De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
Mooi Splint, hoef je pas over een jaar weer te fietsen En goed van geen gaatjes! Ik moet ook nog steeds de tandarts bellen trouwens. Niet dat ik ergens last van heb (daarom vergeet ik het ook steeds) maar voor controle. Ik ga ook maar 1 x per jaar, heb eigenlijk nooit wat.

Cis, ga idd niet té voortvarend van start hè met sporten, je bent deze week al van niks naar 2 x gegaan, dus kijk nou maar eerst of je morgen je bed uit kan komen

Lekker Bieb, centen verdiend en daarna een welverdiende douche!

En nee, het gaat hier even niet zo lekker. Ondanks het drakenei dat nog steeds goed bevalt. Ik ben gewoon moe en duf en het huilen staat me al 2 dagen zo'n beetje nader dan het lachen. Niks voor mij. Ik voel me uitgeput en aan het eind van mijn latijn. Bah. Het wordt tijd voor de slaappoli en dringende actie want het hangt me mijlenver m'n keel uit. Ik hou het ook niet echt vol zo.

Maar het is hier idd stralend weer, heb overal ramen open gegooid, dekbed buiten gehangen en ga zo ff naar de super lopen, heb geen kattenbrokjes meer en de poekels vallen natuurlijk om van de honger
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik kom alleen even . Had een erg leuke stagedag vandaag en nu bijna vakantie

Eet smakelijkallemaal, er is veel gezweet vandaag
Olijfje... Schiet ook niet op zo.

Splint: Ik heb het nagevraagd bij sportmevrouw en zij zei dat dit kon, met cardio. Met kracht niet.
Olijfje toch, dit is niet goed he. Wanneer kan je weer naar de slaappoli?

Slaapproblemen hebben is zwaar klote!

Fran, zijn de appeltjes gelukt?

Bieb heeft het lekker makkelijk, drie keer in de week gratis sporten
3x in de week Rat? Ik dacht 1 keertje?

Olijfje, je moet toch maar toegeven aan je baaldagen, zo af en toe. It sucks. We kunnen wel roepen dat het niet gek is dat je uitgeput bent, met jouw lijf en na zo'n verhuizing, maar daarmee is het nog niet over. Lekker even janken en alles kut vinden, dat mag best. Misschien lucht dat eventjes op. En dan chocola en baileys erbij, lekker wegkruipen bij Olief.

Fantje, hoe is het bij jou gegaan? Of zit je nu midden in je assessment?

TH, dat zijn echt de betere stage-berichten hè. Wat een verschil, gelukkig maar. Leuk meis!

Ik heb me in de wereld van pensioenen gestort. Boeie.....
quote:Francisca_ schreef op 17 februari 2011 @ 18:05:

Olijfje... Schiet ook niet op zo.

Splint: Ik heb het nagevraagd bij sportmevrouw en zij zei dat dit kon, met cardio. Met kracht niet.

Oh, dat klinkt niet onlogisch. Het ging om het herstellen van je spieren en dat is natuurlijk vooral na krachttraining nodig.

Het leuke van cardio is wel dat je heel snel resultaat merkt.
Nee Rat, moet ik nog doen. Visite was net weg. Geen zin om te koken omdat mijn energie op is. Dus chinees gehaald. Dus of ik moet zo de appeltjes doen of morgenochtend. En ik neig naar morgenochtend. Lekker op nuchtere maag rosé opsnuiven

Oh, Splint, pensioenen? Wat dan?
quote:Ratteke schreef op 17 februari 2011 @ 18:23:

Bieb heeft het lekker makkelijk, drie keer in de week gratis sporten

1x hoor (betaald althans)

Ik zoek er nog één ochtendje bij en dan is het zat.

Heb hier ook aardig wat oppervlakte om bij te houden...

morgen weer "hele" dag verven bij mijn moeder.
Splint,ook lekker gefietst...en geen gaatjes

Olijf hennig an!!

Th bijna bijna bijna vakantie , joehooooo!!

Ratteke hoest met zere benen/knie?

Francis,lekkerrrr Chinees!

en appeltjes schillen op de bank?
DAn moet ik opstaan bieb... om de appels en het schilmesje te pakken
tja....das een probleem..

ik leef met je mee
Dank je....
quote:biebelien schreef op 17 februari 2011 @ 19:05:

[...]

1x hoor (betaald althans)

Ik zoek er nog één ochtendje bij en dan is het zat.

Heb hier ook aardig wat oppervlakte om bij te houden...

morgen weer "hele" dag verven bij mijn moeder.

Oh... dat dacht ik.

Jeuh morgen weer naar mam. Wat moet je nu doen dan? Boven? De buitenboel?

Knieën zijn nog niet echt geweldig. Lopen gaat weer wat makkelijker maar mogenochtend ben ik weer zo stijf als een plank. En dan mag ik ook nog op 2 stations traplopen...

Gaat wel weer over. Ik ben er aan gewend. Gelukkig kan ik deze keer wel wat makkelijker gaan zitten en staan.
quote:Francisca_ schreef op 17 februari 2011 @ 19:14:

DAn moet ik opstaan bieb... om de appels en het schilmesje te pakken De port en de rosé staan zeker wel naast je?
Ratteke, weet je waar het van komt? Je kunt ook spul slikken voor soepele gewrichten toch, glucosamine ofzo?

(of ochtendgymnastiek? )

Bieb, bereid je maar voor op een lang dagje voor je aan het schilderen begint....
Ik heb een chronische knie aandoening, retro pathelaire chondropatie. Of zo. Mijn knieschijf staat een beetje scheef en het kraakbeen is wat hobbelig. Dat veroorzaakt af en toe pijn. Soms heb ik er een jaar geen last van, soms om de haverklap.
Ochtendgym doe ik sinds kort. Beetje rekken en strekken. Eerst nog lekker in bed liggend en dan naast het bed. Helpt wel een beetje maar nog niet helemaal geweldig.
zo rust, mijn huis is schoon. hoef alleen nog maar was te vouwen.

Ik zou de appeltjes niet op je nuchtere maag in de rose willen doen Cis, ik werd er een beetje misselijk van

wat leuk dat de stage zo geweldig is TH
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Olijfje ik kom hier voordat ik mijn bedje weer induik, even jou een hug geven. Meis, geef jezelf de tijd, het is niet niks slaapgebrek en moezijn is zoo verdrietig.

Optimist tot in de kist!
Moet je eens met je muis over bovenstaande plaatje gaan, dit plaatje heeft een hele rare naam.
Optimist tot in de kist!
Dit plaatje vind ik ook leuk:

Optimist tot in de kist!
Bijna thuis maar in de file voor de tunnel . En ik moet zo nodig plassen .

Klein leed hoor, maar om deze tijd niet geweldig.

Olijf, voor jou een oemph
Ha Praathoofdje, weer thuis inmiddels?

Balen is dat, als je zo moet plassen. Had ik gisteren, stond in Den Bosch op de trein te wachten en moest ook heel nodig. Ik had bedacht om in de trein naar de wc te gaan en me nog even op te frissen voor het gesprek. Voor zover je van fris kan spreken daar. Maar jammer de bammer, het was zo'n nieuwe sprinter zonder wc.... owwww, niet fijn!

Was voor jou ook wel een lange dag vandaag hè. Wel heel fijn dat de stage zo leuk is.

Ik wilde net nog wat werken, met de laptop op de bank. Maar Sil was sneller dan de laptop en toen was m'n schoot dus al bezet. Pech.

Tijd om naar bed te gaan. Want niet werken was wel lekker natuurlijk, maar nu heb ik morgen extra veel te doen.

Slaap lekker, stille Tetters!
Ik ben inmiddels een minuut of 40 thuis, heb geplast, een hangpak aangetrokken en een glas wijn ingeschonken .

Splinter, waardeloos die treinen zonder toilet: het is dan niet zo fris maar je kan tenminste wel. Ik zou er de zenuwen van krijgen geloof ik .

Ik ga dat wijntje opdrinken en even hangen op de bank. En morgen uitslapen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven