Deel hier je beste anti-hitte tips!

donderdag 20 juni 2019 om 17:43
Hey allemaal,
Vanaf zondag krijgen we te maken met een hittegolf. Nu heb ik een enorm slecht geisoleerd huis, dus ijskoud op zolder in de winter en bloedheet in de zomer. Een kant met enkel glas ramen op het oosten het andere op het westen, dus de hele dag bloedheet. Ik had vorig jaar dunne witte gordijnen en nu verduisterende dus dat zal wel wat schelen maar met de pasen was het ook al aardig heet.
Vorig jaar ben ik meerdere keren beneden in de huiskamer gaan slapen. Ik heb nu ook alweer een luchtbed bij mijn moeder gehaald zodat ik niet met mijn matras hoef te sjouwen. Ik ga dus in de woonkamer slapen waar het koeler is.
Ondanks dat, was het vorig jaar niet te harden beneden. Zelfs met 2 ventilators niet. Een mobiele airco zit niet in mijn budget helaas en een zwembad past niet op mijn balkon.
Maar nu zie ik die aircoolers voorbij komen, soort ventilator die koele lucht blaast. Die zijn wel betaalbaar met mijn budget maar ik betwijfel of ze werken. Heeft iemand daar ervaring mee?
Ik zet s'ochtends voor de zon opkomt alles open en doe het dan potdicht in huis. S'avonds als het wat afkoelt alles open. Dit jaar ga ik ook in de nacht met de ramen open slapen. Dat durfde ik vorig jaar niet vanwege mijn kat. Maar ik vermoed dat die toch buiten gaat slapen volgende week. Ik ben volgende week een week vrij en vermoed dat ik veel in de bios ga zitten ( in de airco! ). Ook raden ze aan online om je TV en andere apparaten die warmte afgeven niet te gebruiken. Ik ga dus ook maar naar de bieb om wat boeken te scoren.
Nu lijkt het me leuk ( en handig ) om in dit topic jullie best tips en tricks tegen de hitte te horen.
En ja een airco is vast de beste optie maar dus niet haalbaar ( ik woon ook in een sloophuis en dit is waarschijnlijk de laatste zomer hier ).
Nou ik ben benieuwd naar jullie ideetjes. Hoe bewapenen jullie je tegen de hitte?
Vanaf zondag krijgen we te maken met een hittegolf. Nu heb ik een enorm slecht geisoleerd huis, dus ijskoud op zolder in de winter en bloedheet in de zomer. Een kant met enkel glas ramen op het oosten het andere op het westen, dus de hele dag bloedheet. Ik had vorig jaar dunne witte gordijnen en nu verduisterende dus dat zal wel wat schelen maar met de pasen was het ook al aardig heet.
Vorig jaar ben ik meerdere keren beneden in de huiskamer gaan slapen. Ik heb nu ook alweer een luchtbed bij mijn moeder gehaald zodat ik niet met mijn matras hoef te sjouwen. Ik ga dus in de woonkamer slapen waar het koeler is.
Ondanks dat, was het vorig jaar niet te harden beneden. Zelfs met 2 ventilators niet. Een mobiele airco zit niet in mijn budget helaas en een zwembad past niet op mijn balkon.

Maar nu zie ik die aircoolers voorbij komen, soort ventilator die koele lucht blaast. Die zijn wel betaalbaar met mijn budget maar ik betwijfel of ze werken. Heeft iemand daar ervaring mee?
Ik zet s'ochtends voor de zon opkomt alles open en doe het dan potdicht in huis. S'avonds als het wat afkoelt alles open. Dit jaar ga ik ook in de nacht met de ramen open slapen. Dat durfde ik vorig jaar niet vanwege mijn kat. Maar ik vermoed dat die toch buiten gaat slapen volgende week. Ik ben volgende week een week vrij en vermoed dat ik veel in de bios ga zitten ( in de airco! ). Ook raden ze aan online om je TV en andere apparaten die warmte afgeven niet te gebruiken. Ik ga dus ook maar naar de bieb om wat boeken te scoren.

Nu lijkt het me leuk ( en handig ) om in dit topic jullie best tips en tricks tegen de hitte te horen.
En ja een airco is vast de beste optie maar dus niet haalbaar ( ik woon ook in een sloophuis en dit is waarschijnlijk de laatste zomer hier ).
Nou ik ben benieuwd naar jullie ideetjes. Hoe bewapenen jullie je tegen de hitte?
maandag 24 juni 2019 om 16:43
Oh zie je, dat is een vergelijkbaar verhaal. Ook mineralenverlies.
nounou
maandag 24 juni 2019 om 17:24
Ik heb nog nooit mijn airco's geleegd. Ik geloof niet dat ze duurder dan 600 euro waren.impala schreef: ↑23-06-2019 23:08Alle mobiele airco's die ik afgelopen week gezien heb (tot 600 euro) moesten geleegd worden. Sommigen zelfs om het uur! las ik in reviews. En de meesten hadden geen bak, maar moesten afgetapt worden. Emmer erbij, natte boel.
Herrie maken ze allemaal. Meestal 63-65 dB en heel soms op de laagste stand 52-55dB. Wat in de praktijk vaak meer bleek te zijn. Jij zei zelf ook al dat slapen een uitdaging wordt.
Ze maken inderdaad wel geluid, maar ik kan daar juist heerlijk bij slapen. Maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen
maandag 24 juni 2019 om 17:27
Nou niet iedereen hoorGeen-Gebruikersnaam schreef: ↑23-06-2019 22:41
Ervan uitgaande dat iedereen wel een auto met airco heeft... Rondje rijden, of ergens naar een schaduwplek rijden waar je kunt stilstaan (vorig jaar een paar keer gedaan, als zelfs de mobiele airco niet toerreikend is) Werkt erg rustgevend moet ik zeggenFf uitstappen en de airco vol laten knallen zodat de stoelen ook lekker koud zijn. Dan met raampje op een kier sigaretje roken. Héérlijk.

maandag 24 juni 2019 om 17:30
Haha ik las het zweet staat op de voorruit

.
maandag 24 juni 2019 om 17:36
Ben je niet bang dat je raam kapot springt, als het folie zo heerlt wordt? Het zit echt op het raam neem ik aan, niet ervoor?blijmetmij schreef: ↑24-06-2019 15:51Nou ik heb een schuin dakraam waar de zon een groot deel van de dag vol op staat, en n.a. v. dit topic heb ik toch maar aan de binnenkant alufolie geplakt buiten lukt niet). Wat een verschil!!! Het wordt zo gloeiend heet dat het bijna zeer doet als je er overheen wrijft. Het schilderstape liet nl zelfs weer een beetje los van de hitte dus dat moet ik af en toe vastduwen. Dat heb je echt niet met een wit laken hoor.
Ik ben op zoek gegaan naar van die eerstehulp foliedekens want die kunnen ook heel goed warmte reflecteren, hebben een groter oppervlak en scheuren niet. Maar dat is nog ff zoeken: bij sommige winkels betaal je (veel) meer dan 5 euro, bij andere webwinkels is het 0,69 cent ofzo. Maar dan wil je niet alsnog 7 euro verzendkosten betalen. Dat wordt dus een wat langer termijn project. De zomer is vast nog niet voorbij.
.

maandag 24 juni 2019 om 17:38
impala schreef: ↑24-06-2019 07:08Nee.
Heb nog eens gecheckt of het alleen op de ontvochtigingsstand was, maar ook nee. Er is zowel een slang als een condensbakm
Op de site van coolblue staat het ook:
Wat voor condensopvang wil ik op een mobiele airco?
Bij het koelen van de lucht ontstaat er altijd condenswater. Dat water moet natuurlijk ergens heen. Dat condenswater wordt via een afvoerslang naar buiten geleid. Bij mobiele monoblock airco's komt dat condenswater in een speciaal opvangbakje. Dat bakje moet je om de paar uur legen. Een gemiddelde airco produceert namelijk 1 tot 2 liter condenswater per uur. Is het bakje eenmaal vol? Dan schakelt de airco automatisch uit totdat je het bakje geleegd hebt.
https://www.coolblue.nl/advies/mobiele-aircos.html
Verplaatsbare mobiele aircos zijn vrijwel altijd monobloc. Anders heb je een airco in twee delen, waarbij je een deel buiten en een deel binnen moet zetten.
Welke airco heb jij Geengebruiker? Want als de jouwe wél alles via de slang doet is dat een voordeel.
Edit : ik lees nu dat het wel bestaat:
Sommige luxere monoblock airco's hebben zo'n opvangbakje niet en voeren het (verdampte) vocht naar buiten af.
Maar ik heb ze dus niet gezien. Uitverkocht of duurder dan 600.
Ik heb een Tectro tp2025, had hem bij Praxis gekocht.

maandag 24 juni 2019 om 18:29

maandag 24 juni 2019 om 19:00
Zazamaenade schreef: ↑24-06-2019 16:09@Madrid, naar zeg, gaatje in je trommelvlies. Heb je iets geforceerd met een oordopje?
Ik zit nu lekker met mijn voeten in een teiltje water met magnesiumvlokken. Ik heb even geslapen, vannacht was het veel te weinig. Ik werd wakker met kramp in mijn benen en voeten, dat was lang geleden![]()
Vorig jaar met die hitte ook. Heeft dat te maken met onbalans in electrolyten door zweten en veel plassen, weet iemand dat?
Ik drink genoeg en eet zoutige dingen en neem ook groentesap, voor de mineralen.
Niet dat ik weet. Ik heb niets anders gedaan dan normaal, maar ja ik poer dus wel veel te veel met die wattenstaafjes in mijn oor. Dat kan het ook veroorzaakt hebben. Verder niets raars gedaan, geen klappen op het hoofd gehad of gevlogen.
Maar ja, gaat wel weer over. Het doet gelukkig geen pijn.
Het is hier nu echt niet te harden trouwens binnen. 28 graden en benauwd. Ik stik de moord. Als het straks afkoelt gaat alles weer open met ventilators erop.
Houden jullie het nog een beetje uit?
maandag 24 juni 2019 om 19:20
Sinds gisteren heb ik ook folie op de ramen geplakt...ik ben alleen een beetje dom geweest want ik heb de glimkant niet naar buiten gedaan. Maar ondanks dat ik het omgekeerd geplakt heb merk ik toch verschil. Voorheen was de zolder kamer (waar wij slapen) een zweet hok.
Maar over springende ramen heb ik niet nagedacht....de zon stond vandaag behoorlijk heet en er is niks gesprongen.

maandag 24 juni 2019 om 19:23
Madrid87 schreef: ↑24-06-2019 19:00Niet dat ik weet. Ik heb niets anders gedaan dan normaal, maar ja ik poer dus wel veel te veel met die wattenstaafjes in mijn oor. Dat kan het ook veroorzaakt hebben. Verder niets raars gedaan, geen klappen op het hoofd gehad of gevlogen.
Maar ja, gaat wel weer over. Het doet gelukkig geen pijn.
Het is hier nu echt niet te harden trouwens binnen. 28 graden en benauwd. Ik stik de moord. Als het straks afkoelt gaat alles weer open met ventilators erop.
Houden jullie het nog een beetje uit?
Het is hier binnen 26 graden, buiten nog 30. De zon is gelukkig achter de bomen verdwenen, dus de ruiten worden vanavond niet nóg warmer.
Ik zie erg op tegen morgen, moet best wat dingen doen die ik niet kan uitstellen.
Gaat het nog goed met je luchtbed, of heeft je kat de nagels weer gebruikt

nounou
maandag 24 juni 2019 om 19:35

maandag 24 juni 2019 om 20:17
Bleh, 26. Ja wel fijn dat de zon niet zoveel schijnt inderdaad. Hier ook niet. Het is hier 27,5 graden nu. Alles open gezet en de ventilatoren draaien overuren. De wind is vrijwel weg.Zazamaenade schreef: ↑24-06-2019 19:23Het is hier binnen 26 graden, buiten nog 30. De zon is gelukkig achter de bomen verdwenen, dus de ruiten worden vanavond niet nóg warmer.
Ik zie erg op tegen morgen, moet best wat dingen doen die ik niet kan uitstellen.
Gaat het nog goed met je luchtbed, of heeft je kat de nagels weer gebruikt![]()
Ja het luchtbed is nog vol, heb ik maar mooi zelf geplakt. Ben ik best wel trots op haha. Zo'n beetje het eerste dat ik zelf gemaakt heb. Kat blijft ervan af tot nu toe. Heb er ook een dekentje over gelegd. Ik was er vanmiddag bijna op in slaap gevallen, het luchtbed, niet de kat.
Word zo sloom van dit weer.
Ik heb ook geen zin in morgen, ondanks dat ik jarig ben en gezellig uit eten ga ( in de airco gelukkig ). Het wordt nog heter dan vandaag en ik ga toch maar niet de deur uit tot ik opgehaald word. Geen zin om iets te doen. Ga maar een hoofdstuk schrijven ofzo. Als ik aardig slaap en me kan concentreren.
Balen dat je zoveel moet doen morgen. Kom je wel in airco's of niet? Succes ermee in elk geval.
Jij ook succes met je Yoga Impala. Bikkel. Ik doe het je niet na met dit weer.

maandag 24 juni 2019 om 22:35
Mijn airco is leeg, werkt daardoor niet en moet bijgevuld worden. Helaas is dat op dit moment nogal duur en heb ik het daardoor lang uitgesteld. Met een donkerkleurige auto is dat niet handig.
maandag 24 juni 2019 om 23:52
Ik heb de domo geretourneerd.
En een kolomventilator bij de Hema gekocht voor erbij
Hij stond daar aan en ik hoorde hem niet. Nu is het luidruchtig in de winkel, maar ik werd wel nieuwsgierig en heb hem meegenomen want hij was maar 35 euro.
Hij staat nu, en hij doet het goed én hij is idd erg stil! Hij heeft alleen geen afstandbediening. En ook geen timer, wat hem minder handig maakt voor de slaapkamer. En hij is wat kleiner dan de Solis. En minder mooi (ook niet lelijk). Maar verder een dikke aanrader, zeker voor dat geld.
En een kolomventilator bij de Hema gekocht voor erbij

Hij stond daar aan en ik hoorde hem niet. Nu is het luidruchtig in de winkel, maar ik werd wel nieuwsgierig en heb hem meegenomen want hij was maar 35 euro.
Hij staat nu, en hij doet het goed én hij is idd erg stil! Hij heeft alleen geen afstandbediening. En ook geen timer, wat hem minder handig maakt voor de slaapkamer. En hij is wat kleiner dan de Solis. En minder mooi (ook niet lelijk). Maar verder een dikke aanrader, zeker voor dat geld.
.
maandag 24 juni 2019 om 23:57
Het was geen echte bikram hoor. Maar ik heb wel peentjes gezweet (geen airco) .Madrid87 schreef: ↑24-06-2019 20:17Bleh, 26. Ja wel fijn dat de zon niet zoveel schijnt inderdaad. Hier ook niet. Het is hier 27,5 graden nu. Alles open gezet en de ventilatoren draaien overuren. De wind is vrijwel weg.
Ja het luchtbed is nog vol, heb ik maar mooi zelf geplakt. Ben ik best wel trots op haha. Zo'n beetje het eerste dat ik zelf gemaakt heb. Kat blijft ervan af tot nu toe. Heb er ook een dekentje over gelegd. Ik was er vanmiddag bijna op in slaap gevallen, het luchtbed, niet de kat.
Word zo sloom van dit weer.
Ik heb ook geen zin in morgen, ondanks dat ik jarig ben en gezellig uit eten ga ( in de airco gelukkig ). Het wordt nog heter dan vandaag en ik ga toch maar niet de deur uit tot ik opgehaald word. Geen zin om iets te doen. Ga maar een hoofdstuk schrijven ofzo. Als ik aardig slaap en me kan concentreren.
Balen dat je zoveel moet doen morgen. Kom je wel in airco's of niet? Succes ermee in elk geval.
Jij ook succes met je Yoga Impala. Bikkel. Ik doe het je niet na met dit weer.
En daarna heb ik een zak chips gekocht, want ik vond dat ik zout nodig had

Enne Gefeliciteerd!!

.
dinsdag 25 juni 2019 om 05:10
impala schreef: ↑24-06-2019 23:52Ik heb de domo geretourneerd.
En een kolomventilator bij de Hema gekocht voor erbij![]()
Oh, kijk, dát is een goed bericht. Die had ik ook zien staan, maar in een doos. Voor 35 euro verwachtte ik een prul, maar dat valt dus mee.
Nu eens zien of het niet uitverkocht is.
Warempel, hij (zij?) is er nog. Dank voor de tip, Impala.
Even klagen, want wat is het vies warm, en weer werd ik wakker van de kramp, en nu wordt het al licht, en over een uur gaat de zon uitbundig schijnen

@Madrid, gefeliciteerd, hopelijk kom je de dag prettig en redelijk koel door.

Met zo'n nick zou je verwachten dat je de warmte goed kunt hebben

https://www.tripadvisor.nl/Attraction_R ... =276577459 (Icebar Madrid)
nounou

dinsdag 25 juni 2019 om 06:28
Bedankt voor de felicitaties dames!
Ik heb niet zo'n lekkere nacht gehad. Veel gedraaid en te warm beneden. Denk dat ik een uur of 2 geslapen heb. Na 2 nachten van maar 4 uurtjes en nu een van 2 ben ik nu wel kapot. Ik ben zo blij dat ik niet hoef te werken. Ik heb boven de grote ventilator nu aangezet en daar koelt het langzaam wat af. Ga straks nog even op bed proberen te slapen denk ik, het luchtbed lag ook niet lekker.
De kat heeft buiten geslapen. Ik heb met alles open geslapen en toch is het nog steeds 26 graden binnen, voor ik ging slapen was het 28 graden. Ik ben er wel weer even klaar mee. Gelukkig is het morgen weer over. Ik kan er nu al naar uit kijken. Hopen dat ik de warmte vannacht een beetje uit mijn huis krijg en dat ik weer boven kan slapen.
Enne Zaza, dat hoor ik wel meer maar Madrid staat voor Real Madrid, de voetbalclub. Ik ben ook gek op de stad hoor, maar een life long Real fan. Maar om mezelf nou RealMadrid te noemen vond ik ook weer zowat.
Hebben jullie een beetje geslapen?
Wat fijn dat je ventilator zo goed werkt Impala! Top dat jij hem ook kan krijgen Zaza, ik hoop dat hij helpt. Succes vandaag allemaal!
Die waterflesjes werkten weer niet bij mij trouwens. Geen idee wat ik toch steeds verkeerd doe. Nou ja.
Ik heb niet zo'n lekkere nacht gehad. Veel gedraaid en te warm beneden. Denk dat ik een uur of 2 geslapen heb. Na 2 nachten van maar 4 uurtjes en nu een van 2 ben ik nu wel kapot. Ik ben zo blij dat ik niet hoef te werken. Ik heb boven de grote ventilator nu aangezet en daar koelt het langzaam wat af. Ga straks nog even op bed proberen te slapen denk ik, het luchtbed lag ook niet lekker.
De kat heeft buiten geslapen. Ik heb met alles open geslapen en toch is het nog steeds 26 graden binnen, voor ik ging slapen was het 28 graden. Ik ben er wel weer even klaar mee. Gelukkig is het morgen weer over. Ik kan er nu al naar uit kijken. Hopen dat ik de warmte vannacht een beetje uit mijn huis krijg en dat ik weer boven kan slapen.
Enne Zaza, dat hoor ik wel meer maar Madrid staat voor Real Madrid, de voetbalclub. Ik ben ook gek op de stad hoor, maar een life long Real fan. Maar om mezelf nou RealMadrid te noemen vond ik ook weer zowat.

Hebben jullie een beetje geslapen?
Wat fijn dat je ventilator zo goed werkt Impala! Top dat jij hem ook kan krijgen Zaza, ik hoop dat hij helpt. Succes vandaag allemaal!
Die waterflesjes werkten weer niet bij mij trouwens. Geen idee wat ik toch steeds verkeerd doe. Nou ja.
dinsdag 25 juni 2019 om 07:23
Ik heb ook beroerd geslapen, maar een uur of 3 of 4.
Het is hier binnen nu 24 graden, hopelijk gaat er nog wat vanaf als alles nog even open kan blijven staan.
Wat ik echt hoop is dat de weersomslag in de loop van de avond komt (noorderwind) zodat het binnen af kan koelen vóór de nacht.
Sterkte aan allen, vooral degenen die al niet in orde zijn en niet tegen de hitte kunnen.
Madrid, als je mijn gifje storend vindt vervang ik het door een link, ik weet dat niet iedereen plaatjes in een topic waardeert.
Het is hier binnen nu 24 graden, hopelijk gaat er nog wat vanaf als alles nog even open kan blijven staan.
Wat ik echt hoop is dat de weersomslag in de loop van de avond komt (noorderwind) zodat het binnen af kan koelen vóór de nacht.
Sterkte aan allen, vooral degenen die al niet in orde zijn en niet tegen de hitte kunnen.
Madrid, als je mijn gifje storend vindt vervang ik het door een link, ik weet dat niet iedereen plaatjes in een topic waardeert.
nounou

dinsdag 25 juni 2019 om 07:42
Gefeliciteerd Madrid
Ik was gisteren echt zo chagrijnig van die warmte.
Het lukt nog om alles koel te houden binnen, dat scheelt. Ik houd vandaag ook de gordijnen dicht.
Ik ga over 20 minuten al werken, dan ben ik om 13.00 klaar.
Vanmiddag nog even gesprekje met jobcoach en verder doe ik niets.
Gelukkig wel redelijk geslapen, al werd ik om 6 uur wakker van gillende sirenes.

Ik was gisteren echt zo chagrijnig van die warmte.
Het lukt nog om alles koel te houden binnen, dat scheelt. Ik houd vandaag ook de gordijnen dicht.
Ik ga over 20 minuten al werken, dan ben ik om 13.00 klaar.
Vanmiddag nog even gesprekje met jobcoach en verder doe ik niets.
Gelukkig wel redelijk geslapen, al werd ik om 6 uur wakker van gillende sirenes.

dinsdag 25 juni 2019 om 08:34
Nee joh Zaza, leuk juist dat plaatje! Ik ben gek op smeltend ijs ( behalve op de Noordpool dan ) En in mijn topics mag altijd alles. Ik vind alles best en er zijn geen regels. Zolang het maar gezellig blijft en dat is tot nu toe zo dus ik heb niets te klagen.
Wat heb jij een mazzel dat het afgekoeld is tot 24 graden, hier nog steeds niets eraf. Nog 26 ondanks alles. Balen. Maar ja. Het viel me gisteren trouwens op hoeveel warmte er van mijn TV afkwam. Die laat ik vandaag dus maar uit. Ga wel op de laptop wat kijken.
Balen dat je ook zo slecht geslapen hebt en ik duim met je mee over dat het straks afkoelt zodat we een koelere nacht krijgen.
Volgens mijn weerapp wel, is het rond 23.00 nog maar 21 graden. Ik hoop het maar. Morgen is het weer voorbij!
Dank je Kwebbel! Wat fijn dat je vroeg klaar bent met werken en dat het je lukt om het koel te houden. Ik word ook gruwelijk chagrijnig van dit weer. Ik heb nu al medelijden met mijn familie die vanavond met me op pad moet.
Ik doe mijn best om het zo goed mogelijk te verbloemen en ik denk dat de cadeautjes wel zullen helpen.
Sterkte vandaag meid!
Wat heb jij een mazzel dat het afgekoeld is tot 24 graden, hier nog steeds niets eraf. Nog 26 ondanks alles. Balen. Maar ja. Het viel me gisteren trouwens op hoeveel warmte er van mijn TV afkwam. Die laat ik vandaag dus maar uit. Ga wel op de laptop wat kijken.
Balen dat je ook zo slecht geslapen hebt en ik duim met je mee over dat het straks afkoelt zodat we een koelere nacht krijgen.
Volgens mijn weerapp wel, is het rond 23.00 nog maar 21 graden. Ik hoop het maar. Morgen is het weer voorbij!

Dank je Kwebbel! Wat fijn dat je vroeg klaar bent met werken en dat het je lukt om het koel te houden. Ik word ook gruwelijk chagrijnig van dit weer. Ik heb nu al medelijden met mijn familie die vanavond met me op pad moet.

Ik doe mijn best om het zo goed mogelijk te verbloemen en ik denk dat de cadeautjes wel zullen helpen.

Sterkte vandaag meid!

dinsdag 25 juni 2019 om 10:36
Gefeliciteerd Madrid!
Hier eigenlijk best aardig geslapen, inmiddels onder een laken met de deuren open en de ventilator aan.
Gisteravond had ik het wel echt zwaar, terwijl ik eigenlijk heel goed de dag door was gekomen. Ga zo de deur uit, ben me nog mentaal aan het voorbereiden...
Kijk uit naar vanavond en de komende dagen, zaterdag wordt het hier wel weer 32 graden volgens de voorspelling.
Hier eigenlijk best aardig geslapen, inmiddels onder een laken met de deuren open en de ventilator aan.
Gisteravond had ik het wel echt zwaar, terwijl ik eigenlijk heel goed de dag door was gekomen. Ga zo de deur uit, ben me nog mentaal aan het voorbereiden...
Kijk uit naar vanavond en de komende dagen, zaterdag wordt het hier wel weer 32 graden volgens de voorspelling.