Inrichting, wat vind jij afschuwelijk?
donderdag 3 september 2020 om 12:42
Door het topic over bordjes met spreuken werd ik toch wel benieuwd.
Ik heb de afgelopen jaren hier wel eens topics over voorbij komen
Dat ging over de spreuken, de leen bakker huizen, de ziekte van 2 (2 dezelfde van alles op de vensterbank) de roze roos van Ikea aan de muur achter de bank, Riviera Maison enz.
Ik:
er is een action fanpagina, en als je dan in de reacties kijkt bij een nieuw item heeft hálf nederland het!
Wat ik tegenwoordig daar veel zie zijn etageres of stolpen met een lichtslingertje en dan spulletjes met het thema van het seizoen.
En ook, goud gespoten flamingo's en kabouters.
Schreeuwend en kinderachtig servies, dat oa van Blond of met teksten er op: do what you love
Het bekende vloerkleed, beige/wit met donkerblauwe diagonale strepen
En ook overal zie ik het kwantum behang met de bloemen of met de aapjes
Ik heb de afgelopen jaren hier wel eens topics over voorbij komen
Dat ging over de spreuken, de leen bakker huizen, de ziekte van 2 (2 dezelfde van alles op de vensterbank) de roze roos van Ikea aan de muur achter de bank, Riviera Maison enz.
Ik:
er is een action fanpagina, en als je dan in de reacties kijkt bij een nieuw item heeft hálf nederland het!
Wat ik tegenwoordig daar veel zie zijn etageres of stolpen met een lichtslingertje en dan spulletjes met het thema van het seizoen.
En ook, goud gespoten flamingo's en kabouters.
Schreeuwend en kinderachtig servies, dat oa van Blond of met teksten er op: do what you love
Het bekende vloerkleed, beige/wit met donkerblauwe diagonale strepen
En ook overal zie ik het kwantum behang met de bloemen of met de aapjes
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..

vrijdag 4 september 2020 om 22:04

vrijdag 4 september 2020 om 22:14
Henk-en-Roelie schreef: ↑04-09-2020 22:07Echte schoonheid vergaat niet![]()
Prachtige foto ook, modellenwerk?

Het was de bedoeling van mijn moeder dat ik dat zou gaan doen, vandaar die fotoserie waar dit er eentje van is, maar ik wilde niet. Ik vermoed dat ze haar verloren jeugd op mij wilde projecteren. Je hebt van die moeders.

vrijdag 4 september 2020 om 22:43
Nee zeg, echt waar?
Ik ben nu pas zover dat ik ze toon, sinds een jaar ofzo omdat ik vind dat ik als oud gebouw wel trots mag zijn op wat ik ooit was, maar groter als een pasfoto, nee, zou ik nooit doen. Zeker niet als ik er dan onder zit met m'n ouwe kop.
vrijdag 4 september 2020 om 22:46
Eens

Voor iedereen een groene tuin

vrijdag 4 september 2020 om 22:51
Modern vind ik vreselijk. Ik hou van oud, en hout. Van bordeauxrood en wijnrood gecombineerd met ergens een oudroze en oranje en paars accent, en een hele voorzichtige bijna niet op te merken rand van goud. Van fluwelen gordijnen en zachte kussens. Een hoerenkast met een bank waarin je echt wegzakt en waarin je verdwaald en een enorme boekenkast. Van herfstkleuren,warme kleuren, krullende meubelen, veel spiegels en van die oude eikenhouten kasten.
anoniem_400504 wijzigde dit bericht op 05-09-2020 15:38
13.00% gewijzigd

vrijdag 4 september 2020 om 22:51
Zou het echt projectie zijn geweest?
Ik denk dat je het in de jaren 80 erg goed zou hebben gedaan als model, je lijkt veel op de zangeressen uit die tijd zoals ( kan niet helemaal op de naam komen ) iets van Jazz nog wat. Ik ga het eens opzoeken

edit: Yazzmin Evans dacht ik aan maar die is het ook niet. Ik kom er nog wel op

anoniem_210941 wijzigde dit bericht op 04-09-2020 22:56
7.02% gewijzigd
vrijdag 4 september 2020 om 22:52

vrijdag 4 september 2020 om 22:53
Ik heb wel deze hangen, maar dat is een A4tje.

anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 04-09-2020 23:28
57.00% gewijzigd
vrijdag 4 september 2020 om 22:54
- Geurkaarzen chemische lucht in je kamer
- Buda's
- Wierrook
- Yoga kussen
- Spreuken
- Hippie / Ibiza inrichting
- Klok aan de wand, op de schouw
- Karakterloze inrichting
- Prulletjes, beeldjes
- Alles van Ikea
- Grote tv
- Lamellen
- Vreselijke kleurcombinaties, zoals turqouise met wit
- Nep planten
- Nep bloemen
- Buda's
- Wierrook
- Yoga kussen
- Spreuken
- Prulletjes, beeldjes
- Alles van Ikea
- Grote tv
- Lamellen
- Nep planten
- Nep bloemen
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day

vrijdag 4 september 2020 om 22:54
Ik zou het sowieso niet goed gedaan hebben want ik ben maar 1.70 meter.Henk-en-Roelie schreef: ↑04-09-2020 22:51Zou het echt projectie zijn geweest?
Ik denk dat je het in de jaren 80 erg goed zou hebben gedaan als model, je lijkt veel op de zangeressen uit die tijd zoals ( kan niet helemaal op de naam komen ) iets van Jazz nog wat. Ik ga het eens opzoeken![]()
Ik heb wel een paar shows gelopen, maar ik stierf ter plekke.
vrijdag 4 september 2020 om 22:57
NorthCape schreef: ↑04-09-2020 21:37Vensterbank symmetrie! Zeker in bepaalde volkswijken en in Limburg zijn ze er goed in. Zelfs nog tot de boven verdieping aan toe.
Ik begrijp die uitdragerij in de vensterbank niet.
Ook van die hele woonwijken waar iedereen vitrage heeft en dan een stukje open en in het midden een bloempot heeft staan.

They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day

vrijdag 4 september 2020 om 22:58
Dat zijn..?Ellerlilalinne schreef: ↑04-09-2020 22:54- Geurkaarzen chemische lucht in je kamer
- Buda's
- Wierrook
- Yoga kussen
- Spreuken
- Prulletjes, beeldjes
- Alles van Ikea
- Grote tv
- Lamellen
- Nep planten
- Nep bloemen

vrijdag 4 september 2020 om 23:11
Hahaha, ik begrijp je. Ik ben een blauwe maandag badpakmodel geweest, géén idee hoe ik een beetje leuk kon staan in een badpak. 'k Voelde me eerder een hark in een badpak

vrijdag 4 september 2020 om 23:17
Jaaa, erg hè? En dan zeker als er een paar honderd mensen naar je zitten te staren. Echt vreselijk!Henk-en-Roelie schreef: ↑04-09-2020 23:11Hahaha, ik begrijp je. Ik ben een blauwe maandag badpakmodel geweest, géén idee hoe ik een beetje leuk kon staan in een badpak. 'k Voelde me eerder een hark in een badpak![]()
Dan ben ik wel benieuwd naar jou.

Ik wacht heel brutaal een PBtje af.

anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 04-09-2020 23:18
10.22% gewijzigd

vrijdag 4 september 2020 om 23:17
Dat heb ik op een regenachtige dag bij mijn vriend gedaan. Is niet meer veranderd (hij vond het prima) en staat best strak

vrijdag 4 september 2020 om 23:32