Inrichting, wat vind jij afschuwelijk?
donderdag 3 september 2020 om 12:42
Door het topic over bordjes met spreuken werd ik toch wel benieuwd.
Ik heb de afgelopen jaren hier wel eens topics over voorbij komen
Dat ging over de spreuken, de leen bakker huizen, de ziekte van 2 (2 dezelfde van alles op de vensterbank) de roze roos van Ikea aan de muur achter de bank, Riviera Maison enz.
Ik:
er is een action fanpagina, en als je dan in de reacties kijkt bij een nieuw item heeft hálf nederland het!
Wat ik tegenwoordig daar veel zie zijn etageres of stolpen met een lichtslingertje en dan spulletjes met het thema van het seizoen.
En ook, goud gespoten flamingo's en kabouters.
Schreeuwend en kinderachtig servies, dat oa van Blond of met teksten er op: do what you love
Het bekende vloerkleed, beige/wit met donkerblauwe diagonale strepen
En ook overal zie ik het kwantum behang met de bloemen of met de aapjes
Ik heb de afgelopen jaren hier wel eens topics over voorbij komen
Dat ging over de spreuken, de leen bakker huizen, de ziekte van 2 (2 dezelfde van alles op de vensterbank) de roze roos van Ikea aan de muur achter de bank, Riviera Maison enz.
Ik:
er is een action fanpagina, en als je dan in de reacties kijkt bij een nieuw item heeft hálf nederland het!
Wat ik tegenwoordig daar veel zie zijn etageres of stolpen met een lichtslingertje en dan spulletjes met het thema van het seizoen.
En ook, goud gespoten flamingo's en kabouters.
Schreeuwend en kinderachtig servies, dat oa van Blond of met teksten er op: do what you love
Het bekende vloerkleed, beige/wit met donkerblauwe diagonale strepen
En ook overal zie ik het kwantum behang met de bloemen of met de aapjes
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..

maandag 12 oktober 2020 om 18:39
maandag 12 oktober 2020 om 18:41
Juist ja, dat vind ik inderdaad ook een beetje.... stom.herfstappeltaart schreef: ↑11-10-2020 18:29Daar kan ik me dan nog wel iets bij voorstellen. Ik bedoel meer uit hobby of interieurstijl, puur decoratief.

maandag 12 oktober 2020 om 18:50
Gezellig al die planten.
Ziet er ook schoon uit hoor, no worries.

anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 12-10-2020 18:50
13.27% gewijzigd

maandag 12 oktober 2020 om 18:50
Eggo schreef: ↑09-10-2020 22:10Ja zou wat zijn hè als ik het zelf niks vond. Zo zie je maar weer zoveel mensen zoveel smaken. Het huis van de buren is alleen een hoek bank en een grijs kleed en een grote hocker en een lel van een tv op een wit dressoir. Kamer lijkt 4x zo groot maar het is voor mij kil en hol en onpersoonlijk. Het oogt rustig das waar. Maar ook sfeerloos.
Wat een superleuk interieur.

maandag 12 oktober 2020 om 18:51
Mooi!
Ik zal ooit echte perzen krijgen, van mijn moeder. Anders had ik nu een mooie op marktplaats gezocht.

maandag 12 oktober 2020 om 18:56
Dat is een verdrietig en tegelijkertijd een mooi vooruitzicht.
Ik zou nooit echte perzen willen, want ik vind veranderen zo nu en dan ook wel heel erg leuk. Misschien dat ik over een jaar een mooi kleed tegen kom en dan kan ik eens wisselen.
maandag 12 oktober 2020 om 18:59
Nee, van mij hoeft veranderen niet als ik iets echt mooi vind. Misschien over 15 jaar dat ik er anders over denk.
En verdrietig en mooi vooruitzicht, aan het verdrietige aspect denk ik niet. Dat krijg ik dan wél voor mijn kiezen natuurlijk. Maar voor nu denk ik dat het nog heel lang zal duren. Mijn moeder is 89. Zeurt wel eens dat ze oud is en moe en dat het voor haar wel klaar mag zijn. Ik noem haar dan een watje dat ze niet eens de 90 zou kunnen halen. En als ze 90 is, dan bedenk ik wel weer iets anders.
En verdrietig en mooi vooruitzicht, aan het verdrietige aspect denk ik niet. Dat krijg ik dan wél voor mijn kiezen natuurlijk. Maar voor nu denk ik dat het nog heel lang zal duren. Mijn moeder is 89. Zeurt wel eens dat ze oud is en moe en dat het voor haar wel klaar mag zijn. Ik noem haar dan een watje dat ze niet eens de 90 zou kunnen halen. En als ze 90 is, dan bedenk ik wel weer iets anders.

maandag 12 oktober 2020 om 19:03
iones schreef: ↑12-10-2020 18:59Nee, van mij hoeft veranderen niet als ik iets echt mooi vind. Misschien over 15 jaar dat ik er anders over denk.

maandag 12 oktober 2020 om 19:48
Nope! Afgrijselijk leuk
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..

maandag 12 oktober 2020 om 20:43

maandag 12 oktober 2020 om 21:10
En bevalt de tafel? Ik heb er ook naar zitten ogen. Ik zoek een beetje makkelijke, niet te dure tafel. Dat je met een doekje erover s’avonds weer een beetje nette eethoek hebt. We hebben nu iets van onbewerkt hout en het ziet eruit als een kroegtafel uit een bierkelder in München tijdens Oktoberfest. Maar dan niet op de stilistisch verantwoorde manier zeg maar

maandag 12 oktober 2020 om 22:00
Oh Eggo, die rollerskates had ik vroeger
. Leuke inrichting heb je.
Ik heb net een kamertje van 1.70 bij 150 ingericht als werkkamer. Alles wit geschilderd, wit bureau erin en er lag al een houten vloer. Alleen nu is het wel heel wit allemaal. Ben al bezig met aankleding en planten. Maar het wil nog niet helemaal. Iemand nog tips hoe ik het minder kil kan maken zonder dat ik muren moet verven of een vermogen kwijt ben aan kunst aan de muur?

Ik heb net een kamertje van 1.70 bij 150 ingericht als werkkamer. Alles wit geschilderd, wit bureau erin en er lag al een houten vloer. Alleen nu is het wel heel wit allemaal. Ben al bezig met aankleding en planten. Maar het wil nog niet helemaal. Iemand nog tips hoe ik het minder kil kan maken zonder dat ik muren moet verven of een vermogen kwijt ben aan kunst aan de muur?
maandag 12 oktober 2020 om 22:05
Eh, goedkope kunst aan de muur dan? Zeker in een werkkamer hoeft het toch niet allemaal echt te zijn? Paar mooie foto’s of een reproductie? Of een ouderwets prikbord van kurk met foto’s?dannas schreef: ↑12-10-2020 22:00Oh Eggo, die rollerskates had ik vroeger. Leuke inrichting heb je.
maandag 12 oktober 2020 om 22:30
Ohhhhhhhhhh die rollerskates. Die had ik ook!Eggo schreef: ↑12-10-2020 18:04https://ibb.co/drqksMh
https://ibb.co/bPLbfRg
https://ibb.co/1nCgTkS
https://ibb.co/fvGCvkL
Nog wat plaatjes van de printjes en planten explosie hier.
Wil wel gezegd hebben dat het hier weliswaar druk en vol is maar wel hartstikke schoon.

“Don’t look back – you’re not going that way.”

maandag 12 oktober 2020 om 22:37
Valt wel mee toch? Want wat de een mooi vind wordt door de ander als vreselijk gezien en andersom. Of niet.

maandag 12 oktober 2020 om 22:40
Haha laat ik nou heel vaak rundvlees in de slow cooker mikken. Weliswaar maak ik rendang met boemboe en santen van de toko maar toch....op zondag ruikt het hier naar suddervlees.Georgia19zoveel schreef: ↑12-10-2020 18:50Wat een superleuk interieur.Het doet me denken aan mijn opa en oma. Ik krijg spontaan zin in aardappel, bloemkool met een sausje en draadjesvlees.

maandag 12 oktober 2020 om 22:42
Al jaren tevreden over en hij wordt intensief gebruikt. Ook om aan te verven enzo door kleuter. Doekje er over en klaar. En heel makkelijk in elkaar te zetten. Plus hij heeft een retro uitstraling met die schuine poten.lemoos2 schreef: ↑12-10-2020 21:10En bevalt de tafel? Ik heb er ook naar zitten ogen. Ik zoek een beetje makkelijke, niet te dure tafel. Dat je met een doekje erover s’avonds weer een beetje nette eethoek hebt. We hebben nu iets van onbewerkt hout en het ziet eruit als een kroegtafel uit een bierkelder in München tijdens Oktoberfest. Maar dan niet op de stilistisch verantwoorde manier zeg maar![]()

maandag 12 oktober 2020 om 22:48
Ik ga graag met mijn vriend naar Duitsland en dan lekker snuffelen op rommelmarkten. Daar vond ik deze middenin een berg troep. Nageltjenieuw de proppen zaten nog in de tenen. Nooit gebruikt. Echt zo'n vonst waar mijn schatzoekers hart van oversloeg. En ze waren nog mijn maat ook

Zodra mijn medische problemen over zijn ga ik die rolschaatsen echt zelf uitproberen. Al een stukje op geschaatst laatst en ze rijden echt heel soepel. Met veel spullen van vroeger denk ik 'zo maken ze het niet meer'

maandag 12 oktober 2020 om 23:59