Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
Bwurp, ik heb gewone patat achter m'n kiezen. Met knoflooksaus en een kaassoufle. En de raspatat was voor man.quote:Biebeliee schreef op 29 december 2013 @ 19:21:

We hebben het nog even over Viva vrouwen gehad. Volgens vriend 1 gevaarlijke vrouwen, vriend 2 weet er niks van en volgens vriend 3 was een Viva vrouw vooral Claude Dat vrouwmens dat geen verstand van muziek had.

Gesprek op niveau

Haha, en het was niet eens ons bloemetje, die was blijven hangen? Claude rules!

Heb je straks helemaal geen dressoir meer Bieb?

Misschien krijg ik straks nog google-zin, nu effe nog niet.
Hoppa, matrassen, lampen, kledingkast en raambekleding voor in de slaapkamer besteld.
Plaaaaaaatjes!!

Moet alleen nog een leuke lamp voor in de slaapkamer en de gang.
Ik zie nu dat mijn bank 150 euro goedkoper is

Zou ik daar nog wat mee kunnen? Hij is de sale.
Waar heb je de bank besteld Pilou?

Ik zou er iig een mail of telefoontje aan wagen.
quote:Splinter_ schreef op 29 december 2013 @ 21:10:

Haha, en het was niet eens ons bloemetje, die was blijven hangen? Claude rules!

Goed hé

quote:Heb je straks helemaal geen dressoir meer Bieb?Nee alleen de 2 hoge kasten (zitten ook 2x2 lades in maar niet voor vazen en extra borden en kopjes enzo)

En heel veel ruimte om mooie dingen in te zetten.

Trendhopper Bieb
Gewoon proberen. Nee heb je.
Mooi spul Plou.

En balen van die sale. Ik zou inderdaad even proberen, maar vrees dat het een gevalletje pech is. Je kunt de bank niet meer afzeggen en dan een nieuwe in sale kopen?

Bieb, waar ga je dan die vazen en extra borden enzo laten?

Over vazen gesproken: we hebben eindelijk weer eens een bos tulpen in huis die niet opgevreten wordt!

Sammi mot ze niet.
Oh fijn Splint!

Hmm.. ik heb nog geen vazen
Waar moet je je bloemen dan laten?
In de wcpot?
Oh ja!

*gerustgesteld*
Vazen en serviesgoed staat nu keurig in stapelbakken op zolder.

Doorzichtige zodat ik met verjaardagen zo de gebaksbordjes en glazen en vaas voor de gekregen bloemen kan pakken.

Zijn echt de dingen die we niet wekelijks gebruiken die we naar zolder hebben gedaan.
Vazen staan bij mij in de schuur. Eerst ergens in eenkeuken kastje maar daar was ik niet zo blij mee. Ik kon er nooit bij. Dan maar in de schuur.
Hier staan ze overal en nergens. De meest gebruikte in de keuken, dan een grote op mijn kamer (is ook decoratief) en een stel in de berging.

Jottem, ik heb mijn frisse hapje gevonden: een partje perzik en een plukje rucola omwikkelen met rauwe ham. Simpel.
Bieb, je had net zo goed je niet-meer-gebuikte dressoir met spullen en al naar de zolder kunnen verhuizen.
quote:Splinter_ schreef op 29 december 2013 @ 23:43:

Bieb, je had net zo goed je niet-meer-gebuikte dressoir met spullen en al naar de zolder kunnen verhuizen.
Alle reacties Link kopieren
!!

Goh, had ik vandaag gewoon weer een echt sociaal leven zeg, nu mijn ouders op bezoek voor 5e kerstdag Was heel gezellig hoor maar ben nu wel klaar met alle famieljedingen..pfff. Gelukkig vergoedt de Kerstenvelop een hoop (oooh, foei Olijf!)

Nou ja, ik heb een lekker kerstdiner in elkaar gedraaid, iedereen heeft gesmuld en nu is de afdeling weer goed gevoederd naar huis.

RUST..

Kom morgen weer tetteren, nu wel snel verticaal bijgelezen maar ff geen reageerpuf meer. Dus een voor jullie!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Olijf, als je toch verticaal (?) aan het neuzen bent, spciaal voor jou op fb!!
Bweuh....
Moet je werken Bieb?
Ja en er staan nu al 120 mensen in de wacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven