in de tuin bezig

11-06-2013 13:14 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik ben al een tijdje bezig met de tuin op orde te krijgen maar lukt mij niet.

Heeft iemand voor mijn tips?

Ik wil namelijk in de tuin waar nu planten zitten helemaal bestrating hebben liggen. En uiteindelijk in de hoek tussen schuur en heg een plekje maken voor mijn konijnen (zodat ze soort van vrij rond kunnen huppelen) daar komt om het konijnenhok een hek omheen.

Iemand ideeën hoe ik het beste kan aanpakken?

Alvast bedankt!
quote:yasuko schreef op 12 juni 2013 @ 06:40:

Bij de Gamma heb je nu of morgen 25 % korting op stenen.

Vergeet niet een afwateringsgoot in te voegen.

Het regenwater moet ergens heen en bij voorkeur niet naar de buren.waarom een goot? Hier laten we het een heel klein beetje aflopen richting de poort en bij de poort wat sterker, omdat daar water in blijft staan en dat loopt nu de tuin in. Dat wil ik niet meer, dus daar loopt de bestrating dan gewoon iets op. Bij mijn schoonouders loopt het allemaal heel licht af naar het putje in het midden van de tuin. Daar merk je verder niks van, maar het water loopt dan iig wel weg.
Alle reacties Link kopieren
Alleen antiworteldoek helpt niets,wij hadden dat ook eerst maar er kwam nog steeds onkruid door wel in mindere mate maar ja je wilt niet voor niets bestrating:-))
Mijn ouders hebben het ook zo en werkt daar prima. Wat zou je er anders nog tegen kunnen doen? Weinig toch? Af en toe een sprietje eruit trekken vind ik geen probleem, maar nu staat het hier totaan mijn knieën vol met paardenbloemen en zelfs brandnetels en dat vind ik niet zo'n succes

Maar er komt ook maar een klein stukje tuin, dus dat is nog wel bij te houden
Brrrr een tuin met tegels. Moet er niet aan denken. Maar als ik het zou doen dan deed ik het zelf. Niet moeilijk dat bestraten als je de juiste stappen neemt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven