Hoe vaak gebruik jij je handdoek???

zaterdag 17 april 2010 om 20:29
hai allemaal.
Weer een aparte vraag ,maar dat moet wel kunnen he?
Ik had laatst een discussie op me werk over hoevaak je je handoek gebruikt na het douchen badderen.
Als ik namelijk douche dan ben ik dus schoon als ik klaarben en droog me af en hang me handoek over de verwarming en de andere dag gebruik ik hem weer.
Alleen als ik ongesteld ben niet.
Ik werd gelijk gezien als een enorm ranzig type want niemand deed dat dus.
Iedereen zei dus dat ze hem na een keer douchen in de was gooiden.
Maar ben ik nou zo een smerig mens of hoe is dat bij jullie.
Ps om het helemaal ranzig te maken ik beken dat ik er soms wel eens 3 dagen mee doe.
groetjes jacq
Weer een aparte vraag ,maar dat moet wel kunnen he?
Ik had laatst een discussie op me werk over hoevaak je je handoek gebruikt na het douchen badderen.
Als ik namelijk douche dan ben ik dus schoon als ik klaarben en droog me af en hang me handoek over de verwarming en de andere dag gebruik ik hem weer.
Alleen als ik ongesteld ben niet.
Ik werd gelijk gezien als een enorm ranzig type want niemand deed dat dus.
Iedereen zei dus dat ze hem na een keer douchen in de was gooiden.
Maar ben ik nou zo een smerig mens of hoe is dat bij jullie.
Ps om het helemaal ranzig te maken ik beken dat ik er soms wel eens 3 dagen mee doe.
groetjes jacq
zaterdag 17 april 2010 om 21:16
quote:Zoomix schreef op 17 april 2010 @ 20:58:
Pff.. ik hou dat echt niet bij hoorm hoe vaak ik ze 'verschoon'. Hij gaat de was in als ik denk 'jij mag wel eens de was in'. Of als er plek over is in de wasmachine. Of als ik opruim-woede heb. Of als ik me verveel.
In ieder geval gebruik ik een handdoek echt niet langer dan een week (denk ik, maar dat hou ik dus niet precies bij. Beeetje chaotisch ben ik wel af en toe ). Washandjes gebruik ik meestal 2x, dan de was in.e
Je washandje twee keer gebruiken is wel zo ranzig!!
Je wast er toch ook je geslachtsdeel mee.
Pff.. ik hou dat echt niet bij hoorm hoe vaak ik ze 'verschoon'. Hij gaat de was in als ik denk 'jij mag wel eens de was in'. Of als er plek over is in de wasmachine. Of als ik opruim-woede heb. Of als ik me verveel.
In ieder geval gebruik ik een handdoek echt niet langer dan een week (denk ik, maar dat hou ik dus niet precies bij. Beeetje chaotisch ben ik wel af en toe ). Washandjes gebruik ik meestal 2x, dan de was in.e
Je washandje twee keer gebruiken is wel zo ranzig!!
Je wast er toch ook je geslachtsdeel mee.

zaterdag 17 april 2010 om 21:20
Als jullie het normaal vinden om meerdere keren met een handdoek te doen, zo normaal vind ik het om elke dag een nieuwe te gebruiken. Mijn dochter en ik gebruiken dus 2 handdoeken per dag, en twee washandjes per dag. Ik heb er geen moeite mee! Maar ik houd enorm van geur en frisheid, dus een schone handdoek is echt een must bij mij.
Ik vind een handdoek heel erg muf als hij is opgedroogd. Nee, dank je!
Ik vind een handdoek heel erg muf als hij is opgedroogd. Nee, dank je!
zaterdag 17 april 2010 om 21:22
zaterdag 17 april 2010 om 21:25
Een handdoek gaat bij mij na gebruik meteen in de was. En voor mijn haren gebruik ik eveneens een schone handdoek die ook in de wasmand verdwijnt.
Alleen als ik op vakantie ben wil ik mijn handdoek wel vaker gebruiken. Het vervelende is alleen wel dat ik altijd vergeet welke handdoek nu schoon was en welke gebruikt. Zo kan het gebeuren dat ik een hele week met 1 handdoek droog.
Nice...
Alleen als ik op vakantie ben wil ik mijn handdoek wel vaker gebruiken. Het vervelende is alleen wel dat ik altijd vergeet welke handdoek nu schoon was en welke gebruikt. Zo kan het gebeuren dat ik een hele week met 1 handdoek droog.
Nice...