Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
Jééh Rat, das mooi kleaute en dat van die stront . Dat zal straks wel een stevig gesprek worden. Eigenlijk moet je nog blij zijn dat hij heelhuids thuisgekomen is met zo'n zatte kop
Sta mee te swingen met de Poppys en struikel tegen de kachel aan en nu is mijn mooie bloemetjestheepot kapot
*1 keer kapot is genoeg*
Zonde Slof. Jammer van je mooie pot. Wel goed dat je weer kan swingen.

Het zal wel goed zijn gegaan. Er is nog geen politie aan de deur geweest... Volgens mij is hij nu wakker, er komt wat geluid van boven.
quote:Ratteke schreef op 29 december 2013 @ 14:32:

Zonde Slof. Jammer van je mooie pot. Wel goed dat je weer kan swingen. nog steeds sterke pijnstillers , maar ik hou het nu maar bij meezingen
Iedereen trouwens bedankt voor de lieve Kerstkaartjes . Dit jaar niks gestuurd, behalve mijn Kerstgroet elders.

Top2000 is leuk . Ik luister nooit radio, maar de Top2000 staat wel altijd aan!
Kvv is meerderjarig toch? Ik zou hem uit huis tieven per die datum dat hij de sleutel van dat 'te kleine' huisje zou krijgen.

Is hij helemaal belazert. En ik had hem uit zijn nest gemietert om de stront met zijn tandenborstel op te laten poetsen.

Er is een reden dat ik geen kinderen heb....

Anyway, alle muren zijn gesaust, vloeren gebikt en plafonds zijn boven overal weer wit ipv stukjes met muurkleur.

Ik moet eigenlijk nog best veel doen voor het laminaat leggen en ik weet niet wanneer, maar goed... Zo eens even een planning maken wat er ECHT moet gebeuren en wat kan wachten.

En nu heb ik een kingsizehamburger besteld.

Wat zonde van je bloemetjestheepot Slof

En bedankt voor je lieve kaartje Splint
kINGSIZEHAMBURGER heb je wel verdiend hoor!

Teun vind paarden niet leuk . Ik ging net de paarden van de buureikel voeren en Teun kwam aangesloft. Ik nam hem op de arm en dacht ff neusje neusje, maar nee hoor, hij had zomaar ineens 28 poten met bijbehorende nagels . Schijtert
*hik*
aaaiiiiiiii Flappie van Youp
Ik hoorde hem ook, Slof.

Teun de schijterT. Da's altijd nog beter dan de schijtert van Rat. Ik kan me geheel vinden in de aanpak van Plou.

Wel slim om even een nieuwe planning te maken, Plou. Dan heb je weer overzicht. Wanneer wordt het laminaat gelegd? Ik kan a.s. zaterdag nog wel een handje helpen.

Oh Slof, zo'n kerstgroet elders telt niet hè. Te makkelijk en niet persoonlijk. Dus hup!

Wij zijn weer bonbonnen aan het bakken. En die moeten we bewaren voor oudjaarsavond, voor mijn ouders. Ik moet sowieso nog hapjes bedenken voor dan. Of eigenlijk een salade. Misschien die van Bieb. Denk denk.

En ik heb met de nieuwe tv gespeeld, leuk!

Straks patat halen. Mjam.
Of mijn eiersalade? Eitjes koken, in stukjes snijden, uitje héél fijn snijden, beetje aromat er bij en een paar klodders mayonaise uit een pot. Ik maak altijd de vega versie voor een meet zodat Bieb het ook kan eten. Maar normaal snipper ik er nog een paar plakken ham doorheen.

Of heel simpel een huzarensalade maken. Uitje snipperen, héél fijn, en dat er dan door mengen met een kwak doodgewone slasaus. Je kan er ook, voor de kleur, een bietje doorheen raspen. Die kan je dan weer mooi opmaken met een eitje, augurk, zilveruitjes etc.
Zaterdag en zondag laminaat Splint. Dan komen er 6 mannen in totaal.

(waaronder Itsman)

Weekenden daarna kan ik nog wel wat hulp gebruiken.
Oh ja, eiersalade is lekker, dat kan ik wel doen. Maar ik zoek ook een meer gezonde salade, dus bv die van Bieb of Th, of eentje die ik nog heb met kip en bleekselderij, cashewnoten en mangochutney-saus. Dus niet te compact / mayo-achtig.

Hmpf, m"n vader kan ik tenminste gewoon een bak nootjes voorzetten, maar mijn moeder wil wat meer sjiek.

Plou, de week daarna is nog even onder voorbehoud. Zijn ze zaterdag boven en beneden bezig? Je kunt ook zorgen dat het op 1 etage leg-klaar is en dat we dan de laatste hand leggen aan de andere etage. Nou ja, kijk maar.
Heeee ik had vanmiddag ook een post gedaan... nah

Nouja de samenvatting: waardeloos kind, wakker schoppen om eigen stront op te soppen en dwingen in dat focking te kleine huisje te gaan wonen.

Is hij nou verdorie van de pot gerukt!?! Echt té erg dit.

Oh en jammer van theepot.
Ik heb net geborreld bij buurvriend. De mannen zijn nu naar de motorclub en ik ben lekker thuis op de bank en vriendin van andere vriend ook thuis op de bank.

We hebben het nog even over Viva vrouwen gehad. Volgens vriend 1 gevaarlijke vrouwen, vriend 2 weet er niks van en volgens vriend 3 was een Viva vrouw vooral Claude Dat vrouwmens dat geen verstand van muziek had.

Gesprek op niveau
Ik heb ook geen kerstkaarten gestuurd, heb er even geen ruimte voor in mijn hoofd ofzo.

Zal wel komen door de bouwput die mijn huis is ofzo..

En tussen de vette oliebollen zou ik ook blij worden van lekker pastasalade of die heerlijke venkel/sinaasappel/geitenkaassalade van TH
Ik klets gewoon door hoor..

Vanmiddag lekker uit lunchen geweest met MO en daarna rondje gehobbeld in de omgeving.

Was kort hobbeltje want MO loopt nog steeds slecht ondanks ingetapete enkel.

Daarna dressoir hier vast leeggehaald (ik heb bij Action 4 kratten met deksel gehaald om meuk op zolder te zetten.

Straks geen dressoir meer en ook geen ruimte om alle pruttel in de woonkamer te bewaren.

Ik zoek nog leuke vilten (oid) bakken/manden voor onder de 2 salontafeltjes zodat we wel tijdschriften en de afstandsbedieningen kwijt kunnen.

Iemand google zin?

Pilou, hard gewerkt weer hoor!!

Klinkt als bijna af !
Ik geef mezelf maar even een beker.

Lekker Bieb. Ik ga er een maken met een scheut 43 er door denk ik. Hmmm.

Tuurlijk komt kvv er weer genadig van af. Pa doet toch alles wel.
quote:Ratteke schreef op 29 december 2013 @ 20:15:

Tuurlijk komt kvv er weer genadig van af. Pa doet toch alles wel. gekk'nhuus
Yep. Ik heb het hem al vaak genoeg gezegd dat hij dat niet moet doen. Maar ja, luisteren is wat dat betreft niet zijn sterkste punt. Ik blijf het echter zeggen. Dat ie stom bezig is en zo kvv ontzettend verpest. Dat dit gedrag nooit over gaat en dat als hij eenmaal wel op zichzelf woont nog erger wordt. Hij kan nu al niet met geld omgaan. Dus later ook niet. En ik verdom het om kvv's huurachterstand te gaan betalen. Dan pak ik K's bankpassen af.
Mannuh....

Ik wil die slagroom

Jij bent ook lekker bezig Biebel
Ik heb nu Ras patat in de frituur *yum*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven