het ergste wat je ooit een dier hebt aangedaan?

02-09-2010 11:42 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Ik heb wel eens gehad dat we aan het schilderen waren in de gang, en ineens zagen we allemaal witte kattenpootjes op de vloerbedekking in de woonkamer.

Was de poes in de emmer verf gesprongen.

Gelukkig was het latex dus met water uit te spoelen, ik moet er niet aan denken dat het muurverf of kozijnverf was
Stressed is just desserts spelled backwards
Hier heeft een kat het talent om precies onder je kont te gaan liggen als je al bezig bent met te gaan zitten...

Gelukkig nog altijd goed gegaan, dat je dan nog schuin kan landen zeg maar... Maar je krijgt dan nog net geen middelvinger van haar
Maleficent ohhhh arme kat. Ik zie dit gewoon helemaal voor me.

Onze kat is laatst in de vijver gevallen. Hij zit meestal op het randje, manlief had daar iets opgelegt (is een stenen muurtje) en kat dacht daar wel op te kunnen springen. Niet dus. Nooit geweten dat een kat zo kan krijsen hihihi.
quote:Maleficent schreef op 02 september 2010 @ 14:05:

Ik heb wel eens gehad dat we aan het schilderen waren in de gang, en ineens zagen we allemaal witte kattenpootjes op de vloerbedekking in de woonkamer.

Was de poes in de emmer verf gesprongen.

Gelukkig was het latex dus met water uit te spoelen, ik moet er niet aan denken dat het muurverf of kozijnverf was Toen ik ging verhuizen nam ik de hond mee zodat hij niet alleen zat. Toen was hij ook turquoise en roze. Meneer was tegen de muur aan gaan staan toen ik even niet op hem lette. Zag er wel komisch uit en gelukkig maar een paar plukjes. Ik heb het wel weg moeten knippen want onder de douche ging het er niet meer uit. Later is hij ook nog onder een druppende kwast gaan staan en toen was hij roze op zijn hoofd
quote:lexis schreef op 02 september 2010 @ 13:51:

Ik heb mijn horrorverhaal maar weggehaald. Ik had er niet zo goed over nagedacht hoe dit op mensen overkwam.Dankjewel daarvoor. Het wordt echter ook gequote waardoor het soms terugkomt!
Bergje, als je je er aan stoort, meld het dan in het Modtopic op thuis met de vraag of een angel het weg wil halen.

En daarnaast, ga jij alle pagina's steeds terug lezen?
quote:Mikk schreef op 02 september 2010 @ 14:13:

[...]

Toen ik ging verhuizen nam ik de hond mee zodat hij niet alleen zat. Toen was hij ook turquoise en roze. Meneer was tegen de muur aan gaan staan toen ik even niet op hem lette. Zag er wel komisch uit en gelukkig maar een paar plukjes. Ik heb het wel weg moeten knippen want onder de douche ging het er niet meer uit. Later is hij ook nog onder een druppende kwast gaan staan en toen was hij roze op zijn hoofd Dat deed onze hond ook altijd, hij liep altijd wel ergens met een verfvlek rond, als er een hekje, muur of plafond was geverfd. Het gaat wel vanzelf weer weg hoor, wanneer hij verhaart gaat het weg.
Ik heb een zwarte kat en ben zelf nachtblind en t komt wel es voor dat ik over d'r struikel 's nachts...ik loop dan rest van de nacht achter d'r aan om sorrie, sorrie sorrie te zeggen.

Zij ligt meestal na 2 tellen alweer te slapen, maar ik voel me zo rot.
once upon a time called.....right now
Ik heb dit nooit eerder aan iemand verteld, zo beroerd was ik ervan.

Lang, lang geleden had ik een pup. Een ontzettend slim en actief hondje die alles snel oppikte.

'sNachts sliep ze in de bench, zo aangeleerd, een plek van 'rust'. Laat in de avond nog een laatste plasje en 'sochtends op tijd weer eruit.

Tot ik op een avond na zo'n laatste plasje besloot de deur uit te gaan en de hele nacht niet terugkwam. Om de volgende ochtend weer op tijd terug te zijn voor haar.

Toen ze me hoorde thuis komen hoorde ik haar al piepen. Ik opende de deur en keek met afgrijzen naar de bench; alles ondergepoept en geplast en zij compleet in paniek.

Ik heb me zelden zo schuldig gevoeld.
quote:Bergje65 schreef op 02 september 2010 @ 14:20:

[...]

Dankjewel daarvoor. Het wordt echter ook gequote waardoor het soms terugkomt!Heb in het door mij ge-quote stukje het verhaal van de konijntjes weggehaald....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
heb een keer perongeluk toet's balletje uit mijn hand laten vallen, fanatiekeling als hij is schoot hij er meteen achteraan waarbij de riem uit mijn hand slipte en hij werd geschept door een SUV

hij had een klein schaafje op de kop , en ik een week slapeloze nachten en een keigroot schuldgevoel.
quote:Francisca_ schreef op 02 september 2010 @ 14:21:

Bergje, als je je er aan stoort, meld het dan in het Modtopic op thuis met de vraag of een angel het weg wil halen.

En daarnaast, ga jij alle pagina's steeds terug lezen?

Melding is gedaan!

Nee...ik lees niet terug. Ik wilde kijken of de Angel al een opmerking heeft geplaatst en toen viel mijn oog op een quote!
quote:Mikk schreef op 02 september 2010 @ 14:05:

Helemaal toen mijn broertje der toen wokkelkat noemde. *proest*
quote:Ainne schreef op 02 september 2010 @ 14:33:

[...]

*proest*

Ik kan er nog steeds niet om lachen

Ik stond dat arme paard uit te foeteren omdat hij op de poes was gaan liggen en mijn broertje vond het wel zielig maar ook ontzettend grappig.

De rillingen lopen over mijn rug als ik er weer aan denk. Ook al kon ik er niets aan doen en is het al jaren geleden.
Ooow sorry

Ik bedoelde het echt niet kwaad hoor, maar het stond er zo grappig
Nog zo'n vergelijkbaar drama:

Ik had 2 konijntjes uit het asiel gehaald en ik had ze al jaren. Bij de paarden in een stal was heel veel ruimte over en daar hebben wij toen een stuk van afgezet zodat ze vrij konden rondlopen met veel stro en allemaal speeltjes, huisjes en ga zo maar door.

Op een gegeven moment haalden mijn ouders een pup uit het asiel van ongeveer 4 maanden. Omdat wij sportpaarden hadden sliep de hond in de stal om eventuele dieven af te schrikken. Hij mocht overdag wel gewoon naar binnen.

Op een dag heeft hij toen mijn konijnen doodgebeten. Hij sliep al maanden in de stal maar op een dag is kennelijk zijn instinct gaan werken.

Wat heb ik me schuldig gevoeld zeg.
quote:Ainne schreef op 02 september 2010 @ 14:50:

Ooow sorry

Ik bedoelde het echt niet kwaad hoor, maar het stond er zo grappigO geeft niets hoor. Ik snap best dat het grappig is als je die kat niet gezien hebt
Ik wilde mijn hond een keer zo'n ampulletje met vlooienspul tussen zijn schouders geven. Dat ding moet je dan met de achterkant van de dop openmaken en dan snel op de hond spuiten, dus ik had de hond al 'klaargezet' onder mijn handen.

Spoot toch ineens al dat vlooienspul eruit, recht in zijn oog! Hij gilde van pijn, zo zielig! Hij is drie dagen van slag geweest, wilde niet uit, niet eten en niet spelen. En zijn oog zat helemaal dicht (wat er weer zo komisch uitzag dat ik steeds in de lach schoot). Ik ben meteen naar de dierenarts gegaan voor een zalfje, en daar kreeg ik natuurlijk op mijn donder: "Mevrouw, hoe kán dit gebeuren!"
-
Ik heb mn nijn met vieze billen een keer in de biotex gehangen. Na het afdrogen zette ik hem op de grond en toen kon ie niet meer lopen. Ik wist echt zeker dat ik zn ruggetje gebroken had en werd helemaal panisch.

Nou bleek dat hij een paar dagen ervoor een hersenbloeding had gehad en daarom al die tijd al niet gelopen had en vieze billen had (want niet meer normaal ontlasten en wassen). Maar jemig, wat was ik geschrokken...

En eerlijk gezegd geloof ik soms nog steeds dat t mijn schuld is... gewoon omdat het me zo erg lijkt als ik mn lieve beestjes wat aandoe!!!
Ik heb de staart van de kat opgestofzuigt. Want: zwarte kat, zwarte beddesprei, heel kleine slaapkamer.

Dus ik stond aan het voeteneinde van het bed en zoog de vloer aan de ene zijkant van het bed. Daarna tilde ik de stofzuigerstang over het bed heen om de andere kant te zuigen, zonder de stofzuiger af te zetten. Nooit gezien dat middenop het bed Kat lag te slapen.

De stofzuiger ging precies boven zijn staart en de staart werd (héél eventjes maar) naar binnen gezogen. Kat gillen, en ik had nog 3 dagen ruzie met mijn geliefde. Hij was de eigenaar van de kat en in volle overtuiging dat ik het expres had gedaan...!

Andere exgeliefde van mij heeft toen hij klein was leren staan op een heel bijzondere manier. Ze hadden een grote hond en daar kroop hij dan naar toe. Dan ging hij staan door zich op te trekken: één peuterhandje om de hondenstaart en een peuterhandje om de hond zijn edele delen en dan trok hij zich overeind.

Hond vond het nog geen probleem ook!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ik heb jaren geleden een wallaby (soort van kleine kangaroe) geschopt

Lag midden in de nacht te slapen in een tentje en werd wakker van gerommel en gesnuffel bij mijn voeten. Ik schrok wakker en eerste reactie was WEG. Ik zie nog zijn schaduw weghuppelen in het lichtvan de lantaarnpaal verderop...
Ongeveer 20 jaar geleden en als ik er aan denk krijg ik nog de rillingen.

Ik had een jonge cavia, genaamd Pepsi, en die heb ik per ongeluk laten vallen. Laat het stumpertje nu precies met het ruggetje op de rand van haar bak vallen.......Blijkbaar dus helemaal verlamd en heb haar dan ook moeten laten inslapen.......

Ik heb een teckel die dus helemaal blind is en dus letterlijk blindelings op mij vertrouwd als we een rondje gaan lopen.

Ze heeft desondanks veel zelfvertrouwen en kan dus ook makkelijk zonder riem lopen. Ze gaat achter mijn voetstappen aan en heeft een goede reuk. In het park dan, niet langs de straat.

Maar soms kijk ik dan net niet even en knalt ze echt vrij hard tegen een boom of een bankje. Ik schiet dan geheid in de lach en kan daar niets aan doen en later voel ik me daar dan weer schuldig over en koop ik het weer af met een koekje...of meer.

Ook moet ik eens binnenshuis leren om dingen gelijk op te ruimen die op de grond staan, wasmand bv die naar boven moet.

Teckel weet precies waar alle meubels staan maar houdt dan even geen rekening met de wasmand.................muts dat ik ben!!!!
quote:Ainne schreef op 02 september 2010 @ 14:33:

[...]

*proest*nou, zo grappig is dit niet hoor, een paard dat op een poes is gaan staan. Blijkbaar heb ik een ander soort "humor"
O ja, en ze is ook wel eens de beek in gerold toen ik even niet oplette. Ik zie haar nog net van het kleine talud afrollen en ik was net te laat om haar tegen te houden.....PLONS!!!!

Gelukkig gebeurde dat met 25 graden en niet met vrieskou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven