Ja, ik knutsel!

16-06-2012 14:57 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of nog erger, ik ben korte tijd geleden fanatiek aan het Fimo-kleien geslagen. Moest voor het werk met klei gaan werken, ben toen over gestapt op Fimo en sindsdien is het hek van de dam...

Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
668, the neighbour of the Beast
Marels, u heeft mail!

Enne... als er nog meer bijzondere details rondom (gordijn)ringen en fimo en borduursel worden gepost, moeten we dan de mods vragen dit topic te verplaatsen naar een andere pijler ?
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
quote:Akakia schreef op dinsdag 17 juli 2012 23:24 Marels, u heeft mail!

Enne... als er nog meer bijzondere details rondom (gordijn)ringen en fimo en borduursel worden gepost, moeten we dan de mods vragen dit topic te verplaatsen naar een andere pijler ?
Voor de nog wakkeren onder ons: slaap lekker!
Truste! Ik ga ook...
Goedemorgen!

Leuk die lampen akakia! Wij wonen hier al sinds december en hebben nog steeds geen lampen in de woonkamer en hal hangen, dus je brengt me op het idee om zelf iets te maken!

snjo, ik kan geen regen meer zien! weet je zeker dat je naar NL wilt? Ik hoop echt dat het vanaf volgende week mooier weer gaat worden, of dat het iig meer droog is! De vakantie begint dan hier, en ik werk op de bso dus dan de hele dag kids vermaken. Als het dan slecht weer is duren de dagen zoooo lang!

Nou van de week weer wat geproduceerd op de naaimachine. Nu ben ik daar wel weer even klaar mee, even wat anders gaan bedenken

Ik zit te wachten op de CV meneer. hij zou tussen 8 en 10 komen. Zit ik dan...op mn vrije dag en om 8 uur aangekleed en wel......*Gaap*

Goedemorgen!

Wat issie leuk lautjej (en wat heb jij toch een moeilijke nick!).

Naai jij de gordijntjes voor onze Eftelingpaddenstoel? Marels zorgt voor de gordijnringen

Frustrerend, dat wachten. Maandag zou bij ons tussen 8 en 12 iemand komen om te klussen, en die stond om 7.40 (!!) al voor de deur. En toen lag ik dus nog in bed....
Nou hij is net geweest, 5 minuten, toen was ie weer weg :p

Het was een jaarlijkse controle ofzo, maar hij net 2 maanden geleden gerepareerd...ipv van dat ze die controle nou hadden gecombineerd....maar goed.

Moeilijke Nick? Zo ingewikkeld is t toch niet, maar vooruit, Laura mag ook

Whahaha ik naai de gordijntjes :p wel met een printje van sneeuwwitje dan

Ik heb trouwens ook een keer gehad dat ze super vroeg waren! Nou heb ik de mazzel in een flat te wonen, en tussen beneden aanbellen en hierboven zit precies genoeg tijd om snel een broek en shirt aan te doen en je haar in een staart te doen! ;)
Wow, leuk dat koetje. Ik krijg echt allemaal leuke babykamerideetjes hier. En dan moet ik nog zwanger worden.

Waar zit de any-key?
Wauw, wat veel gepost intussen...!

Maarja, wat wil je met dat soort postings over gordijnringen en sneeuwwitjes dubbelleven, hahahaha! Dat VRAAGT om reacties...!

Enne...In antwoord op de begin-posting; denk niet dat mensen dit een uber-suffe-libelle-trutten-hobbie-club vinden...(*gaat nu weer verder met haar Hardcore-bondage-SM-borduur-kruissteek-werkje*)
Iemand schreef van "ECHTE-papier-machee" en "gewoon-maar-wc-papier-met-water"....Maar; wat is dan "echte" papier machee....?

Ik bedoel; Ik vermaal gewoon wc papier met een staafmixer en wat water, en doe er dan wat behangselplak of (als ik dat niet bij de hand heb) gewoon wat bloem bij uit het keukenkastje. Dat IS dan toch papier machee...? (Hoop ik?)
(Ik lees/post pas weer laat vanavond wrs)
Hoe jij het doet heb ik nou weer nog nooit van gehoord IBI! Haha, echt papier mache is met kranten, stukjes/repen krantenpapier op elkaar plakken mbv behangplaksel. En dan het liefst gewoon met je handen en niet met een kwast ;)
Goedemorgen! Oh, even bijlezen zie ik!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Marels, dat filmpje

Vergeet nu helemaal wat ik over die snoezige lamp en de koe-knuffel wilde zeggen
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Hoiiiii!

Ik ben er maar ik ga naar gitaarles en zum stad. Adios
quote:lautjej schreef op 18 juli 2012 @ 08:42:

Goedemorgen!

Leuk die lampen akakia! Wij wonen hier al sinds december en hebben nog steeds geen lampen in de woonkamer en hal hangen, dus je brengt me op het idee om zelf iets te maken!

snjo, ik kan geen regen meer zien! weet je zeker dat je naar NL wilt? Ik hoop echt dat het vanaf volgende week mooier weer gaat worden, of dat het iig meer droog is! De vakantie begint dan hier, en ik werk op de bso dus dan de hele dag kids vermaken. Als het dan slecht weer is duren de dagen zoooo lang!

Nou van de week weer wat geproduceerd op de naaimachine. Nu ben ik daar wel weer even klaar mee, even wat anders gaan bedenken

[afbeelding]

Ik zit te wachten op de CV meneer. hij zou tussen 8 en 10 komen. Zit ik dan...op mn vrije dag en om 8 uur aangekleed en wel......*Gaap*

Wat enorm leuk zeg.

Heb je een patroon van internet geplukt of komt hij uit een boek.
Goedemiddag allemaal!

Ik ben er ook, maar zit samen met vriend boven een stapel papieren die we uit moeten zoeken. Erg fijn.

Straks ga ik verder met het omzomen van m'n borduurstof. Hopelijk vanavond tijd om uit te zoeken hoe dat mijnalbum werkt. Weet iemand van jullie hoe dat werkt met privacy daar?

Moet momenteel alles een beetje doseren, want ben helaas chronisch ziek en zit nu in een mindere periode. Kan niet werken en knutsel nu ook vanuit bed haha! Forummen doe ik mobiel. Mocht ik af en toe een tijdje niet reageren, dan komt dat ook daardoor. Niet altijd fut voor. Maar meelezen doe ik sowieso. En schrijven zal ik zo vaak mogelijk.

Groetjes weer
Koe komt van freubelweb hij staat daar in t oranje en blauw ofzo.. Maar heb m wat aangepast naar de stofjes die ik heb liggen
quote:lautjej schreef op woensdag 18 juli 2012 14:37 Koe komt van freubelweb hij staat daar in t oranje en blauw ofzo.. Maar heb m wat aangepast naar de stofjes die ik heb liggenHij is echt superleuk!
quote:lautjej schreef op 18 juli 2012 @ 14:37:

Koe komt van freubelweb hij staat daar in t oranje en blauw ofzo.. Maar heb m wat aangepast naar de stofjes die ik heb liggen

Bedankt.

Wat een ontzettende leuke site is dat. En ik heb al zoveel dingen, die ik wil gaan maken, op mijn lijstje staan
Jemig wat is er weer veel gepost zeg.

Houston geef even een gil mocht je zwanger worden. Maak ik wel een muts voor de uk met mathcing jaal.

Leuk beest zag ik ook nog ergens een foto van.

Gisterenavond en vanochtend een bolletje van furrygaren (zeeman) een stukje van een dubbele sjaal gemaakt, nu aan bolletje twee bezig. Heerlijk zo'n makkelijk ding maken.
quote:lautjej schreef op 18 juli 2012 @ 09:15:

Whahaha ik naai de gordijntjes :p wel met een printje van sneeuwwitje dan

Ik vrees dat ik nooit meer 'gewoon' naar Sneeuwwitje kan kijken...
Wat een leuke site is freubelweb... da's niet goed voor mijn lijstje. Waarvan ik overigens de lamp in de gang wel kan schrappen. Die is zo goed als af. Nu nog (laten) ophangen (door man!).
Akakia heeft ellenlange mail terug
Ik moet trouwens met mijn luie hol achter de pc vandaan en stofzuigen, schop me eens?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven