Hoe vaak gebruik jij je handdoek???

17-04-2010 20:29 207 berichten
hai allemaal.

Weer een aparte vraag ,maar dat moet wel kunnen he?

Ik had laatst een discussie op me werk over hoevaak je je handoek gebruikt na het douchen badderen.

Als ik namelijk douche dan ben ik dus schoon als ik klaarben en droog me af en hang me handoek over de verwarming en de andere dag gebruik ik hem weer.

Alleen als ik ongesteld ben niet.

Ik werd gelijk gezien als een enorm ranzig type want niemand deed dat dus.

Iedereen zei dus dat ze hem na een keer douchen in de was gooiden.

Maar ben ik nou zo een smerig mens of hoe is dat bij jullie.

Ps om het helemaal ranzig te maken ik beken dat ik er soms wel eens 3 dagen mee doe.

groetjes jacq
Alle reacties Link kopieren
1 handdoek voor 2 x douchen, en een apparte handdoek voor mijn haar. Die gebruik ik 3 dagen.
Ik heb geen motto.
Toiletpapier gebruik ik ook vaker.
quote:Zamirah schreef op 17 april 2010 @ 21:07:

Toiletpapier gebruik ik ook vaker.Ja waarom niet, zo'n velletje heeft niet voor niets twee kanten.
2 dagen...
ook een kleine week, en nog nooit schimmels gehad:)
de handdoek dan ...he...

toiletpapier 1 keer!
1 keer douchen, maar ik wil het oprekken omdat ik het echt onzinnig vind om hem zo vaak te wassen.
ik heb ook maar twee handdoeken en 1 washand
Tampons kun je ook best recyclen.
quote:Zoomix schreef op 17 april 2010 @ 20:58:

Pff.. ik hou dat echt niet bij hoorm hoe vaak ik ze 'verschoon'. Hij gaat de was in als ik denk 'jij mag wel eens de was in'. Of als er plek over is in de wasmachine. Of als ik opruim-woede heb. Of als ik me verveel.

In ieder geval gebruik ik een handdoek echt niet langer dan een week (denk ik, maar dat hou ik dus niet precies bij. Beeetje chaotisch ben ik wel af en toe ). Washandjes gebruik ik meestal 2x, dan de was in.e

Je washandje twee keer gebruiken is wel zo ranzig!!

Je wast er toch ook je geslachtsdeel mee.
Vriend en ik gebruiken bij elke douchebeurt een schone handdoek. Washandjes hebben we niet.
Zo raar dat mensen geen washandjes hebben.

Wassen jullie je geslachtsdeel niet?

ieuwww.
Als jullie het normaal vinden om meerdere keren met een handdoek te doen, zo normaal vind ik het om elke dag een nieuwe te gebruiken. Mijn dochter en ik gebruiken dus 2 handdoeken per dag, en twee washandjes per dag. Ik heb er geen moeite mee! Maar ik houd enorm van geur en frisheid, dus een schone handdoek is echt een must bij mij.

Ik vind een handdoek heel erg muf als hij is opgedroogd. Nee, dank je!
alsof je je geslachtsdelen met een washandje moet wassen..... dat vind ik dan weer onhygienisch, alhoewel je vast elke dag een schoon washandje gebruikt.
ik was me zonder washandjes, ik ben niet vies van mezelf :-)

Handdoek gaat 2 á 3 dagen mee
ik gebruik mn handdoek totdat ik denk; hee ik moet wassen en jij mag de wasmand in.

Onzin om dat ding elke keer te verschonen, slecht voor t milieu ook.

washandjes vind ik ook al zo`n onzin.

Ik was mezelf met mn handen.

En natuurlijk was ik mn geslachtsdeel.
Laten jullie je mutsen zo vies worden dan? Dan je je washandje na het wassen ervan gelijk in de wasmachine moet??
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Margheritaa schreef op 17 april 2010 @ 21:18:

ieuwww.

Kan dat alleen met een washandje?
ja lekker. je doos en je anus ook goed afdrukken en de volgende dag met diezelfde handdoek weer over je gezicht.
quote:Margheritaa schreef op 17 april 2010 @ 21:18:

ieuwww.

??

Ik heb gewoon 2 handen hoor, die kunnen mijn hele lijf wel aan!
Een handdoek gaat bij mij na gebruik meteen in de was. En voor mijn haren gebruik ik eveneens een schone handdoek die ook in de wasmand verdwijnt.

Alleen als ik op vakantie ben wil ik mijn handdoek wel vaker gebruiken. Het vervelende is alleen wel dat ik altijd vergeet welke handdoek nu schoon was en welke gebruikt. Zo kan het gebeuren dat ik een hele week met 1 handdoek droog.

Nice...
@Heyjij

Droog jij je anus af???
Ik heb geen motto.
volgens mij niks schoners dan jezelf te wassen met je schone handen... daar kan geen washandje tegenop:)

washandjes ken ik alleen uit mijn kindertijd tot een jaar of 10, daarna heb ik nooit in mijn leven nog een washandje gezien...
Ik gebruik een fluffie onder de douche met wassen en gebruik mijn handdoek 2 a 3 keer.

Als hij te nat is een schone
Frankly my dear, I don"t give a damn
Elke dag een schone handdoek ,vind het erg onfris om de handdoek terug te pakken waar je je kont mee hebt afgedroogd en tussen de tenen hebt gezeten bah :puke:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven