18:37
zondag 20 februari 2011 om 18:47
Ik heb Panta op beschaafde wijze uit de auto laten stappen en ze had het plan om lekker in bad te gaan liggen .
Slofje, balen! Maar een pijnstiller wil wel eens wat verlichting brengen
Frans, ik zie ook geen foto's helaas.
Tijd om te kokkerellen: gisteren leek het me een goed plan om vandaag risotto te maken .
Slofje, balen! Maar een pijnstiller wil wel eens wat verlichting brengen
Frans, ik zie ook geen foto's helaas.
Tijd om te kokkerellen: gisteren leek het me een goed plan om vandaag risotto te maken .
zondag 20 februari 2011 om 19:00
Ohw... ik plaats wel linkje elders...
Ik heb net lekker in bad gelegen. Heb best wel hoofdpijn nu, maar dat is waarschijnlijk spanning om dat ik weer naar dat stomme werk moet
Splint, tuurlijk wil ik die appeltjestaart vaker maken
Ik vind bakken leuk, maar doe het bijna nooit omdat E niet zo een zoetekauw is en ik het op mijn heupen smeer.
Dus ik vind het heerlijk om te bakken als het eens een keertje kan.
Overigens, TH, wil je mij het recept van je venkelsalade mailen?
Ik heb net lekker in bad gelegen. Heb best wel hoofdpijn nu, maar dat is waarschijnlijk spanning om dat ik weer naar dat stomme werk moet
Splint, tuurlijk wil ik die appeltjestaart vaker maken
Ik vind bakken leuk, maar doe het bijna nooit omdat E niet zo een zoetekauw is en ik het op mijn heupen smeer.
Dus ik vind het heerlijk om te bakken als het eens een keertje kan.
Overigens, TH, wil je mij het recept van je venkelsalade mailen?
zondag 20 februari 2011 om 19:13
Lekker badderen Francis!
enne...morgen duurt nog een hoop uren,zonde om er nu al koppijn van te hebben. (maar snap je wel)
en Panta ook lekker in bad.
Ik heb vanmiddag nadat iedereen weg was even lekker uitgebreid gedoucht en de nieuwe face wash is
maar in bad met die zalige bruisbal ...oeh...nouja van de week maar een keertje doen.
enne...morgen duurt nog een hoop uren,zonde om er nu al koppijn van te hebben. (maar snap je wel)
en Panta ook lekker in bad.
Ik heb vanmiddag nadat iedereen weg was even lekker uitgebreid gedoucht en de nieuwe face wash is
maar in bad met die zalige bruisbal ...oeh...nouja van de week maar een keertje doen.
zondag 20 februari 2011 om 19:20
zondag 20 februari 2011 om 19:26
Blijven roeren hè, TH.
Fran, jammer dat vakanties altijd zo snel weer klaar zijn. Of eigenlijk: jammer dat werk(omstandigheid) zo stom is.
Volgens mij heb je nu wel een boel liefhebbers erbij van je appetljestaart.
(die waren allemaal wel snel genoeg voor een stukkie )
Bieb weer lekker fris en fruitig!
Fran, jammer dat vakanties altijd zo snel weer klaar zijn. Of eigenlijk: jammer dat werk(omstandigheid) zo stom is.
Volgens mij heb je nu wel een boel liefhebbers erbij van je appetljestaart.
(die waren allemaal wel snel genoeg voor een stukkie )
Bieb weer lekker fris en fruitig!
zondag 20 februari 2011 om 19:31
dan moeten we maar snel opnieuw meeten, ik wil ook wel appeltaart
ik lig lekker op de bank, stomme televisie te kijken. Morgen weer vroeg dus ik moet er ook maar op tijd in
Cis, wat balen dat je vakantie weer voorbij is, hoop snel dat je rust vind wat betreft werk
ik lig lekker op de bank, stomme televisie te kijken. Morgen weer vroeg dus ik moet er ook maar op tijd in
Cis, wat balen dat je vakantie weer voorbij is, hoop snel dat je rust vind wat betreft werk
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zondag 20 februari 2011 om 19:35
zondag 20 februari 2011 om 20:12
He, leuk dat jullie het zo fijn hebben gehad. En tuurlijk de volgende keer ben ik erbij (gaat weer centen tellen...).
't Is hier bitterkoud. -27 maar warmere lucht komt eraan. Het is wel weer heel helder met heel veel zon. Morgen snowboarden in Lake Louise met de hele bubs. Even jaloers maken:
en wij gaan wandelen en ice sculptures kijken:
't Is hier bitterkoud. -27 maar warmere lucht komt eraan. Het is wel weer heel helder met heel veel zon. Morgen snowboarden in Lake Louise met de hele bubs. Even jaloers maken:
en wij gaan wandelen en ice sculptures kijken:
Optimist tot in de kist!
zondag 20 februari 2011 om 20:21
zondag 20 februari 2011 om 20:29
Wauw Fantje, prachtig. Die -27 laat ik wel aan me voorbij gaan, maar die plaatjes, daar wil ik wel in rondwandelen. Hoewel ik die van waar Pommels werkt niet kan zien.
Worstjes voor de kat, Fran. Bieb heeft me 2 zakjes mee gegeven.
Pffff, ik zit ineens enorm te geeuwen. Volgens mij is het instort-tijd.
Worstjes voor de kat, Fran. Bieb heeft me 2 zakjes mee gegeven.
Pffff, ik zit ineens enorm te geeuwen. Volgens mij is het instort-tijd.