Inrichting, wat vind jij afschuwelijk?

03-09-2020 12:42 2908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Door het topic over bordjes met spreuken werd ik toch wel benieuwd.

Ik heb de afgelopen jaren hier wel eens topics over voorbij komen

Dat ging over de spreuken, de leen bakker huizen, de ziekte van 2 (2 dezelfde van alles op de vensterbank) de roze roos van Ikea aan de muur achter de bank, Riviera Maison enz.

Ik:

er is een action fanpagina, en als je dan in de reacties kijkt bij een nieuw item heeft hálf nederland het!
Wat ik tegenwoordig daar veel zie zijn etageres of stolpen met een lichtslingertje en dan spulletjes met het thema van het seizoen.

En ook, goud gespoten flamingo's en kabouters.

Schreeuwend en kinderachtig servies, dat oa van Blond of met teksten er op: do what you love

Het bekende vloerkleed, beige/wit met donkerblauwe diagonale strepen

En ook overal zie ik het kwantum behang met de bloemen of met de aapjes
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
VGM1980 schreef:
04-09-2020 23:39
Een jaar of 20 geleden hadden veel bejaarden een vitrinekast met kristallen beeldjes. gelukkig zie je dat nergens meer!
Had mijn omie. :heart:
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Henk-en-Roelie schreef:
04-09-2020 23:11
Hahaha, ik begrijp je. Ik ben een blauwe maandag badpakmodel geweest, géén idee hoe ik een beetje leuk kon staan in een badpak. 'k Voelde me eerder een hark in een badpak :lol:
Hier ook eventjes model en miss geweest, en het was niks voor mij :rofl:
Voor iedereen een groene tuin
De teveel planten trend. Je huis als oerwoud.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Ja, de urban jungle, dat was vooral vorig jaar een trend. Nu nog wel, maar vorig jaar hadden mensen écht een jungle. Ik zag het zelfs bij mensen in de wc en badkamers. Lijkt mij dat ze daar hartstikke dood van gaan, met stoom.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
GroenTuintje schreef:
04-09-2020 23:43
Hier ook eventjes model en miss geweest, en het was niks voor mij :rofl:

Collega! :smooch:
@Cateautje, ik heb je een PB gestuurd maar weet niet of het nou wel of niet is aangekomen. Wat een vaag systeem.
Henk-en-Roelie schreef:
04-09-2020 23:53
Leuk dit. :-D

Was jij ook miss Roelie?

Daar moest ik ook nog doorheen van mommy dearest.
Henk-en-Roelie schreef:
04-09-2020 23:58
@Cateautje, ik heb je een PB gestuurd maar weet niet of het nou wel of niet is aangekomen. Wat een vaag systeem.
Nee, niets ontvangen.

Klikken op mijn naam en daarachter kan je een PBtje sturen.
Henk-en-Roelie schreef:
04-09-2020 23:53
:$

Planten doen het volgens mij beter in de badkamer, minder droog enzo ;)
Cateautje schreef:
04-09-2020 23:59
Leuk dit. :-D

Was jij ook miss Roelie?

Daar moest ik ook nog doorheen van mommy dearest.
Nee, nooit aan miss verkiezingen meegedaan. Daar vond ik mezelf niet mooi genoeg voor.
Henk-en-Roelie schreef:
05-09-2020 00:06
Nee, nooit aan miss verkiezingen meegedaan. Daar vond ik mezelf niet mooi genoeg voor.
Zonde, want dat was op zich wel leuk om te doen, met al die zenuwachtige meiden onder elkaar.
Cateautje schreef:
05-09-2020 00:09
Zonde, want dat was op zich wel leuk om te doen, met al die zenuwachtige meiden onder elkaar.
De missen hier waren over het algemeen van die perfecte blondines, compleet smetteloos, ik was meer een typetje á la Debra Winger ( toen ze jong was ). Niet echt glamoureus.
Henk-en-Roelie schreef:
05-09-2020 00:15
De missen hier waren over het algemeen van die perfecte blondines, compleet smetteloos, ik was meer een typetje á la Debra Winger ( toen ze jong was ). Niet echt glamoureus.
Niet glamoureus? Ben je mal?

Dit is een oud krantenartikel van mijn glorieuze moment.
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 05-09-2020 00:24
53.05% gewijzigd
PBtje ontvangen.
[quote=Cateautje post_id=31861453 time=1599257843 user_id=104457]
Niet glamoureus? Ben je mal?

Dit is een oud krantenartikel van mijn glorieuze moment.

O wow, wat een spetterende foto! Welke miss was je, heb je nog meegedaan aan de landelijke miss-verkiezingen? Toen waren de miss-verkiezingen nog overzichtelijk, je werd miss Limburg, miss Gelderland enz., en dan kwamen ze bij elkaar voor de uiteindelijke miss Hollandverkiezingen. Nu is het ingedeeld in allerlei sub missen.
anoniem_210941 wijzigde dit bericht op 05-09-2020 00:35
44.72% gewijzigd
Henk-en-Roelie schreef:
05-09-2020 00:20
O wow, wat een spetterende foto! Welke miss was je, heb je nog meegedaan aan de landelijke miss-verkiezingen? Toen waren de miss-verkiezingen nog overzichtelijk, je werd miss Limburg, miss Gelderland enz., en dan kwamen ze bij elkaar voor de uiteindelijke miss Hollandverkiezingen. Nu is het ingedeeld in allerlei sub missen.
Dit was miss Rotterdam. Vond ik haske leuk, maar verder wilde ik niet.

Wil je de foto wel weghalen?
Je kon Rob de Nijs overigens een ei in z'n poeperd gaarkoken met al dat blote schoon om zich heen. We deelden dezelfde kleedkamer. :-D
Nog even on topic.

Wat ik ook heel lelijk vind, is als mensen overal spotjes in het plafond hebben, helemaal wanneer het plafond daardoor ook nog eens verlaagd is. In sommige kamers snap ik het nog (wij hebben ze bijvoorbeeld op de overloop), maar allemaal spotjes in de woonkamer vind ik verschrikkelijk.
GroenTuintje schreef:
05-09-2020 00:04
:$

Planten doen het volgens mij beter in de badkamer, minder droog enzo ;)
Bij mij niet. Ik had een hedera in mijn badkamer en normaal gesproken is zo'n plant onverwoestbaar maar niet in mijn badkamer.

Urban jungle is overigens niets voor mij, alleen al omdat het me teveel werk is, maar een huis zonder groen vind ik echt vreselijk kaal. Net als een huis zonder boeken. Ik heb zelf iets van 40 planten. Monstera's zijn favoriet.
Ik heb je foto gemist cadeautje :(

Hier deed ik mee aan een soort Miss Twente.

Planten doen het bij mij ook vaak niet goed( ik denk te droge luchtvochtigheid), toch vind ik het te kaal zonder planten in huis.
Cateautje schreef:
05-09-2020 00:09
Voor een keer leuk om mee te maken, er waren er genoeg die er een sport van maakte om met elke Miss verkiezing mee te doen. 1 heeft het zelfs gehaald tot bij Miss world.
herfstappeltaart schreef:
04-09-2020 18:20
Neeeeejjjjj dit wit landelijk hou ik helemaal niet van!! Vind ik ook erg truttig. Mijn stijl is een beetje zoals van Frederik interieur in Goes. Kun je ff googlen.
Ik heb ook geen gedraaide poten o.i.d.
Er staan zeker mooie dingen tussen,
Ben je wel eens bij de Pagter Antique in Middelburg geweest?
Die winkel...niet allemaal mijn stijl hoor, maar al die leuke hoekjes, opkamertjes, zoldertjes en tuinhuisjes, heerlijk om in rond te dwalen
Tip: neem een goedgevulde beurs mee.
Ik heb er ooit een oude sidetable gekocht, echt heel leuk. De winkel is ook al leuke om ideetjes op te doen
pearle wijzigde dit bericht op 05-09-2020 09:28
0.22% gewijzigd
Antiek verbrocanten.

Dus een fantastisch antieke kast lichtblauw schilderen en dan schuren.
En aanhakend op de op:
Een seizoenstafel met plastic spul.

In mijn hoofd hoort een seizoenstafel op zijn vrije schools en vooral met zelf in het bos bij elkaar gescharreld spul, de poppetjes zelf gemaakt met natuurlijk zelfgekaarde en geverfde wol.
Mevrouw75 schreef:
05-09-2020 09:19
En aanhakend op de op:
Een seizoenstafel met plastic spul.

In mijn hoofd hoort een seizoenstafel op zijn vrije schools en vooral met zelf in het bos bij elkaar gescharreld spul, de poppetjes zelf gemaakt met natuurlijk zelfgekaarde en geverfde wol.
Vrije school :heart: mijn kinderen zitten er ook op. Seizoenstafel moet idd gewoon met natuurlijke materialen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven