De Winter Tetteraars
zondag 16 januari 2011 om 10:12
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!
Ons 17e deel en het blijft leuk.
We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.
Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.
Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:
En de link naar ons vorige topic
Ons 17e deel en het blijft leuk.
We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.
Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.
Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:
En de link naar ons vorige topic
woensdag 16 februari 2011 om 22:39
Zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!
(m'n vinger bleef hangen, bietje moe )
Ben al lekker bijgelezen en ik zit inmiddels met buikje vol en pyjama op de bank.
Pfff, wat een dag (mag ik even? )
Ik wil niet weten hoeveel kilometers ik vandaag heb gemaakt.
Maargoed, de dag afgesloten met Het Gesprek. Was wederom leuk en prettig. En nu mag ik gaan nadenken over het aanbod... moet even alles goed op een rijtje zetten. Nou ja, het uitgebreide verhaal maar niet hier.
Nu nog even verder hangen, wijn zuipen en moe zijn.
Ennnnnnn, mijn andere bericht plaatsen. Want ik had ook al weer bijgelezen.
(m'n vinger bleef hangen, bietje moe )
Ben al lekker bijgelezen en ik zit inmiddels met buikje vol en pyjama op de bank.
Pfff, wat een dag (mag ik even? )
Ik wil niet weten hoeveel kilometers ik vandaag heb gemaakt.
Maargoed, de dag afgesloten met Het Gesprek. Was wederom leuk en prettig. En nu mag ik gaan nadenken over het aanbod... moet even alles goed op een rijtje zetten. Nou ja, het uitgebreide verhaal maar niet hier.
Nu nog even verder hangen, wijn zuipen en moe zijn.
Ennnnnnn, mijn andere bericht plaatsen. Want ik had ook al weer bijgelezen.
woensdag 16 februari 2011 om 22:42
Komt ie, inclusief wat mosterd-berichten!
Ratteke, wat een gedoe joh, met dochter-kind! Oef, lijkt me vreselijk moeilijk om diplomatiek te blijven......
Zit ze nog op school? Ze zou ergens naartoe moeten (school of werk) met een hele stevige structuur en discipline. Dit is geen beginnen aan, zeker niet als ze lekker heen en weer kan hoppen tussen haar ouders.
Fantje, wat gek, die onrustigheid. Heb je andere medicijnen, zou het een reactie daarop kunnen zijn? En hoe is het nu?
wat moet je doen bij dat assessment? Is dat van je huidige werk of om te kunnen zoeken naar iets nieuws?
Enne....verslavend is niet fijn, maar blijven ploeteren zoals het nu gaat ook niet toch? Als het helpt om even op kracht te kunnen komen, is het wel de moeite waard denk ik.
Bieb, adem in, adem uit. Heel verstandig om in de negeerstand te gaan (bolgewas ) . Maar best moeilijk in de uitvoering...
Fijn, zo'n fris hoofd en huis. Je weet maar nooit inderdaad, wie er zomaar aan kan komen waaien.
Oh, en voor wie te lui is om de TV gids te pakken: http://www.tvgids.nl/alleprogrammas/
Fran, pijn is fijn! Lekker gesport?
Wat heb je nou gedaan?
Hoe is het eigenlijk verder gegaan met het artikel over je nieuw-ontdekte neefje? (of gaat er nu iets mis met klok en klepel?)
Oh, dat spannende topic van Prada kan ik dus overslaan? Thanks, Slof!
Hm, dat klinkt inderdaad alsof ze serieus naar je klachten kijken. Dat is wel fijn. En het kan natuurlijk best dat je 'normaal' redelijk met je klachten overweg kan, maar dit werk helpt je natuurlijk niet he.
TH, succes morgen! Fijn dat vandaag iets rustiger was.
En tot snot slot: een dikke knuf voor Olijfje.
Ratteke, wat een gedoe joh, met dochter-kind! Oef, lijkt me vreselijk moeilijk om diplomatiek te blijven......
Zit ze nog op school? Ze zou ergens naartoe moeten (school of werk) met een hele stevige structuur en discipline. Dit is geen beginnen aan, zeker niet als ze lekker heen en weer kan hoppen tussen haar ouders.
Fantje, wat gek, die onrustigheid. Heb je andere medicijnen, zou het een reactie daarop kunnen zijn? En hoe is het nu?
wat moet je doen bij dat assessment? Is dat van je huidige werk of om te kunnen zoeken naar iets nieuws?
Enne....verslavend is niet fijn, maar blijven ploeteren zoals het nu gaat ook niet toch? Als het helpt om even op kracht te kunnen komen, is het wel de moeite waard denk ik.
Bieb, adem in, adem uit. Heel verstandig om in de negeerstand te gaan (bolgewas ) . Maar best moeilijk in de uitvoering...
Fijn, zo'n fris hoofd en huis. Je weet maar nooit inderdaad, wie er zomaar aan kan komen waaien.
Oh, en voor wie te lui is om de TV gids te pakken: http://www.tvgids.nl/alleprogrammas/
Fran, pijn is fijn! Lekker gesport?
Wat heb je nou gedaan?
Hoe is het eigenlijk verder gegaan met het artikel over je nieuw-ontdekte neefje? (of gaat er nu iets mis met klok en klepel?)
Oh, dat spannende topic van Prada kan ik dus overslaan? Thanks, Slof!
Hm, dat klinkt inderdaad alsof ze serieus naar je klachten kijken. Dat is wel fijn. En het kan natuurlijk best dat je 'normaal' redelijk met je klachten overweg kan, maar dit werk helpt je natuurlijk niet he.
TH, succes morgen! Fijn dat vandaag iets rustiger was.
En tot snot slot: een dikke knuf voor Olijfje.
woensdag 16 februari 2011 om 22:47
Slof, nog niet echt duidelijkheid dus maar wel een arts die verder kijkt en serieus met jouw klachten om gaat. Ik kan me voorstellen dat je niet met een vaag stress-pijn-stress verhaal naar huis gestuurd wordt al kan stress wel een bijdrage leveren aan pijn (althans, dat zie ik bij man). Die mitomyopathie (we zijn hier dol op afkortingen toch ) klinkt dus gelukkig erger dan het is maar toch niet leuk natuurlijk.
Panta heeft het druk maar wel leuke plannen voor dit weekend
Panta heeft het druk maar wel leuke plannen voor dit weekend
woensdag 16 februari 2011 om 22:59
woensdag 16 februari 2011 om 23:05
Meisjes, ik duik zo onder mijn dekbed en meld me morgen weer . Splint, ik ben erg nieuwsgierig maar lees dus ergens morgen de ins en outs.
Dat topic van Prada heb ik gisteren wel even aangeklikt maar er zat al direct een luchtje aan . En bolgewassen kunnen natuurlijk heel sterk ruiken .
Slaap lekker meisjes en tot morgen!
Dat topic van Prada heb ik gisteren wel even aangeklikt maar er zat al direct een luchtje aan . En bolgewassen kunnen natuurlijk heel sterk ruiken .
Slaap lekker meisjes en tot morgen!
woensdag 16 februari 2011 om 23:29
woensdag 16 februari 2011 om 23:35
donderdag 17 februari 2011 om 07:41
donderdag 17 februari 2011 om 08:36
@Splinter Ik heb een conditietest gedaan (uitslag: belabberd) en een buikspierensessie van 10 minuten. Nu heb ik er meer last van
Straks ga ik weer en dan doe ik eerst mee met 10 minuten 'energiesessie'. Wat ik begreep is dat in 10 minuten 9 toestellen helemaal los gaan. Lopen, touwtje springen, boksen... Alles conditioneel. En volgens die mevrouw gaat iedereen stuk de eerste 5x. Ik kan niet wachten En daarna ga ik een rondje toestellen maken. (krachttraining) en dan dus 10 minuten stevig wandelen, 10minuten de crosstrainer en 10 minuten fietsen. Ik denk dat ik zomaar bijna 2 uur onder de pannen ben. Maar, wel lekker. Daarna even boodschappen doen en vanmiddag ga ik appeltjes marineren voor een taart die ik morgen ga bakken en ik krijg visite van iemand die ik via internet ken. Druk dagje voor de boeg. Wel lekker dus
Had ik gister eigenlijk verteld dat ik heb geshopt? Zwarte, passende, pantalon, een brede riem die je over een jurkje aan kan doen in cognackleur, een blauw vestje en panty's. Verder nog wat crackers zonder gluten en goddelijke chocola.... (waarvan ik later zag dat die 6 stukjes 7,95 kostte)
Slof, ik hoop toch dat er iets uitkomt wat opgelost kan worden én dat je snel een andere baan hebt.
Rat, heb je nu wel lekker beleg op je brood?
Splint, lekker uitrusten vandaag vrouw, ik ga je zo even een berichtje sturen.
TH, succes weer vandaag. Wat een lage dagen maak je toch vrouw.
Olijfje, beetje bijgekomen weer? Bevalt je wekker nog?
donderdag 17 februari 2011 om 08:53
Pittig ochtendje heb je Fran. Klinkt wel héél intensief. Ik denk idd dat je helemaal naar de kloten bent vanmiddag. En dan morgen nóg ergere spierpijn.
Ik ben nog niet met lopen begonnen. Mijn knieën werken niet echt goed deze week. Ik ben net een oud wijf als ik uit bed kom.
Ik denk ook dat hardlopen voor mijn knieën niet zo goed is.
Beleg is nu wel goed! Heb gisteren nieuwe gekocht. Brood is ook al bijna op, heb er nog één. En een appel.
Gemarineerde appeltjes klinkt erg lekker. Waar marineer je in?
Veel plezier vanmiddag met het bezoek.
Ik ga weer wat afwijzen! (werk dus...)
Ik ben nog niet met lopen begonnen. Mijn knieën werken niet echt goed deze week. Ik ben net een oud wijf als ik uit bed kom.
Ik denk ook dat hardlopen voor mijn knieën niet zo goed is.
Beleg is nu wel goed! Heb gisteren nieuwe gekocht. Brood is ook al bijna op, heb er nog één. En een appel.
Gemarineerde appeltjes klinkt erg lekker. Waar marineer je in?
Veel plezier vanmiddag met het bezoek.
Ik ga weer wat afwijzen! (werk dus...)
donderdag 17 februari 2011 om 10:53
Mmmm, wakker worden met port en rosé, het kan beroerder.
Wauw Fran, dat is pittig! En die mevrouw staat er met haar neus bovenop? Wel goed dat er begeleiding is. Hoop dat je het ook leuk gaat vinden. Zit er ook een sauna bij? Dat was voor mij een hele goede motivatie om te gaan!
Ik vond uiteindelijk een programma van anderhalf uur echt het maximum. Omdat het anders zo'n aanslag is op je dag, dus liever iets van een uur, dan ging ik er makkelijker heen.
Moet je dit nu een paar weken volhouden? Waarschijnlijk schiet je conditie dan echt wel omhoog, leuk om dat straks ook te laten meten.
Is je berichtje nog onderweg? Vertraging?
Nieuwe kleding klinkt goed! Ik vind cognac altijd zo'n mooie kleur, met zwart of met grijs, maar ik heb er niks van. Dat maf.
Ratje, werk se! En hardlopen is inderdaad niet geweldig voor je knieën, vandaar dat die goede schoenen zo belangrijk zijn.
TH, heerlijk lopend naar het werk. Have fun!
En Its gaat ook al lekker aan de taartenbakkerij. Mjam.
Ik ga zo maar eens douchen en weer wat rappporten schrijven en vanmiddag naar de tandarts, joepie. Op de fiets, heerlijk weer!
Wauw Fran, dat is pittig! En die mevrouw staat er met haar neus bovenop? Wel goed dat er begeleiding is. Hoop dat je het ook leuk gaat vinden. Zit er ook een sauna bij? Dat was voor mij een hele goede motivatie om te gaan!
Ik vond uiteindelijk een programma van anderhalf uur echt het maximum. Omdat het anders zo'n aanslag is op je dag, dus liever iets van een uur, dan ging ik er makkelijker heen.
Moet je dit nu een paar weken volhouden? Waarschijnlijk schiet je conditie dan echt wel omhoog, leuk om dat straks ook te laten meten.
Is je berichtje nog onderweg? Vertraging?
Nieuwe kleding klinkt goed! Ik vind cognac altijd zo'n mooie kleur, met zwart of met grijs, maar ik heb er niks van. Dat maf.
Ratje, werk se! En hardlopen is inderdaad niet geweldig voor je knieën, vandaar dat die goede schoenen zo belangrijk zijn.
TH, heerlijk lopend naar het werk. Have fun!
En Its gaat ook al lekker aan de taartenbakkerij. Mjam.
Ik ga zo maar eens douchen en weer wat rappporten schrijven en vanmiddag naar de tandarts, joepie. Op de fiets, heerlijk weer!
donderdag 17 februari 2011 om 13:01
De poetsmiep is weer thuis.
Vanmorgen mijn eerste werkochtend gehad
...kwam mijn luie zweet wel van los.
op de terugweg gauw nog even in de wasbox de auto gewassen en een nu thuis een tostie naar binnen geschoven.
Maar ik voel me een partij vies...zo even lekker douchen.
Slof,nog even de verdere onderzoeken afwachten dus...
Balen,dan hoop je dat ze gelijk met iets komen en dan moet je wéér verder.
Sporten....
Ik word al moe al ik het lees Francis.
Splinter fijn van goede gesprek.
Moelijke beslissing hoor!
TH wat lekker dat je lopend naar het werk kunt nu
en snurkende man
en appeltjes in port en rosé....mmmmmmm
donderdag 17 februari 2011 om 13:26
Lui zweet ja.. Dat is hier ook wel los. Jeeeezus.
Maar goed.. We gaan gewoon morgen of zaterdagochtend weer.
Ik heb net boodschappen gedaan en langs de DA voor Ramses die weer pillen moet slikken en langs de huisarts die een bloedtest zou klaar leggen maar nu zat alles op slot ivm vakantie
Dus zo even vervanger bellen.
Lekker Bieb? Dat schoonmaken? Is een soort sportschool waar je betaald voor krijgt.. Hmm... Ik doe iets verkeerd
Anyway... boodschappen opruimen, eten en huisopruimen. Ga ik nu even doen
Maar goed.. We gaan gewoon morgen of zaterdagochtend weer.
Ik heb net boodschappen gedaan en langs de DA voor Ramses die weer pillen moet slikken en langs de huisarts die een bloedtest zou klaar leggen maar nu zat alles op slot ivm vakantie
Dus zo even vervanger bellen.
Lekker Bieb? Dat schoonmaken? Is een soort sportschool waar je betaald voor krijgt.. Hmm... Ik doe iets verkeerd
Anyway... boodschappen opruimen, eten en huisopruimen. Ga ik nu even doen
donderdag 17 februari 2011 om 15:34
Was dat vanochtend al Bieb? Hoe was het?
Haha, lui zweet, dat zal best ja. Pittige klus hoor.
Fran ook al aan de zweteritus. Ik zou niet morgen alweer gaan, maar pas zaterdag. Meen me te herinneren dat er een dagje tussen moet zitten om je spieren te laten herstellen. Nou ja, moet.... je moet niks natuurlijk.
Ik heb ook al flink gezweet. Op de fiets naar de tandarts, 8 kilometer. Te laat vertrokken, flinke tegenwind en de zon pal in mijn gezicht. Heerlijk weer, dat wel, maar pfoe, wat had ik het heet. En dan lig je vervolgens 5 minuten in die stoel en mag je alweer terug fietsen. Hijg. Conditie, wat was dat ook alweer?
Maar: gebit in orde en over een jaar pas terukomen. Joepie.
Fran, bloedtest? Wrom?
Olijfje, hoe voel jij je vandaag? Helpt het zonnetje een beetje? Ik hoop het.
Zo, en nu mijn kookboeken maar eens induiken.
Haha, lui zweet, dat zal best ja. Pittige klus hoor.
Fran ook al aan de zweteritus. Ik zou niet morgen alweer gaan, maar pas zaterdag. Meen me te herinneren dat er een dagje tussen moet zitten om je spieren te laten herstellen. Nou ja, moet.... je moet niks natuurlijk.
Ik heb ook al flink gezweet. Op de fiets naar de tandarts, 8 kilometer. Te laat vertrokken, flinke tegenwind en de zon pal in mijn gezicht. Heerlijk weer, dat wel, maar pfoe, wat had ik het heet. En dan lig je vervolgens 5 minuten in die stoel en mag je alweer terug fietsen. Hijg. Conditie, wat was dat ook alweer?
Maar: gebit in orde en over een jaar pas terukomen. Joepie.
Fran, bloedtest? Wrom?
Olijfje, hoe voel jij je vandaag? Helpt het zonnetje een beetje? Ik hoop het.
Zo, en nu mijn kookboeken maar eens induiken.