Fröbelaars, hulp gevraagd

23-03-2012 09:45 85 berichten
Ik heb tijd over en wil graag zelf wat in elkaar knutselen voor de kraamvisite over een paar maanden.

Nu kwam ik deze afbeelding tegen op google:

http://3.bp.blogspot.com/ ... nxV794/s1600/CIMG0863.JPG

Er staat geen werkbeschrijving bij en ik ben echt een beginner wat dit betreft.

Wie kan me even op weg helpen? Ik denk dat ik vilt, lijm, garen, kraaltjes en een scherpe schaar nodig heb.

En verder kom ik niet.
Alle reacties Link kopieren
youtube tutorial :

http://www.youtube.com/watch?v=nG9FthlFSdE

okee deze zijn íets anders , maar dat zijn details die je natuurlijk zelf kan aanpassen
quote:gemini2011 schreef op 23 maart 2012 @ 10:15:

ik vind pipoos altijd erg duur.

Ik dus ook. Webshops zijn vaak toch goedkoper.

Bedankt voor de link, Yam!
Kijk anders even op deze sites/winkels

http://www.etsy.com/shop/sesideco?ref=top_trail

http://www.etsy.com/shop/AsecInc

http://www.etsy.com/shop/AppledoorStudi ... eller_info

http://www.etsy.com/shop/bbdsupplies?page=2

En als je dan nog geen keuze kan maken: dit is de hele search

http://www.etsy.com/searc ... &view_type=gallery&page=5

(scheelt een hoop werk)
wat een grappige poppetjes!!

effe een tip voor de vulling, ik gebruik voor dergelijke dingen wel eens van die kussentjes van ikea van ¤1. kan je tig van die poppetjes mee vullen..

heb zelf op die manier t ringenkussentje met ons trouwen gemaakt!
Heeft iemand enig idee wat voor soort vilt ik moet hebben? Knutselvilt, hobbyvilt, nepal, wolvilt.

Ik heb geen idee. Dat gladde, dunne spul, hoe heet dat?
gewoon knutselvilt of hobbyvilt, wol vilt is meer voor kleding.

Ze zijn onwijs schattig trouwens.

Je kan ook ff bij de action kijken wat je daar vind als ze niet alles bij de xenos hebben.
Mag ik op kraamvisite komen?
Ja ik wil ook al graag op kraamvisite komen

Knutselvilt. is er geen markt in de buurt?

Of marktplaats, iemand met restantjes vilt desnoods?