Hoe vaak gebruik jij je handdoek???

zaterdag 17 april 2010 om 20:29
hai allemaal.
Weer een aparte vraag ,maar dat moet wel kunnen he?
Ik had laatst een discussie op me werk over hoevaak je je handoek gebruikt na het douchen badderen.
Als ik namelijk douche dan ben ik dus schoon als ik klaarben en droog me af en hang me handoek over de verwarming en de andere dag gebruik ik hem weer.
Alleen als ik ongesteld ben niet.
Ik werd gelijk gezien als een enorm ranzig type want niemand deed dat dus.
Iedereen zei dus dat ze hem na een keer douchen in de was gooiden.
Maar ben ik nou zo een smerig mens of hoe is dat bij jullie.
Ps om het helemaal ranzig te maken ik beken dat ik er soms wel eens 3 dagen mee doe.
groetjes jacq
Weer een aparte vraag ,maar dat moet wel kunnen he?
Ik had laatst een discussie op me werk over hoevaak je je handoek gebruikt na het douchen badderen.
Als ik namelijk douche dan ben ik dus schoon als ik klaarben en droog me af en hang me handoek over de verwarming en de andere dag gebruik ik hem weer.
Alleen als ik ongesteld ben niet.
Ik werd gelijk gezien als een enorm ranzig type want niemand deed dat dus.
Iedereen zei dus dat ze hem na een keer douchen in de was gooiden.
Maar ben ik nou zo een smerig mens of hoe is dat bij jullie.
Ps om het helemaal ranzig te maken ik beken dat ik er soms wel eens 3 dagen mee doe.
groetjes jacq
zaterdag 17 april 2010 om 21:38
quote:Heyjij schreef op 17 april 2010 @ 21:23:
ja lekker. je doos en je anus ook goed afdrukken en de volgende dag met diezelfde handdoek weer over je gezicht.
Ik was alles dusdanig goed schoon dat ik ongestoord met mijn neus in mijn doos, anus en tenen zou kunnen gaan zitten als ik zo acrobatisch was.
Wassen jullie allemaal je handdoek op 100 graden? Anders gaan die kontbacteriën aan je handdoek natuurlijk helemaal niet dood.
Sterker nog, je kontbacteriën overleven prima in je wasje op 40 graden. Dan gaan ze lekker in je shirtjes, broeken en sokken zitten die je vervolgens gewoon weer aantrekt. Shirtjes trek je zelfs over je hoofd. Kan je je voorstellen!! Miljoenen kontbacteriën die dan over je gezicht schrapen terwijl je je shirt aantrekt!
ja lekker. je doos en je anus ook goed afdrukken en de volgende dag met diezelfde handdoek weer over je gezicht.
Ik was alles dusdanig goed schoon dat ik ongestoord met mijn neus in mijn doos, anus en tenen zou kunnen gaan zitten als ik zo acrobatisch was.
Wassen jullie allemaal je handdoek op 100 graden? Anders gaan die kontbacteriën aan je handdoek natuurlijk helemaal niet dood.
Sterker nog, je kontbacteriën overleven prima in je wasje op 40 graden. Dan gaan ze lekker in je shirtjes, broeken en sokken zitten die je vervolgens gewoon weer aantrekt. Shirtjes trek je zelfs over je hoofd. Kan je je voorstellen!! Miljoenen kontbacteriën die dan over je gezicht schrapen terwijl je je shirt aantrekt!
zaterdag 17 april 2010 om 21:39
Als ik gedouched heb gebruik ik elke keer een andere handdoek. Maar ik douche niet elke dag, dat vind ik overdreven. Ik vind het wel een smerig idee om je weer opnieuw af te drogen met een handdoek waar je eerder je kut mee hebt afgedroogd.
Onder de douche gebruik ik overigens ook geen washand. Gewoon de douchekop erop!
Onder de douche gebruik ik overigens ook geen washand. Gewoon de douchekop erop!
zaterdag 17 april 2010 om 21:40
quote:Superhuisvrouw schreef op 17 april 2010 @ 21:31:
Elke dag een schone handdoek ,vind het erg onfris om de handdoek terug te pakken waar je je kont mee hebt afgedroogd en tussen de tenen hebt gezeten bah :puke:Maar je kont is toch schoon? Net zo schoon als je gezicht is? Ik ga tenminste gewoon over m'n billen heen. Ik poets m'n anus niet droog
Elke dag een schone handdoek ,vind het erg onfris om de handdoek terug te pakken waar je je kont mee hebt afgedroogd en tussen de tenen hebt gezeten bah :puke:Maar je kont is toch schoon? Net zo schoon als je gezicht is? Ik ga tenminste gewoon over m'n billen heen. Ik poets m'n anus niet droog
zaterdag 17 april 2010 om 21:40
quote:Uggla schreef op 17 april 2010 @ 21:38:
[...]
[...]
zaterdag 17 april 2010 om 21:53
Sommige mensen zijn extreem "hygiënisch" merk ik. Een vriendin van me wast om de haverklap haar handen...Ik doe dat na toiletgebruik, in de tuin werken en voordat ik eten aanraak. Ik ben nooit ziek....
Sporthanddoek gaat na sporten (omdat ik dan erg zweet) in de was, maar handdoeken zijn niet vies, alleen nat na douchen en ik douche meestal 's morgens en 's avonds (na sporten).
Sporthanddoek gaat na sporten (omdat ik dan erg zweet) in de was, maar handdoeken zijn niet vies, alleen nat na douchen en ik douche meestal 's morgens en 's avonds (na sporten).

zaterdag 17 april 2010 om 21:54
zaterdag 17 april 2010 om 22:10
quote:Sylvia1976 schreef op 17 april 2010 @ 22:07:
Na 1x wassen de wasmand in. Zit dan onder de huidcellen en haren toch?
Nou bij mij 'verdwijnen' de haren doorgaans in het doucheputje en huidcellen heb ik nooit op mijn handdoek zien zitten.
Maar misschien zijn mijn huidcellen niet zo 'uithuizerig'.
Na 1x wassen de wasmand in. Zit dan onder de huidcellen en haren toch?
Nou bij mij 'verdwijnen' de haren doorgaans in het doucheputje en huidcellen heb ik nooit op mijn handdoek zien zitten.
Maar misschien zijn mijn huidcellen niet zo 'uithuizerig'.
zaterdag 17 april 2010 om 22:15