De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
Hier staat DWDD aan maar ik ben geen fan van deze tafeldame . Salade is klaar, broodjes roosteren en dan kan ik ook eten!

Olijf
ah onze Ivon... is bij BZV altijd zo lief en begrijpend maat bij DWDD moet ze zich altijd even laten gelden ofzo.

Vind haar vaak wat onbenullig uit de hoek komen (maar dat komt vast omdat ze dan geen script heeft )

Eet ze!!!
BZV kijk ik dus ook al niet en hier is ze

Ga nu lekker eten
Big Bang Theory staat hier op. Altijd erg leuk. jammer dat het herhalingen zijn. Daar mogen nu echt wel weer nieuwe komen. Ik vind ze echgt helemaal geweldig!

Zo te zien ken ik de CM nog niet. Of ik herken het nog niet.

Gedoucht, dekentje en hond aanwezig!
Hang op de bank. Ben gisteren weer bij tante dok geweest. Weer nieuwe pillen Oxycodin ofzoiets. Ben er niet gek op , 't heeft nogal een verslavende werking. Toen ik dat zei tegen tante dok, zei ze dat als je pijn hebt het niet verslavend werkt alleen als je ze voor de lol inneemt. Nou, weer wat nieuws. Had ik nog nooit van gehoord. Morgen moet ik voor assessment naar een kliniek, kijken hoe ik nu verder moet ivm werk enzo. Spannend.

Ga maar eens Viva surfen....
Optimist tot in de kist!
Fantje, die tante dok klinkt weer heel erg . Maar hopelijk helpt dit middel voor nu wel tegen de pijn en kun je snel weer overstappen naar iets anders. Ben je nog naar de voorstelling van je dochter geweest?

Ik lig niet op de bank want kan beter wat beter in mijn bed slapen dan hazeslaapjes op de bank doen . Morgen weer mijn drukste/langste dag van de week en dit weekend ook volop activiteiten dus moet wel een beetje uitgerust zijn .

Ratteke en Bieb, zowel van the big bang als van 2,5 man zijn al volop nieuwe afleveringen (ondertiteld en wel) te vinden online. Ik denk dat ik al met al the big bang nog net iets leuker vind.

En Yvonne was tamelijk rustig bij DWDD dus ik heb vrijwel ongestoord kunnen kijken
TH, hou je het allemaal nog een beetje vol? Ik vnd het knap hoor zo druk als jij bent!!!

Nee ben niet naar de voorstelling geweest, we hebben het kunnen verzetten naar morgen. Dat is de laatse voorstelling. Dit weekend is ze jarig en hebben wij een lang weekend. We willen een dagje naar Banff of Lake Louise voor snowboarden en wij, de oudjes, wandelen.
Optimist tot in de kist!
Ik kom ook weer even aanwippen.

Net een half uur verspild met dat stomme topic van Prada (n.a.v. een opmerking van Bieb grr), voordat ik door had dat het nep was. Kan er echt niet om lachen .

En Fantje: wat een idiote opmerking zeg van die tante dok!
Slof,what did i do??
Slofje Hoe was het maandag in het ziekenhuis? Is er nog iets uit die scan gekomen?

Fantje, het wordt nu wel rustiger: testwerk is weer klaar en het is bijna schoolvakantie . Hoewel ik dan aan de slag moet met mijn portfolio en lesvoorbereidingen voor na die week. Jouw weekend klinkt leuk En succes bij het assessment morgen!
Zonde van je tijd ja Slof. Ik kon er ook niet zo om lachen.

Ik ben artikelen aan het controleren. Moet er nog eentje, maar die heeft 10 kantjes... Dus die laat ik fijn voor morgen liggen
Ik ga naar bed. Zo K even weer wakker maken zodat hij op de bank kan gaan liggen nadat hij Tara heeft uitgelaten.

En dan eens bedenken wat ik moet maken voor zaterdag!

Tot morgen en welterusten allemaal.
ik heb niet 1 letter aan dat hele topic meegedaan.

kon zo wel zien dat het een grap was....tampon met yoghurt voor een stinkende poes...duh..

vond het alleen erg tekenend dat bepaalde mensen alleen lezen wat ze willen lezen.'

en dat vind ik nogal dom simpel.
verbeteren....niet quoten..
Dat ben ik met je eens Bieb.

Maar grappig, wat wel zo bedoeld was, nee, absoluut niet.

Die dat yoghurtpraatje had ik wel door dat het was om 'bolgewas' in de zeik te nemen met haar dwingende 'yoghurtvoer' adviezen.
quote:[message=8460373,noline]biebelien schreef op 16 en inderdaad,het topic van Prada

mensen lezen wat ze willen lezen en dat moet in hun straatje passen van wat ze zo graag willen zeggen...

en dan nog is het weer zogenaamd een "bashtopic"

Wat een onzin....Daarom ging ik het lezen, dus het is jouw schuld
Bolgewas
ik ga bolgewassen uit de weg....is beter
Ik denk dat Slof bedoelt dat je het topic hier noemde Bieb en niet dat jij een bericht in dat topic hebt geschreven (want dat heb je idd niet gedaan). Ik had het gisteren ook gelezen, snapte het eerst ook allemaal niet wat ze deed, kreeg ineens een vermoeden (bij die worst ) en tadaa. Ik moest er wel om gniffelen maar vond vooral de 'moraal van het verhaal' wel goed.

Splint, hoe is het gegaan?

En Slof, hoe was het idd in het ziekenhuis?

En waar is ons aller Pantaatje toch?

Ik heb net bijgelezen maar ben niet zo scherp vandaag, ik weet niet echt meer wat ik voorbij zag komen. Straks nog maar een poging wagen , ga nu even stom verslavend spelletje doen (Jewel Match 3)
Ik ben mijn eigen bananenschil
Bolgewas Zou ze binnenkort dan niet uitgebloeid moeten zijn??
quote:Talkinghead schreef op 16 februari 2011 @ 21:49:

Slofje Hoe was het maandag in het ziekenhuis? Is er nog iets uit die scan gekomen?

Geen scan, alleen foto, waarop alleen een heel klein beetje slijtage in 1 wervel te zien was, maar dat kon niet de pijn veroorzaken die ik op dit moment heb, volgens de neuroloog. De fysiotherapeut wilde het erg graag op stress gooien en dan ben je al snel uitgeluld. Je hebt namelijk 1. pijn door stress en 2. stress door pijn, en ik vind zelf dat het bij mij nummer 2 is. Ik heb al meer dan 20 jaar rugklachten en misschien dat het erger geworden is door alle problemen van de laatste tijd, maar ik wil zo graag dat het gewoon iets benoemsbaar is. Ook als ze zouden zeggen dat mijn spieren gewoon slappe klei zijn, kan ik daar vrede mee hebben en zelf actie ondernemen om ze sterker te maken. Maar:

De neuroloog wil nog iets verder kijken. Ik heb namelijk een milde vorm van een mitochondriële myopathie. Dat is een moeilijk woord voor een vorm van spierziekte die zich uit in een stofwisseling/energievoorzieningsprobleem in de spieren.

Volgens haar kan dit op een gegeven moment erge rugklachten veroorzaken. De volgende stap is dat mijn dossier uit het Radboud opgevraagd wordt en bloedonderzoek. Eind maart moet ik terugkomen.
Ohw... dat klinkt niet best Slof
Stelt niks voor hoor Frans. In het dagelijkse leven heb ik er weinig last van en ik denk ook niet dat de rugpijn daarvan komt. Maar ik zit nog in de molen en ben al lang blij dat er verder gekeken wordt.
Slof, niet leuk allemaal maar fijn dat er iig wel verder gekeken wordt, neuroloog neemt je iig serieus!
Inderdaad Olijfje, toch een stap verder en niet zomaar afgeserveerd zoals jij met jouw vinger!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven