Het Grote Viva Katten Topic deel 3

25-08-2020 22:42 3269 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw deel waar wij, enorme kattenliefhebbers, met elkaar kletsen over onze katten en hoe deze poezelige viervoeters ons leven verrijken. Meestal zijn ze lief en grappig, soms ondeugend, soms eten ze teveel of te weinig, soms maken we ons zorgen, kortom we kletsen hier over alles wat met katten te maken heeft. En soms gaan we off-topic, ook dat kan hier ;-D
Iedereen is natuurlijk welkom om mee te schrijven.

Happy New Miauw!

Afbeelding
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Wat leuk CC de katers spelend met de kleintjes. Die van mij willen dat nog niet maar ze willen wel graag zien hoe ze aan het spelen is.
Ik ben nu op mijn werk dus helaaas moest ik ukkie apart zetten op een kamertje want er is ook nog een hond.
Alle reacties Link kopieren
Dierenvriend97 schreef:
27-08-2020 10:50
Hi allemaal!

Over 2 weken is het zover en mogen wij onze 2 kittens ophalen :cheer:
Ik ben me een beetje aan het verdiepen in kattenbak vulling, maar je hebt zoveel verschillende soorten.

Ik was benieuwd wat jullie gebruiken/aanraden?
Ik gebruik een kattenbakvulling van de DM in Duitsland. Het is gemaakt van houtvezel, niet die korrels maar echt de vezel. Het is klontvormend, praktisch geurloos en ontzettend zuinig in gebruik. Ik moet er wel bij zeggen dat ik 4 katten heb en een gelijk aantal kattenbakken, ik schep elke ochtend en avond de drollen en de plasballetjes eruit. Het strooisel blijft zo ontzettend schoon en een grote schoonmaak doe ik misschien eens in de maand. Ik vul het wel regelmatig bij maar mensen verbazen zich er bij mij altijd over dat ik 4 katten heb maar dat je de bakken niet ruikt.
Het enige nadeel dat ik kan bedenken is dat het wat veel uitloop heeft maar daar weten de voordelen absoluut tegenop. Ik heb op de boven- en benedenverdieping een rubber bezem en stoffer en blik staan en als ik er langs loop en er ligt wat bezem ik het bij elkaar, ‘s avonds met het schoonmaken van de bakken leeg ik het stoffer en blik ook. Bij mij in huis vind je er dus weinig van terug, kwestie van bijhouden.
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren
Dierenarts ging goed! Kreeg complimenten over haar vacht en ook haar gewicht is prima. Vorig jaar kreeg ik namelijk van een andere dierenarts te horen dat ze niet zwaarder mocht worden, sindsdien is ze 300 gram afgevallen en deze dierenarts had helemaal niks op haar gewicht aan te merken! :)

Wel heeft ze een heel klein beetje tandplak, gelukkig nog lang niet zo erg dat de dierenarts er zelf wat aan moet doen, maar ik wil natuurlijk wel voorkomen dat het erger wordt en ze het onder narcose op moeten knappen. Een vriendin van me is net afgestudeerd als dierenarts en heeft me wat producten aangeraden die ik vanavond meteen heb besteld, waaronder wat dental snoepjes en iets wat je door het drinkwater heen kan doen. Heel benieuwd of dat gaat helpen!

Ze heeft ook 0 keer geblazen, uitgehaald of gehapt naar de dierenarts. Ze vond het wel een beetje eng, maar ze heeft het weer super goed gedaan, dus ik ben trots :heart:
parachutes schreef:
27-08-2020 21:48
Dierenarts ging goed! Kreeg complimenten over haar vacht en ook haar gewicht is prima. Vorig jaar kreeg ik namelijk van een andere dierenarts te horen dat ze niet zwaarder mocht worden, sindsdien is ze 300 gram afgevallen en deze dierenarts had helemaal niks op haar gewicht aan te merken! :)

Wel heeft ze een heel klein beetje tandplak, gelukkig nog lang niet zo erg dat de dierenarts er zelf wat aan moet doen, maar ik wil natuurlijk wel voorkomen dat het erger wordt en ze het onder narcose op moeten knappen. Een vriendin van me is net afgestudeerd als dierenarts en heeft me wat producten aangeraden die ik vanavond meteen heb besteld, waaronder wat dental snoepjes en iets wat je door het drinkwater heen kan doen. Heel benieuwd of dat gaat helpen!

Ze heeft ook 0 keer geblazen, uitgehaald of gehapt naar de dierenarts. Ze vond het wel een beetje eng, maar ze heeft het weer super goed gedaan, dus ik ben trots :heart:
Jij boft met een afgestudeerde dierenarts als vriendin.
Hendrikje106 schreef:
27-08-2020 19:56
Ik gebruik een kattenbakvulling van de DM in Duitsland. Het is gemaakt van houtvezel, niet die korrels maar echt de vezel. Het is klontvormend, praktisch geurloos en ontzettend zuinig in gebruik. Ik moet er wel bij zeggen dat ik 4 katten heb en een gelijk aantal kattenbakken, ik schep elke ochtend en avond de drollen en de plasballetjes eruit. Het strooisel blijft zo ontzettend schoon en een grote schoonmaak doe ik misschien eens in de maand. Ik vul het wel regelmatig bij maar mensen verbazen zich er bij mij altijd over dat ik 4 katten heb maar dat je de bakken niet ruikt.
Het enige nadeel dat ik kan bedenken is dat het wat veel uitloop heeft maar daar weten de voordelen absoluut tegenop. Ik heb op de boven- en benedenverdieping een rubber bezem en stoffer en blik staan en als ik er langs loop en er ligt wat bezem ik het bij elkaar, ‘s avonds met het schoonmaken van de bakken leeg ik het stoffer en blik ook. Bij mij in huis vind je er dus weinig van terug, kwestie van bijhouden.
Mogen die vezels ook op de composthoop? Jij hebt ook een mooi aantal katten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Bianco Xtreme klontvormende kattenbakvulling van de dierenwinkel Jumper. Het schept erg fijn.

Vandaag kater even langs DA-praktijk gehad om te wegen voor ontwormingstabletten. Hij zat net op de grens qua gewicht voor een halve of hele pil. Assistent raadde aan om even daar te wegen. Hopelijk helpt deze pil ook tegen het overgeven. Als het niet beter wordt, gaan we uitgebreide check doen.
Wel zag de assistent dat kater wat tandsteen en tandplak heeft. Ik geef wel dental snoepjes, maar mij werd aangeraden de tanden te gaan poetsen. Ik had daar nog nooit van gehoord. Doen jullie dat? Hebben jullie tips hoe ik hiermee kan beginnen bij een 4-jarige kater? Ik heb net online een tandenborstel en tandpasta besteld.
Misschien.met handschoenen aan? Maar ik heb het wel eens bij de hond gedaan en dat was al lastig.
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels hebben we nu een ruime week in 1 bak ander grit zitten ipv de peewee vulling en de zwarte kanjer heeft nog maar 2 keer naast de bak geplast dus dat gaat al veel beter.
Heb nu toch maar nog een zak gekocht, nu die van de AH klontervormend, en heb ook een tweede bak vervangen wat grit betreft. Het is nog even zoeken maar het lijkt de betere kant op te gaan.

Tot groot ongenoegen van mijn man en mijzelf ligt de rode dame tegenwoordig steeds bij mijn man zijn voeten als we slapen ipv bij mij. Ik vind dat altijd erg gezellig en vaak genoeg wordt ik wakker met mijn voeten buiten bed omdat zij in het midden is gaan liggen ik pas me wel aan. Mijn man echter wordt er wakker van en onbewust schopt hij haar het bed uit en dan gaat ze er gewoon weer liggen. Grrr eigenwijs beest haha je moet er wel van houden zo he.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Zizo schreef:
27-08-2020 22:58
Ik heb Bianco Xtreme klontvormende kattenbakvulling van de dierenwinkel Jumper. Het schept erg fijn.

Vandaag kater even langs DA-praktijk gehad om te wegen voor ontwormingstabletten. Hij zat net op de grens qua gewicht voor een halve of hele pil. Assistent raadde aan om even daar te wegen. Hopelijk helpt deze pil ook tegen het overgeven. Als het niet beter wordt, gaan we uitgebreide check doen.
Wel zag de assistent dat kater wat tandsteen en tandplak heeft. Ik geef wel dental snoepjes, maar mij werd aangeraden de tanden te gaan poetsen. Ik had daar nog nooit van gehoord. Doen jullie dat? Hebben jullie tips hoe ik hiermee kan beginnen bij een 4-jarige kater? Ik heb net online een tandenborstel en tandpasta besteld.
Mijn dierenarts raadde bij de rooie (die overigens al geopereerd is aan zijn gebit) aan om eerst te beginnen met het tandvlees masseren, dus gewoon zijn bij wangetjes zeg maar (aan de buitenkant dus) met je vingers zachtjes masseren en als dat lukt kan je heel langzaam proberen om over te stappen om echt te gaan poetsen. Ik heb het echt poetsen echter nog niet voor elkaar gekregen maar ja... de rooie is 12.

Sowieso geef ik mijn katten eigenlijk alleen harde brokjes, dat is veel beter voor de tanden dan zachtvoer. Mij overleden lapje kreeg op hoge leeftijd nog complimenten van de dierenarts over haar perfecte gebit.
Bij de kittens wil ik het wel gaan proberen trouwens, die zijn nog jong genoeg om er misschien een vast ritueel van te kunnen maken.
calamitycat wijzigde dit bericht op 27-08-2020 23:25
0.97% gewijzigd
...
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
27-08-2020 23:11
Inmiddels hebben we nu een ruime week in 1 bak ander grit zitten ipv de peewee vulling en de zwarte kanjer heeft nog maar 2 keer naast de bak geplast dus dat gaat al veel beter.
Heb nu toch maar nog een zak gekocht, nu die van de AH klontervormend, en heb ook een tweede bak vervangen wat grit betreft. Het is nog even zoeken maar het lijkt de betere kant op te gaan.

Tot groot ongenoegen van mijn man en mijzelf ligt de rode dame tegenwoordig steeds bij mijn man zijn voeten als we slapen ipv bij mij. Ik vind dat altijd erg gezellig en vaak genoeg wordt ik wakker met mijn voeten buiten bed omdat zij in het midden is gaan liggen ik pas me wel aan. Mijn man echter wordt er wakker van en onbewust schopt hij haar het bed uit en dan gaat ze er gewoon weer liggen. Grrr eigenwijs beest haha je moet er wel van houden zo he.
Wat fijn dat het wat beter gaat met het plasprobleem. Gelukkig bleek de oplossing betrekkelijk simpel.

Herkenbaar die bedtoestanden ;-D Ik vrees nu al voor de dag dat de kittens niet meer in hun eigen kamer zitten 's nachts en ik dus hoogstwaarschijnlijk 4 katten op bed heb, Nou heb ik wel een bed van 1.40 mtr. waar ik alleen in lig, maar toch. Best druk met zijn vijven :biggrin:
...
Alle reacties Link kopieren
Lotta begon weer wat te spelen vanavond, ze is echt aan het opknappen! Was nog wel een grappig moment want ik zag haar zusje echt naar haar kijken zo van huh? Wat doet die nou ineens raar?!?
...
Oh CC dat is de leukste wat er is slapen met z’n alle. Hihi :lol:

Miekje een echte Turkse VAN zou prachtig zijn ze ik vind ze zo mooi en als goed is houden ze veel van water en douchen...

Zizo hoop dat er verbetering komt en toch de tabletje helpen..
had je de kater wel eens eerder ontwormd afgelopen tijd?
Alle reacties Link kopieren
Zizo schreef:
27-08-2020 22:58
Wel zag de assistent dat kater wat tandsteen en tandplak heeft. Ik geef wel dental snoepjes, maar mij werd aangeraden de tanden te gaan poetsen. Ik had daar nog nooit van gehoord. Doen jullie dat? Hebben jullie tips hoe ik hiermee kan beginnen bij een 4-jarige kater? Ik heb net online een tandenborstel en tandpasta besteld.
Ik heb vandaag dus precies hetzelfde te horen gekregen, dat m’n kat een beetje tandplak heeft. Mijn dierenarts zei dat tanden poetsen een optie is, maar dat veel katten (en vooral poezen) dat niet toelaten. Ik denk dat het ook extra lastig is als je kat al wat ouder is en het niet gewend is. Ik weet dat mijn kat dat sowieso niet gaat pikken, dus in plaats daarvan heb ik (op aanraden van de dierenarts) dental snoepjes besteld en een fles met een bepaalde vloeistof dat door het drinkwater gaat, dit helpt tegen tandplak en tandsteen, maar ook tegen bijvoorbeeld een slechte adem. Dat ga ik zelf dus eerst proberen.
Alle reacties Link kopieren
miekemv schreef:
27-08-2020 22:04
Mogen die vezels ook op de composthoop? Jij hebt ook een mooi aantal katten.
Zeker! Stukje tekst van de website even vertaald naar het Nederlands: Deze eco-klonterende kattenbakvulling bestaat voor 100% uit hernieuwbare plantenvezels en is daardoor een puur natuurlijk product dat nauwelijks stof genereert. Onaangename geuren worden effectief en duurzaam in klonten in het capillaire systeem van de plantenvezels gebonden - zonder enige chemische toevoegingen. De enorme zuigkracht (meer dan 700% vloeistofopname) en het natuurlijke geurbehoud zorgen voor een hoge productiviteit. De natuurlijke plantenvezels zorgen voor een aangenaam zacht oppervlak voor gevoelige kattenpoten. Hierdoor krijgt het nest ook een frisse, natuurlijke geur. Het is ook veel lichter dan conventioneel klonterend strooisel met dezelfde prestaties. De eco-klonterende kattenbakvulling is composteerbaar en 100% biologisch afbreekbaar. De PEFC-certificering staat voor het behoud en de bewaking van het ecologische evenwicht van de bossen - met dit product spaart u het milieu. De ideale kattenbakvulling voor ecologisch duurzame en tegelijkertijd veeleisende kattenhygiëne!

Top spul en niet eens echt duur, €3,95 voor 10 liter.
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren
Mieke, ik heb ook een flink aantal katten inderdaad en nog 2 honden.
Ben ook opgegroeid met veel dieren om mij heen, katten/honden/pony’s/schapen/kippen etc. Vind het heerlijk zoveel dierenleven om mij heen 🥰
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met de katten kids?
Mag ik jullie wat komen vragen? Afgelopen weken is één van de katten enorm schrikachtig en vliegt meteen naar buiten. Deurbel sowieso, maar ook door een beeld op de tv of als het geluid ineens wat harder is. Ik heb het in de gaten gehouden, afgelopen week ook naar de dierenarts geweest voor controle en inentingen dus dat was nog even extra stress voor hem (maar fysiek dus kerngezond!) Nu onweert het hier en is hij ineens ontzettend bang en gedraagt hij zich hetzelfde als met oud en nieuw, en de oorzaak klikt ineens.
Paar weken terug is namelijk de bliksem ingeslagen bij de achterburen. Hij kwam toen ook pas diep in de nacht thuis, op dat moment was hij buiten.

Ik weet dus wat het waarschijnlijk heeft veroorzaakt, we zijn voorzichtig met harde geluiden en snelle bewegingen maar hij schrikt toch telkens weer en ligt nu half verlamd van de angst onder de bank (andere kat ligt gewoon te chillen, zo erg is het onweer niet).

Ik zat zelf te denken aan feliway proberen, dus wilde graag jullie ervaringen horen.

Ook twijfel ik of ik hem nu meer binnen moet houden of niet. Hij is nu erg veel buiten en vlucht dus steeds. Verder vaak wel aanhankelijk en blij als hij binnenkomt. Maar ik ben bang dat hij gestressed raakt als hij nu niet zomaar meer naar buiten kan. Toen hij vorige week toen we naar de dierenarts moesten niet mocht stond hij al steeds te mauwen...

Wie denkt er mee? Ik wil dat het weer een gelukkige jongen word, ik vind het zo zielig..
GreenLadyFern schreef:
28-08-2020 16:47
Mag ik jullie wat komen vragen? Afgelopen weken is één van de katten enorm schrikachtig en vliegt meteen naar buiten. Deurbel sowieso, maar ook door een beeld op de tv of als het geluid ineens wat harder is. Ik heb het in de gaten gehouden, afgelopen week ook naar de dierenarts geweest voor controle en inentingen dus dat was nog even extra stress voor hem (maar fysiek dus kerngezond!) Nu onweert het hier en is hij ineens ontzettend bang en gedraagt hij zich hetzelfde als met oud en nieuw, en de oorzaak klikt ineens.
Paar weken terug is namelijk de bliksem ingeslagen bij de achterburen. Hij kwam toen ook pas diep in de nacht thuis, op dat moment was hij buiten.

Ik weet dus wat het waarschijnlijk heeft veroorzaakt, we zijn voorzichtig met harde geluiden en snelle bewegingen maar hij schrikt toch telkens weer en ligt nu half verlamd van de angst onder de bank (andere kat ligt gewoon te chillen, zo erg is het onweer niet).

Ik zat zelf te denken aan feliway proberen, dus wilde graag jullie ervaringen horen.

Ook twijfel ik of ik hem nu meer binnen moet houden of niet. Hij is nu erg veel buiten en vlucht dus steeds. Verder vaak wel aanhankelijk en blij als hij binnenkomt. Maar ik ben bang dat hij gestressed raakt als hij nu niet zomaar meer naar buiten kan. Toen hij vorige week toen we naar de dierenarts moesten niet mocht stond hij al steeds te mauwen...

Wie denkt er mee? Ik wil dat het weer een gelukkige jongen word, ik vind het zo zielig..
Wat rot van die inslag, als mens schrik je je toch ook dood. Ik denk dat het tijd nodig heeft, veel lieve aandacht en een hulpmiddel. Alles wat je al doet zeg maar. Mijn wildje krijgt in spannende tijden een antistressmiddel uit een tube.
derooiekater schreef:
28-08-2020 16:39
Hoe gaat het met de katten kids?
Die van mij doet het goed. Ze is vandaag ingeschreven bij de dierenarts en vlo en wormenspul meegenomen. En ze heeft wat speelgoedjes uit de dierenwinkel gekregen. Ik heb haar Louise genoemd.
Hendrikje106 schreef:
27-08-2020 19:56
Ik gebruik een kattenbakvulling van de DM in Duitsland. Het is gemaakt van houtvezel, niet die korrels maar echt de vezel. Het is klontvormend, praktisch geurloos en ontzettend zuinig in gebruik. Ik moet er wel bij zeggen dat ik 4 katten heb en een gelijk aantal kattenbakken, ik schep elke ochtend en avond de drollen en de plasballetjes eruit. Het strooisel blijft zo ontzettend schoon en een grote schoonmaak doe ik misschien eens in de maand. Ik vul het wel regelmatig bij maar mensen verbazen zich er bij mij altijd over dat ik 4 katten heb maar dat je de bakken niet ruikt.
Het enige nadeel dat ik kan bedenken is dat het wat veel uitloop heeft maar daar weten de voordelen absoluut tegenop. Ik heb op de boven- en benedenverdieping een rubber bezem en stoffer en blik staan en als ik er langs loop en er ligt wat bezem ik het bij elkaar, ‘s avonds met het schoonmaken van de bakken leeg ik het stoffer en blik ook. Bij mij in huis vind je er dus weinig van terug, kwestie van bijhouden.
Goed om te weten oa als je afval per kilo moet betalen. Dat is nog niet bij ons maar ze willen er wel maar toe.
Alle reacties Link kopieren
derooiekater schreef:
28-08-2020 16:39
Hoe gaat het met de katten kids?
Mijn kattenbaby’s gaan als een malle! Zijn nu ongeveer 3,5 maand en ze zijn zooooo lief 🥰 heel bijzondere kittens vinden wij, ook omdat we ze al vanaf 5 weken bij ons hebben (zijn zonder moeder gevonden). Ze zijn zo aanhankelijk, zodra ze moe worden zoeken ze je op en komen allebei luid spinnend bij je liggen. Ook wassen doen ze het liefst op je of bij je in de buurt. Vind het zo jammer dat ik geen foto’s kan plaatsen, ze zijn zo knap en van de kater kan ik een collage van maffe slaaphoudingen maken. Echt hilarisch 😂
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt geweldig Hendrikje, even flink doorposten, bij 200 berichten krijg je plaatjesplakrechten :)

Hier doen de kleintjes het ook goed, tenminste... over Lotta maak ik me nog steeds wel wat zorgen want ze eet dan wel maar echt heel weinig. Ze zijn allebei wel enorm aanhankelijk, waar ik dan ook ga zitten, een seconde later liggen ze allebei op mijn schoot :heart:

GLF :hug: Fijn je hier te lezen. Hoe gaat het met je?
Wat sneu dat je kat zo ontzettend bang is. Kan heel goed veroorzaakt worden door die blikseminslag. Vorig jaar toen het hier ontzettend hard onweerde was mijn zwart-witte buiten en die heeft daar ook echt een tik van gekregen. Als hij bijvoorbeeld 's nachts bij me op bed slaapt, en het gaat onweren dan kruipt hij weg, meestal onder het aanrecht, onder het bed of onder een stoel. Zo zielig.
Over Feliway gaan verschillende verhalen, ik heb nog nooit iets gemerkt van eventuele (goede) resultaten dus ik koop het niet meer. Je zou misschien kunnen proberen je kat wat rustiger te krijgen d.m.v. voer, zo is er bijvoorbeeld RC Calm. Sterkte ermee, echt niet fijn om je beestje zo bang te zien.
...
Alle reacties Link kopieren
GreenLadyFern schreef:
28-08-2020 16:47
Mag ik jullie wat komen vragen? Afgelopen weken is één van de katten enorm schrikachtig en vliegt meteen naar buiten. Deurbel sowieso, maar ook door een beeld op de tv of als het geluid ineens wat harder is. Ik heb het in de gaten gehouden, afgelopen week ook naar de dierenarts geweest voor controle en inentingen dus dat was nog even extra stress voor hem (maar fysiek dus kerngezond!) Nu onweert het hier en is hij ineens ontzettend bang en gedraagt hij zich hetzelfde als met oud en nieuw, en de oorzaak klikt ineens.
Paar weken terug is namelijk de bliksem ingeslagen bij de achterburen. Hij kwam toen ook pas diep in de nacht thuis, op dat moment was hij buiten.

Ik weet dus wat het waarschijnlijk heeft veroorzaakt, we zijn voorzichtig met harde geluiden en snelle bewegingen maar hij schrikt toch telkens weer en ligt nu half verlamd van de angst onder de bank (andere kat ligt gewoon te chillen, zo erg is het onweer niet).

Ik zat zelf te denken aan feliway proberen, dus wilde graag jullie ervaringen horen.

Ook twijfel ik of ik hem nu meer binnen moet houden of niet. Hij is nu erg veel buiten en vlucht dus steeds. Verder vaak wel aanhankelijk en blij als hij binnenkomt. Maar ik ben bang dat hij gestressed raakt als hij nu niet zomaar meer naar buiten kan. Toen hij vorige week toen we naar de dierenarts moesten niet mocht stond hij al steeds te mauwen...

Wie denkt er mee? Ik wil dat het weer een gelukkige jongen word, ik vind het zo zielig..
Hmmm lastig en ontzettend sneu... ik heb er niet echt ervaring mee. Mijn katten komen (nog) niet buiten i.v.m. ontzettend drukke weg voor ons huis. We gaan een grote ren aan de zijkant van het huis bouwen waar ze dan via een kattenluik kunnen komen maar dan kan ik ze met onweer dus binnenhouden.
Misschien is het ook iets dat weer moet slijten? Feliway hoor ik ook wisselende dingen over. Misschien zou je hem een poosje Bach Rescue druppels kunnen geven of Puur Calm, beide op natuurlijke basis.
1 van mijn honden is ook doodsbenauwd voor onweer en vuurwerk, die help ik dan een beetje met de Bach druppels en ik zorg voor afleiding. Lekkere gevulde Kong en wat denkspelletjes doen helpen dan ook enorm.
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn ook voor jou CC dat ze zo aanhankelijk zijn. Ik vind het zo gezellig! Onze grote poezendames willen wel altijd graag overal bij zijn maar zijn (nog) geen schootliggers. De kittens zijn ook graag overal bij dus ook bij het eten/douchen/afwassen hebben we toeschouwers, de kater gaat graag bij mijn man op zijn schouders hangen als we staan af te wassen 😂
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk zo'n kat op je schouders :heart:
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven