Hoe vaak gebruik jij je handdoek???

zaterdag 17 april 2010 om 20:29
hai allemaal.
Weer een aparte vraag ,maar dat moet wel kunnen he?
Ik had laatst een discussie op me werk over hoevaak je je handoek gebruikt na het douchen badderen.
Als ik namelijk douche dan ben ik dus schoon als ik klaarben en droog me af en hang me handoek over de verwarming en de andere dag gebruik ik hem weer.
Alleen als ik ongesteld ben niet.
Ik werd gelijk gezien als een enorm ranzig type want niemand deed dat dus.
Iedereen zei dus dat ze hem na een keer douchen in de was gooiden.
Maar ben ik nou zo een smerig mens of hoe is dat bij jullie.
Ps om het helemaal ranzig te maken ik beken dat ik er soms wel eens 3 dagen mee doe.
groetjes jacq
Weer een aparte vraag ,maar dat moet wel kunnen he?
Ik had laatst een discussie op me werk over hoevaak je je handoek gebruikt na het douchen badderen.
Als ik namelijk douche dan ben ik dus schoon als ik klaarben en droog me af en hang me handoek over de verwarming en de andere dag gebruik ik hem weer.
Alleen als ik ongesteld ben niet.
Ik werd gelijk gezien als een enorm ranzig type want niemand deed dat dus.
Iedereen zei dus dat ze hem na een keer douchen in de was gooiden.
Maar ben ik nou zo een smerig mens of hoe is dat bij jullie.
Ps om het helemaal ranzig te maken ik beken dat ik er soms wel eens 3 dagen mee doe.
groetjes jacq

zaterdag 17 april 2010 om 22:17
Ik gebruik de handdoek waarmee ik me afdroog na het douchen totdat hij niet fris meer ruikt. Omdat ik me altijd goed was en hem op een plaats hang waar hij goed kan drogen, is dat meestal een dag of vier, vijf. Soms wel een week. Als ik ongesteld ben, gebruik ik een kleine handdoek en dan wel elke dag een schone. Daar voel ik me dan prettiger bij.
Pannetje - ben het met je eens over dat hysterische over hygiëne.
Pannetje - ben het met je eens over dat hysterische over hygiëne.
zaterdag 17 april 2010 om 22:21
Ik gebruik mijn handdoek meestal een paar dagen. Soms wel een week. Soms een dag wanneer ik die zelfde dag toevallig de handdoeken was doe.
Ik heb er wel vaak twee tegelijk in gebruik.
Een handdoek lijkt me niet erg snel vies te worden.
Omdat je na het douchen gewoon helemaal schoon bent neem ik aan.
Ik heb er wel vaak twee tegelijk in gebruik.
Een handdoek lijkt me niet erg snel vies te worden.
Omdat je na het douchen gewoon helemaal schoon bent neem ik aan.
zaterdag 17 april 2010 om 22:32
zaterdag 17 april 2010 om 22:37
zaterdag 17 april 2010 om 22:57
zaterdag 17 april 2010 om 23:00
zaterdag 17 april 2010 om 23:02
zaterdag 17 april 2010 om 23:06
quote:irenek schreef op 17 april 2010 @ 23:02:
Ik heb 3 handdoeken: 1 voor onder, 1 voor boven, 1 voor m'n haar. Vriend heeft 2 voor onder en 2 voor boven, die doucht 2x per dag. Dochter (van 3) heeft 1 grote handdoek, die doucht 3x per week.
Alle handdoeken worden eens per week gewassen.
Zijn wij nou ranzig?Waar laat je dat 8 handdoeken?
Ik heb 3 handdoeken: 1 voor onder, 1 voor boven, 1 voor m'n haar. Vriend heeft 2 voor onder en 2 voor boven, die doucht 2x per dag. Dochter (van 3) heeft 1 grote handdoek, die doucht 3x per week.
Alle handdoeken worden eens per week gewassen.
Zijn wij nou ranzig?Waar laat je dat 8 handdoeken?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 17 april 2010 om 23:15
Ik ben officieel de meest vieze forummer geloof ik. Ik doe een week met een handdoek. jawel. een week. met één.
Dus.
Ik was mn handdoek namelijk samen met mn beddegoed, en dat was ik ook een keer per week.
Oh ja, altijd op zaterdag en vandaag ben ik het nog vergeten ook. Jakkes
Dus.
Ik was mn handdoek namelijk samen met mn beddegoed, en dat was ik ook een keer per week.
Oh ja, altijd op zaterdag en vandaag ben ik het nog vergeten ook. Jakkes
I only get one shot at life - so I shoot to kill
zaterdag 17 april 2010 om 23:47