Hoe vaak gebruik jij je handdoek???

17-04-2010 20:29 207 berichten
hai allemaal.

Weer een aparte vraag ,maar dat moet wel kunnen he?

Ik had laatst een discussie op me werk over hoevaak je je handoek gebruikt na het douchen badderen.

Als ik namelijk douche dan ben ik dus schoon als ik klaarben en droog me af en hang me handoek over de verwarming en de andere dag gebruik ik hem weer.

Alleen als ik ongesteld ben niet.

Ik werd gelijk gezien als een enorm ranzig type want niemand deed dat dus.

Iedereen zei dus dat ze hem na een keer douchen in de was gooiden.

Maar ben ik nou zo een smerig mens of hoe is dat bij jullie.

Ps om het helemaal ranzig te maken ik beken dat ik er soms wel eens 3 dagen mee doe.

groetjes jacq
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel als hij zuur ruikt dan krijg je dat er niet goed uit. Dus voordat hij echt vies ruikt de was in.
Ik gebruik de handdoek waarmee ik me afdroog na het douchen totdat hij niet fris meer ruikt. Omdat ik me altijd goed was en hem op een plaats hang waar hij goed kan drogen, is dat meestal een dag of vier, vijf. Soms wel een week. Als ik ongesteld ben, gebruik ik een kleine handdoek en dan wel elke dag een schone. Daar voel ik me dan prettiger bij.

Pannetje - ben het met je eens over dat hysterische over hygiëne.
Ik gebruik mijn handdoek meestal een paar dagen. Soms wel een week. Soms een dag wanneer ik die zelfde dag toevallig de handdoeken was doe.

Ik heb er wel vaak twee tegelijk in gebruik.

Een handdoek lijkt me niet erg snel vies te worden.

Omdat je na het douchen gewoon helemaal schoon bent neem ik aan.
Meestal 2 of 3 dagen(douche wel 2x per dag) en als ik ongesteld ben elke dag een nieuwe!
quote:Sylvia1976 schreef op 17 april 2010 @ 22:07:

Na 1x wassen de wasmand in. Zit dan onder de huidcellen en haren toch?

Zucht....

Die heb je normaal toch ook op je hoofd en lijf zitten?

Ben je er dan ook vies van?

Hysterisch gedoe
Frankly my dear, I don"t give a damn
Dit topic wordt verplaatst naar Thuis.
quote:Sylvia1976 schreef op 17 april 2010 @ 22:07:

Na 1x wassen de wasmand in. Zit dan onder de huidcellen en haren toch?Dan klop je hem eerst even uit.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vind dit toch wel één van de zinniger topics ja...
quote:Potjethee schreef op 17 april 2010 @ 22:50:

Ik vind dit toch wel één van de zinniger topics ja...En hij is ook al een keer geweest.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hè, jammer, dan heb ik dus een hoop gemist
quote:Very Cherry schreef op 17 april 2010 @ 21:49:

Inderdaad Zam. Waar krijgt iedereen zo'n ranzige mutsen van, vraag ik me dan oprecht af. Hoe laat je het zover komen??Tsja cherry jij en ik doen dat al jaren niet meer maar er zijn ook vouwen die méér met hun muts doen dan pissen alleen..
Ik heb 3 handdoeken: 1 voor onder, 1 voor boven, 1 voor m'n haar. Vriend heeft 2 voor onder en 2 voor boven, die doucht 2x per dag. Dochter (van 3) heeft 1 grote handdoek, die doucht 3x per week.

Alle handdoeken worden eens per week gewassen.

Zijn wij nou ranzig?
Ik doe 2/3 douche beurten met 1 handdoek en voel mijzelf nog steeds enorm fris!
quote:irenek schreef op 17 april 2010 @ 23:02:

Ik heb 3 handdoeken: 1 voor onder, 1 voor boven, 1 voor m'n haar. Vriend heeft 2 voor onder en 2 voor boven, die doucht 2x per dag. Dochter (van 3) heeft 1 grote handdoek, die doucht 3x per week.

Alle handdoeken worden eens per week gewassen.

Zijn wij nou ranzig?Waar laat je dat 8 handdoeken?
quote:Zamirah schreef op 17 april 2010 @ 21:15:

Tampons kun je ook best recyclen.Gewoon meewassen met de handdoekenwas en opnieuw gebruiken na het drogen.
Hier word een handdoek 2 keer gebruikt.
Ik ben officieel de meest vieze forummer geloof ik. Ik doe een week met een handdoek. jawel. een week. met één.

Dus.

Ik was mn handdoek namelijk samen met mn beddegoed, en dat was ik ook een keer per week.

Oh ja, altijd op zaterdag en vandaag ben ik het nog vergeten ook. Jakkes
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ik heb niet eens een 'je handdoek'...
1 handdoek voor mijn haar,1 voor mijn lijf en 2 washandjes per dag en die gaan elke dag bij de was net als mijn sokken en ondergoed.

Beddengoed 1x per week en als het heel wam weer is 2x per week..
quote:Ligeia schreef op 17 april 2010 @ 23:17:

Ik heb niet eens een 'je handdoek'...Jij rost de badmat gewoon altijd even over je rug want dat absorbeert ook lekker?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ik ben te gemakkelijk, te lui, om de handdoek netjes weg te hangen, meestal douche ik er twee keer mee, maar vaak genoeg ook maar 1 keer, aangezien ik dan alles gewoon weer in de was mieter.
Nou hier doen we ook 1 week met de douche handdoek. En 1 week met de 'handen/gezicht afdrogen na tandenpoetsen' handdoek. Ach vind het wel meevallen, 2 handdoeken per week :P
Vind het erg vreemd dat er zo veel mensen hun handdoek al na een dag in de was gooien.

Na het douchen ben je toch schoon???!!!

Ik gebruik trouwens geen washandjes, gewoon inzepen met de handen.

Beddengoed gaat hier meestal een keer in de maand of zodra het minder fris is of vies is geworden.
Als je na het douchen toch schoon bent, waarom wassen jullie die handdoek na tig weken dan nog eigenlijk?...
quote:Zamirah schreef op 17 april 2010 @ 21:45:

Als je je kut niet elke dag wast, wel ja, Scarlet.Die wordt hier elke dag gewassen hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven