Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
Bieb, krabt Monster ook nog op ongewenste plekken?

Ik wou soms maar dat O'Malley de krabpaal ging gebruiken ipv al de meubels. Hij krabt echt overal, behalve aan de paal. Alles al geprobeerd, niks helpt. Brrrr. Toulouse krabt niet zoveel, daar is ie veuls te lui voor.
Optimist tot in de kist!
Nee Monster houdt het keurig bij de plank.

Geen gekrabbel op andere plekken gelukkig. Eigenlijk is hij best een goed opgedroogd ventje geworden
Niet zo gek hé dat je nu moe bent Fant, je hebt aardig intensieve dagen gehad.

Lekker aan toegeven nu hé!
Ik ga zo mijn bedje maar weer even in. Bleh, slaperige kop.

Ga me zo ook weer aanmelden bij Weightwatchers Online (niet de groepjes dus maar online), ik wil i.i.g. zo'n 5 kilo kwijt, liever nog meer maar als ik 5 kilo eraf kan krijgen en dat volhouden ben ik ook al redelijk tevreden.
Optimist tot in de kist!
Moe is idd niet zo gek Fant. Ook wel die rust pakken he? Mooi die lijsten op de muur zeg.

Heb je al catnip op de paal gespoten voor O'Malley?

Splint, op zich zou ik wel wat meer willen weten maar ik heb gewoon de tijd en de rust niet om in te lezen en te googelen. Ik hoor het wel in het vliegtuig. Huis is belangrijker. En inenten? Geen idee, maar dat laat ik toch niet doen

En waarom denk je dat ze zon wel zal schijnen Rat? Over het algemeen kan het enorm sneeuwen in Niigata. Vanaf november zo een beetje. Hopelijk gaat dat niet gebeuren. En we gaan ook wat koidingen doen idd.
Succes morgen Rat!
O'Malley niest van Catnip, Toulouse is compleet high on catnip. Maffe beesten

Je gaat wat koidingen doen? Bezoekjes naar mooie Koy vijvers en zo? Hoelang ga je eigenlijk? Toch enorm gaaf joh!

Niigata:

en leuke Kois (en Koimeneren):

Optimist tot in de kist!
We zitten hier nu ook alweer een paar weken in de sneeuw, toch wel heel leuk hoor, ik houdt van de koude schone lucht en de blauwe luchten. Tot ong. het voorjaar dan raak ik het spuugzat
Optimist tot in de kist!
Lekker even een uiltje knappen, Fant! Je bent flink actief geweest, super dat het kan en daar hoort die moeheid dan helaas bij. Denk ik dan.

Staat de krabpaal wel vlak bij de bank? Anders is het te ver uit de buurt hè. Ik ben zo blij dat Sammi van de meubels en de gordijnen afblijft. Helpt het trouwens niet als je zijn nagels knipt?

Bieb, durf je nog, bonbons proeven? Ik vind het wel leuk dat hij zelf zulke ideeën heeft. Maar ik hoop ook op een paar lekkere zoete!

Plou, laat jij je uit principe niet inenten dan?

Ratteke, succes morgen!
Zo lekker fris en gezond voelt dat hè Fant, die heldere sneeuw-kou. Heerlijk!

Vorig jaar zaten we hier zo ingesneeuwd. Nu is het echt herfstig. Weinig regen (tot nu toe) maar wel prachtige kleuren.

Hoe zou het met Fiolletje zijn? Bijna weer aan het werk?
Alleen als er echt grote risico is op ziektes. Meestal is het een hoop paniek om niks. Ik heb liever niet die meuk in mijn lijf.

Blauwe lucht en kou
Oh en we gaan kwekers bezoeken. Die hebben oa mudponds. Die zijn gaaf om te zien.
Jezus Plou, ga je bed eens in! Zo laat ben je anders nooit!

Qua inenten: snap ik wel ja.

Fant, mooi trouwens, die collectie Vermeer!

Nu slapen en morgen wandelen. De rest van de week lopen ze te schieten in het bos, dus dan kunnen we daar maar beter niet zijn....

Truste!
O'Malley heeft al zijn nageltjes geknipt, hij heeft zelfs al nepnageltjes gehad (roze) maar niks helpt. Krabpalen staan aan beide kanten vd bank, maar hij gaat naar de andere kant vh huis om daar heel stiekem de bank te krabben. Stout beest.

Er is trouwens ook al gedacht dat er een link zou zijn tussen (weet niet meer zeker welke) reisintenting en ms
Optimist tot in de kist!
Ik krijg net een mailtje dat het al sneeuwt in Niigata en dat er 1 kweker zijn huis al niet meer uit kan

*Legt muts bij de koffer neer*
Zo. Klaar voor 10 kilometer stappen door de Ardense bossen en bergen. Wat zeg ik? 10,1 kilometer!

Fant, kan dat zo'n effect hebben? Wow, dat zou heftig zijn.

En over het bank krabben: je moet die krabpaal wel daar zetten waar hij krabt hè. Dus dan ook aan de andere kant van het huis. Misschien helpt het!
Plou

Straks raak je ingesneeuwd en kun je daar weeeeken niet meer weg.
Oeh, wat dat is een beste tippel Splint. Hoe was de chocolademelk met slagroom daarna? Want dat hoort na een wandeling

En MS en inenting, ja, daar zou wel een link mee zijn. Maar ja, er zijn ook linken met voeding en MS. En er zijn ook weer bewijzen dat er geen linken zijn. Dat is het vervelende.... Er zijn geen bewijzen dat het wel zo is maar hard ontkennen kan dan ook weer niet.
Hm, dat is dus nog best een ingewikkelde. Het is natuurlijk ook de vraag wat je, nu achteraf, opschiet met die wetenschap.

Pfoe, die tippel was een ware intervaltraining. Soms stijgen naar 400 meter en veel geglibber over modderige paden. Heerlijk! M'n broek en schoenen zien er niet uit.

Geen warme choco, dat blief ik maar eens in de 20 jaar. Het is een kip-gyros schotel geworden. Met een glaasje wijn, warme stola en de open haard aan. En nu op de bank. Ik denk dus dat ik over 3 minuten knock out ga.

Rat, hoe was het bij jou vandaag?
Er is ook een link tussen de ziekte v Pfeiffer en MS, dat is al wat meer duidelijk. Ik had pfeiffer toen ik 18 was. Heeft allemaal te maken met het (auto)immuunsysteem.

Ratje, ging het een beetje bij de therapie?

Leuk klinkt je wandeling en vooral de afterparty

Ik zie het romantische plaatje helemaal voor mij

Sneeuw is hartstikke leuk, ook de honden hier zijn het helemaal met mij eens

Ik moet vrijdag naar de tandarts, ik heb al sinds een week kiespijn. Wou er eerst gewoon niet aan, dus ibu's geslikt totdat ik toch merk dat het niet langer zo kan. Ik baal er gewoon enorm van. Wil even geen gedonder aan mijn lijf, bah dus.

Weightwatchers weer begonnen, vind ik wel fijn, ik ben zo enorm bang dat ik al die kilo's er weer aan ga zie komen. Dan maar weer puntjes tellen
Optimist tot in de kist!
Therapie geeft stof tot nadenken. Morgen meer. Het is lastig aan het worden.
Lekker vroeg naar bed Rat
Gisteren heb ik me gelukkig niet verslapen, om 10 voor 7 er uit. Ik was dan ook mooi op tijd. Ik moet elke week een grafiek bij houden, ik had 1 punt minder dan vorige week terwijl ik voor mijn gevoel een slechtere week had. Heel vreemd. Maar niet heel raar volgens begeleiders.

1 Vrouw had een heel heftig verhaal waar best lang over doorgepraat is. Dat hakt er wel in zeg maar. Ik kan dat niet zo maar weer wegstoppen.

Gelukkig hadden we daarna pauze. Na de pauze gingen we echt aan de slag met het in kaart brengen van je emoties. En dàt is zo niet leuk. Nou ja, niet leuk... Zeer nuttig dat wel. Maar ik moet nu echt heel goed gaan nadenken over mijn gevoelens/emoties. En dat op 5 vlakken. Lichamelijk, geestelijk, gevoel en nog wat maar dat weet ik niet meer.

Het is een ietwat gecompliceerder verhaal maar ik ben er dus nogal van slag van. Dit gaat een zware week worden. Vooral ook omdat je nu echt woorden moet gaan zoeken voor wat ik voel. En is het dan een gevoel of wat anders.

Beetje warrig verhaal zo geloof ik maar ik vind het erg moeilijk om uit te leggen. Hier een linkje als je wat meer wil weten: http://www.verstraining.nl/

Ik ben gisteren ook weer in slaap gevallen op de bank. Niet erg deze keer, ik heb vannacht ook wel goed geslapen.
Pilou, ik zou ook snowboots meenemen... Ik had gehoopt dat je nog wat zon zou zien tussen de wolken door maar ik vrees dat het veel sneeuw zien wordt.

Fantje, ben je weer een beetje bijgekomen?

Splinter, heb je spierpijn van je survivaltocht van gister? Het klinkt leuk maar ook zwaar.

Slof, hoe is het met jou? Gaat het weer wat beter met je been?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven