Dierenarts Leiden/Oegstgeest

28-01-2018 20:29 31 berichten
Ik ben op zoek naar een dierenarts voor mijn jonge katje. :) Binnenkort zal ze in ieder geval gesterriliseerd moeten worden, met de vaccinaties zit het nog een paar maanden goed.

Nu ben ik me aan het orienteren op dierenartsen maar er is gewoon zoveel keus.

Ik heb de volgende dierenartsen gevonden:

- Mijn Dierenkliniek de Mare
- Rijngeest Oegstgeest/Rijnsburg/Katwijk
- Ranzijn Leiderdorp
- Het Leidse Land in de Merenwijk
- Heemskerk in Oegstgeest
- Keerhoeve in Voorschoten

Helaas ken ik geen enkele dierenarts hier. Ranzijn trekt mij in eerste instantie aan omdat die niet duur is en ruime openingstijden heeft, maar is het dan ook een goede dierenarts?
Ik zie over Heemskerk veel goede recensies op internet maar dat is maar een dierenarts die daar werkt, is dat altijd wel handig?
Verder weet ik niet zo goed wat ik van de andere dierenartsen moet denken op basis van recensies, je weet nooit wie werkelijk de personen zijn die de recensies plaatsen.

Mijn vereisten zijn vooral:
- bereikbaar als je de dierenarts nodig hebt
- eerlijk advies en niet dat je adviezen krijgt als een operatie van 5000 euro als je dier toch bijna zeker niet meer beter wordt of het gewoon niet nodig is

Ik hoop dat iemand ervaring heeft met een aantal dierenartsen en advies kan geven. :D
Die andere ken ik helemaal niet.
Ik heb er eentje gekozen die makkelijk aan te fietsen was.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb veel ervaring met de dierenartsen in de regio.
Heemskerk is een heel fijne dierenarts, werkt alleen maar draait veel uren, neemt alle tijd voor je en is een van de goedkoopste. Nadeel dat hij niet alle apparatuur heeft voor verdere onderzoeken. Ik zit zelf bij hem, naar volle tevredenheid.

Rijngeest zijn kundige dierenartsen, kundige assistentes ook, voorzien van alle apparatuur, maar bepaald niet goedkoop.