Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
Hotel heeft ook wifi
Hi Pilou, goede reis gehad? Hoe is het weer? Sta je kniehoog in de sneeuw of valt het mee? Heb je een mooie kamer? Wel erg luxe hoor, een taxi met wifi.
Plou

Ghe, even met je ogen knipperen en je zit aan de andere kant van de wereld.

Hoe is Japan? En heb je een jetlag nu?
We hebben net gegeten (bij de Chinees ) en gaan zo naar bed. Morgen om 4.30 op pad naar swerelds grootste vismarkt

Vis om te eten dus.

Ik ben nog niet enorm onder de indruk van Tokyo moet ik zeggen. Het weer is zonnig en zo een 13/14 graden, prima dus

Eh... Slaap lekker
Truste!
Wat kleaute van Sammi!!!!! Heb je het pension nog gebeld hierover? Dat moeten ze toch ook gezien hebben? Raar hoor. Ik hoop dat 'ie snel weer de ouwe is!
Rat, ik zie je niet meer op CCS staan , je bent toch niet gestopt?
quote:Slofje schreef op 20 november 2013 @ 19:42:

Rat, ik zie je niet meer op CCS staan , je bent toch niet gestopt?Ja, staat op FB
Sorry Slof, maar ja, ik ben gestopt. Geen ccs meer voor mij.
Oh, daar had ik nog niet gelezen. Jammer hoor, maar wel een dappere keuze . Ik ga stug door
Succes. Ik had er geen zin meer in.

Wat een sombere natte dag vandaag zeg. Niks aan.
Positief labelen Rat, de bladeren van de bomen kleuren wonderschoon door de herfst en het vocht.
Ah, zo zien dus,

ipv zo

Precies

Hier veul zon. Vanmorgen rondje vismarkt gedaan en nu lekker ontbijten.
Hoe gaat het nu met Sammi Splint?
Mooie plaatjes! En die grijze van Rat, daar zie ik ook nog wel de schoonheid van in. Zeker als je binnen zit met een kopje thee en de verwarming aan.

Sammi gaat wel aardig. Hij heeft zijn speelsigheid weer terug, maar we laten hem nog niet te veel rennen en springen. Hij loopt nog wel steeds mank, al wordt dat ook al wat beter. Medicatie gaat er goed in: de antibiotica maal ik fijn en doe dat in wat natvoer (had een promotie-zakje meegekregen van het pension, nou, hij doet er een moord voor!). Hap slik weg. En de novacam vindt hij lekker.

Oh, het pension had niks gezien. Zij opperden dat het wellicht in het mandje gebeurd kan zijn. Daarvan dacht ik eerst 'ja, lekker makkelijk om dat te zeggen', maar het zou nog wel kunnen ook. Het is een zacht mandje en Sammi breekt dat ding zowat af als hij erin zit. Pulkt de bodemplaat los enzo, en dat gaat niet zachtzinnig. Dus misschien heeft hij daarmee iets verrekt. Ik weet het niet.

Vandaag lekker vrij! Daar keek ik echt naar uit.

Lekker alleen thuis zijn, dat was alweer lang geleden. Vrij zijn was dan weer iets minder lang geleden. Ghe, ik werk ik van vrije dag naar vrije dag toe. Straks eerst even naar de kapper en dan maar weer eens verder neuzen naar vacatures.

Tsss, Pilou, hoeveel tijdsverschil is er eigenlijk tussen jou en ons? Je zet alles op zijn kop! Maar het klinkt wel alsof je het leuk hebt daar. Steek je niet met kop en schouders boven die Japanners uit?
Plou zit 8 uur later dan wij. Gisteren ff geappt, toen zat ze aan het ontbijt en ik ging bijna naar bed En alle Japannertjes zijn heul klein idd
Ik ben mijn eigen bananenschil
En nu heb ik het avondeten binnen en zo naar bed
Je bent gewoon raar.

Heb je al ge-bokke-piejeed over een Japanner?
I know.... Nee, nog niet gedaan maar jeetje wat zijn ze klein....

Die jonge meiden klinken als kindertjes...
Kun je wel leuk BOEH roepen en kleine mennekes bang maken daar

Dus Fant zit 8 uur eerder en Plou is 8 uur later... raar.

Heb je getijdreisd

Fijn dat Sammi weer bijtrekt.

Raar hé dat je dan eigenlijk gewoon niet weet wat er aan de hand is.

Kan een verrekt spiertje zijn of een verstuikte enkel..enz enz.

Reden te meer om volgende keer weer gewoon oppas aan huis te zoeken of niet?

Dan stinkt hij niet daar rook en geen gefrot in mandjes en dure pensionkosten.

Ik ga me inschrijven op die site ...eh hoe heet ie ook al weer.

Nouja die vakantiegangers in contact brengt met huis/huisdier oppassers.

Misschien ook wat voor jullie?
Dat is misschien wel wat ja. Ik heb ook 1000 keer liever een oppas in huis en tot nu toe was dat ook altijd gelukt. Maar de vaste oppassers konden dit keer niet. Ze kennen Sammi ook nog niet, ik denk dat ze het lastig vinden omdat ze zo enorm verknocht waren aan Silletje.

Was jij ook vrij vandaag, Bieb?

Ik ga zo weer op pad. Eerst avondwake en daarna toeteren bij een ander orkest.
Als je je vakantie in schoolvakanties stopt zou ik al beter kunnen Splint.

Maar goed, ik heb ook niet elke vakantie vrij en ik vraag me af hoe kindgeschikt jouw huis is. Nou ja Sammi loopt er ook rond zonder al teveel sloopgevaar.

Ik ben nu een paar dagen niet op het forum geweest. Voor het eerst in jaren.
Het Viva forum is papaja.
Ja vrij vandaag. Met mijn moeder boodschappen gedaan in Duitsland.

Pfff ze is echt een gevaar op de weg. Trage reflexen, weg niet meer weten (de weg die we wel 100x gereden hebben, auto van rechts!!!!!! Remmen!!!!! Ooh helemaal niet gezien. *zucht*

En toen op de terugweg die maf A. (Zie FB)

Die was voor zijn programma rare capriolen aan het uithalen ofzo.. was een grote witte auto aan het klemrijden op het kruispunt en wij zaten daar achter.

Ze zou er zo opklappen.. oooh goh..nou ik zag het wel hoor.. pfff echt niet dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven