Het Grote Viva Katten Topic deel 2

01-05-2019 21:17 3037 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw deel waar wij, enorme kattenliefhebbers, met elkaar kletsen over onze katten en hoe deze poezelige viervoeters ons leven verrijken. Meestal zijn ze lief en grappig, soms ondeugend, soms eten ze teveel of te weinig, soms maken we ons zorgen, kortom we kletsen hier over alles wat met katten te maken heeft. En soms gaan we off-topic, ook dat kan hier ;-D
Iedereen is natuurlijk welkom om mee te schrijven.

Happy New Miauw!
Afbeelding

Het vorige deel is hier te vinden:
thuis/het-grote-viva-katten-topic/list_messages/425916
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Madrid87 schreef:
04-07-2019 10:28
Ik heb hem net naar de DA gebracht en mijn werk afgebeld. Hij kon ineens niet meer staan op zijn voorpoten en was helemaal verkrampt. Ik moest hem daar achter laten, wat ik echt verschrikkelijk vond.
Ze bellen me net dat hij behoorlijk veel pijn lijkt te hebben en dat het toch best ernstig is en ze hem onder narcose gaan brengen voor 2 grote rontgenfoto's. Ook kijken ze dan direct in zijn oor voor die eventuele poliep.
Ik maak me zo'n zorgen, zit helemaal te shaken hier en te janken als een klein kind.

Ik ben zo bang dat hij niet meer thuiskomt. :'(
Wat? Nee toch? Onbegrijpelijk.
Ja, ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik gisteren niet gegaan ben. Ik had eerder aan de bel moeten trekken. Als hij het niet haalt vergeef ik het mezelf nooit.

Maar ja de DA zei zelf gisteren ook om het nog een dag aan te kijken. Maar ik had beter moeten weten. En mijn moeder neemt ook haar telefoon niet op, zit op de camping zonder bereik. En ik zit te shaken als een rietje.
Madrid: :hug:
Madrid87 schreef:
04-07-2019 10:41
Ja, ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik gisteren niet gegaan ben. Ik had eerder aan de bel moeten trekken. Als hij het niet haalt vergeef ik het mezelf nooit.

Maar ja de DA zei zelf gisteren ook om het nog een dag aan te kijken. Maar ik had beter moeten weten. En mijn moeder neemt ook haar telefoon niet op, zit op de camping zonder bereik. En ik zit te shaken als een rietje.
Maar gisteren was het niet zo duidelijk zichtbaar als nu blijkbaar, zijn toestand is snel veranderd anders had je daar gister gezeten.
Ja klopt. Maar toch neem ik mezelf dat dan kwalijk. Maar ja ik kan er nu niets meer aan doen. Hopen dat het meevalt maar ik ben niet erg optimistisch, ook omdat de DA dat in eerste instantie ook niet was. Ze denkt dat hij aangereden is.

Mijn moeder net eindelijk te pakken gehad en even uitgehuild. Ik krijg mezelf maar niet rustig, ga nu mijn huis maar schoonmaken om mezelf af te leiden.
Oh mogelijk aangereden, wat verdrietig zeg. Fingers Crossed.
Bedankt dames. Ik duim en bid tot alles waar ik normaal niet in geloof.
Het wachten is echt verschrikkelijk.
Madrid87 schreef:
04-07-2019 11:20
Nou dat is het zeker. Mag je bellen op een tijdstip of gaan ze jou bellen?
Madrid87 schreef:
:hug: Ik hoop zo dat alles uiteindelijk toch meevalt..
Ze gaan mij bellen. Ik reken maar op het ergste dan kan het alleen maar meevallen.

Bedankt Ginny. Lief van je.
Madrid87 schreef:
Ik snap het, ik ken het gevoel maar al te goed aangezien ik mijn hele al leven katten heb...
Hou je taai.. :hug:
Wat een rotnieuws Madrid. Maar ga jezelf nou niks kwalijk nemen (al snap ik dat wel).
Sterkte!
Oh, Madrid, wat ontzettend naar om te lezen. Wat zal je geschrokken zijn! Ben je al wat rustiger? Afleiding zoeken is een goed idee. Ik denk aan je vandaag en hoop dat het allemaal meevalt :hug:
Ik weet ook dat ik het mezelf niet kwalijk moet nemen, maar dat gaat gewoon automatisch bij mij.
Ik ben niet echt rustiger, ik zit maar wat voetbal van gisteravond te kijken maar kijk amper naar mijn scherm.
Ik heb honger maar het idee van eten maakt me misselijk. Ik ben echt blij dat ik niet naar mijn werk gegaan was, het was een eind reizen en ik wil dichtbij zijn voor het geval dat ik meteen naar de DA moet rennen. Ik zit toch alleen maar te janken dus had toch niets uit mijn handen gekregen. Na de wedstrijd mijn huis maar even opruimen als ik zin heb. Mijn buren zijn super lief voor me, blijven maar checken of het wel gaat. Ze zijn ook gek op mijn kat en leven enorm mee.

Bedankt voor jullie lieve woorden, die geven wat kracht.
Ik dacht hier even mee te komen lezen, en nu lees ik over de situatie van de kat van Madrid. :( Wat naar!
Ik zit nu voor jullie te duimen Madrid. Veel sterkte! :hug:
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Madrid, ik heb het hele verhaal net weer teruggelezen en hoe je het beschrijft lijkt me geen indicatie voor een spoedbezoek aan de dierenarts. En als je het wel had gedaan is het ook maar de vraag of de dierenarts wat had gevonden op dat moment. Mij is het met regelmaat overkomen dat ik naar een dierenarts was gegaan en toch niet de ernst van de situatie zichtbaar was. Katten kunnen goed verbergen en het komt op mij over als een plotselinge achteruitgang.
Bedankt Serengeti. Lief van je. :redrose:

Ja is ook zo Mieke. Ik moet ook niet te hard zijn voor mezelf, maar dat zit nou eenmaal in mijn aard. Ik zit mezelf nu te dwingen wat te eten maar niet van harte.
Katten zijn meesters in het verbergen van pijn, dat weet ik.
Ze zijn te taai. Nu maar hopen dat ik snel wat hoor want ik trek die stress echt niet meer. Ik vlieg tegen de muren op.
Jeetje Madrid, wat een naar bericht! Ik hoop dat je gauw iets hoort. Heel veel sterkte. :redrose:
:hug: Madrid!
Sterkte Madrid... En je neemt het jezelf kwalijk, doen we volgens mij allemaal. Ik wel in ieder geval. Was ik maar eerder gegaan...... Want je wilt het beste voor je dieren. Maar hij is nu in goede handen en op de beste plek waar hij in deze toestand kan zijn. En ik hoop dat je ergens vandaag goed bericht krijgt. Nogmaals sterkte :hug:

Ik heb net het bericht gekregen dat mijn meiske is gecremeerd. Om 13.42 uur is de crematie geëindigd. En nu is ze er echt niet meer. Dat was alweer slikken en eenmaal thuis flink huilen.
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
:hug: MockTurtle
Ja ik neem het mezelf zeker kwalijk. Ik maak me ook zorgen om mezelf als ik na vandaag zonder kat achterblijf. Ik kom net uit een lange depressie van 4 jaar en ik ben heel bang dat ik er weer intuimel als kat het niet haalt. Hij hield me op de been en gelukkig. Ik heb nog steeds niets gehoord, geen idee of dat een goed of slecht teken is. Hij is er nu al 5 uur. Mijn handen jeuken om te bellen voor een update, maar ze zouden mij bellen zodra zij er een voor me hadden.
Ik heb mijn huis maar schoongemaakt ( zware ocd in dit soort situaties ) en even met schoonzus gesproken. En nu maar weer wachten.

Ach, MockTurtle. Wat heftig. Wat verdrietig allemaal. Wees lief voor jezelf. Sterkte ermee, meid. :hug: :hug:
Ach Madrid, wat verdrietig toch... Maar zover is het nog niet! Ik hoop dat we je toch op een of andere manier steun kunnen bieden. En dat je niet weer terugvalt, mocht het onverhoopt niet goed gaan. Maar eerst zal ik de blaren op mijn duimen draaien voor een goede afloop!

En dankjewel. Het is heel verdrietig. Nu een week verder en ik had verwacht/gehoopt dat de scherpe kantjes er nu wel af zouden zijn. Maar niets is minder waar. En dan krijg je nu dit bericht van haar crematie (wat ik overigens heel mooi vind) en een dezer dagen worden een plukje haar en een pootafdruk bezorgd. Dan weet ik nu alweer hoe het gaat. Maar hopelijk kan het echte helen dan beginnen.

Sterkte Madrid, ik hou het forum in de gaten voor nieuws.
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
Madrid, ik zou bellen, dan weet je misschien wat meer.
Heel begrijpelijk dat je graag wilt weten hoe het gaat
Madrid ik zou ook gaan bellen dan weet je misschien of de foto's zijn gemaakt en wat er is gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven