Is de bevalling van onze poes begonnen

03-12-2009 12:55 808 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Onze poes is nu 59 dagen zwanger, en vanmiddag kwam ik thuis na een ochtend werken, en nu vind ik overal bloedsporen. Ook net onder haar staart zijn nog wat bloedsporen. Ik heb het hele huis doorgezocht, maar verder niets kunnen vinden. Is dit het begin van de bevalling? En hoelang kan het nu nog duren? Ik zie niet echt actieve weeen o.i.d.....
Weet niet wat ik moet zeggen

Vind het heel verdrietig en ik hoop dat het gauw beter gaat met moederpoes! Sterkte Filemijn! Hier op het topic kan je alles kwijt als je dat wilt!
Ach nee...

Wat een rotnieuws. Arm beestje en arme Filemijn. Sterkte daar!
Ik heb hier ook vanaf donderdag meegelezen maar nog niets gemeld, maar heel veel sterkte, ook met de moederpoes, wat een k*tbericht! Heel jammer...

Sterkte!
Nou, wat sneu... Filemijntje, dikke knuffel voor jou.
Filemijntje, wat naar zeg. Hoop dat poes zich snel beter voelt. En jij ook natuurlijk!
ah nee, wat een rotnieuws

vertroetel haar maar lekker en jij mag ook best huilen hoor, het is gewoon heel verdrietig
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
He bah wat een nare afloop
Ach nee toch Wat een rotnieuws zeg! Las hier ook al vanaf het begin mee, en hoopte zó dat het goed zou komen...

Beterschap voor de poes, en sterkte voor jou, Filemijntje!
Filemijntje, ik heb geen zinnige woorden, zo triest.

Sterkte..
Wat jammer zeg. Wat naar voor jullie ook.

Heel veel sterkte de komende tijd.

Knuffel voor moekepoes!

quote:miraan schreef op 06 december 2009 @ 15:54:

Jeetje wat een verhaal!

Vind het enorm sneu voor de poes, tis toch verschrikkelijk als je met je moedergeveol nergens heen kan.

Gelukkig kennen dieren niet zo'n moedergevoel als mensen, dus ze zal dit hele gebeuren snel vergeten zijn en er lichamelijk en geestelijk niets aan over houden.

Maar voor TO én voor de overleden kittentjes is het natuurlijk wel ontzettend zielig, daarom ook van mijn kant veel sterkte toegewenst!

Je kunt je poes trouwens ook een mini-rompertje aan doen als een kap te bedreigend is voor de kater.
Filemijn en ook voor moederpoes natuurlijk!
Lees net het slechte nieuws, wat erg

Heeeele dikke knuffel voor jullie allemaal en vooral voor Poes
Ik heb een plan: ik maak nooit meer een plan!
Ach jee... wat een rot nieuws! Sterkte hoor, dit moet echt niet leuk zijn.
\"Float down a river forever and ever, Emily, Emily There is no other day Let\'s try it another way\" see.emily.play1@gmail.com
Aaaaahhhhh, wat een roteinde zeg!!!

Fillemijntje en moederpoes
Hè gatsie,

Wat een naar nieuws. Jammer dat het zo heeft moeten lopen.

Knuffel voor Poes....
Aaaaaaaach, wat een naar nieuws!! Hè bah, ik had zo gehoopt dat er toch nog een gezond kittentje op de wereld kwam... En dan ook nog een pittige operatie voor Poes, arme stakker. Knuffel voor jullie en een megaknuffel voor MamaPoes!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Trouwens, over die kap: je kan misschien de buitenste rand er een stuk afknippen? Dan kan ze toch niet goed bij de wond maar heeft ze iets minder een gevaarte om zich heen hangen. Dit hebben wij ook eens gedaan en dat ging goed.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ach gut, wat is het naar afgelopen! Gelukkig gaat het met de moederpoes redelijk. Sterkte!
Hoe is het met jullie en met moederpoes? Gaat het?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Filemijn, een dikke voor jullie en moederpoes. Wat ontzettend naar. Jullie hebben gedaan wat kon dus ga je geen verwijten maken Filemijn. Dit is echt dikke pech en vreselijk naar.

Sterkte voor jullie allemaal.
Arme Fillemijntje en moederpoes!

Hopelijk herstelt moederpoes goed en snel, maar wat een naar einde zeg...

Sterkte!
Moge. Moederpoes goed de nacht doorgekomen? Heeft ze gister een pijnstiller gehad?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Wat een vervelend einde van een topic dat zo vrolijk begon!

Veel sterkte voor jou en je poes.
Ik was het hele weekend aan het werk op jerafest en heb met de gsm van iemand anders af en toe gekeken hoe het ging

Vreselijk dat het zo'n einde heeft.

Filemijn, sterkte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven